Haaveilen suurperheestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilenko turhaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveilenko turhaan?

Vieras
Sanokaa nyt oonko ihan hullu, kun haaveilen suurperheestä eli tässä tapauksessa neljännestä lapsesta. Meillä siis kolme lasta 8v, 4v ja 4kk. Ikää mulla 30+ ja miehellä 40+ joten jos neljättä meinataan niin kohta pitäis varmaan laittaa yritystä pystyyn, kun ei tiiä tärppääkö heti (jos ollenkaan) enkä haluais yhtä isoa ikäeroa mitä esikolla ja tokalla tai tokalla ja kolmosella on.

Kokemuksia kaipailisin niin nelilapsisilta perheiltä (ihan käytännön juttuja esim. minkälaisella autolla liikutte?), kuin teiltä joilla lapsilla pieni ikäero n. 1-2v. Ja mietityttää sekin, ollaanko me jo liian vanhoja suurperhettä perustamaan...

Meillähän tää kolmonen on ollut tähän asti todella helppo "tapaus", ehkäpä helpoin kaikista, nukkuu hyvin jne. Eihän sitä tiiä jos mahdollinen nelonen oliskin sitten se vaikein...

En muutama vuosi sitten osannu kuvitellakaan että haluaisin monta lasta, olin ihan varma että kaksi riittää. Nyt kumminkin on alkanut tuntumaan että tää on se mun juttu, haluan monta lasta ja elämän ääniä ympärilleni. Liekö sitten maailman tyhmimmät syyt hankkia lapsia. :ashamed: Harmittaa vaan kun tulee jo pikkuhiljaa ikä vastaan. :/

lapset nyt 2,4,6, ja 8v ja viides tulossa. Mulla ikää 34v. Chryslerillä liikutaan, siinä 7 paikkaa. Mekin ollaan haluttu monta lasti ihan vain itsemme vuoksi, tällainen elämä tekee onnelliseksi :) Vielä kuudes lapsi on haaveissa, vaikka vanhoja ollaankin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko neljä lasta suurperhe??? Itsellä tuo neljä, enkä koe, että meiillä olisi suurperhe....

Itsestä vaan tuntuu että kolmekin lasta muodostaa nykyisin suurperheen, en sitten tiiä mistä se johtuu.

Ja olisin miekin tehnyt nuorempana lapset, jos olisin tienny että haluan monta lasta. Vaan kun "älysin" vasta nyt että tää on se mun juttu, mistä tulen onnelliseksi.

Yhteistyössä