Haaveena vauva 2023

Täällä vielä ovista odotellaan kemiallisen jälkeen, oletin että olis tullu ajoissa mutta ei näköjään. CB näyttänyt vilkkuvaa hymynaama jo kuusi päivää, normaalisti mulle näyttänyt vain yhden ennen pysyvää 🤔Toivottavasti ovis ei kuitenkaan tule normaalia myöhemmin 😬
 
Onko kellään tullut menkkojen alussa punaista venyvää limaa mikä roikkuu pönttöön sekä pelkästään pönttöön kirkasta verta...siteeseen ei vuoda.??
Raskaus ois mahdollinen mutta mutta...
Kipuja ei ole. Testiä en ole vielä tehnyt, koska kp 28 ja yleensä tällöin menkat alkavat. Nyt vaan oudot menkat.
Onko kellään näin?
musta tuntuu ettei mun menkat ole muuta kuin tuollaista venyvää limaa - luulin että menkat on sellaiset kaikilla?? 😅 kestää pari päivää ja loput päivät ihan minituhrua.

Ärsyttää vaihtaa kuukuppia kun se lima ei irtoa millään ja tulee sotkua 😀
 
Nyt ärsyttää.

Mies lähti maanantai aamuna töihin toiselle päikkäkunnalle. Tulee huomenna.
Tais ovis mennä sit sivusuun tässä kierrossa.
Viimeksi peitot heilui sunnuntai aamuna.
Liekö ovis ollut jo kp 12.
Stressaava välillä saada ajoitettua oikeaan aikaan touhut 😅 Meilläkin meni ristiin ajoitukset ja pari päivää ennen ovista oli viimeinen kerta.. toivotaan että se riittäisi, vaikka olenkin jo varautunut seuraavaan yritykseen..

Meillä lapset isompia ja valvovat pitkään (ei oikein viitsi heidän ollessa hereillä tai itse en ainakaan pysty) + pitkät työpäivät molemmilla ja aina se ovis osuu just sille väsyttävimmälle päivälle, kun haluaisi vaan mennä ajoissa nukkumaan 😅 voisi edes kerrankin osua vaikka lauantaille, mutta eiiiii.. ei päästä helpolla ei 🙃
 
Ei oo limaista vuotoa vaan ihan tummaa verta vaan holahtelee mustien klimppien kera..
Menkoissahan tarkoitus on että vanha limakalvo poistuu kuukautisveren mukana niin liman luulisi olevan sitä 🤔 mut tommoset klimpit kuulostaa enempi hyytymiltä nii voisko olla et vuoto on niin niukkaa tai tulee niin hitaasti että ehtii hyytyä, selittäisi ehkä sitä tummaa väriäki jos ehtii hapettua ennen kun valuu ulos 🤔
 
Te pidätte mua hulluna, mutta teinpä eilen raskaustestin ihan vaan koska niitä nyt sattuu olemaan hyvät kasat. Tulin töistä ja olin unohtanut testin kaappiin. Meenasin melkeinpä säikähtää kun tältä testi näytti. Jospa tää kierto vielä sen plussan antaisi .

Tää siis vuorokausi sitten tehty, että ei kovin luotettava.
Oijoi!!

Katsoin eilen huvikseen viime kuun _selkeää_ negatestiä, ja on nyt jostain syystä aivan selkeä plussa 😅😅

Onneksi muuttui plussaksi vasta kaappiin säilömisen jälkeen - olisin muuten mennyt pitkin seiniä.

että aika hyvin noihin viivanpaikkoja ilmestyy kuivumisen jälkeen 😫
 
Oijoi!!

Katsoin eilen huvikseen viime kuun _selkeää_ negatestiä, ja on nyt jostain syystä aivan selkeä plussa 😅😅

Onneksi muuttui plussaksi vasta kaappiin säilömisen jälkeen - olisin muuten mennyt pitkin seiniä.

että aika hyvin noihin viivanpaikkoja ilmestyy kuivumisen jälkeen 😫
Todella hyviä viivan paikkoja. 😩 Mä yleensä heitän noi mutta nyt oli jäänyt kaappiin pyörimään. 😅
 
  • Haha
Reactions: J-Annika
Mulla on nykyään sellaiset menkat että 2-3 on rusehtavaa vuotoa sen jälkeen hetken limaista kunnes vuotaa kunnolla tummanpunaista. Kunnon vuoto on n 3-4 pvä. Eli viikon kestää
Oon ymmärtänyt että monella alkaa tiputtelulla ja parin päivän päästä sitten ryöpsähtää ja siitä tosiaan se tummempi veri.

itsellä alkaa menkat aina ilman varoitusta, eli ei mitään tiputtelua 🤔 kestää max 2 päivää ja kolmas ja neljäs menee ihan vain pikkuhousunsuojalla, jos edes sitäkään.

Itse olen ollut huolissani koska menkat kestävät niin lyhyen aikaan, mutta kuulemma sekin on ihan normaalia.

Viikko on kyllä hitsin pitkä aika kärsiä😫
 
Oon ymmärtänyt että monella alkaa tiputtelulla ja parin päivän päästä sitten ryöpsähtää ja siitä tosiaan se tummempi veri.

itsellä alkaa menkat aina ilman varoitusta, eli ei mitään tiputtelua kestää max 2 päivää ja kolmas ja neljäs menee ihan vain pikkuhousunsuojalla, jos edes sitäkään.

Itse olen ollut huolissani koska menkat kestävät niin lyhyen aikaan, mutta kuulemma sekin on ihan normaalia.

Viikko on kyllä hitsin pitkä aika kärsiä
Äitini joskus ihmetteli mun runsaita menkkoja. Hänellä oli kuulemma aina yhden päivän kestävät. Ohuimmalla siteellä pärjäsi. Oon kateellinen siitä.
 
  • Vau!
Reactions: J-Annika
vierailija
Menkoissahan tarkoitus on että vanha limakalvo poistuu kuukautisveren mukana niin liman luulisi olevan sitä mut tommoset klimpit kuulostaa enempi hyytymiltä nii voisko olla et vuoto on niin niukkaa tai tulee niin hitaasti että ehtii hyytyä, selittäisi ehkä sitä tummaa väriäki jos ehtii hapettua ennen kun valuu ulos
ei oo niukkaa kun vuotaa 4-5 päivää niin ettei isoimmat siteet pidä ja kuukuppi täytti hetkessä.
 
vierailija
Menkoissahan tarkoitus on että vanha limakalvo poistuu kuukautisveren mukana niin liman luulisi olevan sitä mut tommoset klimpit kuulostaa enempi hyytymiltä nii voisko olla et vuoto on niin niukkaa tai tulee niin hitaasti että ehtii hyytyä, selittäisi ehkä sitä tummaa väriäki jos ehtii hapettua ennen kun valuu ulos
Limakalvo ei ole limaa vaan poistuu sellaisina kalvon riekaleina
 
Argh kp6 ja oli jo menkat ihan lopuillaan KUNNES nyt taas illalla tulee reippaammin verta 😓😓 ei kyllä oo tässäkään kierrossa uskoa tärppiin ku näköjään menkat taas sahaa, kait se jostain hormonihäiriöstä kertoo.

@Kyfi koska testiä???
En tiedä millon uskollan testata. Eilinen oli ihan huvin vuoksi vaan testi. 😅 Toki vaikka siihen on tollanen viiva ilmestynyt pitkän ajan kuluttua niin kieltämättä se kuitenkin antaa toivoa että josko siellä jotain olisi tapahtumassa.. tiedä häntä sitten.
Nyt menossa kp32 ja kierron pituudesta ei mitään havaintoa koska se edellinen vuoto oli 14 päivää. 😩

Monesko kierto sulla nyt menossa? 🤔
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä