häbelikeestimees!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja häbelikeestimees:
Olde hansa on hyvää paikka..keskiaikanen ravintola

ja aina ihan täyteen tupattu ku jokainen turisti sinne suuntaa :whistle:

Tallinnassa paljot paikat ihan täyttä kesällä- mutta siellä on hyvää istuskellä...se vanhassa kaupunkissa ja kesällä siellä ulkoravintola myös. Mutta Tallinnan reunassa sitten löytää sellaisia paikkoja missä ei oo niin paljo turistejä. Kannu Kõrts visti on aikaa suosituu. Se siellä Kadaka tiellä jos oikein muistan.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ootko sä oikeesti virosta..? mullakin olis kysymys... :whistle:
emmä usko sua millään... :laugh:

Nu kyllä mä sieltä oon- mutta mitä sä haluisit kysyä?

korujen hintaeroista..onko ero kovin suurin suomen ja esim. tallinnan välillä?

korut küllä en kuullu mun pätevyyten, mutta kaljaa ja viina kyllä saa vähän halvemallla :kieh: Mutta oikeasti ei ooo kaupoissa varmaan enää kovin iso hintaero- voi olla että osaa tavaroista on jopa kallimatkin kun Helsinkissa. Itse ostan ainakin tavaroita niin Suomesta kun Virosta. Vaimo kyll sieltä ostaa vaateitä- siellä vähän erimallisija kun täällä. Mutta hinta varmaa suurin piirten samaa kun täällä. Mutta koruista en valitettavasti tietä.

ootko sä oikeesti virosta..? mullakin olis kysymys... :whistle:
emmä usko sua millään... :laugh:

Nu kyllä mä sieltä oon- mutta mitä sä haluisit kysyä?

korujen hintaeroista..onko ero kovin suurin suomen ja esim. tallinnan välillä?

korut küllä en kuullu mun pätevyyten, mutta kaljaa ja viina kyllä saa vähän halvemallla :kieh: Mutta oikeasti ei ooo kaupoissa varmaan enää kovin iso hintaero- voi olla että osaa tavaroista on jopa kallimatkin kun Helsinkissa. Itse ostan ainakin tavaroita niin Suomesta kun Virosta. Vaimo kyll sieltä ostaa vaateitä- siellä vähän erimallisija kun täällä. Mutta hinta varmaa suurin piirten samaa kun täällä. Mutta koruista en valitettavasti tietä.

okei..niin oon itekin vähän ajatellu...kiitti tiedosta kuitenkin. :flower:

ja jos oot tallinnassa paljonki pyöriny niin muistatko sen metallibaarin nimee joka on siellä tallinnan reunalla :wave:

En oo siellä metallibaarissa pyörinyt...en ainakin muistaa että olisi :kieh:
En oo niin metallimies myös, ei viitti reiastää itensä, eikä jaksa kammatta juuksia, enkä tykkä vetää iso läjä kettjuja kaulassa :laugh:
Mutta oon kyllä kuullut että siellä jossain on joky mootoripyörailejäte klubi mutta en tietää nyt missä se on. Mutta jos kiinosta voin kyllä tutkia;)

ja jos oot tallinnassa paljonki pyöriny niin muistatko sen metallibaarin nimee joka on siellä tallinnan reunalla :wave:

En oo niin metallimies myös, ei viitti reiastää itensä, eikä jaksa kammatta juuksia, enkä tykkä vetää iso läjä kettjuja kaulassa :laugh:
Mutta oon kyllä kuullut että siellä jossain on joky mootoripyörailejäte klubi mutta en tietää nyt missä se on. Mutta jos kiinosta voin kyllä tutkia;)

mä tiedän missä se on, mutta nimi on hukassa nyt :/ on muuten OK paikka, kannattaa tutustua jos ei heti pissit tuu housuun ;)

mä tiedän missä se on, mutta nimi on hukassa nyt :/ on muuten OK paikka, kannattaa tutustua jos ei heti pissit tuu housuun ;)

http://fin.megainfo.ee/abc/77
Bikers pub?
Tätäkö meinat. ei ne pissat nyt varmaan tulis(pitää ottta pojan vaipat varoiksin mukaa),,,on siellä Tallinnassa joskus käyty niin siellä sun täällä :kieh: Mutta sinne metallibaari ei oo vielä käytyy.

Bikers pub?
Tätäkö meinat. ei ne pissat nyt varmaan tulis(pitää ottta pojan vaipat varoiksin mukaa),,,on siellä Tallinnassa joskus käyty niin siellä sun täällä :kieh: Mutta sinne metallibaari ei oo vielä käytyy.

ei tuo, se on siellä ihan syrjässä semmonen vanha puutalo, kaks kerroksinen. yleensä ulkovalot on aina rikki ja siitä ei arvais että baari on. baarimikolle ei saa puhua mitään muuta ku tilauksen, en tiiä miks. ja kun menee sisään kaikki tuijottaa murhaavasti

Bikers pub?

ei tuo, se on siellä ihan syrjässä semmonen vanha puutalo, kaks kerroksinen. yleensä ulkovalot on aina rikki ja siitä ei arvais että baari on. baarimikolle ei saa puhua mitään muuta ku tilauksen, en tiiä miks. ja kun menee sisään kaikki tuijottaa murhaavasti

Mulla yksi kaveri Tallinnas on motoripyöräljä- sekin viime kesällä höpisi joistakin sellaisestä baarista, mihin ihan kaikki ei oo ihan tervetulluita. Voi olla että siitä puhuis. Pitä tutkii onko samaa paikka-sit saa mennä etsimän jännitystä :kieh:

Yhteistyössä