Haaveena vauva 2023

En tiedä millon uskollan testata. Eilinen oli ihan huvin vuoksi vaan testi. Toki vaikka siihen on tollanen viiva ilmestynyt pitkän ajan kuluttua niin kieltämättä se kuitenkin antaa toivoa että josko siellä jotain olisi tapahtumassa.. tiedä häntä sitten.
Nyt menossa kp32 ja kierron pituudesta ei mitään havaintoa koska se edellinen vuoto oli 14 päivää.

Monesko kierto sulla nyt menossa?
No pakko tollasen viivan on jotain tarkottaa!!!

hmm nyt on kolmannet menkat km jälkeen 🙄
 
Huomiselle vois laittaa DPO 2.
Saatiin talleteltua -3 ja 0, saa nähdä riittikö. Oli tosi pitkäkestoset oviskivut, kesti useamman tunnin ja sen jälkeen alko vielä juilimaan toiseltakin puolelta. Saa nähä mikä megaovis oli kyseessä. 😅
 
Hei, kysyisin vähän mielipidettä tai neuvoa. Huomenna alkaa pillerien viimeinen liuska niin otanko vauvapuheet miehen kanssa nyt viikonlopun aikana puheeksi vai vasta noin 3vkon päästä kun pillereitä on muutama jäljellä? Meillä siis tarkoitus yritys aloittaa, tällä hetkellä oma taloudellinen tila parempi ja miehelläkin luultavimmin, ei ole ainakaan maininnut mitään.. Enkä ole kysellyt. Vaikeaa selittää lyhyesti tätä taloustilannetta 😅
Lähinnä mietin, että kuun lopussa saatais se päätös tehtyy eli annanko miehelle nyt aikaa miettiä vai vaiko "hätäisempi", yllättävämpi nopee päätös loppukuusta. Ei siis ole tietoinen pillerien määrästä, kierron vaiheista yms. Ollaan mietitty kohta 3kk tässä, omilla tahoillamme, ensin keskusteluamme, nyt vain se yhteinen päätös täytyisi saada asialle 🤔 joten mietimmekö asiaa koko kuukauden vaiko vain pari päivää🤔

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ❤
 
No pakko tollasen viivan on jotain tarkottaa!!!

hmm nyt on kolmannet menkat km jälkeen 🙄
en kyllä usko viivan tarkoittavan yhtikäs mitään koska dopot niin pienet. Toki itsehhän kuvittelin että kaise vähintään jotain kiinnittymistä tarkoittaa tai jotain.. 😂😂😂😂😂 Mun kierto on kyllä niin sekaisin kun olla ja voi. Normaalisti ovis kp14 ja kierto tasan 28. Joten pitkät päivät on ollut odotella, nyt 33 ja odotus jatkuu mitä tapahtuu. 😅😂

Tiedän ettei lohduta koska haluaisi kropan heti "toimivan" mutta nyt vasta 3.s kierto. Toivotaan että pian kierto normaalisoituu siellä ja täällä
😅
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
en kyllä usko viivan tarkoittavan yhtikäs mitään koska dopot niin pienet. Toki itsehhän kuvittelin että kaise vähintään jotain kiinnittymistä tarkoittaa tai jotain.. Mun kierto on kyllä niin sekaisin kun olla ja voi. Normaalisti ovis kp14 ja kierto tasan 28. Joten pitkät päivät on ollut odotella, nyt 33 ja odotus jatkuu mitä tapahtuu.

Tiedän ettei lohduta koska haluaisi kropan heti "toimivan" mutta nyt vasta 3.s kierto. Toivotaan että pian kierto normaalisoituu siellä ja täällä
Joo tuntuu et tää lieväkin sekoilu on kestäny ikuisuuden 😬🤭
 
Hei, kysyisin vähän mielipidettä tai neuvoa. Huomenna alkaa pillerien viimeinen liuska niin otanko vauvapuheet miehen kanssa nyt viikonlopun aikana puheeksi vai vasta noin 3vkon päästä kun pillereitä on muutama jäljellä? Meillä siis tarkoitus yritys aloittaa, tällä hetkellä oma taloudellinen tila parempi ja miehelläkin luultavimmin, ei ole ainakaan maininnut mitään.. Enkä ole kysellyt. Vaikeaa selittää lyhyesti tätä taloustilannetta
Lähinnä mietin, että kuun lopussa saatais se päätös tehtyy eli annanko miehelle nyt aikaa miettiä vai vaiko "hätäisempi", yllättävämpi nopee päätös loppukuusta. Ei siis ole tietoinen pillerien määrästä, kierron vaiheista yms. Ollaan mietitty kohta 3kk tässä, omilla tahoillamme, ensin keskusteluamme, nyt vain se yhteinen päätös täytyisi saada asialle joten mietimmekö asiaa koko kuukauden vaiko vain pari päivää

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin
Meillä siitä puhuttiin 1-2kk ennenkuin ryhdyttiin tositoimiin. Molemmat varmaan tarvitsi siihen sellaista sulattelua, että onko nyt varmasti molemmat mukana tässä. Sitten kun ehkäisy jäi pois niin oltiin varmoja. Minä olen tällainen hitaasti lämpeävä :D

Kuuntelin eilen hei baby podcastin synnytystarinat ja meinasin jo siitä perua koko jutun juurikin se synnytys on ollut se mikä minua on tässä mietityttänyt eniten, olen niin piikkipelkoinen, että pyörryn vaikka yrittäisin olla pyörtymättä, niin "kiva ja helppo" juttu tulee tuo raskausajan piikittelyt olemaan minulle.. Hetkellinen pelkoperseessä oli taas, ja sitten ajattelin kuitenkin etten voi pelon takia jättää elämättä, koska kuitenkin haluan. Nyt piinaillaan dpo 6, ajattelin testata vasta jos menkat jää pois.
 
Hei, kysyisin vähän mielipidettä tai neuvoa. Huomenna alkaa pillerien viimeinen liuska niin otanko vauvapuheet miehen kanssa nyt viikonlopun aikana puheeksi vai vasta noin 3vkon päästä kun pillereitä on muutama jäljellä? Meillä siis tarkoitus yritys aloittaa, tällä hetkellä oma taloudellinen tila parempi ja miehelläkin luultavimmin, ei ole ainakaan maininnut mitään.. Enkä ole kysellyt. Vaikeaa selittää lyhyesti tätä taloustilannetta 😅
Lähinnä mietin, että kuun lopussa saatais se päätös tehtyy eli annanko miehelle nyt aikaa miettiä vai vaiko "hätäisempi", yllättävämpi nopee päätös loppukuusta. Ei siis ole tietoinen pillerien määrästä, kierron vaiheista yms. Ollaan mietitty kohta 3kk tässä, omilla tahoillamme, ensin keskusteluamme, nyt vain se yhteinen päätös täytyisi saada asialle 🤔 joten mietimmekö asiaa koko kuukauden vaiko vain pari päivää🤔

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ❤
Meillä meni n.puoli vuotta että harkittiin iltatähden yrittämistä ja sitten jäi ehkäisy pois.
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
vierailija
Meillä siis on tätä harkittu ja mietitty, nyt lähinnä se että jätetäänkö pois ehkäisy.. Kerran jo siirretty, oli tarkoitus elokuussa aloittaa yritys.
Jätä pillerit pois ja sanot miehelle että et enää syö niitä. Olisi hyväkin antaa tasoittua ennen yritystä. Mies saa sitten itse päättää ottaako kumin käyttöön vai aloitatteko heti
 
Jätä pillerit pois ja sanot miehelle että et enää syö niitä. Olisi hyväkin antaa tasoittua ennen yritystä. Mies saa sitten itse päättää ottaako kumin käyttöön vai aloitatteko heti
Tuo on minusta vähän typerä tapa.. Yhdessä se pitää päättää eikä noin. Kysymykseni oli, että sanonko nyt, että on viimeinen lista pillereistä alkamassa vaiko vasta loppupuolella, että se on paria päivää vaille loppu..
 
Tuo on minusta vähän typerä tapa.. Yhdessä se pitää päättää eikä noin. Kysymykseni oli, että sanonko nyt, että on viimeinen lista pillereistä alkamassa vaiko vasta loppupuolella, että se on paria päivää vaille loppu..
Sano heti, ehtii hän sulattelemaan asiaa hetken verran ennen tositoimia.
Minäkin voisin kyllä ilmoittaa miehelle, että pillerit on loppuneet ja saa käyttää kumia jos haluaa, ei me yhdessä päätetä syönkö minä hormooneja, minä sen päätän. Tietenkin vauvan tekemisestä päätetään yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2.
@J-Annika 9/2022 3
★★★★★★★★★★★★★★★★

7.10.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Jossu_95 kp 40/28-30
@J-Annika kp 40/ 24-28
@Poiski kp 36/36-39
@Millis86 kp 25/28
@vauvakuume7 kp 23/28-37
@Laurenzia kp 23/31
@Mamtobe kp 23/24
@Eadni1992 kp 22/26-28
@nobelius kp 19/28-30
@Niisq kp 19/25
@ansi91 kp 18/28-31
@Mamiks kp 17/27
@KKatariina kp 15/29
@minttuni kp 15/26
@Mammuzka kp 14/?
@SandraB kp 13/28-31
@jempppis kp 9/?
@tätimoonika kp 9/29-31
@helmikorvakoru kp 8/28-30
@tiipanen kp 7/28
@Nokare kp 7/28
@Mirkkuli26 kp 7/22-25
@Emzy kp 6/?4
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Poiski DPO 13
@Yksinmatkassa DPO 9
@Millis86 DPO 9
@Laurenzia DPO 7
@Niisq DPO 6
@nobelius DPO 5
@Mamiks DPO 4
@ansi91 DPO 3
@vauvakuume7 DPO 2
★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022
@Lunni_ 8/2022 5. ★ 9/2022
@Tiukuna 8/2022 2. ★ 9/2022
@Mimerkki 6/2021 3. ★ 9/2022
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4. ★ 10/2022
 
Sano heti, ehtii hän sulattelemaan asiaa hetken verran ennen tositoimia.
Minäkin voisin kyllä ilmoittaa miehelle, että pillerit on loppuneet ja saa käyttää kumia jos haluaa, ei me yhdessä päätetä syönkö minä hormooneja, minä sen päätän. Tietenkin vauvan tekemisestä päätetään yhdessä.
Mietin kanssa samaa, että saisi vähän aikaa vielä, itsekkin vielä asennoitua jne..
Sitä juuri tarkoitin, että yhdessä se pitää päättää. En vain sano, että nyt loppu ehkäisy minun puolelta. Kumi ei ole meillä vaihtoehto. Joten yhdessä me ollaan mietitty nämä..
 
  • Tykkää
Reactions: Torspo8
Tuo on minusta vähän typerä tapa.. Yhdessä se pitää päättää eikä noin. Kysymykseni oli, että sanonko nyt, että on viimeinen lista pillereistä alkamassa vaiko vasta loppupuolella, että se on paria päivää vaille loppu..
Itse sanoisin että nyt on viimeinen liuska menossa pillereistä. Että haenko lisää vai aloitetaanko yritys 😊.
 
Tuo on minusta vähän typerä tapa.. Yhdessä se pitää päättää eikä noin. Kysymykseni oli, että sanonko nyt, että on viimeinen lista pillereistä alkamassa vaiko vasta loppupuolella, että se on paria päivää vaille loppu..
@Cara-mel tervetuloa haaveilemaan.
Ota rauhassa asia puheeksi puolison kanssa. Menette kuitenkin tätä polkua yhdessä. 😊 Tsemppiä 👍

Tässä ketjussa on 2kpl "Vierailija" kirjoittajia jotka enemmän tai vähemmän trollaa ja provoaa .
Antaa näiden olla omassa arvossaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Dpo4, jotenkin herättää toiveita, kun ei ole tuntunut tähän aikaan oikein mitään, mutta nyt lievää menkkakipua. Toisaalta tiedän että tähän aikaan tuskin tuntuu vielä mitään mikä kiinnittymisen voisi yhdistää. Taas uusi oire ?
 
Millaisia teidän ovuloimattomat kierrot on? Tuleeko niistäkin samat oireet kuin ovuloidessa? Ovistestit näyttää plussaa, valkuaismaista vuotoa, kipuja..? Vai onko ihan erilainen?

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen 😀
Tämän minäkin haluaisin tietää.Kaikki kierrot itsellä samanlaisia, ovis plussa kp10-13 digiin, jossain kierroissa tunnen ovis kipuja,oviksen jälkeen samat PMS oireet (päänsärky, turvotus, paha olo, hakuherkkyys , arat rinnat mm.) kierrot kestää 24-28 päivää, yleensä 25-26 . Olen alkanut epäillä etten ovuloi enää ollenkaan, koska aiemmin oli kovemmat oviskivut ja rinnat meinasi räjähtää.Gyne tulossa kp17 , toivon että siellä selviäisi jotain 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Millaisia teidän ovuloimattomat kierrot on? Tuleeko niistäkin samat oireet kuin ovuloidessa? Ovistestit näyttää plussaa, valkuaismaista vuotoa, kipuja..? Vai onko ihan erilainen?

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen
Luulen että mulla oli toi viime kuun kierto ovuloimaton... Varmuutta ei ole kun en testaillut mut oireet oli et ovis oireita tuli mut ne lähti välillä pois ja limoja tuli murto osa siitä mitä normaalisti 🤔 naama räjähti myös ihan hirveeseen kuntoon aika nopee sen oletetun oviksen jälkeen kun normaalisti vasta silloin just ennen menkkoja. Alkoi kanssa tuhruvuotoa tulla melkein viikko ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa ja sitten alko kunnolla päivän pari liian aikasin....

Kuinka kauan teillä on muuten mennyt raskauskeijun tilauksissa testien kanssa? Tilasin jo viime viikonloppuna ja ens viikolla pitäis oviksen olla, kait ne ennen sitä tulee 🙄🙄
 
  • Surullinen
Reactions: J-Annika
Luulen että mulla oli toi viime kuun kierto ovuloimaton... Varmuutta ei ole kun en testaillut mut oireet oli et ovis oireita tuli mut ne lähti välillä pois ja limoja tuli murto osa siitä mitä normaalisti 🤔 naama räjähti myös ihan hirveeseen kuntoon aika nopee sen oletetun oviksen jälkeen kun normaalisti vasta silloin just ennen menkkoja. Alkoi kanssa tuhruvuotoa tulla melkein viikko ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa ja sitten alko kunnolla päivän pari liian aikasin....

Kuinka kauan teillä on muuten mennyt raskauskeijun tilauksissa testien kanssa? Tilasin jo viime viikonloppuna ja ens viikolla pitäis oviksen olla, kait ne ennen sitä tulee 🙄🙄
Sieltä on tosi hidasta ... viimeksi kesti kaksi viikkoa tilaus sieltä joten en sen jälkeen ole sieltä tilannut. 😂
 
  • Vau!
Reactions: vauvakuume7
Hei, kysyisin vähän mielipidettä tai neuvoa. Huomenna alkaa pillerien viimeinen liuska niin otanko vauvapuheet miehen kanssa nyt viikonlopun aikana puheeksi vai vasta noin 3vkon päästä kun pillereitä on muutama jäljellä? Meillä siis tarkoitus yritys aloittaa, tällä hetkellä oma taloudellinen tila parempi ja miehelläkin luultavimmin, ei ole ainakaan maininnut mitään.. Enkä ole kysellyt. Vaikeaa selittää lyhyesti tätä taloustilannetta 😅
Lähinnä mietin, että kuun lopussa saatais se päätös tehtyy eli annanko miehelle nyt aikaa miettiä vai vaiko "hätäisempi", yllättävämpi nopee päätös loppukuusta. Ei siis ole tietoinen pillerien määrästä, kierron vaiheista yms. Ollaan mietitty kohta 3kk tässä, omilla tahoillamme, ensin keskusteluamme, nyt vain se yhteinen päätös täytyisi saada asialle 🤔 joten mietimmekö asiaa koko kuukauden vaiko vain pari päivää🤔

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin ❤
Mä juttelisin asiasta tällä kuukauden varoajalla ja vielä kertoisin siinä pillerien loppuessa, että nyt on menossa viimeiset. Se ajan kuluminen on helppoa seurata siitä tablettilevystä, mutta miehelle se voisi olla vähän abstraktimpaa, ellei laita sitä kalenteriin tms 😃
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel

Yhteistyössä