Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="marik91, post: 34885400, member: 152741"]

Tässä hyvä linkki tosta geleestä, kun joku kyseli, en muista ketä 😁

[URL unfurl="true"]https://www.lily.fi/blogit/puuttuva-palanen/kuningatarmehilaisen-evaat/[/URL]

Mä oon nyt hämilläni, laskin kiertoni alkaneeksi 25.12 alkaneista niistä vuodoista,  joihin synnäriltäkin meinattiin et olis ekat kuukautiset. Sain tossa kp 19-20 lähes tasavahvat ovistestiviivat, mut ihan tasavahvoja en, kunnes alko haalistua. Tätä ennen oli valkuaismaista vuotoa ym ja lämmöt nousi kp 21. Sen jälkeen varuiks tikuttanut joka päivä ovista jotta näen miten kierto toimii ja palautuu synnytyksestä. Tähän asti ihan haaleaa, eilen aloitin Geleet 1000mg, ja aamulla ja illalla tänään pärähti hyvin lähellä tasavahvat ovisviivat... Ja sit tein varuiks raskaustestin, Pregcheckin, joka ei näytä mulla samanlaisia "haamuja" eli törkeitäkin viivanpaikkoja kuin RFSU. Niin siihen oli testiajan jälkeen tullut haalea haamu. Nyt ihan pää pyörällä missä mennään..

Noh, aamulla uus testi ja katotaan miltä näyttää testit. Voiko toi gelee vaikuttaa et tulee r-testiin haamu? Ja voiko noin äkkiä vaikuttaa ovikseen jos se onkin nyt vasta?

[/QUOTE]

Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 6, 7, 1

Yhteistyössä