Kiitos!Onnea!

Kiitos!Onnea!
Eihän sitä voi varmaksi tietää mistä johtuu ja tietenkin se epätietoisuus huolestuttaa ja voi ahdistaa. Voishan se olla kiinnittymisestä johtuvaa näillä dpo:lla. Ja toivottavasti olis.Hei… Tuskailu jatkuu eilen jäi paperiin vaaleanpunaista. Tänään paperiin on vaihtelevasti jäänyt vaaleanpunaista sekä kirkasta verta. Siteeseen jää hiukan. Rupeanko entisestään ahdistumaan ja huolestumaan vai yritänkö olla levollisin mielin? Onko tämä kiinnitysvuotoa vai kohdun ulkoinen vai kemiallinen? Tuli tunne et aina veren vuoto on huono merkki. Niin ja menkkojen alkuun pitäisi olla vielä 9 päivää.
Vau onnea! Mikä dpo sulla nyt on?Eilen pohdiskelun täällä, olisiko testissäni ollut haamu vai viivanpaikka... tämä aamuisen kanssa ei ollut epäilystäkään olo epäuskoinen, päivä on mennyt monenkirjavien tunteiden orjana, kaikkea paniikista riemuun. Onhan tämä hullun ihanaa
Kiitos!Vau onnea! Mikä dpo sulla nyt on?
Toi eilinen testi (rfsu) onkin sellainen jolla viiva näkyy suht heikosti ja myöhään mutta tän päivänen (cb) sitten taas millä näkyy hyvin ja aikaisinKiitos! En ole ovista tikuttanut, mutta olettaisin olevan dpo 10-13.. luulin nimittäin, että tässä kierrossa olisi jäänyt ovis täysin hyödyntämättä, mutta ilmeisesti ovulaatio olikin tapahtunut oletettua myöhemmin, kun plussa tuli https://aijaa.com/zIxaXu tuossa vertailuna eilinen, kuvassa ei meinaa edes näkyä mitään toki eri merkkiset testit kuvattuna, mutta muutos on silti ihan hurja!
@suunnaton lentäjä on listan päivittäjä tänään@haaveillen ehkä minutki saa laittaa tuonne plussanneisiin
Sanoppa muuta! Tätä en ole koskaan ymmärtänyt!Ja siiiiiis miten ihmeessä kukaan alkaa kyselemään/sanomaan että joku on raskaana jos ei ole varma! Ei hitto!
No näinpä. Mullekkin uusi työkaveri alkoi päivittelemään, kuinka mun täytyy tehdä esikoiselle sisarus. Että se on epäreilua lasta kohtaan jos ei saa sisarusta. Juuri siihen aikaan kävin psykologilla juttelemassa siitä, kuinka ristiriitaisia tunteita mulla on siitä haluanko lisää lapsia vai en. Sillon koko asia oli iso musta möykky. Onneks sain asian käsiteltyä ja nyt odotan enemmän kun mitään, että saisi toisen lapsen. Mutta siinä kohtaa se tuntu todella paskalta.Sanoppa muuta! Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Tai edes kysymään, että "oletko raskaana?" Tai just, että "millon lisää lapsia?"
"Millon teille tulossa ensimmäinen?" Yleensä mitään lapsijuttuja, jos toinen ei itse niistä aloita keskustelemaan ja saa itse kertoo mitä haluaa tai jättää kertomatta. Ei nää aina niin iloisia ja ihania keskustelunaiheita ole, jos taustalla pitkiä haaveita tms.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel