haaveissa vauva, marraskuun haaveilut:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuiskuli:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuiskuli:)

Vieras
Moi Naiset!
Tässä kuussa hymyillään pimeydestä huolimatta, siksipä hymiö ketjun nimessäkin on! Tänne ei kuulu mitään uutta. En ole teroluteja hakenut kuitenkaan ja kiertokin on itsestään tasoittunut. Joku viisas professori sanoi lehdessä, että pimeään aikaan ei kannata vauvoja tehdä vaan harrastaa läheisyyttä ihan läheisyyden vuoksi. Ehkäpä noudatamme tätä neuvoa ja lemmiskelemme kynttilänvalossa vain sen takia, että oma mussu on niin ihana :) Josko siinä sivutuotoksena vauvakin tulisi...

Itsellä samankaltaisi kyllästymis ajatuksia kuin viluskilla ja muutamilla muillakin taisi olla. Ehkä tämä pimeä tosiaan vaikuttaa, energia menee siihen että selviää päivistä kunnialla. Ja toisaalta meillä on tjottailtu jo kaksi vuotta eli on kai se väistämätöntä, että ihan samalla tavalla ei jaksa oireita kytätä tai innostua kuin aikaisemmin. Joku muukin tässä kirjoitteli, että on ihana olla miehen kanssa kahdestaankin ja niin minäkin ajattelen. Se vauva sitten kun on tullakseen on todella tervetullut ja haluttu, mutta tällähetkellä en jaksa kaikkea energiaani tähän asiaan laittaa ja sitten taas pettyä joka kuukausi.

Pahoittelut kaikille tädin kourissa pinnisteleville! Ja minnulille pahoittelut negan testaamisesta, kylläpä sua koetellaan!!! Outikille lähetän lämpimän halin ja karkkipussin sinne vällyjen alle:) parane pian!

Nyt taidan lähteä kaupoille fiilistelemään!Mukavaa viikkoa kaikille!

-Tuiskuli-

Kiitos tuiskulille uudesta ketjusta :)

Vaikka, meillä vasta näiden menkkojen jälkeen aloitetaan yritys, niin en todellakaan ajatellut stressaavani asiasta. Olen jo niin iloinen tällä hetkellä siitä, että pystyin lopettamaan pillerit ja siitä, ettei nyt tarvitse kehitellä enää mitään muita ehkäisykeinoja. Tulkoot sitten, kun tulee :)

Pitäiskö tähän ketjuun laittaa kanssa semmonen lista meistä kaikista? Minä olen niin uusi palstalainen, etten kyllä osaa edes laittaa kaikista listaa, päivitetystä nyt puhumattakaan :D Muutenkin kiva vähän kattoa, minkä ikäistä porukkaa on ja missä vaiheessa yritykset on menossa :)
Tiedot minusta: Minä 26, mies 28, yk1, tällä hetkellä kp3/30 (luomumenkkoja mulla tosin ollut moneen vuoteen, mutta aikoinaan kierto oli 30pv).

Kiva kuulla Tuiskulistakin pitkästä aikaa :) Hienoa että sulla kierto on tasoittunut ilman lääkkeitäkin.

Mä raahauduin tänään kuitenkin töihin, koska flunssa ei iskenyt päälle niin pahana kuin odotin. Se miehen ankea olo johtuikin keuhkokuumeesta, joten jos ei se tauti onnistu leviämään muhun, niin ehkäpä selviän tästä aika helpolla. Tosin, aina välillä "kuume" on ollut siinä 37,5 paikkeilla, mutta kun nyt en tiedä johtuuko se tästä kierron vaiheesta vaiko oikeesti flunssasta.

Tätiä ei ole siis vielä näkynyt, oikeastaan tarkemmin ajatellen odottelenkin sitä vasta huomiselle. Nyt on oikeastaan aika helppoa, kun tein sen negatestin, niin en ole enää elätellyt toiveita raskaudesta.

Mäpäs käyn jostain ettimässä meille listan ja pistän sen tähän kohta...

Haaveilijat:

Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 30/35 Tjot 06/07,( km 08/08)
Outik, 27/31 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Apila85 24/25 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07)
Kate 23/24 Y09/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
MInttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v)
Muru83 26/28 Y 11/09
minnuli 28/28 Y08/09, plussa 10/09

Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot), plussa 05/09
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09
Tylleröinen 24/25 Y07/09, plussa 08/09
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09), plussa ??/09

Mä siirsin nyt Minnulin tonne ylempään listaan, toivottavasti ei haittaa. Päästäänpähän sitten siirtelemään sut takasin plussiin kun plussaat :)

Haaveilijat:

Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 30/35 Tjot 06/07,( km 08/08)
Outik, 27/31 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Apila85 24/25 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07)
Kate 23/24 Y09/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
MInttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v)
Muru83 26/28 Y 11/09
minnuli 28/28 Y08/09, plussa 10/09
Pamela1979 30/36 Y08/09

Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot), plussa 05/09
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09
Tylleröinen 24/25 Y07/09, plussa 08/09
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09), plussa ??/09

Laitoin itsenikin tuonne ketjuun mukaan. Taalla tati on jo melkein haipynyt, onneksi. Mieskin tulee huomenna takas kotiin kolmen viikon reissun jalkeen, ihanaa saada oma muru takas!
Taytyy sanoa etta nyt on muutaman paivan ollut vauva-ajatukset taustalla (onneksi, aloin olla jo vahan pakkomielteinen) kun olin verikokeissa ja tuli vahan epanormaalit tulokset. Laakari lahetti ultraan myos, ja huomenna on sit kaynti missa kaydaan tulokset lapi. Kunhan nyt ei olisi mitaan sellaista etta tarttisi laittaa vauvahaaveet jaihin jos pitaakin alkaa muita terveysongelmia hoitamaan. Itsella on kylla tosi terve olo joten kummastuttaa etta mista voi johtua, toivottavasti menee ohi itsekseen.

Mukavaa viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia talle marraskuulle! : )

Kiitos uudesta ketjusta minunkin puolestani!

Ja Murukos se oli neuvonut mua alavatsanippailujeni kanssa, kiitos niistäkin neuvoista. :) Mielenkiintoista tietää että vtt voi olla myös oireettomana. Mulla sitä kesti pari päivää ja meni sitten ohi omia aikojaan, liekö vkolopun reiluhkolla nesteen nauttimisella osuutta asiaan? ;)

Täällä meneillään kp2. Ei masenna eikä ahista. Täti tuli tällä kertaa kp30, eli keskiarvo pysyy siinä 31:ssa. Olen ihan tyytyväinen, koko tämän syksyn on jo kierto ollut tasainen, max1-2 päivän heittoja. Ja se on jo ennätyksellistä kun aiemmin saattoi olla 10 päivänkin heittoja kiertojen pituuksissa. Pikainen vilkaisu kalenteriini, ja huomasin että ne pitkät kierrot (kp:t n.40) ovat tänä vuonna molemmat sattuneet lomilleni. Kai se "positiivinenkin stressi" siis niihin vaikuttaa. Eli alkuvuodesta taas odotettavissa megakiertoja...

Minnulille jaksamista ihmetestien kanssa. Ehkä paras ratkaisu olisi marssia sinne terveyskeskukseen otattamaan raskaustesti verestä?

Outikille, Tuiskulille ja muillekin tasaisesti lämpimiä terkkusia,
Viluskinne 2/31

Moi Kaikille,

tulin minäkin vain kirjautumaan uuteen ketjuun :).

Tänne päin ei kuulu kurjuutta kummempaa :). No ei vaan, hyvin menee. Muutto on lähtenyt käyntiin ja ihana päästä uuteen kotiin. Nyt ajatukset todellakin keskittyy kaikkeen muuhun kuin vauvantekoon ja se on kyllä omalla tavalla tosi ihanaa. Tottakai haaveet edelleen ovat voimassa, mutta tällä hetkellä elämässä on niin paljon muutakin mistä nauttia!! Jeeee!

... Paitsi täytyy sanoa, että mun kaamosväsymys on lähestulkoon tappavaa! En siis vaan pääse sängystä aamulla ylös! Ihan sama, nukunko 7 vai 10 tuntia - ylös en pääse, ennen kuin aurinko nousee ja valoa tulvii ikkunasta. En tiedä mikä tähän auttaisi? Onkos muuten teillä kellään sellaista sarastusvaloa? Jos on niin toimiiko ja minkä merkkinen?

ei muuta, palailen :)

PP

Oonko mä ainut, joka hämääntyy tosta PikkuPilven lyhenteestä (PP).. Mietiskelin ittekseni, että siellä ainakin seksielämä kohdillaan, kun joka viestissä mainostetaan ;) Blondi, mikä blondi.. (PP=pystypano, jos joku ihmettelee..)

Mikäs meitä neitejä vaivaa, kun kukaan ei oikeen vauvanteosta jaksa kiinnostua..? Kaipa se pistetään syksyn piikkiin. Eli tehdäänpä kuten Tuiskuli (?) mainitsi, keskitytään vaan läheisyyteen ja hemmotellaan toisiamme (ehkä sieltä muutama plussakin pamahtaa :) ). Mua hämää, kun ei enää pääse lukemaan kirjottaessaan noita vanhoja tekstejä!!! Unohdan heti, mitä kukakin oli sanonut.. :(

).( täti lähti muualle kyläilemään.. Toivotaan, ettei kellekkään teistä. Ei edes masentanut tällä kertaa, kaikkeen kai tottuu :) Nyt sitten odotellaan parisen kuukautta, josko jotain mahiksia suotaisiin :( Miehestä ei ole kuulunut mitään (työmatkalla ja minähän EN yhteyttä ota!) ja henkisesti taas ihan loppu. Omapa vikani, kun taas nostin vauva-asian tapetille ennen matkaa :( Koskakohan sitä oppii, ettei se ainakaan asiaa auta?! Joka toinen päivä olen eroamassa ja sitten taas.. Kuinkakohan kauan ihminen jaksaa tälläistä tunteiden vuoristorataa..?

Olikos Minnuli jo testaillut uudestaan? Multa menny ainakin ihan ohi.. Toivon siis edelleen sitä plussaa.. :)

Pamelalle tovotaan, ettei kokeista mitään kummempaa löydy! Ja Murulle onnea ekaan yritykseen!!

Nyt lähden salille jatkamaan hyvin alkanutta TM-projektiani.. :) Vähän kyllä tuntuu, että jonkin sortin flussa taitaa tännekkin iskeä, hassu olo ollut pari päivää. Ei kyllä kuumetta, eikä edes nuhaa vielä näkyvissä. No toivotaan, että ohittaa tämän pysäkin. Kukas lähtee mukaan Talvikunto -09 kisaan?! :)

Liljanne, joka seuraavaksi kirjoittaa ylös kaikken, mitä tarkoitus komentoida

Heippa :)

Älkää nyt kaikki kyllästykö vauvailuun :P Mutta eikös se niin olekin, että kun sitä vähiten ajattelee ja toivoo, niin silloin se yleensä tuleekin. Täällä sais kyllä ihan oikeesti kohta *piip* kuivua kasaan, alkaa pikkuhiljaa kypsyttää tämä...kp5 menossa. Argh.

Kovasti hunajateetä kaikille vilustuneille, toivottavasti ei ole possunuhaa :( Tai oli mitä tahansa nuhaa, niin ihan yhtä tyhmää se on. Mies makaa nyt sängyssä päänsäryssä ja kuumeisessa olossa. Saa nähdä kaatuuko meidän vauvailut nyt tältä kuulta sitten tähän.

Toivottavasti Pamelalla on kaikki ihan kohillaan.

PikkuPilvi, musta tuntuu, että mulla on ihan sama väsymys. Alle 10h yöunilla ollaan silmät ristissä koko päivän (ja tosiaan ihan turha herätä ennen 8-9, kun väsyttää vaikka oliskin nukkunut tarpeeksi) ja haukotuttaa koko ajan.

Vilukisu, minähän se neuvoin ;) Oireeton vti ei ole kovin yleistä, mutta on huomattavasti yleisempää naisilla kuin miehillä.

Liljanne, kyllä mulla ainakin näkyy aiemmat viestit tässä alla :O

Muru

Iltaa naiset!

On lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa, jota väsyttää.. väsyttää eniten ehkä iltapäivisin töissä, mutta en voi sanoa olevani aamuisinkaan parhaimmillani... Tietysti olisi ihana uskoa, että tämä sanoinkuvaamaton väsymys olisi R-oire, mutta ei minulla mitään muuta ole. Joten taitaa johtua ihan pelkästä pimeydestä. Väsymystäni valottaa ehkä vähän se, että parina iltana kun olisi ollut mahiksia heiluttaa peittoa, nukahdin mieheni kylkeen kuin kaukosäätimestä painaen. Eli se siitä sitten...

Minulla olisi huomenna se virallinen tädin saapumispäivä. Saa nähdä, miten käy. En ole oikeastaan tullut jännäilleeksi sitä vähään aikaan, kun olen niin oireeton kuin vain voi olla. Saatan nähdä öisin unta siitä, että tissit ovat kipeät, mutta ei ne ole. En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta tämä kierto saa jäädä viimeiseksi tero-kierroksi ja sen jälkeen katson, mitä tulee luomuna.

Pamelalla oli kurjia uutisia... toivottavasti ei löydy mitään ikävää! Tuollaista turhaa huolta, jos kerran olo on ookoo. Peukut ovat pystyssä täällä, ettei mitään vaarallista olisi!

Tunnelmallisia kynttiläiltoja teille toivottelee Apila

Olinpa tyhmä!!! Siellä ne viestit tosiaan on alhaalla.. :) Voishan sitä hieman joskus yrittää ajatella..

Eipä muuta, ihan vaan testailin.. Ja tällä kertaa*positiivisin tuloksin ;)

Moikka,

Kiitokset ihanaiset ajatuksistanne - laakarilla kayty ja kaikki taitaa olla kunnossa! Laakari oli sita mielta etta kun ei ole mitaan oireita ja muut kokeet olivat ok etta mulla taitaa olla vaan luonnostaan epanormaalit veriarvot joten seurannalla jatketaan. Enpa tieda onko se sitten hyva asia olla luonnostaan epanormaali : )

No, sikaflunssapiikin sain samalla ja maarayksen syoda D-vitamiinipillereita kun oli siinakin arvoissa vajetta. Luinpa muuten jostain etta D-vitamiini on tarkeaa myos lisaantymiselimille. Heh, heti sita taas siirtyi ajatukset vauvailuun kun laakarilta sai ok:n. ; )

Mulla olis vahan tyhma kysymys, jos joku vois mulle valaista tata kp:n laskemista... Eli kierron eka paiva on se kun menkat alkaa, mutta lasketaanko siihen tuhruaminen vaiko vasta kun oikein verta (tai kaipa se tuhrukin sita on mutta kuitenkin...) alkaa tulla? Oisinhan voinut tietenkin kysya tanaan laakarilta mutta eipa se silloin tullut mieleen. Mulla kun tassa kierrossa tuli kaks ekaa paivaa sillain pari tippaa tuhrua paivassa etta arvuuttelin alkaako menkat vaiko eiko ala, ja nyt yritan laskea mika kiertopaiva on menossa.

Ja pitaa tassa samalla vuodattaa, kun tanaan kuulin etta mun miehen hyvan kaverin vaimo on raskaana. Oon tosi onnellinen sen miehen puolesta koska silla on ollut epaonnea rakkaudessa pitkaan ja ikaakin on lahempana viitta kuin neljaakymppia, vajaa vuosi sitten se tapasi tan nuoren naisen ja menivat syyskuussa naimisiin ja nyt on sit vauva tulossa. Mutta kuitenkin tunsin myos kateuden piston kun kuulin asiasta. Ja sit tunsin syyllisyytta siita etta itsekkaasti kadehdin toisten onnea. No, ehka tassa kun yrityskerrat lisaantyy niin toisten raskausilmoituksiin alkaa turtua. Meilla kun on vasta menossa kolmas yritys niin kaikki tuntemukset on viela niin uutta.

Apilalle peukut pystyssa ettei sita tatia tuliskaan! Ma oon kans Murun kanssa samaa mielta etta nyt kun muutamat palstalaiset alkaa kyllastya vauvan vaantamiseen niin kohta alkaa plussia rapista, eikos se niin usein mee : )

T:Pamela jonka tyot kutsuu vaikka niin paljon hauskempaa olis olla taalla "kohtalotovereiden" kanssa!

Hih kappas Liljanne :D, joo tosiaan toi PP-lyhenne on vähän harhaanjohtava..! ehkä alan käyttämään sitten toista lyhennettä (esim. PiPi) tai sitten en laita mitään, kun sehän on vähän turhaa. Joo, ei täälläpäin nyt niin usein lemmitä pystyssä päin, että sitä kannattaisi mainostella - ihan ollaan vaakamamboon tykästytty :D!

Mä voisin periaattessa lähteä talvikuntokisaan. oon kyllä säännöllinen liikkuja, mutta viime aikoina säännöllisyys on ollu epäsäännöllisempää :)

Kävin ottaan possuflunssarokotuksen, kun mulla on tuommoinen "perussairaus" ja oon sitä myötä riskiryhmässä. No, sain siitä kyllä niin kovat sivuoireet ettei mitään rajaa! Viime yö meni palellessa ja 38.5 asteen kuumeessa. Kuume laski aamuksi, joten tulin töihin, mutta oon täällä kyllä ihan silmät sikkurassa. Oliko Pamelalla mitään "jälkioireita" piikistä?

Musta tuntuu, että kaikki vauvahaaveilijat käy läpi noita samoja kateuden tunteita, mitä Pamela. Ei niistä kannata niin "itseensä ottaa"... vaikka inhottavaltahan se tuntuu, että toisen onnen hetkellä ei pysty tuntemaan täyttä iloa. Itselle tulee ainakin sellainen olo, että olenkohan mä nyt jotenkin paha ja kyyninen ihminen.

jahas, täytyy lopettaa tuli kiireinen työjuttu!

Tervehdys täältä flunssan keskeltä. Olen sitten kuitenkin ollut kotona potemassa, tosin huomenna ajattelin kyllä mennä taas töihin. Ehkä tää tästä. Mutta se perhanan täti porhalsi paikalle, kp 1 siis menossa :/ Ehdin jo alkaa vähän elätellä uudestaan toiveita, kun eiliseks viimestään tätiä odottelin. Mutta mikä yllätys että tässä taas näin kävi. Eipä tunnu kovin todennäköiseltä että meille se luomuvauva suotaisiin. Tässä on enää yks tai kaks kiertoa ennen sitä asettamaani takarajaa, eli vuodenvaihdetta. Sitten ois lähdettävä pyytämään apua...

Joo, en nyt kauheesti jaksanut paneutua teksteihinne, suokaa anteeksi. Mutta joku oli kysellyt sarastusvalosta. Mä hankin sellasen kun ei tosiaan aamulla päässyt millään ylös sängystä. Ensimmäisenä aamuna heräsin kyllä siihen sarastukseen, jopa muutamaa minuuttia ennen kuin se radio meni päälle, mutta siihen se sitten jäikin ;) Ehkä kerran tai kaks sen jälkeen olen siihen valoon herännyt, muuten aina ehtii radio alkaa soida. Mutta kyllä toi herääminen jotenkin on kuitenkin helpottunut, että kai sitä on sitten vähän pirteämpi tai ainakin on vaikeampi jatkaa unia kun huone on niin kirkas ;) Että en nyt tiedä oliko sen satasen arvoinen vekotin, mutta tulipahan hankittua.

Mä lähden nyt parantelemaan flunssaani ja mahaani ja mielialaani pianon ääreen. Tosin tuo tenniskyynärpää ei taida siitä pitää, mutta mitäs pienistä. Murehditaan sitä sitten huomenna, kun työnteko tuottaa tuskaa...

Positiivinen asenne tänään, eikö?

No missä kummassa ne tämän ketjut plussat piilottelee?!? Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille *rutistus*

).( Ovis oli varmaan maanantaina. Tai eilen, en ole ihan varma kropastani. Maanantaina tunsin vihlontaa, mutta eilen tuli vielä aika reipasta limaa kera vaalean punaisen viirun. Eilen alavatsa myös "tuntui", ei siis ollut varsinaisesti kipuja, mutta vaan jotenkin tuntui. Tänään kaikki tuntemukset tasaantuneet, tissit vähän arat.
Ja tänään siis kp18, eli tämän mukaan ovis oli kp 16-17, eli vähän mun keskiarvokiertoa myöhässä. Tätiä voin siis odotella kp 30-31 tienoilla, testaan siis aikaisintaan keskiviikkona 18.11.
Peitto heilui pe, la, su ja ti. Eli tavaraa on ainakin ollut tarjolla!

Tuohon kp1 tarkkaan laskentaan en oikein osaa sanoa, itselläni ei koskaan tuhruta vaan hanat aukeaa kerralla. Ensin pari tuntia mieletöntä vihlontaa ja "polttoja" alaselässä ja sitten kuin nappia painamalla alkaa vuoto.

Ja olen myös tuntenut tuon kateuden piston, kun pari kaveria on ilmoittanut tässä raskaudestaan, ja heti ehkäisyn pois jäätyä. No, eihän mullakaan nyt ole vielä montaa kiertoa varsinaista yritystä, tämä on kolmas kierto aktiivista yritystä. Tuo kateus on kuitenkin tosi nopeasti vaihtunut iloon ja kannustukseen. Ja kaverit tietty tsemppaa mua hirveesti, että ollaan sitten samoihin aikoihin äitiyslomalla. On kivaa, kun on samassa elämäntilanteessa olevia kavereita.

Voih, ikava kuulla Apila! Toi kp1 on oikein tuplav*tus paiva, kun ensinnakin on normaali v*tus siita kun menkat alkaa ja toisekseen pettymysv*tus siita ettei tarpannyt.

PikkuPilvelle ja Outikille pikaista paranemista! Mulla ei oo tullut ollenkaan tollasia oireita siita sikapiikista (ainakaan toistaiseksi mut on siita jo reilusti yli 24h kun piikin sain), oon kylla kuullut etta monelle on noussut kuume ja ollut kasi tosi kipea. Mulla on vaan ihan pikkuisen hellana toi olkalihas, lahinna huomasin sen tana aamuna salilla kun aloin punttitreenia olkapaille teha, sen jouduin sit jattamaan valista.

Lohduttavaa tietaa etten ole ainoa naiden ajatuksieni ja tuntemuksieni kanssa. Monsuun, me ollaan paatetty etta ei kerrota muille meidan vauvanyrityksesta. Mua ei haittaisi muutamalle hyvalle kaverille kertoa mutta mies on sita vastaan. Sen takia sit joutuu olemaan vahan "yksin" naiden ajatustensa kanssa... Mutta toi on hyva pointti etta aina kun kuulee vauvauutisia, pitaa vaan ajatella etta ihanaa, onpahan sitten vauvaseuraa kun itse jaa aitiyslomalle : ) Positiivisia ajatuksia!

Pamela kp10 (laskin sitten ekasta tuhrupaivasta...)

minäkin ilmottaudun vihdoin ja viimein uudelle palstalle! :)
pahoittelut tädin kohdanneille, että se pirulainen jaksaakin piinata!

mulla ei ole edelleenkään tätiä kylässä. hmph! alkaa toden teolla risoa että mikä tässä nyt mättää. tulisi nyt sitten kun oikein luvan kanssa saisi tulla ja tietäisi taas missä mennään :D mutta ei... tuntuu ettei sitten koskaan nämä asiat ole hyvin :D

myös minä kärsin väsymyksestä täällä. tuntuu kivalta kuulla ettei ole ainoa. kummasti sellainen tieto lohduttaa :) tuntuu että voisi vedellä sikeitä aamusta iltaan mutta pakkohan se on velvollisuudetkin hoidettava, vaikka sitten silmät sikkurassa.

ollaanko me jotenkin epäonninen porukka kun ei ala niitä plussia ropiseen?
mä en tiedä mitä ihmettä tälle tilanteelleni teen. voisinhan lääkärille ajan varata mutta kun siellä on niin kamalat jonot että ajan saisi varmaan ensi vuoden puolella. yksityiseen ei ole tällä hetkellä varaa, ei sitten millään.

pahinta kaikessa on se että miehen (!!) vauvakuume on jatkuvassa nousussa ja tuntuu että tuotan hänelle vain pettymyksiä pettymysten perään kun niitä negoja testailee :( aina ei mies jaksa ymmärtää kuinka pahalta itsestään tuntuu kun sitä plussaa ei testiin saa. kuinka teillä miehet ottavat niitä nega-tuloksia/tädin saapumisia?

Mun kroppa on aivan sekasin! Tänään tuli semmosta vaaleenpunertavaa megalimaa. Ei oo ollu mulla ennen tämmöstä tässä vaiheessa kiertoa. Onneks peitot on heilunu vielä tiistaina, että jos se ovis on ollu näinki myöhässä. Täytyy siis tänäänkin kaataa mies sänkyyn.
Aargh, voi kun aika nyt kiitäis pari viikkoa eteenpäin. Onneks on ens viikolla niin kiire töissä, ni varmaan aika kuluu.
Yritä minnuli saada lekuriaika, suurentele vähän oireita. Valita vaikka alavatsan kipua. Ei oo kivaa olla tommosessa epätietoisuudessa..

Ouh. Palaan siivoamaan, ei sitten viikonloppuna tarvitse.

Minnuli, kuulostaa siltä että et ole ovuloinut ja siksi kierto pitkittyi. Tai ovulaatiosi on tapahtunut myöhemmin, ja ovulaation aikaan olet voinut saada heikon plussan testiin. Eiköhän ne kuukautiset sieltä pian tule. Tsemppiä!

Enpä ole pitkään aikaan kirjoitellut, mutta nyt vihdoin liikeni heti ennen töihinlähtöä, joten täällähän minä. :o)

Hei vaan kaikille, jotka tunnistaa. Hirveästi näyttää uusia tulleen ja minä tunnun ainakin tippuneeni kokonaan kärryiltä, mutta kyllä tuo PP tuo kyllä mieleeni tietyt mielikuvat ja etenkin Puhiksen kesämekon. ;o)

Mutta tsemppiä kaikille, jotka minut vielä muistavat ja miksei tietty muillekin. Yritän jatkossain aina välillä poiketa, vaikka kuten huomaattekin, niin eihän mulla taaskaan ollut mitään asiaa... Tai ainakin mitään asiallista mielessä... ;o)

Callie

Tervehdys kaikille!

Kyllähän mie ainakin Callien muistan, kuten myös Puhiksen PP-mekon :))))

Joku kyseli et ollaaks me jotenkin poikkeuksellisen epäonnista porukkaa kun ei onnistuta saamaan niitä plussia ketjuun sit millään? No onhan niitä plussiakin ropissut, mutta niille tiedoksi jotka ketjussamme vasta vähän aikaa kirjoitelleet, että itse olen kirjoitellut tänne jo puolisentoista vuotta. (saldona se yksi plussa) Tuon ajan kuluessa ketjustamme plussasi moni vanha tuttu, ja jäljelle jäimme me jotka emme sitä plussaa onnistuneet tikkuun pissimään. Välillä oli aika hiljaistakin ketjussa kunnes toinen ketju yhdistyi meihin. Kyseinen ketju kulki nimellä 'vuoden rajaa lähestyvät' (tjsp), joten ehkä nämä seikat selittävät jotain siitä miksi täällä ei plussia ropise ihan samaan tahtiin kuin joissain muissa ketjuissa...

Täällä täti tekee lähtöään ja kaamosmasennus tuloaan. Mies känkkäilee ja arki painaa hartioita lysyyn... :(

Vilukisu

ps. Myy, Puhku ja muut, tulkaa nyt moikkaamaan vanhaa viluskianne ees välillä... Ikävä!

Moi Viluski! :) Älähän anna pimeydelle periksi, kynttilät kehiin vaan! Mä aion nyt kääriytyä kirjani kanssa sohvan nurkkaan, kynttilät jo palavat, ihanaa!

Eipä muuta. Paitsi että ne jotka samantien niitä plussia napsivat ovat harvinaisen hyväonnisia, me toiset taas niitä vähemmän onnekkaita tämän asian suhteen. Mutta kyllä me vielä onnistutaan. Nimim. kohta kaksi vuotta ketjussa.. eikä vieläkään poissa ;D

Sinis glögin keittopuuhissa, nam!

Voi Viluski! Kuulin surullisen kuuloisen maukumisen...:) Tsemppiä muru! Et nyt anna masennuksen vallata...vaikka onkin ihan järkyttävän pimeetä. Kohtahan on joulu ja sit pikkuhiljaa käännytään jo kevääseen päin....:)

Täällähän on sivusto muuttunut ihan hurjasti...Harmi ettei ketjuun ole tullut niin paljon muutoksia tässä ajassa kuin olisin toivonut...mutta kyllä niitä plussia tulee, ajan kanssa. Onneks on kohtalotovereita, joiden kanssa jakaa ilot ja surut.

Meillä täällä on tänään 29 viikkoo täynnä - hui! Eilen haettiin postista äippäpakkaus...ja itkuhan siitä tuli. Jotenkin kaikki ne epätoivon tunteet tuli mieleen mitä koin silloin esim. keskenmenon jälkeen ja kun yritys tuntui jatkuvan ikuisesti "mutta ei niin pimeää yötä ettei aamu koittaisi..." Ja nyt ollaan tässä...jännätään jo hurjaa vauhtia lähestyvää h-hetkeä ja yritetään tajuta, että tää kaikki todellakin tapahtuu meille...:) Ja nyt kun miettii taaksepäin asioita ja lukee niiden juttuja, jotka ovat edenneet hoitoihin ym. saa olla kiitollinen omasta tilanteestaan...

Tää pikkuMies :) on aika touhukas kaveri...järjestelee kyllä mamin sisuskalut uusille paikoille - aikamoinen jumppa tälläkin hetkellä käynnissä.

TimmitMammat projektiin voisin kyllä ehdottaa seuraavaa - TANKOTANSSI!!!!! :D Kuntoa ja kivaa fiilistä ja toimii varmasti myös kotona...;) Onko kukaan jo kokeillut...

Mukavia viikonloppuja!!! Ja vointeja kaikille DuhaDedille...

Myy.

Yhteistyössä