Haaveena vauva 2023

Naurattaa, miten pää reagoi heti toiveikkaasti kun oon taas aktiivitaustaillut. Nyt joku dpo 6 ja "aivan selvästi" nippailee ja nännit herkemmät. Pari kiertoa ollut ihan oireeton, kun ei oo oikein asiaa miettinyt. Noh, onneksi letroton kierto on lyhyt ja ens ti/ke jo pitäis luonnostaan selvitä. En nyt varsinaisesti hengitystä pidättäisi meidän meriiteillä, mutta sattuuhan niitä ihmeitä joillekin.
 
@Tiukuna kyllä nään haamun! Toivotaan vahvistumista! ❤
@Torspo8 tämähän on jo enemmänkin kuin haamu, ihan viiva, onnea! 😍

ihanaa kun tullut uusia mukaan, tervetuloa!

täällä olen vielä saanut pidettyä sormeni erossa testaamisesta, vaikka kovin kuumottaa. Tavallaan pelkään myös tehdä, koska pidän negaakin aivan todennäköisenä ja tiedän että sittenpä sitä pettyy taas kun on itselleen odotuksia kehittänyt 😭
 
Tervetuloa kaikille uusille 🤗. Toivottavasti sain kaikki päivitetty listoille 😅.

@Torspo8 ei muuta ku Onnea 🤩🥳. Selvä plussa 🙏🏻.

Mä testasin kans 🙊. Siis nyt aivan liian aikaista sanoa mitään, mutta mutta… jotain viivaa siellä näkyi 😬. Tiiä sit oliko viivanpaikka vai oikee haamu, mut ei auta ku oottaa ja testailla uusiks.
Laitahhan kuvaa niin voidaan yhdessä katsella. 😅🤭
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Tiukuna Näen kyllä haamun! Toivottavasti vahvistuu, eikä jää kemialliseksi!
@Rasberry_jam ja @Torspo8 viivan vahvistumisia teillekin!

Tässä oli tosiaan pitkään todella hiljaista plussarintamalla. Hämmentävän paljon on ollut keskenmenojakin etenkin syyskuussa plussanneilla. Toivotaan parempaa plussaonnea tälle kuulle ja paranemista kipeenä oleville!
Mä kans katsoin tuota syyskuisten plussalistan surullista sävyä. Olin yksi näistä surullisista💔
 
@Sipiriina Toivottavasti oireet osuu kuitenkin oikeaan ja että joku vielä pysyy kyydissä. ❤

@minttuni Antaa haaveilla vapaasti! Eihän sitä tiedä miten tuuri tällä kertaa käy.❤

@Selis Jännää! Kuvaa vaan kehiin, viimeistään huomenna! Toivottavasti olis mitä vihjailee.

@Tiukuna Eiköhän se pari tuntia ainakin selviä? Luulisin että haju ja bakteerikasvusto tulee ensin vastaan ennen aineiden katoamista virsasta. Tuskin ne virtsanäytteitä heti käsittelee labrassakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Tervetuloa

Olen käyttänyt nyt neljä (?) kiertoa cb ovistestejä ja yleensä aina kp 9 illalla alkanut vilkuttamaan ja kp 13 pysyvä hymiö. Eli aika kauan saa katsella sitä vilkkuvaa irvikuvaa.. nyt menossa kp 11 ja vielä ei vilku, vaikka ovisliuska on alkanut tummua Ehkä tässä kuussa estrogeeni super alhaalla - kuka tietää
Oho sullahan sitten monta päivää vilkuttaa sitä hymynaamaa!😄 Ja josko se sieltä vielä ilmestyisi tähänkin kiertoon!

Mulla on aina tullut se vilkkuva ensin, vilkkunut kaksi päivää ja sitten tullut se pysyvä kp 14-16. Mutta tosiaan tässä kierrossa suoraan vaan pysyvä hymiö kp14.🤷🏼‍♀️
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Onnea plussanneilla ja tsemppiä piinailijoille ❤

Viime yönä heräsin taas niin kamalan kurkkukipuun et oli pakko ottaa Buranaa että sai aamuun nukuttua🤦‍♀️ mutta ilmeisesti koronasta huolimatta ovis tekee tuloaan! Viimeksikin se oli kyllä vasta seuraavan kierron ovis mikä jäi kunnolla tulematta... Ens yö pelottaa kun ei sitä Buranaa nyt varmasti enää uskalla ottaa, ovis todennäköisesti pe, tänään alkoi ekat jomottelut ja eggistäkin havaittavissa, flokin ennustaa oviksen juuri perjantaille🤔
Mitäs kokemuksia apteekin ovulaatiotesteistä, tommosista puikoista? Mies osti niitä enkä oo koskaan ennen käyttänyt muita ku halpoja liuskoja 🙈
Mulla toimi jos on ne vaaleenpunaset apteekkarin testit. Näytti kyllä tasaviivat oikeeseen aikaan.
 
Kiitos tsempeistä ja onnitteluista! ❤
Ei meinattu miehen kanssa saada unenpäästä illalla kiinni kun oltiin ihan epäuskoisina ja täpinöissä ja mitä kaikkea. Pakko myöntää, että en ois uskonut, että tämä on totta! Täällä vaan tyhmä hymy naamalla painetaan menemään! 😂

Aamuinen diginäyttö sanoi: Raskaana 2-3

Kai tässä sitten sinne plussanneisiin siirryn jo.
 
Onnea plussanneille! ❤ Ja voimia pettymyksiä kokeneille ❤

Täällä testattu negaa jo parina päivänä ja menkkoja odotellaan alkavaksi, usko plussaan aika lailla nollissa tässä vaiheessa. Näyttää tulevan pidempi kierto tästä, jos ovis ollutkin tosi myöhään niin tärppimahdollisuutta ei ole, kp 17 oli viimesin yhdyntä. No, epätoivosesti varmaan jatkan silti testailua vielä niin kauan kun ei menkkoja näy 😄
 
Kiitos tsempeistä ja onnitteluista!
Ei meinattu miehen kanssa saada unenpäästä illalla kiinni kun oltiin ihan epäuskoisina ja täpinöissä ja mitä kaikkea. Pakko myöntää, että en ois uskonut, että tämä on totta! Täällä vaan tyhmä hymy naamalla painetaan menemään!

Aamuinen diginäyttö sanoi: Raskaana 2-3

Kai tässä sitten sinne plussanneisiin siirryn jo.
Ihanaa, onnea!❤🥳
 
  • Rakkaus
Reactions: Torspo8
Sellai samanlainen hailu haamu oli testissä tänäänkin ku eilen, kuva vähän jotenkin valottui liikaa nii ei nii hyvin erotu voivat mut tässä eilisen ja tän päivän testit. Samanlainen on viiva siis molemmissa kun eilisessä kuvassakin oli. Täytyy siis jatkaa testaamista vklp.
 
Sellai samanlainen hailu haamu oli testissä tänäänkin ku eilen, kuva vähän jotenkin valottui liikaa nii ei nii hyvin erotu voivat mut tässä eilisen ja tän päivän testit. Samanlainen on viiva siis molemmissa kun eilisessä kuvassakin oli. Täytyy siis jatkaa testaamista vklp.
Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Toivotaan viivan vahvistumista viikonloppuna. 🥰
 
Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Toivotaan viivan vahvistumista viikonloppuna.
Ei voi täysin verrata. On nää lääkkeelliset kierrot sen verran eri. Ilman lääkettä kierto n. 30-32 päivää. Ovis n. Kp18-20. Lääkkeellä nyt ovis oli kp13 ja sen jälkeen käytössä keltarauhashormoonin (mul ei oo ennen ollut tätä määrää käytössä mut normaalisti menkat alkaa aikaisintaan dpo16-17 tän läpi tiputtelee. Nyt on tupla määrä et luulen et menkat ei välttämättä tulis ennen ku nää lopettaisi. Normi kierrossa ilman lääkettä menkat olis jo alkanut. Nyt on kp26 ja dpo13. Raskauden jälkeen menkat alkanut dpo10-12

Viimeksi ku tehtiin inssi mulla oli kohdunulkoinen ja mahdollisesti myös kohdunsisäinen raskaus samaan aikaan. Silloin sain ekan haaleimmasta haalean haamun vasta dpo14 ja silti verikoe hcg oli ihan ok tästä viikon päästä et en oo huolissani niinkään siitä et on jo dpo13 ja haamu vasta mut täytyy nähdä et viiva vahvistuu ku Digi eilen oli nega :/
 
Ei voi täysin verrata. On nää lääkkeelliset kierrot sen verran eri. Ilman lääkettä kierto n. 30-32 päivää. Ovis n. Kp18-20. Lääkkeellä nyt ovis oli kp13 ja sen jälkeen käytössä keltarauhashormoonin (mul ei oo ennen ollut tätä määrää käytössä mut normaalisti menkat alkaa aikaisintaan dpo16-17 tän läpi tiputtelee. Nyt on tupla määrä et luulen et menkat ei välttämättä tulis ennen ku nää lopettaisi. Normi kierrossa ilman lääkettä menkat olis jo alkanut. Nyt on kp26 ja dpo13. Raskauden jälkeen menkat alkanut dpo10-12

Viimeksi ku tehtiin inssi mulla oli kohdunulkoinen ja mahdollisesti myös kohdunsisäinen raskaus samaan aikaan. Silloin sain ekan haaleimmasta haalean haamun vasta dpo14 ja silti verikoe hcg oli ihan ok tästä viikon päästä et en oo huolissani niinkään siitä et on jo dpo13 ja haamu vasta mut täytyy nähdä et viiva vahvistuu ku Digi eilen oli nega :/
Hyvin on siis mahdollista että sinulla vielä viivat vahvistuu! Toivotaan parasta. 🤭
 

Yhteistyössä