Haaveena vauva... Raskausoireiden "kuvittelu" menkkoja odotellessa.. Jatkuva pissahätä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla siis jo useammassa kierrossa ollut menkkoja ennen pahoinvointia, mahanippailuja ja muita klassisia raskausoireita.. Nyt taas menkkoja odottelen (tai siis en odottele, toivo etteivät ala..), mutta nyt viikon ajan ollut lähes jatkuva pissahätä.. Töissä normaalisti käyn ehkä kerran päivässä pissalla, mutta nyt vähintää 3 kertaa päivän aikana.. Kotona sama homma, jatkuvasti pissattaa, ja sitä pissaa tulee joka kerralla ihan reilusti, joten ei ihan pelkkää kuvittelua ole (kai).. Ei kai mä oikeesti itse voi kehitellä tuota pissahätää?? Ja siis juon ihan saman verran kuin normaalisti, joten sellaisesta ei voi johtua.. Parin päivän päästä testaan..

Musta just se plussa tulee silloin kun vähiten odottaa! :) Ainahan sitä kuvittelee kaikkea, mutta tärppikierrossa itse jotenkin välttelin ajattelemaan mitään oireita, koska niitä ei oikeastikkaan ollut. Mutta tuo pissahätä kuulostaa hyvälle :)

[QUOTE="mamma";21914592]Onko sulla muita oireita?Lämpö koholla,vilutusta iltaisin,väsymystä ym.

Onnea yritykseen!Muistan tuon ajan hyvin..Siinä meni km:n jälkeen 6 kiertoa,kunnes..[/QUOTE]

Jakuvasti palelee, vaikka villasukat jalassa sisälläkin.. En tuota edes ajatellut raskausoireena, kun pistin sen ilmojen kylmenemisen piikkiin suorilta.. Ja lämpö ollu tänään koholla, mutta on muutenkin sellainen olo, että on tulossa kipeeksi..

No vaikea sanoa. Mulla on joskus ennen menkkoja pissahätä useammin kun yleensä. Mistä noista tietää. Paria päivää ene menkkojen alkua mulla on raskaana ollessa olleet rinnat todella kipeät ja muutenkin ihan törkeen turvonnu maha ja paineentunne. Pahoinvointi on alkanu vasta myöhemmillä viikoilla.

Me yritettiin esikoista aikanaan 2 vuotta.
Sitten luovuin toivosta ja olimme jonossa tutkimuksiin.
Työkaverini ilmoitti odottavansa vauvaa ja muutamaan viikkoa myöhemmin huomasin saman kuin sinäkin että sain juosta alvariinsa pissalla.
Epäilin jo josko mulle jonkun diabeteksen oli pukannut kunnes menkkojen ollessa kolme viikkoa myöhässä uskalsin tehdä testin.
Itku pääsi kun viimein sen plussan siitä sai lukea =)
Tsemppiä :halaus:

en halua masentaa, mutta mulla kuuluu ihan menkkojen alkamiseen pissalla ravaus. Jossain lukikin että kun kohtu isompi ennen menkkoja niin painaa virtsarakkoa. Mutta toivotaan että sulla tietäis plussaa jos ei ennen ole ollut tuollaista.

Mullakin oli jatkuva pissahätä, jatkuvaa palelua, väsymystä ja lämpökin jatkuvasti päälle 37,1, mutta en ole raskaana. Koko kierrossa ei ollut edes tapahtunut koko ovulaatiota, vaikka testit muuta näyttivätkin. Edelleenkään ei mitään näy eikä kuulu, ei edes sitä tätiä. Seuraavassa kierrossa otamme järeämmät aseet käyttöön. Ollaan siis lapsettomuushoidoissa.

[QUOTE="noo";21914688]en halua masentaa, mutta mulla kuuluu ihan menkkojen alkamiseen pissalla ravaus. Jossain lukikin että kun kohtu isompi ennen menkkoja niin painaa virtsarakkoa. Mutta toivotaan että sulla tietäis plussaa jos ei ennen ole ollut tuollaista.[/QUOTE]

Ei ole normaalisti ennen menkkoja tällaista.. Yleensä kaikki ihmettelee, miten käyn niin harvoin pissalla, nyt työkaverit kyselee, miksi ramppaan jatkuvasti vessassa.. Esikoisen raskaudessa mulla ei ollut alussa mitään oireita, joten vaikea verrata siihenkään..

Musta just se plussa tulee silloin kun vähiten odottaa! :) Ainahan sitä kuvittelee kaikkea, mutta tärppikierrossa itse jotenkin välttelin ajattelemaan mitään oireita, koska niitä ei oikeastikkaan ollut. Mutta tuo pissahätä kuulostaa hyvälle :)

Mull vähän samaa juttu.... Eli ne kierrot, missä oli yhtä sun toista "oiretta", niin niistä aina menkat alkoivat. Mutta silloin kun ei oikein tuntunut miltä ja oli jo ihan varma, että ei ainakaan nyt tärpännyt, niin johan sen plussan päräytti :)

Kyllä karisi unet tänä aamuna nopsaan tän mamman silmistä ;).. Heräsin kamalaan pissahätään ja etovaan oloon.. Ajattelin, että huvikseni testaan jo tänään.. Testasin clearbluella, eli näyttää jo muutamaa päivää ennen kuin menkatkaan on myöhässä.. Olin niin varautunut, että taas tulee nega, mutta arvatkaas mitä ;), tuli haalea plussa.. nyt vain pitää odotella tiistaihin ja testata uudestaan vielä =)

Kyllä karisi unet tänä aamuna nopsaan tän mamman silmistä ;).. Heräsin kamalaan pissahätään ja etovaan oloon.. Ajattelin, että huvikseni testaan jo tänään.. Testasin clearbluella, eli näyttää jo muutamaa päivää ennen kuin menkatkaan on myöhässä.. Olin niin varautunut, että taas tulee nega, mutta arvatkaas mitä ;), tuli haalea plussa.. nyt vain pitää odotella tiistaihin ja testata uudestaan vielä =)

Onnea!! :)

Olen kyllä nyt aamun ollut kuin tulisilla hiilillä.. Aamulla vessassa istuessa tuijotin kokoa ajan tikkua ja kun siihen alkoi tulla pystyviivakin, hyppäsin melkein pöntöltä pystyyn ;D.. Kiertelian taloa ympäri ja eri valoissa katselin tikkua ja kyllä siinä vaan plussa oli.. Ei voi uskoa, on niin odotettu...

mulla esikiosen jälkee tuli kuukautiset normaalisti jo seuraavasta kusta lähten synnytyksestä,siitä asti välillä tehty vauvapuuhia,mut ei o tärpänny viel, joka kuukausi vaan petyn!=//mut kai se sielt viel tulee...

Hienoa että ap plussasi. Onnittelut!
Mulla yritystä jo kuukausikaupalla ja joka jumalan kuukausi ennen menkkoja mielttömät oireet: rinnat kovat ja turpeat, lämpö nousee, palelee, suussa maistuu "tunkkaiselta", pissattaa, pissan väri outo. Sitten vuorokausi ennen menkkojen alkua oireet loppuvat kuin seinään. Ei mitään, vaikka kuinka kuulostelisi ja tunnustelisi. Siitä sitten aina tietää, että huomenna ne taas alkaa...
Joo, melkoinen pettyneen äidiksi haluavan vuodatus tämä. Niin, ja tänään kp 1.
:(

Ennenkaikkea onnittelut plussasta!!!
Tää odottaminen, että pääsee testaamaan on vaa niin kauheeta ja jännittävää samalla aikaa. Meillä yrityksessä vasta kolmas kuukausi, eli tuore päätös ensimmäisestä lapsestamme ja jatkuvasti mielessä ja haaveissa ja tosiaan 2-3 vko:n päästä vasta pääsee testailemaan... Toivotaan peittojen heilutusta ja plussaa meille kaikille kärsimättömille "odottajille" ;D

Mulla on menkat myöhässä jo noin kuukauden . Milloin kannattaa tehä raskaus testi . Mulla on hirvee vessa hätä melkein koko aijan . Olen tehny raskaus testeijä näyttää negaa & Mul on paha oloo välil & Ala vatsa ollu kipeä . Vähäsen lämpö heittelee & Oksettaa välil . Väsyttää hirveesti . Mulla on jo yks lapsi . Yritän toista lasta :D