Haaveena vauva 2023

Mulla meni jo pahimmat testihimot ja tilalle tuli se etten uskalla testata
No mullakin kävi eilen tai toissapäivänä se olo, että en ehkä testaakaan vielä sunnuntaina, mut nyt taas mietin, et pitäiskö testata mieheltä salaa jo ennen sitä 😂😂 saa nähdä mihin päädyn. Mulla on yks pc liuska ja yks apteekin puikko, ja miehellä on toive, että testaan niin et hänkin on kotona. Siks suunnittelen vasta su iltaa. Mut mun mies ei ymmärrä haamuja, ja mulla on semmoinen romantisoitu haave, että nyt kun on erittäin todennäköisesti vika kerta kun vauvaa yritetään, ni sit plussa tulis niin, et tekisin sen apteekin puikkoon (koska sitä on parempi säilytellä kaapissa kuin liuskoja 😂) ja et viiva olis niin selvä, että mieskin sen tunnustaa ja sit voitais yhdessä olla onnenkuplassa kun isommat nukkuu. Ni en tiedä olisko sunnuntaina vielä tarpeeks vahva viiva, ja sit et olisko se pc liuska kuitenki parempi tehdä ekana, jos se näyttää herkemmin. On vaikeeta, on vaikeeta 😂
 
Pientä jomotusta oikeella puolella munasarjoissa. Joskos ne menkat siellä tekee tuloaan. Tänään tein taas negatiivisen testin ja tosiaan dpo jotain +-10.
Ärsyttää ja harmittaa kyllä vähän kun jotenkin oli semmonen fiilis että jos siinä testissä kuitenkin jollain ihmeellä olis ne kaks viivaa.🤪
 
No mullakin kävi eilen tai toissapäivänä se olo, että en ehkä testaakaan vielä sunnuntaina, mut nyt taas mietin, et pitäiskö testata mieheltä salaa jo ennen sitä saa nähdä mihin päädyn. Mulla on yks pc liuska ja yks apteekin puikko, ja miehellä on toive, että testaan niin et hänkin on kotona. Siks suunnittelen vasta su iltaa. Mut mun mies ei ymmärrä haamuja, ja mulla on semmoinen romantisoitu haave, että nyt kun on erittäin todennäköisesti vika kerta kun vauvaa yritetään, ni sit plussa tulis niin, et tekisin sen apteekin puikkoon (koska sitä on parempi säilytellä kaapissa kuin liuskoja ) ja et viiva olis niin selvä, että mieskin sen tunnustaa ja sit voitais yhdessä olla onnenkuplassa kun isommat nukkuu. Ni en tiedä olisko sunnuntaina vielä tarpeeks vahva viiva, ja sit et olisko se pc liuska kuitenki parempi tehdä ekana, jos se näyttää herkemmin. On vaikeeta, on vaikeeta
No luulis et sunnuntaina olis jo hyvät viivat! Meillä vähän sama et mies haluu testata yhdessä ja toki mäki haluan ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
No luulis et sunnuntaina olis jo hyvät viivat! Meillä vähän sama et mies haluu testata yhdessä ja toki mäki haluan
Mä luulen, et mulla on sittenki dpo päivän tai jopa kaks vähemmän, mitä täällä listalla, mutta kyllä sunnuntaina pitäis silti olla jo 11 tai ainakin 10 👍 pitää mennä sunnuntaina fiiliksen mukaan 😄
 
Täällä herättiin jälleen hikipuuskaan, vetää mielen tosi surulliseksi😔 Mitään vatsa tuntemuksia ei vielä ole, mutta ehtii tulla , päiviä vielä monta.Minulla oli jossain vaiheessa kaikenlaisia jomotuksia/kramppeja hyvissä ajoin ennen vuotojen alkua, nyt ei enää niitäkään 🤔Luulen että ne osaltaa johtui siitä lantion virheasennosta.Testin aion tehdä huomenna vaikka negahan se on .Ollaan lähdössä illalla vähän ystävien kanssa ravintolaan.

Täällä myös kellertävää valkkaria.Johtuisi kuulemma keltarauhasesta🤔
 
Noi mun labra-arvot tuli ja sieltä kyl löytyi ainakin selkeä syy tiputtelulle. Progesteronitaso on aivan liian matala raskaudelle. Sain nyt ohjeeksi syödä lisää lääkettä (ennen labroja jo koska tää oli veikkaus). Huomenna soittaa lääkäri. Saa nähdä. Hcgkin oli matala (noille ku ei oo viitteitä, mut keskiarvon alla se on), mutta jos laskee et se tuplaantuu n. Joka toinen päivä nii se matchaisi mun plussauksen kanssa yhteen. Voi toki olla että lääkäristä se on liian matala, tai et päättää et täytyy seurata tuplaantuuko se.


Huomenna mulle soitetaan sieltä dextrasta. Saa nähdä tarjoaako he lisää tutkimuksia, labroja, tai suoraan kemiallista, kohdunulkoista tai vaan et lopeta lääkkeet nii kesken se varmaan menee.

Pelottaa et siel olis kaikki hyvin, mut sit tuon progesteronin puutteen takia menee kesken. Toisaalta syytän itseäni etten soittanut aiemmin et olisko tilanne parempi jos siihen olis heti puututtu ku tuo pikku vuoto alkoi
 
Mulla on kyllä vähänväliä olo että jotain valuu ja suojanki laitoin varuiks jo aamulla, mut ei oo tähän mennes tullu muutaku kellertävää vv 🙂
Täälläkin tunne että menkat alkaa mutta ei runsasta vv kyllä tulee. Vihlonut on oikealla ja illan ovis testi näytti nyt kyllä vieläkin tummemmalta kun aamuinen. 😅 Toivotaan että sulla sieltä plussa pärähtää r-testiin. 🤭🥰
 
Noi mun labra-arvot tuli ja sieltä kyl löytyi ainakin selkeä syy tiputtelulle. Progesteronitaso on aivan liian matala raskaudelle. Sain nyt ohjeeksi syödä lisää lääkettä (ennen labroja jo koska tää oli veikkaus). Huomenna soittaa lääkäri. Saa nähdä. Hcgkin oli matala (noille ku ei oo viitteitä, mut keskiarvon alla se on), mutta jos laskee et se tuplaantuu n. Joka toinen päivä nii se matchaisi mun plussauksen kanssa yhteen. Voi toki olla että lääkäristä se on liian matala, tai et päättää et täytyy seurata tuplaantuuko se.


Huomenna mulle soitetaan sieltä dextrasta. Saa nähdä tarjoaako he lisää tutkimuksia, labroja, tai suoraan kemiallista, kohdunulkoista tai vaan et lopeta lääkkeet nii kesken se varmaan menee.

Pelottaa et siel olis kaikki hyvin, mut sit tuon progesteronin puutteen takia menee kesken. Toisaalta syytän itseäni etten soittanut aiemmin et olisko tilanne parempi jos siihen olis heti puututtu ku tuo pikku vuoto alkoi
Ei kannata syytellä itseään. Ei mahdollisia km voi mitenkään estää. Mutta toivottavasti lääkkeet auttaa ♥.
 
  • Tykkää
Reactions: Kutu ja Tiukuna
Täälläkin tunne että menkat alkaa mutta ei runsasta vv kyllä tulee. Vihlonut on oikealla ja illan ovis testi näytti nyt kyllä vieläkin tummemmalta kun aamuinen. Toivotaan että sulla sieltä plussa pärähtää r-testiin.
Toivottavasti! Mut plussaa on se et ei oo viel alkanu menkat ku km jälkee ollu lyhyitä kiertoja ja tänäänkin jos alkaa ni eka vuotopäivä on huomen eli dpo11 eli ihan hyvä ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_ ja Kyfi
Täälläkin tunne että menkat alkaa mutta ei runsasta vv kyllä tulee. Vihlonut on oikealla ja illan ovis testi näytti nyt kyllä vieläkin tummemmalta kun aamuinen. Toivotaan että sulla sieltä plussa pärähtää r-testiin.
Nii ja piti sanoo et en usko kyllä plussaan yhtään, kyllä pitäis olla ees jotain oireita, edes pientä nippailua 🥶

hurjan myöhään sulla tuli ovis! Mut eihän se tosin tärppiä estä ☺
 
Noi mun labra-arvot tuli ja sieltä kyl löytyi ainakin selkeä syy tiputtelulle. Progesteronitaso on aivan liian matala raskaudelle. Sain nyt ohjeeksi syödä lisää lääkettä (ennen labroja jo koska tää oli veikkaus). Huomenna soittaa lääkäri. Saa nähdä. Hcgkin oli matala (noille ku ei oo viitteitä, mut keskiarvon alla se on), mutta jos laskee et se tuplaantuu n. Joka toinen päivä nii se matchaisi mun plussauksen kanssa yhteen. Voi toki olla että lääkäristä se on liian matala, tai et päättää et täytyy seurata tuplaantuuko se.


Huomenna mulle soitetaan sieltä dextrasta. Saa nähdä tarjoaako he lisää tutkimuksia, labroja, tai suoraan kemiallista, kohdunulkoista tai vaan et lopeta lääkkeet nii kesken se varmaan menee.

Pelottaa et siel olis kaikki hyvin, mut sit tuon progesteronin puutteen takia menee kesken. Toisaalta syytän itseäni etten soittanut aiemmin et olisko tilanne parempi jos siihen olis heti puututtu ku tuo pikku vuoto alkoi
Älä sinä itseäsi syytä. Uskon että jos kesken menee, sitten niin on tarkoitettu jo alusta asti. Mutta toivotaan parasta 🤞 ja aina on toivoa, hyvä että lääkkeetkin sait ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja Poppana_
Nii ja piti sanoo et en usko kyllä plussaan yhtään, kyllä pitäis olla ees jotain oireita, edes pientä nippailua 🥶

hurjan myöhään sulla tuli ovis! Mut eihän se tosin tärppiä estä ☺
Niin pitkään on toivoa kun vuotoa ei tule, ja myös senkin jälkeen toki toivoa on! 😉
Omasta kierrosta en edes selvää enää saa. Ei näillä päivillä voi tulla edes enää plussaa (mun mielestä) mutta kuva alla, verraten aamun kuvaan niin on vain vahvistunut.. otappa tästä selvää miten tämä kierto venyy.. voipi olla että oireet on vain menkkojen alkua ja tuo plussa onkin vain kierron lopussa tuleva plussa tai jotain..


Enkä siis koko kierrossa edelleen sitä hymynaamaa saanut että en tiedä miksi noin vahvoja viivoja saa ilman että siihen digiin se tulee. 🤔
 
Noi mun labra-arvot tuli ja sieltä kyl löytyi ainakin selkeä syy tiputtelulle. Progesteronitaso on aivan liian matala raskaudelle. Sain nyt ohjeeksi syödä lisää lääkettä (ennen labroja jo koska tää oli veikkaus). Huomenna soittaa lääkäri. Saa nähdä. Hcgkin oli matala (noille ku ei oo viitteitä, mut keskiarvon alla se on), mutta jos laskee et se tuplaantuu n. Joka toinen päivä nii se matchaisi mun plussauksen kanssa yhteen. Voi toki olla että lääkäristä se on liian matala, tai et päättää et täytyy seurata tuplaantuuko se.


Huomenna mulle soitetaan sieltä dextrasta. Saa nähdä tarjoaako he lisää tutkimuksia, labroja, tai suoraan kemiallista, kohdunulkoista tai vaan et lopeta lääkkeet nii kesken se varmaan menee.

Pelottaa et siel olis kaikki hyvin, mut sit tuon progesteronin puutteen takia menee kesken. Toisaalta syytän itseäni etten soittanut aiemmin et olisko tilanne parempi jos siihen olis heti puututtu ku tuo pikku vuoto alkoi
No älä nyt itseäs ainakaan soimaa ❤ luota siihen, että tää menee nyt just niinku on tarkoitettu ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Niin pitkään on toivoa kun vuotoa ei tule, ja myös senkin jälkeen toki toivoa on!
Omasta kierrosta en edes selvää enää saa. Ei näillä päivillä voi tulla edes enää plussaa (mun mielestä) mutta kuva alla, verraten aamun kuvaan niin on vain vahvistunut.. otappa tästä selvää miten tämä kierto venyy.. voipi olla että oireet on vain menkkojen alkua ja tuo plussa onkin vain kierron lopussa tuleva plussa tai jotain..


Enkä siis koko kierrossa edelleen sitä hymynaamaa saanut että en tiedä miksi noin vahvoja viivoja saa ilman että siihen digiin se tulee.
Mitkäs kpt sulla nyt on, en jaksa etsiä listausta 😅
 
Mitkäs kpt sulla nyt on, en jaksa etsiä listausta 😅
En taida olla vielä listoilla nyt KP 25/28 km (tyhjennyksen) jälkeen kierto alkoi 26 päivän päästä ja kesti 14 pitkää päivää. Nyt odottelen toista kiertoa alkavaksi mutta ajattelin ettei ovulaatiota ole tässä kierrossa. Vahvat viivat kyllä jos ei ovulaatio ole tapahtunut. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Täällä herättiin jälleen hikipuuskaan, vetää mielen tosi surulliseksi Mitään vatsa tuntemuksia ei vielä ole, mutta ehtii tulla , päiviä vielä monta.Minulla oli jossain vaiheessa kaikenlaisia jomotuksia/kramppeja hyvissä ajoin ennen vuotojen alkua, nyt ei enää niitäkään Luulen että ne osaltaa johtui siitä lantion virheasennosta.Testin aion tehdä huomenna vaikka negahan se on .Ollaan lähdössä illalla vähän ystävien kanssa ravintolaan.

Täällä myös kellertävää valkkaria.Johtuisi kuulemma keltarauhasesta
Tsemppiä!
täällä myös hirveä yöhikoilu taas, kiva herätä yöpaita märkänä nukun myös paljon levottomammin. Mitään tuntemuksia nyt mihinkään plussan suuntaan ainakaan ole.
 

Yhteistyössä