?Haaveissa unelmavauva 2013?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hylje1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hylje1

Uusi jäsen
05.11.2012
2
0
1
Hei! Olemme mieheni kanssa menneet juuri naimisiin. Haluaisimme kovasti lapsen joka on mahdollisimman täydellinen ja perisi meidän parhaimmat puolemme kuten mieheni ruskeat silmät ja minun kauniin nenäni sillä mieheni nenä ei sovi kauniille prinsessallemme, en myöskään haluaisi lapseni joutuvan kiusatuksi tämän takia. Olemme käyneet geenitesteissä ja siellä paljastui kauheuksia :( Sillä molempien suvussa on esiintynyt skitsofreniaa ja lääkäri sanoi että on suuri todennäköisyys että vauvamme perisi sen. Emme halua tätä sairautta pikku tytöllemme. Sen takia olemme vakavasti harkinneet alkioseulontaa. Siinä selvitetään alkion ominaisuuksia ja niistä sitten mieheni kanssa päätämme minkä haluamme.

Mitä mieltä olette? Onko kellään samanlaisia ajatuksia tai kokemuksia? :)

No huhhuh. Unelmavauva jolla ei niin unelmalliset vanhemmat??? Toivon tän olevan täysin trolli-viesti sinulta... Mutta pikkasen alko keittämään kun tiedän, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa.... valitettavasti... |O
Ensinnäkin puhut aivan varmana asiana siitä, että SAATTE tytön, jonka TÄYTYY olla täydellinen... Ja täydellisyys mitattaisiin sen perusteella että oletettu tyttö saa miehesi ruskeat silmät ja sinun kauniin nenäsi...
Hyväksyn geenitestit siinä mielessä, jos halutaan selvittää jotain tooooooooooooodella vakavia sairauksia. Mutta että skitsofrenia... Entäpä jos teidän molempien äidit olisivat tehneet vastaavanlaiset tutkimukset ennen teidän 'alullepanoa'... tai ehkä se olisi ollut parempi vaihtoehto... :kieh:
Ja se, että niin moni ihminen haluaisi raskautua, mutta ei jostain syystä onnistu ja sinä (te) pohditte että alatte valitsemaan alkioseulonnassa lapsenne ominaisuudet... Valitkaa sille joltakin muulta älyä, sillä teillä kummallakaan sitä ei näytä tarpeeksi olevan.

Viimeksi muokattu:
Kyllä olen tullut miettineeksi myöskin sitä vaihtoehtoa että jos äitini olisi tehnyt saman ja nyt minua ei olisi tässä. :( Olen myöskin miettinyt että olisiko se sittenkään oikein valita lasta ja leikkiä "jumalaa"? Mutta eihän täydellisyys olisi lapselta pois, sillä hän saisi paremmat eväät elämäänsä ja olisi parempi ihminen kuin me.

Yhteistyössä