hää ruokailusta

• Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti
xxx
No riippuu häistä ja ajankohdasta. Jos on isot juhlat jotka kestävät pitkään ja just ruoka aikoihin niin voipi olla aika nälkästä porukkaa. Eli silloin on aika tyhmää.....

Mutta jos on intiimimpi tilaisuus illemmalla niin sitten riittää mainiosti. Ja hyvältä kuulostaisi.

Ruokaisat salaatit sopisivat kaveriksi.

Vieras
Häät, joissa mä olen ollut, on kaikki olleet isompia (vähintään 50 vierasta), ja kaikissa on ollut ruoka JA kakkukahvit. En ole koskaan ollut pelkissä "kahvihäissä". Voisin ajatella, että jos vihkiminen tapahtuisi esim. arkipäivänä ja läsnä olisi vain pieni porukka (max 10 hlöä), niin sitten riittäisi kahvit. Mä vierastan ajatusta, että järjestetään isot häät, mutta pihistetään ruokakustannuksissa. Mutta kukin tyylillään! Jos häät on lauantai-iltapäivänä, niin ehkä kannattaa jotenkin sitten mainita, ettei ruokaa ole, ettei ihmiset odota...

Vieras
Joo, toi on munkin mielestä ihan loogista, että illalla klo 18 jälkeen ei ole enää ruokaa. Siihen aikaan riittää kevyempikin kuin perunat ja palapaisti :) Mutta, pakko senkin takia kommentoida, että ihana idea pitää ILTAhäät!!

Yhteistyössä