Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="jauhopeukalo, post: 34785509, member: 68337"]

Itse tiedostin raskauden alkamisen haasteet jo ennen yrityksen aloitusta. Olimme juuri päättäneet ehkäisyn pois jättämisestä kun yksi päivä näpyttelin työhakemuksia, pääsin aloittamaan uudessa työssä kaksi kk myöhemmin ja koska työ on määräaikainen en ajatellut että yritystä tarvitsisi lykätä. Helmikuun jälkeen en sitten ovuloinutkaan itsekseen ja menkatkin alkoi vain teroluteilla. Välillä olen miettinyt olisiko pitänyt jatkaa ozembicia pitempään ja aloittaa yritys vasta kun painoa tippunut enemmän mutta toisaalta nyt kun paino tippunut myös metformiinin ja liikunnan lisäämisen avullakin olen tyytyväinen päätöksistä joita vajaa vuosi sitten tein. Muuten olen valmis lapseen tulisi se mihin aikaan hyvänsä. Ajattelen että asiat tapahtuu kun ne on tarkoitus tapahtua. Ollaan miehen kanssa jo suunniteltu sekin että voisin hyvin jatkaa töitä raskausvapaan jälkeen ainakin osittain ja hän voisi olla joka toinen vk vapaalla. Ja vaikka tiedostankin ennenaikisen syntymän mahdollisuuden en usko että osaisin jäädä vapaalle ennen kun pakko 😁 olen sen verran työorientoitunut etten osaa niitä jättää jos ei ole aivan pakko. Taas löytyi hyvä syy etätöille 😄

[/QUOTE]

Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 6, 7, 1

Yhteistyössä