Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="heltsuli, post: 34557298, member: 151768"]

Itse olen jo turtunut, lähinnä neutraali olo kun menkat alkaa. Kohta on kuitenkin kaksi vuotta yritetty ilman yhtäkään positiivistä testiä niin kaikkeen tottuu ja turtuu. Se ois varmaan suurempi järkytys kaiken yrityksen jälkeen jos se positiiviseksi muuttuisi. Miten sitä sit ois häkeltynyt. Puoliso ei oikeastaan kysele testaamisen perään, joitain muutamia kertoja. Puoliso lähinnä toivoo et kestäisin olla testaamatta.

Soittelin KYS :n, mut ei se puhelimen päässä osannut mittään kertoa. Sanoi vain et voin hakea lähetteen ja pyytää et siihen kirjataan kaikki labratulokset mukaan. Pariin viikkoon en ole käynyt omassa kanssa mielen rauhan vuoksi, nyt kun kävin niin viimeiseksi oli purettu hoitopalaute ja kirjoitettu lyhyesti ettei ivf tuota tulosta, suositellaan lahjasolu hoitoja. Ei me olla valmiita lahjasoluihin, niin ja se on vaikea aihe meillä puhuttavaksi. Kiinnostaakin et voiko noita hoitopalautteita mistään itse lukea? Nään vain tekstin jossa on hoitopalaute ovumian ja sairaalan välillä, haluaisin itsekkin ne lukea. Jos soittaisin huomenna meidän naistenpolille ja kyselisin lähetteen laittoa KYS :n niin varmaankin samalla purkautuisi meidän hoitosuhde ovumian kanssa? Ei kait meillä voi olla hoito suhdetta ovumiaan ja mahdollisesti KYS yhtä aikaan? Vai pitääkö minun itse ilmoittaa ovumiaan, että lopetamme hoidot sieltä? Toisaalta huvittaa jos oltaisiin silloin viime vuoden lopussa valittu kuopio niin oltais mahdollisesti sielä jo aloitettu hoidot, mut halu oli päästä nopean reitin kautta ja nyt se sit kostautuu. Hoitojonot menevät nyt jo syksykssä. Meillä on niin huono lähtötilanne onnistua ilman apuja, joten hoitoja on pakko kokeilla. Poden osittain syyllisyyttä omasta tilanteestani, mut toisaalta kun itse en ole ollut tupakoitsija enkä läträä alkoholillakaan niin miksi tilanne onkaan näin huono. Äidiltäni en ole uskaltanut kysyä polttiko kun odotti minua, johtuisiko siitä sit minun huono tilanne. Oikotietä onneen ei ole...

[/QUOTE]

Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 8, 5, 5

Yhteistyössä