[QUOTE="Mollama, post: 34658352, member: 140980"]
Ei ole teroluteista ollut mitään apua raskautumiseen. Oon niitä nyt 5kk syönyt ja sen jälkeen pitänyt taukoa. Ei mitään muutosta mihinkään suuntaan. Ferritiini hyvä, kierto lähes pomminvarma, luteaali ihanteelinen 14pv jne "kaikki kunnossa", mutta raskaus ei vaan ala. Tällä hetkellä thyroxin testissä ja seuraava soittoaika lapsettomuusklinikalle elokuun lopulla.
Oon yrittänyt kesästä nauttia, mutta lähinnä itken ja olen ihan maassa aina puolet kierrosta. Varmasti jonkun asteinen masennus olisi diagnosoitavissa, mutten tiedä haluunko hakea siihen apua. Saako mitään lääkitystä edes syödä, kun raskaus toiveena? Tai en tiedä hyödynkö keskusteluavusta, koska ei se meille vauvaa tuo ja miehelle jo puran kaiken. 
Oon oudon hajalla tähän kaikkeen, vaikka periaatteessa meillä on "kaikki hyvin". Ollaan yritetty kaikkea vaihtoehtoista miettiä elämään. Kouluunkin hain, mutten päässyt. Koiranpentua on mietitty myös, mutta sit alkaa kela pyöriä, että jos tulenkin raskaaksi niin ei haluttais pentua ja vauvaa samaan aikaan. Oon niin loppu tähän jatkuvaan kelaan joka pyörii.
Miten tää on näin raskasta. Toki yli 2v jo yritystä ja viime kesän kaikki kolme keskenmenoa oli todella, todella raskas paikka, mutta tuntuu että oon kohtuuttoman hajalla koko ajan.
Onko joku hakenut apua lapsettomuudesta johtuviin mielenterveyshaasteisiin? Kertokaa kokemuksia, jos on.
[/QUOTE]