[QUOTE="vierailija, post: 34658524"]
Onpas niin puristavaa kuulla etenkin teidän pitkään yrittäneiden tuskaa. Valoa ja voimaa. Ja niin, hakekaa ajoissa apua. Mun esikoisen jälkeen löytyi tukossa oleva munajohdin ja aukiolotutkimuksen jälkeen olin heti raskaana. Jos olisin odottanut vielä pidempään... Kuka tietää. Nytkin ikäero on +3v.
Uuden puolison kanssa yritys vasta alkoi, mutta silti raastaa hermoja ja odottelu on todella piinaavaa. Olen siis se kp26 ovisplussannut ja nyt pitäisi vissiin malttaa taas pari viikkoa testin kanssa. Tosi helppoa kun joka kerta vessaan mennessä vähän jännittää, onko menkat vai eikö ole.
Mähän menin lukemaan, että raskauden todennäköisyys on melko iso, jos nainen ovuloi ja seksiä on harrastettu sopivasti. Nyt roikun siinä kuin hirsipuussa, vaikka tiedän miten typerää se on. Teinpä rtestinkin tänään - ei häivääkään väriä toisessa viivassa.
Meillä oman haasteen tuo, että mies lähtee pian komennukselle ja silloin ei paljon yritetä. Tarvitseeko kertoa, miten paljon toivoisin raskauden alkavan ennen sitä..
[/QUOTE]