Haavenaisesi/-miehesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heimo

Vieras
Mites olisi tämmöinen kevyt gallup pyhien ratoksi: annappa ihanteesi mitat. Minulla voisi ihannenaisellani olla noin 170cm pituutta, 60kg painoa ja kuppikoko jotain 80D. Värillä ei hirveästi väliä mutta ehkä punapää sytyttäisi kipinää eniten. Entäs teillä, nyt on aika unelmoida.

Heimo, Heimo. Se mikä sytyttää löytyy korvien välistä. Tai ehkä jos haluat tarkempia ja vähemmän merkityksellisiä mittoja niin reisienkin välistä: mitat: 22 cm pituutta ja 4 cm paksuutta. Värillä ei niin hirveesti väliä, mutta kyllähän se musta olis eksoottinen.

Niinpä, kipinä löytyy todellisuudessa muualta kuin mitoista mutta jos leikiteltäisi vähän. Ja sitä paitsi, kyllä jokaisella jonkunlainen unelma/anelma löytyy mielikuvista =) Kiitokset Taru, seuraava?

Naisena tama on aika paha. Mutta koetetaanpa nyt antaa sen mielikuvituksen hahmotella sita ihannetta...

Sanoisin etta pituutta 190 sentin hujakoilla, ei missaan nimessa ainakaan vahemman, keholtaan hoikka ja pitkaraajainen, kuitenkin sopivan atleettinen niin etta raamia ja naturellia (ei salilla arjyttya) lihastakin loytyy. Solakkalinjaisuus on tarkeaa, ei mikaan tynkakaula tai lihaskontti, juuri sellainen prinssi/rento mies- tyyppi (ihana yhdistelma). ;-)

Hiukset tummat, paksut ja hieman aaltoilevat, silmat kuitenkin joko vaaleanruskeat tai vihertavat.

Hyvakuntoinen hivenen paivettynyt iho, ihan hivenen parransankea, lempea ja alykas katse. Suudeltava, pehmea suu. Kiintea peppu, kauniit isot mutta herkat kadet.

Kaikenkaikkiaan symmetrisen harmoniset piirteet, ja kaunis vahva leukalinja (ei liian jykeva kuitenkaan), hurmaava leveahko hymy.

Koko olemus viattoman poikamaisuuden ja aidon, klassisen miehen sekoitus.

Pukeutumistyyli siisti, mutta huoleton. Ei missaan nimessa liian trendikas tai muuten kovin sliipattu. Yrittamatta hyva;)

Ja viela, olisihan se kiva jos se ""pikkuveli"" olisi reilun kokoinen (ei mitenkaan erityisen suuri kuitenkaan!), ylvas, kaunismuotoinen ja ""tiukka"" (ei extra nahkoja tms roikkoja!).

Edellinen eli Giamante vei sanat suustani ja kuvaili ihanneurooni=) Lisättäköön, että minulle kelpaisi tällainen tumma, extra-pitkä myös sinisillä silmillä, kunhan omistaisi myös aistillisen näköiset huulet sekä seksikkään äänen. Kyllä tämä tyttö sitte menis sanattomaksi ihastuksesta;)

Kaksi pikkupoikaa keskusteli ja vertaili tietojaan:
-tiedätkö mikä on homo?
-totta kai.
- no, tiedätkö mikä on lesbo?
- no, tiedänhän minä senkin.
- satutko tietämään, mikä on sellainen henkilö, joka panee kalunsa toisen suuhun?
- en tiedä. Mikä?
- sehän on tietysti hammaslääkäri!

Kaksi pikkupoikaa keskusteli ja vertaili tietojaan:
-tiedätkö mikä on homo?
-totta kai.
- no, tiedätkö mikä on lesbo?
- no, tiedänhän minä senkin.
- satutko tietämään, mikä on sellainen henkilö, joka panee kalunsa toisen suuhun?
- en tiedä. Mikä?
- sehän on tietysti hammaslääkäri!

Okei, no jos tuolle linjalle lähdetään niin tässä tulee:

Ihanteeni olisi luonteeltaan avoin, luonteva, 'pilkettä silmäkulmassa. Selvästi itsestään huolta pitävä kokonaisuus ja aika huoliteltu.

Pitkähköt hiukset, miksei tosiaan punaiset, pisamiakin saisi olla. Kasvot sopusuhtaiset, pieni nöpö nenä ja sirot korvat. Sini-vihreät silmät.

Pituutta tosiaan vähintää tuo 170 cm, muutenkin sopusuhtainen ja vartensa omanaan ylpeästi kantava. Isohkot rinnat, pitkät sääret jotka näyttävät upeilta saappaissa, söpöt pikku varpaat =)

Nainen siina 170cm kohdalla. Hyva ryhti ja koko olemus hoikan sopusuhtainen. Nayttaa huolitellulta ja freesin terveelta.

Tummat, pitkat ja paksut hiukset. Vihreatkeltaiset silmat. B-kupin kauniin pystyt kaunisnanniset rinnat. Pyorea, muheva peppu, kiintea. Kaarevat lanteet, kuitenkin suht hoikat reidet.

Isot silmat, korkeat poskipaat. Kaunis hymy (ei liian levea, vaan harmonisen kaunis).

Rauhallisen kissamainen olemus. Alykas, ystavallinen mutta itsevarma. Toisinaan ujo ja herttainen. Nayttaa huolettoman tyylikkaalta, mutta hieman mystiselta kaikenkaikkiaan.

Tässäpä minun ihannemieheni.

Pituutta jotain 180-190 cm, vartaloltaan urheilullisen hoikka ja kiinteä. Ei kaljamahaa mutta ei ruipelokaan. Eikä missään tapauksessa mikään paksuniska bodari. Vatsanseutu ja lantio hoikka ja kiinteä, miehen tiukka lantio on todella kiihottava.

Iältään jotain pikkasen alle kolmenkympin, silloin on jo nuoruuden lapsellisuus kadonnut, mutta vielä eivät erektio-ongelmat vaivaa :)

Hiukset tummat, oikeastaan ei ole väliä onko hiuksia, pidän myös kaljuista kunhan mies ei yritä piilotella kaljuaan kasvattamalla lippaa kaljun peitoksi. Karvoitus kuitenkin tumma, vaalea näyttää valjulta. Rintakarvoja saa mielellään olla, ei liikaa eikä liian vähän. Ei selkäkarvoja, reidet ja sääret saa olla karvaiset. Ja navasta alkava munakarvoihin ulottuva karvavana on kiihottava. Häpykarvat kiharaiset ja tuuheat.

Silmät kirkkaat, värillä ei väliä, mutta tiukka ja tulinen katse hurmaa, pitää osata katsoa silmiin eikä vältellä katsetta. Naurun ja huumorin tulen näkyä silmistä. Hurmaava hymy, terveet hampaat.

Iho hyväkuntoinen, terveen värinen. Parransänki on ihan must kunhan kasvaa tuuheasti eikä ole haiven siellä sun täällä, ei kuitenkaan suun ympärillä oleva trendiparta. Huulet mieluummin kapeahkot kuin paksut, kuitenkin hyvä suutelija. Tummat kulmat ja kapeat kasvot, korkea otsa. Nenä pitkä ja kapea, ei mikään pottunokka, korvat normaalit.

Kädet pitkäsormiset ja hoikat, kauniit ja siistit kynnet, sormina ei saa olla nippu kyrpiä.

Peppu kiinteä, ei pikaluistelijan hyppyriperse vaan juuri sellainen sopiva, jalat pitkät ja hoikat.

Luonteeltaan ehdottomasti huumorintajuinen, tosikko ei missään tapauksessa. Iloinen ja positiivinen, hyvä keskustelija ja hyvä ulosanti, rohkea ja estoton. Normaaliälykäs, on kiinnostut asioista ja ihmisistä, lukee paljon ja pysyy ajassa mukana. Ei sohvaperuna. Empaattinen. Naisia arvostava herrasmies, jolta oven avaus sujuu ihan luonnostaan eikä ole vain opeteltu hurmaamiskikka.

Pukeutumistyyli siisti, ei mikään trendipelle, mutta vaatteet istuvat ja miehelle sopivat. Osaa käyttää tarvittaessa myös pukuja.

Alapään varustus saa olla kohtuullisen kokoinen tai isohko, joku 20 cm on varmaan ihan mukava, ei mikään tajuttoman paksu, mutta terska iso ja selkeästi erottuva, ei liikaa esinahkaa, ehkä kaikista mieluiten ympärileikattu. Varsi sopivan ryhmyinen ja suora ja erittäin kova. Pallit kiinteät ja kauniit. Rakastajan taidot hyvät, kestävä ja kiihkeä, intohimoinen ja tulinen. Osaa kiihottaa myös sanoillaan. Kädet ja suu myös taitavat. Nauttii ja välittää naisen nautinnosta.

Ikä 38. Pituus 170. Tulenpunainen tukka. Terävä nenä. Hiukan kolea ääni - sellainen, joka tuntuu selkäpiissä. Ärhäkkä luonne. Hieman erikoisia taipumuksia, mutta kuitenkin aina valmis tottelemaan johtajaa. Silmät vihreät. Lasit saa olla tai voi olla olematta. Ruskettuneet sääret. Pitää korkokengistä, ja ei koskaan käytä sukkahousuja. Luulee, että Greenpeace on jokin uusi sinihomejuusto...

Nainen ei saisi olla lihava,lyhyt hiuksinen eikä aito punapää.Myös pureksitut kynnet olisi miinusta.
Sellainen hoikka,itsestään huolehtiva,persoonallinen ja iloinen nainen on ihana.

...ei usko horoskooppeihin tai pesuainemainoksiin. Hyväksyy harrastukseni, pitää jääkiekosta, paitsi Luc Robitaillesta. Arvostaa minua enemmän kuin Tom Jonesia tai Roger Moorea. Ei valehtele minulle, mutta uskoo minun valheeni.

minun haaveeni on saada haaviin fiksu mies, jonka kanssa voisi myos keskustella. Ulkonako ei ole ikina ollut minulle tarkeaa, kunhan pitaa itsensa kunnossa ja freesina, eli peseytyy...

Itse asiassa minulla on jo tuollainen mies, ainoastaan yksi poikkeus listaan on miehen ikä eli mies on ""jo"" 30, mutta ei onneksi kärsi erektiovaivoista. Mutta aivan kertakaikkisen ihana ja kiihottava mies hän on :)

Yhteistyössä