Haaveena vauva 2023

vierailija
Irrotuspiikistä nyt viikko ja tein testin ei näy ainakaan enää onko sitten aiemmin näkynyt🤔

Onkohan toi shatavari vähän sama kuin geleet että tasoittaa hormonitoiminnan liekö sitten hyötyä jos on normi kierto
Jos sinua kiinnostaa miltä irrotuspiikki näyttää raskaustestissä, kannatta testata piikistä seuraavana päivänä ja jos haluat seurata haalistumista niin joka päivä. Viikko piikistä on normaalia ettei näy enää.
 
Kävin viel hakee aamulla paketin Pcn liuskoja ja dippasin siihen samaan aamuvirtsaan (jonka säästin) ja siis onhan tuo nyt ihan sikana vahvistunut viikonloppuna. Vuotoa ei juuri tuu, muuta kun pyyhkiessä vähän väriä. En tiedä voisiko tästä olla vähän innoissaan. Pelottaa yhtään edes ajatella et jos oonkin raskaana, kun pelkään nii kovasti pettyväni heti kun alan luottaa. Näyttäähän tää jo paremmalta ku muutama päivä sitten, vaikka onkin päiviin nähden vaaleat (vs. Esikoisen raskaus).
No nyt on ainakin tosi selkeetä viivoja! Kunpa nyt siellä olisi joku tarrasukkineen matkassa😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Osaatteko sanoa, kumpi testi näyttää yleensä herkemmin oikean tuloksen, pc vai (yliopiston) apteekin oma? Siis tuloksen, jos olis raskaana? Kaapissa on yks kumpaakin, ni tässä jo suunnittelen, että kummalla sitä testaa sit sunnuntaina 😂
 
Tää shatavari alko kiinnostaa sen verran että minäki haluan kokeilla! Mikähän valmiste/merkki olis paras?
Parhaudesta en tiedä mut ite tilasin tommosta Maharishi ayurveda merkkistä, sitä se kaveriksi käytti ja suositteli😊

Varmaan ihan tarpeeseen tuo shatavari tulee, täällä tuntus menkat alkaneen🙄 Flo ennusti ens viikonlopulle ja seki luultavasti pari päivää alakanttiin eli viikon liian aikasin alkaa, vähän jotain tällästä arvelinkin Kymen kunnolla ovista pongannu niinku normaalisti.. Koronaa tästä syytän, ei oo ikinä ennen mitään tämmöstä ollu.
Jos teillä on tullut menkkahäiriöitä koronasta niin kuinka pitkään kestäneet?
 
Parhaudesta en tiedä mut ite tilasin tommosta Maharishi ayurveda merkkistä, sitä se kaveriksi käytti ja suositteli😊

Varmaan ihan tarpeeseen tuo shatavari tulee, täällä tuntus menkat alkaneen🙄 Flo ennusti ens viikonlopulle ja seki luultavasti pari päivää alakanttiin eli viikon liian aikasin alkaa, vähän jotain tällästä arvelinkin Kymen kunnolla ovista pongannu niinku normaalisti.. Koronaa tästä syytän, ei oo ikinä ennen mitään tämmöstä ollu.
Jos teillä on tullut menkkahäiriöitä koronasta niin kuinka pitkään kestäneet?
Tilasin Ruohonjuuresta jo toista merkkiä, jospa siitä olisi helpotusta edes kamaliin pms-oireisiin 😅
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
Tilasin Ruohonjuuresta jo toista merkkiä, jospa siitä olisi helpotusta edes kamaliin pms-oireisiin
Mä itse oon noihin luontaistuotteisiin hiukan skeptinen. Noilla tuntuu olevan vähän muoti ilmiö. Milloin on mikäkin rohto tehokkain raskautumiseen. Jossain vaiheessa oli Royal gelee hitti tuote samoin greippi mehun ihmeeseen hehkutetaan. Kun ei ole kunnon tutkimus tietoa että auttaako ne tosiaan vai onko rahastusta. Luontaistuotteet on vähän uskomus tuotteita. Joskus on myös niin että luontaistuotteissa on oikeasti kyseistä ainetta tosi vähän kaikki muu on ns täyte ainetta. En sano etteikö se jollain toimi mutta itse koen ettei ole ollut mitään apua.
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Millis86
Onko muilla, jotka kokeneet kemiallisen raskauden, vaikuttanut se seuraavaan kiertoon mitenkään? Onko ovis tullut kuitenkin normaalisti vai aikaisemmin? 🤔 Mietin kun mulla oli todella runsas ja kipeä vuoto kolme päivää, mutta nyt loppunut kuin seinään vaikka yleensä menkat 5 päivää. Mietin voiko ovulaatio tulla sitten aikasemmin. Pitää kyllä varulta alkaa tikuttamaan ajoissa 😬
 
@Tiukuna on kyllä vahvistunut !
Onko muilla, jotka kokeneet kemiallisen raskauden, vaikuttanut se seuraavaan kiertoon mitenkään? Onko ovis tullut kuitenkin normaalisti vai aikaisemmin? 🤔 Mietin kun mulla oli todella runsas ja kipeä vuoto kolme päivää, mutta nyt loppunut kuin seinään vaikka yleensä menkat 5 päivää. Mietin voiko ovulaatio tulla sitten aikasemmin. Pitää kyllä varulta alkaa tikuttamaan ajoissa 😬
Mulla on tullut kemiallisen jälkeen kerran ovis jo heti kp9 ja viimeisen kemiallisen jälkeen kp 18, mikä on mulle aika normi aika 😊 kannattaa alottaa ajoissa tikuttaan mutta myös varata paljon tikkuja jos kierto venyykin 😁
 
Onko muilla, jotka kokeneet kemiallisen raskauden, vaikuttanut se seuraavaan kiertoon mitenkään? Onko ovis tullut kuitenkin normaalisti vai aikaisemmin? Mietin kun mulla oli todella runsas ja kipeä vuoto kolme päivää, mutta nyt loppunut kuin seinään vaikka yleensä menkat 5 päivää. Mietin voiko ovulaatio tulla sitten aikasemmin. Pitää kyllä varulta alkaa tikuttamaan ajoissa
Mulla oli viime kierrossa kemiallinen. Silloin ovis ei ollut tullut viel kp18 (kun se tehtiin siihen sit ovitrellellä), nyt se oli jo kp12. Toki letrot käytössä molemmissa kierroissa, mut koska molemmissa nii ajattelisin niitä vertailukelpoisiksi
 
  • Tykkää
Reactions: KKatariina
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Lunni_ ★ 8/2022 ★ 5.
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2.
@J-Annika 9/2022 3
★★★★★★★★★★★★★★★★

26.9.2022 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Poppana_ kp 36/32-37
@Tiukuna kp 30/28-32
@Jossu_95 kp 29/28-30
@J-Annika kp 29/24-28
@jempppis kp 26/?
@Poiski kp 25/36-39
@Emzy kp 25/?
@tätimoonika kp 25/29-31
@tiipanen kp 25/28
@helmikorvakoru kp 25/28-30
@Nokare kp 22/28
@Sipiriina kp 21/25
@Mirkkuli26 kp 20/22-25
@Millis86 kp 14/28
@Torspo8 kp 14/27
@vauvakuume7 kp 12/28-37
@Laurenzia kp 12/31
@Mamtobe kp 12/24
@Eadni1992 kp 11/26-28
@nobelius kp 8/28-30
@Niisq kp 8/25
@ansi91 kp 7/28-31
@Mamiks kp 6/27
@KKatariina kp 4/29
@minttuni kp 4/26
@Mammuzka kp 3/?
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Tiukuna DPO 17
@Lunni_ DPO 13
@tätimoonika DPO 12
@jempppis DPO 12
@Paatuska DPO 10
@helmikorvakoru DPO 9
@Poiski DPO 8
@Mirkkuli26 DPO 7
@Sipiriina DPO 7
@Poppana_ DPO 6

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022
 
Viimeksi muokattu:
@Tiukuna PC:n liuska on ainakin vahvistunut huomattavasti! Sanoisin raskaana kunnes toisin todistetaan.

Onko muilla, jotka kokeneet kemiallisen raskauden, vaikuttanut se seuraavaan kiertoon mitenkään? Onko ovis tullut kuitenkin normaalisti vai aikaisemmin? Mietin kun mulla oli todella runsas ja kipeä vuoto kolme päivää, mutta nyt loppunut kuin seinään vaikka yleensä menkat 5 päivää. Mietin voiko ovulaatio tulla sitten aikasemmin. Pitää kyllä varulta alkaa tikuttamaan ajoissa
Mulla oli ovis kemiallisen jälkeen normaaliin aikaan (tai ehkä päivän aikaisemmin) mutta seuraavat kuukautiset alkoi jostain syystä aikaisemmin.

Tänään oli toinen ultra ja kiitos Gonalin, oli sieltä puskenut pari follia ihan ok kokoon. Saatiin siis inssipäivä keskiviikolle! Ei kyllä ole silti kovin varma olo kun follit on tällä kertaa pienempiä kuin viimeksi. Ovitrelle sentään pistetään nyt hieman aikaisemmin kuin vuorokausi ennen inssiä. Ehkä munasolu kerkiää jopa irtoamaan.
 
Mä itse oon noihin luontaistuotteisiin hiukan skeptinen. Noilla tuntuu olevan vähän muoti ilmiö. Milloin on mikäkin rohto tehokkain raskautumiseen. Jossain vaiheessa oli Royal gelee hitti tuote samoin greippi mehun ihmeeseen hehkutetaan. Kun ei ole kunnon tutkimus tietoa että auttaako ne tosiaan vai onko rahastusta. Luontaistuotteet on vähän uskomus tuotteita. Joskus on myös niin että luontaistuotteissa on oikeasti kyseistä ainetta tosi vähän kaikki muu on ns täyte ainetta. En sano etteikö se jollain toimi mutta itse koen ettei ole ollut mitään apua.
Mä oon kanssa tosi skeptinen kaikkeen luomtais rohtoihin, homeopatiaa yms. Mut uskon kyl et jotkut tuotteet just buustaa sitä kehon omaa toimintaa, etenkin intialaiset ja kiinalaiset yms. rohdot on tosi mielenkiintoisia kun sielläpäin se luontaislääke kulttuuri on niin erilainen kun täällä ja niillä on niitä suvussa kulkevia reseptejä yms.🙈 😆
 
Mä selailin huvikseni vanhaa viestikeskustelua mun ystävän kanssa siihen hetkeen kun rupesin odottaa meidän kolmatta, ja mulla on silloin kyllä ollut raskausoireita jo ennen kiinnittymistä! 😳 Tai siis oletettavasti näin, mä kun tolla kertaa tunsin kiinnittymisen kovana vihlaisuna ja sen jälkeen tuli heti pieni vuoto, ja sit lasketusta ajasta laskettuna kiinnittyminen oli just sinä päivänä, kun sen tunsin ja tuli vuoto. Kaks päivää ennen sitä oon ihmetellyt mun kaverille jäätävää nälkää, ja nälkä oli mulla kolmannessa raskaudessa suurin oire alussa. Ja joo, ei tarvii tulla kertomaan, että tieteellisesti se ei oo mahdollista, koska raskaushormonia alkaa tulemaan vasta kun kiinnittyminen tapahtuu, tiedän kyllä.

P. S. Arvatkaa alkoiko järkky nälkä 😂😂
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Mä oon kanssa tosi skeptinen kaikkeen luomtais rohtoihin, homeopatiaa yms. Mut uskon kyl et jotkut tuotteet just buustaa sitä kehon omaa toimintaa, etenkin intialaiset ja kiinalaiset yms. rohdot on tosi mielenkiintoisia kun sielläpäin se luontaislääke kulttuuri on niin erilainen kun täällä ja niillä on niitä suvussa kulkevia reseptejä yms.
Joo kiinalaisilla on vaikka mitä rohtoja. Uskotaan että tiikerin luujauho ym auttaa miehen seksuaalisuutteen. Vähän niinkuin poronsarviuute pohjoisessa 😂.
 
  • Haha
Reactions: jempppis
En voi olla kommentoimatta luontaistuotteista sitä, että niitähän harvemmin on tutkittu raskauden aikaisessa käytössä ja kyllä niistä voi olla haittaakin. Lisäksi se, että sisältävätkö sitä mitä paketin kyljessä lukee vai onko jotain muutakin. Kannattaa olla vähintäänkin tarkkana mistä ostaa ❤ Mihinkään tiettyyn valmisteeseen en ota kantaa.
 
Mä itse oon noihin luontaistuotteisiin hiukan skeptinen. Noilla tuntuu olevan vähän muoti ilmiö. Milloin on mikäkin rohto tehokkain raskautumiseen. Jossain vaiheessa oli Royal gelee hitti tuote samoin greippi mehun ihmeeseen hehkutetaan. Kun ei ole kunnon tutkimus tietoa että auttaako ne tosiaan vai onko rahastusta. Luontaistuotteet on vähän uskomus tuotteita. Joskus on myös niin että luontaistuotteissa on oikeasti kyseistä ainetta tosi vähän kaikki muu on ns täyte ainetta. En sano etteikö se jollain toimi mutta itse koen ettei ole ollut mitään apua.
En minäkään näihin paljon luottoa laita vaan tuntuu että jotain on nyt kokeiltava.
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Tilasin myös tuotteen Ruohonjuuresta Täällä kohta koetettu kaikki mahdolliset. Tässä kierrossa uutena E-vitamiini.

Tänään kp19 ja aamulla heräsin jo ensimmäiseen kuumuus kohtaukseen, ei varsinainen hikipuuska mutta kuuma kumminkin Dpo taitaa olla 8
Miten oliko sulla se gynekologi pian? Muistelin että joskus kirjoitit siitä tarkistetaan limakalvot? 🤔.
 
vierailija
Luontaistuotteista. Todella hyvä että olette skeptisiä, mutta ei kaikki ole paskaa.
Olkaa myös yhtä skeptisiä nykypäivän lääkkeisiin, luontaisilla harvoin on sellaisia määriä haittavaikutuksia kuin teollisilla lääkkeillä (niillä usein saadaa uusia vaivoja joita hoidetaan toisella lääkkeellä ja niin edelleen).
 

Yhteistyössä