Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023

llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Kyfi 1/2021 5.
@mmarimoi_ 2/2021 1. km 10/22
@Xelda ★ 3/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kmx3
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ km 3/22 & 6/22 & 10/22
@Hipsukas ★ 12/21 ★ 2.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mamiks 2/2022 4.
@Korkkeli 2/2022 1.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@Quesadilla 7/20221.
@Myrtti85 7/20225.
@Nokare 8/2022 2.
@heltsuli ★ 8/2022 ★ 1.
@RLiisukka ★ 8/2022 ★ 1.
@Maritel ★ 8/2022 ★ 4.
@Peanutbuttercup ★ 9/2022 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/2022 ★ 3.
@haaveillen ★11/22★ 1.
@jessihan ★ 12/2022 ★ 3.
@riinuliini ★ 12/2022 ★ 2. (1. Yhteinen)
@jenicha ★ 1/2023 ★ 3.
@Kahdeksaskullannuppu ★1/2023 ★ 8. (1. Yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★★

28.1.2023 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@RLiisukka kp 29/28
@tiipanen kp 26/27-30
@nobelius kp 25/28-30
@Kyfi kp 23/29
@Hipsukas kp 22/26-30
@Peanutbuttercup kp 22/28
@minttuni kp 21/26
@jessihan 21/28-30
@Lunni_ kp 21/30-35
@Laurenzia kp 20/30
@Tiukuna 20/28
@riinuliini kp 19/28-33
@Mamiks kp 19/28
@Xelda kp 19/26
@mmarimoi_ kp 17/28-30
@Nokare kp 12/26-28
@haaveillen kp 10/26-31
@Charppaliini 8/26
@Kahdeksaskullannuppu 4/30-32
@Myrtti85 kp 4/34
@Mammuzka kp 1/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@nobelius DPO 10
@tiipanen DPO 9
@Tiukuna DPO 8
@jessihan DPO 8
@Peanutbuttercup DPO 6
@Mamiks DPO 3
@Lunni_ DPO 3
@mmarimoi_ DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22 km 11+2
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/22 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/22 ★ 2. ★ 8/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/22
@eeveon 6/22 2. ★ 9/22 kkm 10+0
@Lunni_ 8/22 5. ★ 9/22 kkm 12+3
@Tiukuna 8/22 2. ★ 9/22 ku 10/22
@Mimmimami 8/21 5. ★ 8/21, km 11/21, 3/22 ★ 9/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Poppana_ ★ 8/22 ★ 4. ★ 10/22
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/22 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/22 ★ 2. ★ 10/22
@Emzy ★ 5/22 ★ 1. ★ 11/22
@Tibitii 7/21 2.★ 11/22
@Niisq ★ 1/22 ★ 1. ★ 11/22
@Poiski ★ 5/22 ★1. ★ 12/22
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1. ★ 12/22
@Mamtobe 3/2020 1 12/22
@sarater ★ 8/2022 ★ 3. ★ 12/2022
@Ninjaa ★ 10/2022 ★ 1. ★ 12/2022
@jempppis 8/2022 4. ★ 12/2022
@helmikorvakoru 8/2022 2.★ 12/2022
@J-Annika 9/2022 3. 12/2022
@Tinde91 11/2022 2. 1/2023
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2. 1/2023
@KKatariina 8/2022 2. 1/2023
@Sipiriina 1/2021 1. 1/2023
@vauvakuume78/2022 7. 1/2023
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Omaa napaa: Ompas epävarma olo omasta kierrosta tällä hetkellä. Aletaan lähestyä kohta kierron puoltaväliä enkä oo vielä bongannut minkään sortin valkovuotoa mitä yleensä aina träkkäilen ahkerasti flohon 🙈 Vasemman puolen munis ”kutitteli” pari päivää sitten että ehkä siellä on jotain kypsymässä kuitenkin. Ovistikutuksen ajattelin alottaa ehkä kp12 eli ylihuomenna (vahva tunne että tästä on tulossa taas pidemmän puoleinen kierto) En raaskisi hirveän aikasin alottaa kun tuli ostettua noita vaaleanpunaisia CB digejä, niin jospa niistä 20kpleestä riittäisi muutamaan kiertoon. Tai toki toivon että en tarvisi niitä enää tän kierron jälkeen 🤭
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa: Ompas epävarma olo omasta kierrosta tällä hetkellä. Aletaan lähestyä kohta kierron puoltaväliä enkä oo vielä bongannut minkään sortin valkovuotoa mitä yleensä aina träkkäilen ahkerasti flohon Vasemman puolen munis ”kutitteli” pari päivää sitten että ehkä siellä on jotain kypsymässä kuitenkin. Ovistikutuksen ajattelin alottaa ehkä kp12 eli ylihuomenna (vahva tunne että tästä on tulossa taas pidemmän puoleinen kierto) En raaskisi hirveän aikasin alottaa kun tuli ostettua noita vaaleanpunaisia CB digejä, niin jospa niistä 20kpleestä riittäisi muutamaan kiertoon. Tai toki toivon että en tarvisi niitä enää tän kierron jälkeen
Mä tein nyt niin kun oli ekaa kertaa nuo digit, että alotin liuskoilla ja kun alkoi vahvistumaan (aloitan testauksen aina liian aikaisin 🙈) siirryin digeihin. Tällä systeemillä mulla ehti mennä vaan 2 digiä 😊
 
Voi tätä kroppaa ja sen kiemuroita..
Dpo8 tänään ovistestin perusteella. Ollut todella oireeton luteaali, osin varmasti siksi etten ole suonut paljoa ajatuksia "oireille" ja oikeasti ei edes ole ollut mitään kovin huomioitavaa.
Toissapäivänä tuli yhtäkkiä enemmän vv, eilen myös mutta eilen (dpo7) vv olikin muutamasti vaaleanpunaista. Normaalia koostumusta, mutta vaaleanpunaista. Tänään paikat on vaan ihan kosteat, punertavuus ainakin toistaiseksi poissa.
Mä olen vähän huolissani, onko tässä nyt alkanut olemaan jotain välivuotoa näin viikko ennen menkkoja 🙄 viime kierrossa tismalleen samalle päivälle ovisplussan jälkeen ilmeni vaaleanpunertavaa vuotoa, joka sitten loppui. Ultrassa ei näkynyt poikkeavaa, mutta mietin olisiko näkynyt jos nyt vuodon ilmetessä olisi ultrattu. Lääkäri sanoi, ettei tuollaisista kannata olla huolissaan jos niukkaa ja kestää tälleen päivän ajan.
Tietenkin perus huolestujana mietin, onko nyt jotain vikaa keltarauhasessa tms. Ikinä ennen ei mitään tällaisia haaleitakaan vuotoja ole ollut kiertojen keskellä. Tämä ja edeltävä kierto ainoita laatuaan. Voi huoh...
 
vierailija
Ihan hirveesti tekis mieli testata nyt vasta dpo9, nyt jos tekee taas varhaistesti on vaarana kemiallinen, menen tänään illanviettoon niin silläkin haluisin testaa, tavallisissa ei varmaan vielä näkyisi kuitenkaan?
Hyvä syy testata, jos olet illanviettoon menossa. Jos nega, ilman haamuja, voit huoletta kilistellä, mutta jos haamu, niin tiedät pidättäytyä ihan vaan lasillisessa.

Jos et testaa, juot ja olisitkin raskaana, niin kauhea stressi siitä, ja taas jos et olisikaan raskaana ja illan himmailet, niin ärsyttää menkkojen alku vielä enemmän, kun miettii, että turhaa panttasit illanvietossa, kun piti miettiä, että jos oliskin raskaana.

Joten testaa, ja kuvaa tänne!
 
Voi tätä kroppaa ja sen kiemuroita..
Dpo8 tänään ovistestin perusteella. Ollut todella oireeton luteaali, osin varmasti siksi etten ole suonut paljoa ajatuksia "oireille" ja oikeasti ei edes ole ollut mitään kovin huomioitavaa.
Toissapäivänä tuli yhtäkkiä enemmän vv, eilen myös mutta eilen (dpo7) vv olikin muutamasti vaaleanpunaista. Normaalia koostumusta, mutta vaaleanpunaista. Tänään paikat on vaan ihan kosteat, punertavuus ainakin toistaiseksi poissa.
Mä olen vähän huolissani, onko tässä nyt alkanut olemaan jotain välivuotoa näin viikko ennen menkkoja viime kierrossa tismalleen samalle päivälle ovisplussan jälkeen ilmeni vaaleanpunertavaa vuotoa, joka sitten loppui. Ultrassa ei näkynyt poikkeavaa, mutta mietin olisiko näkynyt jos nyt vuodon ilmetessä olisi ultrattu. Lääkäri sanoi, ettei tuollaisista kannata olla huolissaan jos niukkaa ja kestää tälleen päivän ajan.
Tietenkin perus huolestujana mietin, onko nyt jotain vikaa keltarauhasessa tms. Ikinä ennen ei mitään tällaisia haaleitakaan vuotoja ole ollut kiertojen keskellä. Tämä ja edeltävä kierto ainoita laatuaan. Voi huoh...
Mutta jospa se olisikin tällä kertaa kiinnittymisvuotoa 😊
 
Toi on kyl niin uskomatonta, miten just noista hinnoista haluttiin säästää. Okei, ymmärrän et päättäjien näkökulmasta ei ole välttämätöntä terveydenhuoltoa, mutta eikös tää maa tarvitse lisää kansalaisia niin ei ainakaan se mielessä ole tätä päätöstä tehty.
Taustailija täällä huutelee, siis niinpä! Just viime vuonna oli syntyvyys historiallisen alhainen ja nyt tällainen päätös vielä?! Älyhoi päättäjille! Todellakin on välttämätöntä jos halutaan ettei suomalaiset kuole sukupuuttoon 😁😅😅

@Tiukuna jee uudella kierroksella ja piinapäivät hurjimmillaan! Täällä ollaan sormet ristissä tärpin puolesta!🤞 tohon kutinaan niin jos ei oliskaan hiivaa vaan ihan ph:n muutosta alakerrassa, johtuen poikkeavista _hormoneista_ 😉😉 koska sulla on vielä lääkitys sitä kautta niin (asiasta mitään sen enempää tietämättä) en lähtis hiivalääkkeitä sekottelemaan joukkoon vaan koittaisin ensin muuttaa ph-arvoa esim karpalomehua juomalla pari kolme päivää putkeen, ainakin pari litraa yhteensä 😅 tai mitä vaan tahtoo juoda, että sais happamuutta lisättyä pissaan 😊

Täällä tosiaan entinen kuumeilija , eilen alkoi 28. raskausviikko ! Tää raskaus on ollut aivan järjettömän RASKAS , mutta osasin aavistella sitä (en tosin näillä leveleillä) enkä vaihtaisi mistään hinnasta tätä pois! Olin kyllä niin pahoinvoiva ekan kolmanneksen että osittain toivoin keskenmenoa, että olo helpottaisi, niin syvissä vesissä kuljin. Mutta seuraava ajatus olikin jo, että sen kaikenhan joutuisi sitten aloittamaan alusta, jos kesken menisi (eikä takeita uudelle raskautumiselle ole) 😅😂

Itsellisenä tosiaan olin hoidoissa ja kolmas tyttö olis näillä näkymin tulossa 😄 elämäni ensimmäinen radi todettu ja eilen aloitettu metformiinilääkitys siihen. Lisäksi kontrolli istukan kiinnittymisestä vanhaan sektioarpeen on tulossa helmikuun alkupuolella, jos se on tosiaan kunnolla kiinni siinä niin "joudun" Helsinkiin synnyttämään suuren verenhukan uhkan takia + mahdollisesti jo aiemmille raskausviikoille se sektio (jopa rv35 , mutta voi myös venyä sinne rv 39 asti 😊 ).

Käyn aina silloin tällöin Täällä kurkkimassa menoa , ja onko tullut plussia - ja onnittelut kaikille plussanneille ja plussatuulia sitä toivoville!! 🥰
 
@Kuumeilija40 hyvä ajatus mennä gynelle, saa jotain tietoa mikä tilanne munasarjoissa yms... 😊👍

@mamma41 vierailija jo hyvin kommentoi.Itsellä ei oikein mitään lisättävää, mutta se on nyt ihan makuasia tekeekö testin, voi olla ettei mitään vielä näkyisi tai sitten näkyy 🤔

@Tiukuna voisiko olla jotain limakalvojen kuivuutta hiiva tuntemukset? Itselläni niitä etenkin loppu kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mä tein nyt niin kun oli ekaa kertaa nuo digit, että alotin liuskoilla ja kun alkoi vahvistumaan (aloitan testauksen aina liian aikaisin ) siirryin digeihin. Tällä systeemillä mulla ehti mennä vaan 2 digiä
Olipas hyvä vinkki, kiitos 😊 täytyypä testata seuraavaan kiertoon tuota tyyliä. Noihkn ovistesteihinkin saa upotettua kyllä sievoisen summan, varsinkin jos yritysaika venahtaa pitkäksi 😶
 
@Kuumeilija40 hyvä ajatus mennä gynelle, saa jotain tietoa mikä tilanne munasarjoissa yms...

@mamma41 vierailija jo hyvin kommentoi.Itsellä ei oikein mitään lisättävää, mutta se on nyt ihan makuasia tekeekö testin, voi olla ettei mitään vielä näkyisi tai sitten näkyy

@Tiukuna voisiko olla jotain limakalvojen kuivuutta hiiva tuntemukset? Itselläni niitä etenkin loppu kierrossa.
Toi emätinpuikko tekee nii kosteat paikat et se pitää kyl huolen siitä
 
Voi tätä kroppaa ja sen kiemuroita..
Dpo8 tänään ovistestin perusteella. Ollut todella oireeton luteaali, osin varmasti siksi etten ole suonut paljoa ajatuksia "oireille" ja oikeasti ei edes ole ollut mitään kovin huomioitavaa.
Toissapäivänä tuli yhtäkkiä enemmän vv, eilen myös mutta eilen (dpo7) vv olikin muutamasti vaaleanpunaista. Normaalia koostumusta, mutta vaaleanpunaista. Tänään paikat on vaan ihan kosteat, punertavuus ainakin toistaiseksi poissa.
Mä olen vähän huolissani, onko tässä nyt alkanut olemaan jotain välivuotoa näin viikko ennen menkkoja viime kierrossa tismalleen samalle päivälle ovisplussan jälkeen ilmeni vaaleanpunertavaa vuotoa, joka sitten loppui. Ultrassa ei näkynyt poikkeavaa, mutta mietin olisiko näkynyt jos nyt vuodon ilmetessä olisi ultrattu. Lääkäri sanoi, ettei tuollaisista kannata olla huolissaan jos niukkaa ja kestää tälleen päivän ajan.
Tietenkin perus huolestujana mietin, onko nyt jotain vikaa keltarauhasessa tms. Ikinä ennen ei mitään tällaisia haaleitakaan vuotoja ole ollut kiertojen keskellä. Tämä ja edeltävä kierto ainoita laatuaan. Voi huoh...

Kuulostaa kiinnittymisvuodolle! 🤞🏻🤞🏻
 
Ihan hirveesti tekis mieli testata nyt vasta dpo9, nyt jos tekee taas varhaistesti on vaarana kemiallinen, menen tänään illanviettoon niin silläkin haluisin testaa, tavallisissa ei varmaan vielä näkyisi kuitenkaan?
Mä taas en testais pelkän illanvieton takia noin varhaisessa vaiheessa. 🙈 Pidättäytyisin parissa-kolmessa annoksessa anyway, olisi kierron vaihe mikä vaan. Mut nää on vähän makuasioita. Jotkut kittaa siihen asti että plussa pärähtää ja jotkut ei juo ikinä mitään, ja molemmat ja kaikki siltä väliltä on yhtä ok. 😊 Mut testaa ihmeessä jos siltä tuntuu ja tuu kertoo sit mitä näkyy! 🤩
 
Ihan hirveesti tekis mieli testata nyt vasta dpo9, nyt jos tekee taas varhaistesti on vaarana kemiallinen, menen tänään illanviettoon niin silläkin haluisin testaa, tavallisissa ei varmaan vielä näkyisi kuitenkaan?
Nää on kyllä vähän hankalia! Mulla oli eilen työpaikan juhlat ja vasta DPO 5. Onneks on aika uusi työpaikka ja ekat juhlat niin eivät tunne mua ja eikä tullut ihmettelyä miksi viininystävä ei juo 😁 Lopulta nollalinjalla olevia näköjään oli liikkeellä enemmänkin eikä kenenkään huomio kiinnittynyt mun juomiin. Itse ehkä sun tilanteessa testaisin ja/tai joisin korkeintaan pari annosta, mutta nämä on niin henkilökohtaisia juttuja, kukin tyylillään 😊
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kiitos optimistisista ajatuksista ❤
Mikäli viime kierrossa ei olisi ollut tätä vastaavaa vuotelua, olisin itsekin hyvin positiivisin ajatuksin. Mutta koska viimeksikin tätä seurasi kuitenkin menkat, niin en uskalla olla kovin toiveikas...
Olen myös miettinyt tuota kiinnittymisvuotoa, että kuinka monella sitä ihan todellisuudessa oikeasti on ennen plussausta? Siitä aina puhutaan paljon, mutta lopulta en ole huomannut monenkaan sitten plussakierrossa lopulta siitä maininneen oireena 🤔
 
Ihan hirveesti tekis mieli testata nyt vasta dpo9, nyt jos tekee taas varhaistesti on vaarana kemiallinen, menen tänään illanviettoon niin silläkin haluisin testaa, tavallisissa ei varmaan vielä näkyisi kuitenkaan?
Minä odottelisin kanssa hieman varmemmille päiville testauksen kanssa ja olisin illan parilla annoksella tai täysin ilman 😊 Mutta tämä on vain minun tapani, pää pysyy paremmin kasassa kun en sorru aikaisiin tulkintoihin testien kanssa 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Kiitos optimistisista ajatuksista
Mikäli viime kierrossa ei olisi ollut tätä vastaavaa vuotelua, olisin itsekin hyvin positiivisin ajatuksin. Mutta koska viimeksikin tätä seurasi kuitenkin menkat, niin en uskalla olla kovin toiveikas...
Olen myös miettinyt tuota kiinnittymisvuotoa, että kuinka monella sitä ihan todellisuudessa oikeasti on ennen plussausta? Siitä aina puhutaan paljon, mutta lopulta en ole huomannut monenkaan sitten plussakierrossa lopulta siitä maininneen oireena
Mulla on ollu kerran ainakin kahdesti oon ollu raskaana. Sit yhdessä kemiallisesta tuli. Menkat alkoi joskus dpo20 ish ja vuoto oli dpo7
.
 
  • Tykkää
Reactions: Sanelma_
vierailija
Hei,
haluaisin kysyä asiaa… Itselläni oli tässä hetki sitten runsaat menkat parin päivän ajan jonka jälkeen päivän verran niukat. 8 pv on menkkojen lopusta. Koskaan en ole tiputtelusta kärsinyt. Nyt satunnaisesti vessassa käydessä jää paperiin verta. Valkoista paperia niin hyvin erottuu. Mistäköhän tämä johtuu, onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Raskaustestit negoja. Kun olin kuullut et ovis testikin voi näyttää raskauden niin tein maanantaina ovistestin kun ei ollut raskaustestiä. Hämmennyin verestä kun näkyi siteessä. Tein ovistestin ja sen se viiva mikä näyttää oviksen oli paljon vahvempi kuin vakio viiva. Parin päivän päästä viiva oli kadonnut. Mut yhä edelleen paperiin jää verta, siteeseen saakka ei tule. Mikä mussa on vikana, kuoleman sairas? 🙈🙊
 
Mulla on ollu kerran ainakin kahdesti oon ollu raskaana. Sit yhdessä kemiallisesta tuli. Menkat alkoi joskus dpo20 ish ja vuoto oli dpo7
.
Okei! No hyvin samoille päiville osuu kyllä. Se oli kanssa vaaleanpunaista?

Niin, mistäpä sitä tiedän vaikka se viime kierronkin olisi ollut jotain kiinnittymisyritystä tms. kun en testannut ennen menkkojen alkua 🤷🏽‍♀️
Kohtahan sen taas näkee, mikä on lopputulos. Tänään ei ole enää ollut ollenkaan poikkeavaa vuotoa, vain runsasta valkovuotoa.
 
Hei,
haluaisin kysyä asiaa… Itselläni oli tässä hetki sitten runsaat menkat parin päivän ajan jonka jälkeen päivän verran niukat. 8 pv on menkkojen lopusta. Koskaan en ole tiputtelusta kärsinyt. Nyt satunnaisesti vessassa käydessä jää paperiin verta. Valkoista paperia niin hyvin erottuu. Mistäköhän tämä johtuu, onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Raskaustestit negoja. Kun olin kuullut et ovis testikin voi näyttää raskauden niin tein maanantaina ovistestin kun ei ollut raskaustestiä. Hämmennyin verestä kun näkyi siteessä. Tein ovistestin ja sen se viiva mikä näyttää oviksen oli paljon vahvempi kuin vakio viiva. Parin päivän päästä viiva oli kadonnut. Mut yhä edelleen paperiin jää verta, siteeseen saakka ei tule. Mikä mussa on vikana, kuoleman sairas?
Voisiko nyt olla jotain ovulointiin liittyvää vuotoa kuitenkin? 😊 Sekin kun voi aiheuttaa vuotelua. Sopisi tuohon tikun tulokseenkin!
 
Huomenna dpo 9 ei oireen oiretta mutta silti on testattava ihan testaamisen ilosta. 🤭😂 Kai se CB early näyttää jo huomenna jos on näyttääkseen.. 🤔 Ärsyttänyt on kyllä koko hiton päivän siis ihan kaikki! 🙃 Tänään piti jo laskea ovistestien määrää että tietää mitä sitä pitää tilata, ja just ja just pitäs seuraavalle kierrolle testejä riittää. 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja jessihan

Yhteistyössä