Haaveilen muista miehistä - normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha nainen

Vieras
Olen ollut mieheni kanssa vasta 4 vuotta, mutta meillä on vaikeaa yhdessä. Pahinta ovat riitelymme, mieheni tyyli riidellä on ensin asettua puolustuskannalla, sitten alkaa arvostella minua ja lopuksi olla välinpitämätön. Välinpitämätön asenne ja kyvyttömyys riidellä rakentavasti tekevät minusta aggressiivisen. Kerran tunsin niin syvää epätoivoa, että otin lääkkeitä. Mieheni säikähti ja laittoi minut oksentamaan. Seuraavana päivänä kaikki oli mukamas taas hyvin.
Joskus tulen aggressiiviseksi auton ratissa. Mieheni riitelee taas, ja yhtäkkiä syvä viha ja epätoivo saa vallan, menetän kontrollin.

Jokin mieheni asenteessa ja tavassa puhua minulle saa minut raivon valtaan. Tunnen itseni niin avuttomaksi. Miehelleni tämä on eka suhde, minulle toinen. Edellisessä suhteessani minulla ei ollut mitään tällaisia ongelmia.
Mieheni ei puhu paljon, töksäyttelee asiat ja riidellessä puolustelee itseään. Hän ei kuuntele mitä sanon, vaan poimii epäolennaisia asioita ja kääntää ne minua vastaan. Hän ei ole kovin syvällinen eikä keskustele muusta kuin päivän asioista. Riidoissa hän ottaa esille asiat joita olen sanonut monta vuotta sitten.

Olen alkanut katselemaan muita miehiä. Tunnen erään todella älykkään ja kouluttautuneen miehen, ja olen alkanut tuntea vetoa tätä kohtaan. En missään nimessä ole aloittellinen, koska mies on naimissa ja huomattavasti vanhempi. Näemme töissä joka päivä. Tunnen että olemme henkisesti samalla aaltopituudella. Olen alkanut nähdä hänestä unia.

Onko tämä vakava merkki suhteessani? Mieheni ei kertakaikkiaan kuuntele minua. Tunnen niin syvää epätoivoa, kun hän kääntää kaiken sanomani minua vastaan, ymmärtää kaiken väärin joko tahallaan tai tyhmyyttään, ja kääntää minulle selän.
Sopiminen hoidetaan halimalla, anteeksipyytelemällä ja joskus seksillä. Mieleni ei kuitenkaan pääse riidoista yli. Kaipaan keskusteluja ja elämän jakamista.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29192470:
jaa että sinussa ei ole mitään vikaa tai osuutta asiaan. :rolleyes:

En varmasti ole syytön. Mutta kuvailin vain miltä minusta tuntuu. Tuntuu kauhealta kun toinen ei näyttäisi edes tuntevan minua. Miten exälläni voi olla niin eri käsitys minusta kuin nykyisellä? Mieheni ei koskaan ota minulta mitään neuvoja tai asioita vastaan, mutta jos joku hänen kaverinsa sanoo saman asian, niin hän noudattaa sitä.

Esim.
Mies jäi kiinni asiasta, josta tietää etten pidä siitä. Hän ei kuitenkaan pyydä anteeksi. Keskustelu menee näin:

Mies: "Pitää olla kertomatta sulle enää mitään seuraavalla kerralla, kun suutut. Seuraavalla kerralla mieluummin valehtelen sulle, kuin otan vastaan sun huutamisen".
Minä: "En ikinä hyväksy valehtelemista. Jos et kykene kertomaan minulle asioita siksi kun suutun, niin olen mieluummin yksin. Asiat pitää puhua vaikka toinen suuttuu. Samalla logiikalla minä menisin pettämään sinua, ja en viitsisi kertoa sitä sinulle koska suutut".
Mies: "Aijaa, vai menet sinä pettämään, no sitten ala painua, kun kerran vieraat miehet kiinnostaa".

Uusimmat

Yhteistyössä