Haaveilen viidestä lapsesta, salaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Olen määräaikaisessa työsuhteessa naisvaltaisella alalla. Usein olen huokaillut työkavereilleni lastenhoidon rankkuutta ja siunaillut, kuinka onnekas olen kun lapset on tehty (8v ja 6v), koska haluan vakituisen työpaikan enkä halua antaa kuvaa, että olisin jäämässä äitiyslomalle.

Edelliset lapset on tehty opiskeluaikana, ja valmistuttuani sain määräaikaisen työn harjoittelupaikastani joka on jatkunut aina uudella määräaikaisuudella.

Salaa kuitenkin haaveilen saavani vielä useita lapsia. Ikää minulla on 32 vuotta joten enintään pari vuotta on varaa odottaa perheenlisäystä. Harmittaa tavallaan kun joudun koko ajan "huijaamaan", jotta minut vakinaistettaisiin. Enhän edes tiedä voinko enää saada lapsia, eihän sitä koskaan tiedä.

Entä uskaltaisinko yrittää raskautta vaikkei vakituista työsuhdetta olekaan? Tuntuu että aina menee väärinpäin, teki miten tahansa :(

määräaikaista työsopimusta ei saa jatkaa, jos jatkat samassa paikassa n työsopimuksesi vakinaistettava ja jos näin on jo tehty niin yhteys liittoon ja he vaativat vakinaistamisen jo sillä perustein!

Tämä oli asiasta kukka ruukkuun :D

Yhteistyössä