[QUOTE="Kolmattakehiin, post: 34943894, member: 144813"]
Täällä näyttää sittenkin siltä että ovis varmaan meni ja nyt olisi ehkä dpo5. Lämmöt nousi kyllä vasta tänään kunnolla ylös. Tänään aamupäivällä oli vähän huono olo ja tissejä pakottaa, ja väsyttää. Eli normaalit pms-oireet alkaneet. Piinapäivät siis alkakoot. Oon kyllä vähän henkisesti luovuttanut tällä kertaa, jotenkin ei ole yhtään uskoa että tästä kierrosta tulisi vauvaa. Masentaa ja mies ärsytti tänään todella paljon.
[USER=149633]@AMR[/USER] samaistun tuohon miten vaikeaa on olla koko ajan kuulostelematta kroppaa. Viime kierrossa olin ihan varma että olen raskaana, oli todella epätavalliset oireet ja osa ei pms-oireita ollenkaan. Niin se uusi kierto vaan pamahti. Valeraskaus on niin helppo kehittää mielessään. Tällä kertaa laitan ihan sama mitkä oireet niin kaiken pms:n piikkiin.
Viimeinen YK tämä ennen 2026. Vähän surullista. Varsinkin kun ehti ennen keskenmenoa innostua, että olisi tullut kesäksi vauva. Ensi kierrosta LA menisikin sitten aikalailla uuteen vuoteen. Ehkä meille ei ole tarkoitettu kuin nämä kaksi lasta jotka jo on. Joista tietty olen äärimmäisen kiitollinen.
[/QUOTE]