Haaveissa Vauva 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07
Viirulainen 25/28, TJOT 06/08, pk-seutu
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi
Myy80 28/28 Y 03/08

Plussanneet: -Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Vilukisu

Huomasin että Vilukisu puuttuu kokonaan listoilta joten lisäsin sut tonne plussanneisiin...kyllä sä nyt niin vahvasti raskaana olet =)

...kiinnittymisvuotoa...? hmm..apua...ajankohta olisi sopiva...mutta enpä usko...voi, hitto lomaan on kuulunut myäs alkoholi..(juuri punaviinilasillisen nauttineena) Kedrtokaahan nyt naiset...pitäskö mun lopettaa tissuttelu ja vai yritänkö elää ihan normaalisti. En siis haluaisi ylireagoida, mutten vahingoittaa magdollista "you know what"...

Sorry,omaa napaa...mutta nyt tuli paniikki..

Myy.

Kiitos UP uudesta listasta! Kampesin vielä itseni ylös sohvalta.. ihmekään kun on heikko olo.. mittasin kuumeen ja lämpöä oli.

Myy älähän vielä masennu, se tosiaan voi hyvin olla kiinnittymisvuotoa. Mulla oli just viikko sitten samanmoista. Vaikka mulla taisi olla vaan jotain kökköä välivuotoa.

Pidetään kaikille peukkuja pystyssä ja hauskaa viikonloppua! Huomenna ulistaan sitten tädin tuloa..

Viiris

Vielä Myylle.. ehdit ovelasti samaanaikaan raapustamaan kuin mä. Mä olen ainakin elänyt täysin normaalisti yrityksestä huolimatta. Eilen kävin ottamassa rokotuksenkin, mitä ei sais ottaa raskaana. Terveydenhoitajan kanssa punnittiin tätä asiaa ja päädyin siihen, että en voi alkaa elämään rajotettua elämää vain siksi, että jotain voi tapahtua..

Näin täällä.

...kirjoitusvirheistä voisi päätellä, että täällä oltas jo aikamoisessa hutikassa...mutta pistän ne kiireen ja salailun piikkiin - ollaan kavereilla ja salassa käyn kurkkimassa ja päivittämässä täällä palstalla.

joo, Viiris samaa mieltä olen, että pitäs yrittää olla vain ihan normaalisti...mutta nää horrrrmoonit saa pään välillä ihan sekaisin ja alkaa kuvittelemaan kaikennäköistä... Ei vain ikinä haluaisi joutua jossittelemaan, jos jotain pahaa vaikka tapahtuisi. (se on tätä naisylireagointia...) sanoin äsken miehelle tästä kiinnittymisvuodosta ja se oli ihan, että "jaa..." 8muutaman oluen ehkä ottaneena, nyt tarinoi kaverin kanssa saunassa....)

Mut tää on niin tätä...naisen elämää..

Myy, jonka lomafiilistä ei saa nyt mikään alkulima pilata...:)

Viirulainen 25/28, TJOT 06/08, pk-seutu
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, Y 01/08
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi
Myy80 28/28 Y 03/08

Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
~Miisa 26/26, Y 4/08
Vilukisu, y 06/07, plussa 07/08

Myy: Mähän tunnetusti vetäisin kans ihan kunnon hutikat viikkoa ennen plussaa. Silloin teiltä taisinkin kysellä mielipiteitä ja päädyttiin yhteistuumin siihen ettei vauvan vahingoittamisen vaaraa voi vielä olla niin alussa. Tiiä sit, mut en mä ainakaan mitään morkkiksia ole siitä saanut, sainpahan kunnon "polttarit", viimeinen tyttöjen ilta ennen 9kk kuivin suin oloa... ;D Mukavaa lomaa!

Vilukisu joka toivottaa kaikille teillekin plussatuulia!

Jee! Viestejä! :)
Mä tosiaan pääse töistä tänne. Järkyttävää, miten mä tuun selviämään syksystä.. Tai pääsen lukemaan, mutta en vastaamaan. Tosella outoa.

Vitsit, täällähän on jännää!!! Toivotaan, että olisi kiinnittymisvuotoa teillä kaikilla! Kunnon eloplussa-aalto tiedossa. Mäkin oon yrittänyt kyttäillä sitä, mutta ei oo näkynyt.. Ja Kyllä Wilman tilanne nyt kuulostaa aika pahalta.. mutta niin kuulostaa kaikkien muidenkin, minä mukaanlukien ;) Ei hätää! Myy osoittaa todellista aktiivisuutta, kun kylästäkin salaa käy viestejä laittamassa :)

Toi jossitelujuttu on hankala, ymmärrän sen kyllä, mutta kuten taisin Vilukisullekin silloin kirjoitella, niin mä en enää jaksa elää elämääni joka kuukausi varoen mahdollista raskautta. Ja en usko, että sitä vauvaa (tai solukasaa.. :) edes pystyisi mitenkään vahingoittamaan. Ja itseasiassa mun yhdelle ystävälle oli lääkäri sanonut näin, kun hän ei ollut tiennyt olevansa raskaana ja oli mm. vetäissyt kunnon kännit. Joten en oo enää sitä ajatellut. Tai pakko myöntää, että käyhän se mielessä, mutta en ole silti viinilasista kieltäytynyt..

Ai että UP:n mies oli vähän säikähtänyt? :) Mä pidin monta kuukautta tikut piilossa, mutta nyt ei enää tartte. Ei voi väittää, että tota miestä ne tippaakaan kiinnostaisi, mutta ei se enää karkuunkaan lähde :D

On täällä kyllä kumma kuume ja oksutautiaaltoepidemia nyt menossa! :) PIdetään peukkuja, että se tuottaisi nyt tulosta. Mulla oli tosiaan alkuviikosta joku ihme vatsatauti, nyt se on menossa pois, mutta ei toi maha vieläkään normaali ole. Joten vaikeuttaa kovasti tätä oiretarkkailua! :) No eipä kai tässä vaiheessa vielä mitään olisikaan. Valkkaria tulee kyllä mielestäni enemmän kuin aikaisemmin tai sit ei. En mä enää muista mitä missäkin vaiheessa tulee.. Aivan sama.
En oo siis päässyt jumppaan ollenkaan tällä viikolla, mutta ensi viikolla sitten sitäkin enemmän! Ja nyt lähden kävelylle.

Mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 21

Täti ei vielä ainakaan ole löytänyt perille, huolimatta eilisistä menkkakivuista. Tänään juilinut muutaman kerran, mutta muuten olo on enemmän kipeä (mittasin äskön lämmön 37,4) ja väsynyt (olen nukkunut oikeestaan koko päivän, hyvä kun selvisin ruokakauppareissusta). Ihmettelen kyllä koska tähän päivään saakka aina menkat on alkaneet yöllä, tosin ens yöhän on sitten myös otollista aikaa..

Sinis, ihme tautiepidemia tosiaan menossa. Tänään mies teki ruokaa ja minä sitten ihanana vaimokkeena syöksyin sylkemään lihapullat ulos, kun ällötti niin pahasti. Vieläkö UP:lla kipeä olo? Eikös sullakin ollut jotain tällasta liikkeellä siellä?

Myy kyllä ihailtavasti pitää palstaa pystyssä ollessaan kylässäkin! ;)

Jokatapauksessa tämä tyttö testaa aamulla, jos täti ei rynni paikalle yön aikana. Ei sitten tarvii turhaan jännäillä pidempään.

Plussatuulia!!

Viiris 28/28

Huomenta!

Näin aamulla unta, että tein 3 raskaustestiä ja kaikki ne oli positiivisia, mutta jotenkin ne viivat hyppi siinä ruuduissa ja siksi niitä oli niin vaikea tulkita. Yhdessä testissä oli ohjeena, että " jos pöydälle ilmestyy viisi eriväristä palloa, niin olet raskaana". Todella outoa! Heräsin tästä unesta ja päätin, että kyllä teen nyt sen testin. Ja tein. Ja sehän oli positiivinen, tosin vielä haaleahko. Mieskin sen näki, kun piti mennä herättämään. Mutta kai munkin pitää tehdä jokin varmistustesti ennen kuin uskon kunnolla.. ;)

Nyt täällä ollaan sitten ihan sekasin.. :) Heti mieleen sitten pamahti, että hitto, kun otin sen rokotteenkin sitten perjantaina. Se täti siellä vaan totesi, että tätä ei suositella edes silloin, kun yrittää raskautua (kerroin yrityksestä) ja silti pisti sen!! Huomenna taidan soittaa sille..

Tietty heti kirmasin laskettuaika-laskuriinkin.. ja sen mukaan la on 19.4. Tää on niin outoa ja ihanaa ja jännää ja hullua. :):):) Tää nyt oli pelkkää omaa napaa, suokaa anteeksi! :)

T: Onnellinen Viiris

Voi Viiris, mä myöhästyn töistä sun takia, mutta siis ihan älyttömän ihanaa! Mäkin oireilin just noilla lämmöillä ja muut oireet onkin olleet sit tosi lieviä. Ihanaa, ihanaa! Vieläkö joku muu ehtis huhtimasuihin? En bongannut nyt kiireessä jännäyslistaanne. Myy?
Ja sit pian tavataa kaikki Tulossa vauva-ketjussa!
Kovasti teitä odottaen ja plussatuulia puhaltaen,
Vilukisu

Onnea Viiris! Mahtavaa! Erivärisiä palloja siis ilmeisesti ilmestyi pöydälle? :DD

Voi kun sitä itsekin pääsisi nyt tähän plussapuhuriin mukaan.. Voitteko odottaa, jooko?? Pliiiiiiss!!!!!
Mun maha on edelleen tosi outo ja häiritsee kovasti oireiden keksimistä.. närästää ja välillä on vähän huono olo, mutta valitettavasti se taitaa vielä johtua tästä viime viikkoisesta. Mikä oli liian aikaista ollakseen mitään raskausjuttua.

Mites muut? Viiris käynnisti hienosti plussaviikon, mennään perässä! Plop plop plop plop....

Sinis kp 23/28

Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, Y 01/08
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi
Myy80 28/28 Y 03/08

Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
~Miisa 26/26, Y 4/08
Vilukisu, y 06/07, plussa 07/08
Viirulainen tjot 06/08, plussa 08/08

Laitoin nyt sitten itseni plussanneisiin. Tää on kyllä niin outoa.. Varasin tänään ajan oikeen varhaisultraankin, jos sais vähän mielenrauhaa, että kaikki on kunnossa. Ja huomenna vois soitella neuvolaan.. :) Mä odottelen kyllä teitä muitakin mukaan tähän plussa-aaltoon. Plop,plop! Ja Sinis, eihän sitä voi koskaan tietää mitä pahoinvointia siellä on oikeen kärsitty.. ;)

Pelottaa tosi paljon pysyykö tää meijän pikku-Möykky mukana, mutta toivotaan parasta! :)

Plussapuhalluksia! Phuuuuuuhhh....

Viiris 4+1

Missä te kaikki ootte??? Paras jännäysviikko menossa eikä ketään näy.. Hah, paraskin puhuja olen minä.. mutta mun hiljaisuus johtuu siitä, että en pääse töistä kirjoittamaan. Lukemaan kyllä.

Tulkaas nyt heti kertomaan kuulumisia!
Täällä ei mitään raportoitavaa. Vatsa on omituinen edelleen, mutta sen viime viikkoisen vatsa-tai-mikä-lie-taudin takia en osaa nyt tät "tulkita". Muuten ilmassa on kaikki samat "oireet" kuin aina aiemminkin.

Sinis kp 25/28

Jännäyslista:
Utelias pahalainen 13.8.
hensku 14.8.
Myy80 16.8.
Sinililja 17.8.
Wilma 17.8
Prätkämimmi 19.8

Antakaa anteeksi ettei musta ole kuulunut mitään. Kämpillä olen painanut kaiket illat ja yöt hommia, että päästäis pian asumaan sinne.
ONNEKSI OLKOON VIIRULAISELLE!!!!! Kävin kyllä jo onnittelemassa sua meililläkin.Hiukan toiveet nostaa päätään kun meillä molemmilla oli samoihin aikoihin outoa välivuotoa =)
Omassa navassa ei uutta auringon alla. Täti mokoma kolkuttelee jo ovella oireineen, mutten ole vielä avannut sille ovea =).
Mulla on ihan hirveä flunssa päällä ja lämmöt tuntuis olevan korkeella (en ole mitannut koska mittari on pakattu johonkin "varmaan paikkaan"). Eli ans kattoo sitten tuleeko täti sieltä oven saranapuolelta väkisin siään vai häipyykö kyllästyneenä paikalta...hope so!
UP kp30/30

UP, kiva kuulla susta.. älä vielä huoli, mä olin ihan 100% varma, että menkat tulee. Oli just sellasta kivistystä ilmassa sillon pe illalla, kuten viestissäkin rutisin täällä. Ja silti ei se täti tullut.. Mä puhkun sulle superpaljon plussatuulia! Samoin tietty teille kaikille..

Täällä tuntuu, että ihan kuin ois kokoajan "menkkakipuja", polttelee vatsassa jne. Lisäksi olen alkanut syömään kuin hevonen, kun on kokoajan nälkä ja tietty vessahätä. Uutena asiana huomasin tänään todella vahvan veren/raudan maun suussa. Ekan neuvolan varasin ensi viikoksi (tosi pian aika!!) ja tosiaan se varhaisultrakin on varattuna. Kauheesti vaan pelottaa, jos tää meijän "möykky" ei pysy mukana.. Haluaisin hypätä jo parin kuukauden päähän, kun olis enemmän turvallisilla vesillä!

Mutta jos sopii, niin taidan välillä vielä roikkua täällä teidän joukoissa, kun tää on niin tuttu, turvallinen paikka. :):)

Nyt poistun kuntosalille vähän rehkimään..

Viiris 4+3

Viirikselle onnentoivotukset!!!Oon lukenu koko viikon juttujanne, mut mäkään en pysty töistä vastaamaan!!!!Mikäs pirun juttu tää on!?? Onko kaikkiin duuneihin päivitetty joku suojamuuri juttu???Dammit!!Muutenkin tylsää duunissa...

Mä saan pe tietää siitä uudesta duunista...Mulla on menossa nyt ihan kauhee kriisi siel duunissa, mulla ei oo mitään järkevää hommaa ja ahdistun siitä vetelehtimisestä niin, että tänäänkin ihan itku tuli. Ilmapiiri on tosi huono ja mulle on tosi epäselvää mitä mun pitäis tehä....Vitutus on siis tosi suuri ja uusi duuni piristäisi kummasti!Kollega kertoi nyt loman jälk. olevansa 7rv eli kivat sille....sen virnettä pitää siis koko ajan seurata. Jaksaisin varmasti paremmin syksyn siellä jos olis jtn kivaa odotettavissa. Eli tällainen ristiriita...No turha spekuloida ennen pe kun tiedän mitä sieltä toisesta paikasta sanovat...työajat on siellä kyllä tyhmemmät ja palkkakin pikkusen vähemmän, mutta itse työ vaikuttaa paljon kiinnostavalta ja aktiivisemmalta. Esimiestyötä....toisaalta ei välttämättä niin kivaa kiireinen työ siis, jos vaikka olis raskaana...mutta sitä kun en tiiä!Nykyisessä työssä vois sluibata ihan rauhassa eikä kukaan välittäisi vaikka halailisi pönttöä päivät pitkät....

Eli vaihtoehdot on, että a)olen raskaana, enkä saa uutta duunia b)raskaana & uusi työ c) uusi työ enkä oo raskaana d) en oo raskaana enkä saa uutta työtä....Toivon niin, että lopputulos olis vaihtoehto a,b tai c!!!Hulluahan tää on, mutta tää helvetin odotuksen odottaminen vituttaa niin, että...ja se, että ei edes duunissa viihdy.

Sorry tää vuodatus...
).( Täällä on kans tullut jotain outoa beigeä limaa, mutta ehkä se on vain tavallista valkkaria??yök....Nyt on kp 26 ja olis tosi tärkeetä saada tietää missä mennään näiden duunijuttujen takia. Oliskohan mitään järkeä testata pe aamuna vai onkohan se nega ihan varma...Pe-su näes rapujuhliin ja ne tulee olemaan kosteat. Menkkojen (ei) pitäis saapua su...Paras ehkä kuitenkin vaan odotella ja nauttia toiv. viimeisistä snapseista piiiitkään aikaan.

Mitään oireita ei oo ellei tää paha mieli ja ahdistus oo oire...Röyhtäisyttää ihan hirveesti kylläkin, pissahätä on koko ajan ja vatsa toimii...no eipä oo erikoisia nuo "oireet".

Wilma kp26/30

No nyt vedät UP kunnon ristilaudoitukset oven päälle, niin eipähän pääse akka saranapuoleltakaan sisään!

Vitsi, mä oon ihan varma, että te kaikki outoine välivuotoineen plussaatte ja sitten juna alkaakin olla jo täynnä.. me muut sitten täällä kärvistellään.. No ei, täksi kuuksi on nimittäin tilattu niin pitkä juna, että oksat pois! Sillä sitten körötellään tonne odotuspuolelle, eikös vaan?
Ja älkää plussanneet vielä hylätkö meitä!

Haa! Wilmakin linjoilla! Pidetään sulle tuplapeukkuja ja toivotaan, että molemmista tärppäisi. Jaa-a, enpä tiedä tuosta testaamisesta. Voisihan se jotain jo näyttääkin, mutta voi myös olla näyttämättä. Mulla on sama juttu, lauantaina olisi kemut tiedossa ja tätiä odotellaan saapuvaksi su. Tai siis eihän se tule. Mutta en testaa. Tai sit testaan.. :)

Mua on nyt kaksi päivää nipistellyt aika lailla tuolta oikeata alhaalta. Aamulla suihkussa, kun jotain kurotuin ottamaan, niin nipisti oikein kunnolla. Mutta mä en oikein uskalla luottaa näihin tuntemuksiin, koska ne voi tosiaan olla vielä jotain viime viikon jäämistöä. Mutta kuten aina, toivo nostaa taas päätään.. Tungen sen vielä muutamaksi päiväksi jonnekin, en jaksaisi pettyä taas. Ja jumalaton nälkä on koko ajan, mutta sekin voi liittyä siihen viime viikkoiseen.. Ja muakin röyhtäyttää paljon, mutta.. Eli ei kannattaisi pohtia mitään, odottaa vaan kiltisti viikonloppuun.

Mutta Timmit Mammat: lähden lenkille! :)
Sinis

Ai niin, me ollaan Wilma vissiin töissä jääty nalkkiin ja loman aikana on suojamuurit ilmestyneet.. Hitto! :)

Sinis:Jumankauta!Ihan samat oireet mulla: röyhtäilyjä ja nippailua oikealta puolelta!!!mut niin on mulla ollut aiemminkin....Ja tänään tuntui et oli kans nälkä koko ajan...Älä tuppaa mun päähän nyt mitään ideoita taas....tipun taas niin kovaa ja korkealta su kun krapulassa joutuu sitten vielä tätiäkin katteleen!Ehkä haisen niin pahalle ettei se viitti tulla ja päättää jättää mut rauhaan 9kk ajaksi!!!:):)
Yx kumma oire myös, että äsken haisi meidän olkarissa ihan kummalliselle...niinkuin vanhalle biojätepussille...hehheh...mies ei haistanut mitään.Voi tietty olla et se oli tuo keittiössä hääräävä sähkömies??Hehhehh...sorisori!

No jatketaan kuvittelua....plussajunan matkalippu haaveissa...

...Mä mitään raskaana ole...PERKELE!Voi kyynel...Kroppa vaan ihan sekaisin...tämä on vakavan itsetutkiskelun paikka...täytyy ihan ottaa kalenteri käteen ja päivittää kierron pituus...***tu!

Joka tapauksessa Viirulaiselle onnittelut!!!

Sain tuossa just ystävältä vinon pinon ovistestejä, et mitähän niilläkin tekis...menee vähän yli tää touhu kohta - ei tän näin vaikeeta olis tarvinnu olla. Voi helvetti...

No, la onneks lentokone vie mut ja miehen kauas pois täältä...aivan huippua!!!

Myy.

Oon kotona kun oon vähän kipeä...Vitutus on niin suurta, että en keksi sanoja kuvailemaan....Moni tärkeä juttu ratkeaa tänä viikonloppuna enkä tiiä miten päin olisin. Huomenna saan tietää siitä uudesta duunista ja sitten se pirun täti...Aamulla tuli pikku tippa jotain vanhaa verta, mutta ei sen enempää...Paska fiilis joka tapauksessa. Pitäis nyt jo alkaa asennoitumaan siihen, että kumpikaan näistä kivoista jutuista ei natsaa...Sepäs vasta auttais tähän masikseen.

Äsken tanssin olkkarissa ja kuvittelin omat tulevat hääni (milloin ne sitten ovatkaan) ja nauroin ja sitten yht´äkkiä itkin kun mietin tätä tilannetta. Tää joka kk pettyminen tuntuu niin rankalta että...Kai mua pelottaa se 2vkon päästä oleva lääkäri jos sieltä vaikka heti tulee jtn huonoja uutisia. Miksi elämä on niin vaikeata??

Mä olen tosi masentunut...Jos edes olis jotain kivaa tiedossa....Miten jaksan taas yhden syksyn jos ei oo mitään kivaa tiedossa...Voihan se + sieltä putkahtaa milloin vain syksyn/talven aikana, mutta jotenkin on taas mieli niin maassa ja tää ainainen pettyminen saa mut pelkäämään ettei koskaan natsaa....

Ollaan menossa miehen+sen perheen kanssa Fuerteventuraan, Kanarialle, jouluksi&uudeksi vuodeksi 2vkoa. Vuokrataan iso talo jossa pooli ja kaikkea ihanaa. Siellä voi surffata niin laine- kuin purjelaudalla ja tehä kaikkea muutakin kivaa. Se on ainoa juttu tulevaisuudessa joka saa mut jaksamaan ja toivon todellakin et olisin silloin raskaana....tietty voi olla etten ole. Siihenkin vielä 4kk...

Pakko huomenna testata että tiiän millä mielellä rapujuhlissa kilistelen...vähän sama juttu kuin juhannuksena....Tää jännitys tekee musta ihmisraunion!!

Wilma kp27/30

Yhteistyössä