Haaveena vauva 2023

Milloin alatte testaamaan? Tuntuu että netissä porukka saa positiivisia tosi aikaisin. Tuskastuttaa vähän tehdä nega testejä, ja taidan jatkossa tehdä vasta kun menkat ovat myöhässä… Mulla kierto on epäsäännöllinen, joten välillä menkat jää muuten vaan väliin niin siksi hankalaa. En vaan kestä katella noita negoja!!
JJos nyt kierto pysy samana eikä menny sekasin kemiallisen takii niin ovis oli tiistai ja testin teen ens kuun puolivälissä
 
Eilen samanlainen haalea haamu kuin toissapäivänä, mutta päivällä ensikäynnillä näkyi jo tuhoutunut keltarauhanen 😢 limis 5mm eli vähemmän kuin vuosi sitten. Lähete menemään ja kutsua odotellaan. Vuosi sitten toitotettiin että 80-90% alle 35v tulee raskaaksi vuoden sisällä, nyt että melkein kaikilla tärppää tässä välissä ennen kun kutsu tulee edes perille. Niin varmaan. Nyt surettaa, miksi me 😭 luulen että siirryn seuraavan vuoden pinoon vasta kun hoidot saadaan käyntiin, nyt pientä taukoa.. edelleen tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia ❤
 
Mulla nousi tänään lämmöt, joten oletettavasti ovis oli sitten eilen ( en tikuttanut, koska ollaan ulkomailla). Jos joku päivittää vielä listaa, niin mulle voi laittaa tänään dpo 1.
Mulle voi laittaa dpo 3 mulla todennäköisesti ovis ollu tiistai en tiiä menikö tää oikein ekaa kertaa vauvakeskustelussa tälleen ryhmässä mukana vaikka lapsi jo 3 ennestään
 
Tuon tein nyt ihan vaan siksi että saisin nuo pois lojumasta. En enää noita tilaa. Ei oo menkat alkaneet eikä tipan tippaa vielä tullut. Flo ennustaa huomiselle uuden kierron alkua. Ovis tikutettu kp17 oli Joten eikös nuo tänään illalla viim.yöllä ala. Ei se siitä plussaksi muutu enää.
Nok alkoko sulla menkat yöllä täällä pitää odotella vielä ens kuun puoliväliin kun en nyt tiedä menikö kierto sekasin kun mulla oli biokemiallinen ja alko sit viikon myöhässä
 
On tää ollut vähän raskas viikko ja varsinkin eilinen kun olis ollut LA. Pakko oli palata niihin loppukesän ja alkusyksyn tunteisiin, miten onnellinen sitä vaan oli. Vajaa 2kk ensimmäinen ajatus aamulla oli "ainiin, mä oon raskaana" ja hymyilytti vaan niin aamusta iltaan kun suurin unelma oli käymässä toteen. Viikko viikolta luki kalenterista mitä siellä mahassa tapahtuu ja mies vitsailikin et se oli mulle semmonen joulukalenteri. Kunnes kesken työpäivän alkoi se vuoto enkä päässyt aiemmin lähtemään pois, pakko oli vaan nieleskellä asiakaspalvelu työssä. Ja seuraavana päivänä ne järkyttävät supistelut😭
Toivottavasti joku päivä saisin kokea raskauden alusta loppuun saakka.
Mut voi poistaa kiertolistalta ja piinailijoista, menkat alkoi tänään. Tonne 2024 haaveilijoihin siirryn kanssa varmaan jossain vaiheessa.
 
Voi ei pahoittelut uusista kierroista!

Vielä ensi viikko pitäisi malttaa odotella, jos sitten pääsiäisenä testailis. Ei oo kyllä mitään uskoa onnistumiseen.
Sama täällä ei oo mitään uskoa mutta toivotaan noin pari viikkoa sitte oli kemiallinen vuoto kesti 4pv ruvettii heti yrittää uudestaan kun loppu ja jos nyt ei mennyt kierto sekasin niin ovis olis ollu tiistai ja testailla uskallan ens kuun puolivälissä
 
Voi ei pahoittelut uusista kierroista!

Vielä ensi viikko pitäisi malttaa odotella, jos sitten pääsiäisenä testailis. Ei oo kyllä mitään uskoa onnistumiseen.
Mehän mennään ihan samassa! Itse ajattelin testata aikaisintaan su 9.4.🙂

Mulla on nyt ihan eri fiilis ku viime kierrossa. Silloin oli jotenkin ihan varma olo että kyllähän se heti nappaa ja olin ihan innoissaan. Nyt on sellanen tyyneempi olo. Ihana vaan olla ja katsella miten käy. ✌
 
  • Tykkää
Reactions: tiinaemilia
@tiinaemilia kunpa sieltä saisit pysyvät viivat tikkuun!😍 On kyllä "helpompi" välillä heittää usko narikkaan niin ei voi kun yllättyä positiivisesti...😅

@Liilja no niinpä ollaankin ihan samoissa päivissä! Täällä vielä muutama haaveilija jäljellä jännäämässä joskos kerkeäis vauva tälle vuodelle vielä.😅 Pidän peukkuja! Koska ajattelit testailla?
 
Kävin eilen verikokeissa. Hcg oli 387 edelleen. Lääkäri epäili, että voiko sittenkin olla ollut kohdunulkoinen, kun ei arvo laske millään. En tiedä, voisko siellä vieläkin olla jotain materiaalia jossain muualla vaikka paljon on vuotanut pois. (Tällä viikolla ei enää mitään vuotoja.)
Luin kauheita tarinoita kohdunulkoisen kokeneiden kivuista ja leikkauksista ja rupes pelottamaan hirveästi. Mitä jos joudutaan leikkaamaan munanjohdin pois. 😭
No ei saisi mennä asioiden edelle. Odottelen nyt aikaa ultraan keskussairaalaan, kun siellä on paremmat laitteet kun neuvolassa.
 
Kävin eilen verikokeissa. Hcg oli 387 edelleen. Lääkäri epäili, että voiko sittenkin olla ollut kohdunulkoinen, kun ei arvo laske millään. En tiedä, voisko siellä vieläkin olla jotain materiaalia jossain muualla vaikka paljon on vuotanut pois. (Tällä viikolla ei enää mitään vuotoja.)
Luin kauheita tarinoita kohdunulkoisen kokeneiden kivuista ja leikkauksista ja rupes pelottamaan hirveästi. Mitä jos joudutaan leikkaamaan munanjohdin pois.
No ei saisi mennä asioiden edelle. Odottelen nyt aikaa ultraan keskussairaalaan, kun siellä on paremmat laitteet kun neuvolassa.
Tsemppiä! ♥ Toivotaan ettei oo
Multa on leikattu kohdunulkoinen. Laita viestiä jos kaipaat jotain kuulla.
 
Kiitos! Toivottavasti nyt pääsisin pian sinne ultraan. Odottaessa ehtii taas kaikki skenaariot pyöriä mielessä.
Säästyikö sulla munanjohtimet vai pitikö leikata pois? Sitä mä eniten pelkään, ettei mitään pysyvää haittaa tulisi.
Mulla repesi mun oikea munajohdin joten se leikattiin pois. Mulla kuitenkin oikea munasarja hilautui itsestään leikkauksen jälkeen vasemman viereen ja lääkäri uskoo et ne molemmat voi hyödyntää samaa munajohdinta 😊
 
Huomenna vihdoin dpo8 ja pääsee testailee. Mitään oireita ei kyllä ole..rinnat arat mutta kuuluu joka luteaaliin.

Oon kovasti istutellut siemeniä tällä viikolla ja ensimmäiset jo puski mullasta näkyviin , ihanaa katsoa kuinka ne alkaa itämään 🥰 Tarvii kyllä tehdä lisää istutuslaatikoita, meinaan aika paljon tuli nyt laitettua kaikenlaista tälle vuodelle 😅
 

Yhteistyössä