häälahja ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai ei lahjakorttejakaan! hö! Mitä niille sitten voi ostaa? Osta lahjakortti S-myymälöihin. Saa mennä vaikka ravintolaan syömään sillä tai ostaa uudet matot mökille...

Me tehtii kerran kavereiden kanssa yksilölliset pussilakanat ja tyynyliinat. Painettiin itse suunnittelemamme kuvio valkoisiin petivaatteisiin (kuvio perustui hääparin lempiasioihin). Olivat tosi onnellisia itse tehdystä lahjasta ja juuri kuulin, että ovat olleet kovassa käytössä, nyt lähes 10 vuoden jälkeen alkavat kuulemma vetää viimeisiä.

Onko hääparilla jokin yhteinen harrastus? Mä koittaisin varmaan keksiä jotain siihen liittyvää. Yksi klassikko olisi myös joku hemmottelukori mihin laittaisi kaikkea kivaa pientä. Tai joku määräaikainen lehtitilaus, siis joku lehti mistä uskot parin olevan kiinnostunut?

Me kerättiin tuommonen kori hääparille, missä on kotiin kaikkea pientä (mm. sydämenmuotoiset jääpalamuotit, nimimukit :D), pientä naposteltavaa ja kuoharia laseineen. Saatiin itsekin lahjaksi aikoinaan tuollainen kori ja minusta se oli aika hauska. :)

Yhteistyössä