Hääkutsujen vastauspyynnöt?

• Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti
Siiskö että jos häät on vaikka 1.7. niin mikä päivä voisi olla se vp-päivä? No minä laittaisin noin 1.5-2kk ennen h-hetkeä, eli jos häät 1.7. niin vp vois olla vaikka 15.6. mennessä. Olin kaasona ystävän häissä viime kesänä ja silloin pitopalvelulle riitti vierasmäärän ilmoitus kahta viikkoa ennen juhlia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Siiskö että jos häät on vaikka 1.7. niin mikä päivä voisi olla se vp-päivä? No minä laittaisin noin 1.5-2kk ennen h-hetkeä, eli jos häät 1.7. niin vp vois olla vaikka 15.6. mennessä. Olin kaasona ystävän häissä viime kesänä ja silloin pitopalvelulle riitti vierasmäärän ilmoitus kahta viikkoa ennen juhlia.
Tossahan on vain pari viikkoa aikaa...meinasitko siis 16.5. vp.?

vieras
Lähetä kutsut ajoissa

Lähetä kutsut ajoissa, noin kuusi viikkoa ennen ajankohtaa. Näin varaat jokaiselle vieraalle mahdollisuuden aikataulujen uudelleen järjestelyyn. Pieniin häihin voi kutsua jopa puhelinsoitolla, mutta silloinkin hyvissä ajoin. Muista, että ulkomailla asuvat tarvitsevat aikaa matkan suunnitteluun ja varausten tekoon.

Aseta ilmoittautumisen takaraja niin, että ehdit sopia lopullisen vierasmäärän pitopalvelun ja juhlapaikan kanssa. Yleensä viimeinen ilmoittautumispäivä on noin kaksi viikkoa ennen häitä.

http://www.naimakaupat.com/haaopas/ennen/kutsut.php

Pari viikkoa, jos ei sitten ole jotain erikoista syytä miksi pitäisi olla aikaisemmin. Meillä oli 1 kk etukäteen, koska pipopalvelu on kiinni heinä-elokuun vaiheteessa ja halusivat lopullisen vierasmäärän ennen sitä. Ja varaudu siihen että osa ilmoittaa kuitenkin väähän myöhässä, niin varaa muutama päivä ylimääräistä aikaa...

Yhteistyössä