Tsemppiä @jauhopeukalo piinailuun! Samat fiilikset täällä, vaikka se oviksen ajankohta onkin itseltä hukassa Ja lisätsempit teille joiden uusi kierto juuri käynnistynyt... Täällä odotellaan pettymystä nro 24 Hullua että jo kaksi vuotta mennyt. IVF helmi-maaliskuussa jos ei ihmettä tapahdu sitä ennen.Kyllä sitä itse mietti taas vaihteeksi asiaa näin päin että jos raskaus ei ala niin kivempi jos vuoto alkaisi edes ajallaan. Asia ei olisi niin päivän päälle jos ei tietäisi oviksen ajankohtaa mutta nyt kun on tiedossa niin turhauttaa kun kierto pitkittyy. Olen lukenut kymmeneen kertaan keskustelut myöhäisestä plussasta mutta jotenkin en jaksa siihen enää uskoa. Etova olo on ollut myös pms oireena. Viikonlopun jälkeen on väsyttänyt tosi paljon mikä voi myös olla kumpaa hyvänsä. Otappa tästä nyt selvää. Eilen ja toissa päivänä tuli kyllä oviksen kaltaista limaa joten oletin että vuoto alkaisi viimeistään tänään. Odotellaan
Oon siis 100% samaa mieltä että mielummin ne menkat kuin tätä epätietoisuutta. Sitä elää niinkuin kahdessa rinnakkaistodellisuudessa: toinen se tuttu missä ne menkat sitten kuitenkin alkaa ja voi pettymyksen jälkeen alkaa orientoitua uuteen kiertoon, ja toinen missä se vuoto ei alakaan, vaan alkaa ihan uusi elämänvaihe uusine iloineen ja huolineen. Mutta tämä välitila missä ei ole menkkoja eikä plussaa on kyllä raastava. Että kumpi se sitten on, voisitko nyt kroppa jo kertoa? Ei jaksaisi toivoa parasta, sitä tuntee itsensä niin typeräksi (pettymyksen ja surun lisäksi) sitten jos/kun vuoto alkaakin. Samalla sitä ei oikein voi olla toivomattakaan, koska eihän sitä tiedä, ennen kuin sen tietää 🫠
Mulla siis mahdollisesti ovuloimaton kierto (ensimmäinen sellainen), tähän asti saanut ovulaation testillä kiinni ja kierto ollut säännöllinen. Mut nyt ei tullut selkeetä plussaa, oireiden perusteella en koskaan pysty kertomaan mitään. Vahvimpien viivojen perusteella olis DPO 15. Menkkakipuja ollut jo monta päivää mut vuotoa ei vaan näy. Kävin testikaupoilla tänään ja huomenna katson mitä se näyttää jos ei sitä ennen vuoto ala.