Haaveena vauva 2023

Mä en kyllä nää, mutta ne haaleimmista haaleimmat on kyl vaikea saada talteen kameraan
Siis et usko minkä vaivan tein että sain ees vähän mun mielestä näkymään 😂 Mies oli eilisen haamun näkevinään mut ei tätä ja nyt kettuilee asiasta. Huoh oispa ees säännöllinen kierto, huomenna aamupissasta uutta putkeen ja tänne taas analysoimaan.
 
Siis et usko minkä vaivan tein että sain ees vähän mun mielestä näkymään Mies oli eilisen haamun näkevinään mut ei tätä ja nyt kettuilee asiasta. Huoh oispa ees säännöllinen kierto, huomenna aamupissasta uutta putkeen ja tänne taas analysoimaan.
Haha joo se on kyl niin tarkkaa puuhaa! Ja tarpeeks ku tiiraa ni alkaa näkee joka kohassa jotai viivaa🤣 mut toivotaan että oot tarkkasilmäinen ja siellä jotain pilkottaa!
Sit uutta kuvaa tänne vaa😎😄
 
Hei!
Lupasin vielä täällä ilmoitella virallisena testipäivänä kuinka mulla kävi.
Testi oli aamulla selkeä positiivinen, digi näyttää Raskaana 2-3.
Erikoista ja voimakkaita kipuja on, joten en vielä uskalla kokonaan iloita. Siirtyilen kuitenkin nyt taustalle, ja toivon että kaikki sujuisi hyvin.
By the way, se apteekin herkkä testi pysyi mulla haamuna ja heikkona viivana myls myöhemmin , vaikka normitesteissä on jo vahva plussa. Erikoinen testi.

Onnittelut kaikille muille plussanneille! Ja suuresti voimia ja tsemppiä heille, joilla ei vielä ole onnistunut. ❤
 
Meillä ei oo tapahtunut tässä vuoden mittaan mitään mullistavaa, oon lukenut teidän juttuja melkein joka päivä. Ihanaa, että on tullut paljon onnistumisia ja tsemppiä kaikille, jotka vielä odottelee tärppiä!
Helmikuussa oli kemiallinen, meni pari päivää plussan jälkeen kesken. Kierto on ollut aina säännöllinen, mutta koronan sairastamisen jälkeen on vaihdellut 24-27. Nyt on kp. 29 ja eilen apteekin testi oli puhdas nega. Tänään clearblue antoi erikoisen vastauksen. Kai tuokin nega on, ennen ei oo tollasta tullut näillä. Mitään oireita menkoista ei ole, yleensä maha on löysällä muutaman päivän ennen. Vähän on välillä mahaa erikoisesti menkkamaisesti juilinut, mutta ei mun mielestä samalla tavalla kuin yleensä kun menkat alkaa.

Tässä kuva vielä, jos osasin laittaa.

https://aijaa.com/fOvYiK
 
@Jemppis ja @tätimoonika teillä etenee kierto aika samoissa kun mulla, onko mitään oireita ilmentynyt?
Mulla lähtökohtaisesti ei mitään odotuksia tähän kiertoon ole... Vahvasti epäilen että se ovis oli niin se tuli vasta pari päivää myöhemmin 🤦‍♀️ en tiie selviiskö simpat ke illasta pe iltaan 🤔
Aika vähän on oireita tässä kytänny, mutta tänään tuli kohdun huudeille semmonen pistävä kipu mikä hetken aikaa siinä Tuikki...heti ajattelee et jos se ovis olikin pari päivää myöhemmin nii nyt olis vasta dpo 6 ja vois olla kiinnittyminen 😆
Aattelin jos viikonloppuna testailis aikaisintaan jos ei menkkoja tuu ennen sitä 🤔

Mites siellä?🤪
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Hei!
Lupasin vielä täällä ilmoitella virallisena testipäivänä kuinka mulla kävi.
Testi oli aamulla selkeä positiivinen, digi näyttää Raskaana 2-3.
Erikoista ja voimakkaita kipuja on, joten en vielä uskalla kokonaan iloita. Siirtyilen kuitenkin nyt taustalle, ja toivon että kaikki sujuisi hyvin.
By the way, se apteekin herkkä testi pysyi mulla haamuna ja heikkona viivana myls myöhemmin , vaikka normitesteissä on jo vahva plussa. Erikoinen testi.

Onnittelut kaikille muille plussanneille! Ja suuresti voimia ja tsemppiä heille, joilla ei vielä ole onnistunut.
Onnittelut ja pidetään peukkuja että kaikki on kunnossa 👍❤
 
Pitää teidän viestit lukea vielä ajankanssa, mutta nyt pikainen hämmentynyt tilannekatsaus kun mies kysyi päivällä, että koska pissataan tikkuun sanoin että tuskin tarvitsee, rehellisesti sanottuna en ole ajatellut koko asiaa koska oireita täysi 0 muutamia nippailuja lukuunottamatta. Tai no, nännit oli törkeän kipeät kolmisen päivää, mutta eilisestä lähtien ei mitään. Dpot täysin hukassa, koska ensimmäistä kertaa en tuntenut koko ovulaatiota. Mutta siis, kiusaus kävi liian suureksi ja pissasinkin siihen tikkuun äsken. Tiedän ettei testiajan jälkeen saa enää testiä katsoa mutta tiedän "roskishaamu" vauvoja olevan, tiedän myös sen että viimekierrosta sain aivan yhtä selkeän haamun (testiajalla) ja kemiallinenhan se oli. Äskeinen testi alkoi siis piirtää viivaa vasta 5min jälkeen ja vahvistui kuivaessaan. Ristiriitaiset fiilikset, pitikin mennä testaamaan, olisi mies ollut hiljaa niin en olisi ajatellut koko hommaa vieläkään! No, ei muuta kun testikauppaan huomenna.

Mitä mieltä? kamerani aina epäonnistuu, mutta lähinnä mietteitä tuosta testiajan jälkeen ilmestyneistä haamuista?
Oho, näkyy kyllä jotain! Aika aikasin sulla tullut haamu, katoin et sulla pitäis olla sp sama dpo kun mulla? Luulen et itsellä dpo 5 vasta tänään 🤔

Paljon onnea plussanneille!🥰
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Pitää teidän viestit lukea vielä ajankanssa, mutta nyt pikainen hämmentynyt tilannekatsaus kun mies kysyi päivällä, että koska pissataan tikkuun sanoin että tuskin tarvitsee, rehellisesti sanottuna en ole ajatellut koko asiaa koska oireita täysi 0 muutamia nippailuja lukuunottamatta. Tai no, nännit oli törkeän kipeät kolmisen päivää, mutta eilisestä lähtien ei mitään. Dpot täysin hukassa, koska ensimmäistä kertaa en tuntenut koko ovulaatiota. Mutta siis, kiusaus kävi liian suureksi ja pissasinkin siihen tikkuun äsken. Tiedän ettei testiajan jälkeen saa enää testiä katsoa mutta tiedän "roskishaamu" vauvoja olevan, tiedän myös sen että viimekierrosta sain aivan yhtä selkeän haamun (testiajalla) ja kemiallinenhan se oli. Äskeinen testi alkoi siis piirtää viivaa vasta 5min jälkeen ja vahvistui kuivaessaan. Ristiriitaiset fiilikset, pitikin mennä testaamaan, olisi mies ollut hiljaa niin en olisi ajatellut koko hommaa vieläkään! No, ei muuta kun testikauppaan huomenna.

Mitä mieltä? kamerani aina epäonnistuu, mutta lähinnä mietteitä tuosta testiajan jälkeen ilmestyneistä haamuista?
On kyllä tosi selkeä viiva 😍

Meillä ei oo tapahtunut tässä vuoden mittaan mitään mullistavaa, oon lukenut teidän juttuja melkein joka päivä. Ihanaa, että on tullut paljon onnistumisia ja tsemppiä kaikille, jotka vielä odottelee tärppiä!
Helmikuussa oli kemiallinen, meni pari päivää plussan jälkeen kesken. Kierto on ollut aina säännöllinen, mutta koronan sairastamisen jälkeen on vaihdellut 24-27. Nyt on kp. 29 ja eilen apteekin testi oli puhdas nega. Tänään clearblue antoi erikoisen vastauksen. Kai tuokin nega on, ennen ei oo tollasta tullut näillä. Mitään oireita menkoista ei ole, yleensä maha on löysällä muutaman päivän ennen. Vähän on välillä mahaa erikoisesti menkkamaisesti juilinut, mutta ei mun mielestä samalla tavalla kuin yleensä kun menkat alkaa.

Tässä kuva vielä, jos osasin laittaa.

https://aijaa.com/fOvYiK
On kyllä erikoinen tulos 😳 mä tekisin kyllä heti huomenna uuden testin 🤭

Täällä on pc paketti ja viinipullo ostettu 😄 huomenna varmistustesti, että oonhan oikein kärryillä kierron vaiheista, ja sit illalla lasi punkkua. On tuntunu ihan rauhalliselta odotella omaa testipäivää (alustavasti meinaan testata viikon päästä sunnuntaina illalla), mutta tän päivän ihania testikuvia täällä katellessa alkaa jo tulemaan testailuhimo 😄

Joo mulla oli km just ja tää eka kierto niin oli ihan järkkyy pitkä vuoto, kun 13 päivää kesti! Toivotaan että vielä ovis tulee, nyt tietty on noita hymynaama testejäkin apuna jos viivat vahvistuu niin saa paremman tuloksen.
Mullahan oli ainakin oman tulkinnan mukaan ovis vasta kp 30 tai 31! Mulla siis eka täysi kierto edellisen synnytyksen jälkeen, ja normaalistikin epäsäännöllinen ja pitkä kierto.
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Musta tuntuu et mulla aina illalla on se hetki ku noi testit vahvistuu. Kävin hakee nyt rfsu liuskan et tiedän onko tuohon pchen luottaminen.


Tässä illan pc (oon nii huono kuvaa)



Tässä rfsu


Tässä niistä kuvamuokkaus jossa koitin havainnollistaa kuin vahvalta viivat musta näyttää. On livenä viel musta hieman punaisempia.

Lisäksi tein rfsu herkän ja siihenkin tuli punainen haalea viiva joka näkyi lasin läpikin (tiedän et se antaa räikeitä viivanpaikkoja mut en nää niitä ikinä purkamatta testiä).

On nää nyt selkeästi vahvistunut parin päivän takaisesta vaikka haaleita dpoihin nähden onkin. Teen huomenna sen early digin ja sunnuntaina viikkodigin. 😊 Koskakohan sitä voisi alkaa luottaa siihen et olisikin raskaana. Pelkään viel kemiallista, kun on kuitenkin dpo13. Esikoisesta aikanaan oli jo tosi vahvat viivat tässä vaiheessa.

EDIT.
Esikoisesta lämpödippi kiinnittymisestä oli dpo6. Nyt vasta 9. Jos ajattelisi päiviä lämpödipistä viivat on päivälleen yhtätummia kun esikoisesta samat päivät lämpödipistä. Ehkä jopa tummempia eli kiinnittyminen olis vaa voinut olla myöhemmin 🤞🏻😍🤔
 
Viimeksi muokattu:
Jatkoa edelliseen. Tein sen herkän digin. Se sanoo raskaana. Liuska oli kuitenkin eilistä haaleampi (virtsa oli myös tosi vaaleaa). Myös mahdollisesti lämmöt putosi (en oikein ota aina tuosta ourasta selvää, kun se ei sano suoraan paljon se lämpö on vaa vertaa sitä keskiarvoon). Nyt tuntuu et taitaa jäädä vain kemialliseksi 😥 täytyy nyt odottaa tässä alkaako menkat ja testata viel su/ma
 
  • Surullinen
Reactions: tiipanen
Musta tuntuu et mulla aina illalla on se hetki ku noi testit vahvistuu. Kävin hakee nyt rfsu liuskan et tiedän onko tuohon pchen luottaminen.

Tässä illan pc (oon nii huono kuvaa)


Tässä rfsu

Tässä niistä kuvamuokkaus jossa koitin havainnollistaa kuin vahvalta viivat musta näyttää. On livenä viel musta hieman punaisempia.

Lisäksi tein rfsu herkän ja siihenkin tuli punainen haalea viiva joka näkyi lasin läpikin (tiedän et se antaa räikeitä viivanpaikkoja mut en nää niitä ikinä purkamatta testiä).

On nää nyt selkeästi vahvistunut parin päivän takaisesta vaikka haaleita dpoihin nähden onkin. Teen huomenna sen early digin ja sunnuntaina viikkodigin. Koskakohan sitä voisi alkaa luottaa siihen et olisikin raskaana. Pelkään viel kemiallista, kun on kuitenkin dpo13. Esikoisesta aikanaan oli jo tosi vahvat viivat tässä vaiheessa.

EDIT.
Esikoisesta lämpödippi kiinnittymisestä oli dpo6. Nyt vasta 9. Jos ajattelisi päiviä lämpödipistä viivat on päivälleen yhtätummia kun esikoisesta samat päivät lämpödipistä. Ehkä jopa tummempia eli kiinnittyminen olis vaa voinut olla myöhemmin
Tästä PC:n kuvasta näen nyt minäkin hyvin haalean haamun! Kyllä siellä joku yrittää tarrata kiinni. Toivottavasti jäisi. ❤

@Pöllöliini Onnea vielä ja tsemppiä raskausaikaan!:giggle:
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rönsyleinikki 7/20225.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Lunni_ ★ 8/2022 ★ 5.
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2.
@J-Annika 9/2022 3
★★★★★★★★★★★★★★★★

23.9.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind kp 45/29-31
@Poppana_ kp 33/32-37
@Mammuzka kp 31/?
@Tiukuna kp 27/28-32
@Jossu_95 kp 26/28-30
@J-Annika kp 26/24-28
@Poiski kp 22/36-39
@jempppis kp 23/?
@Emzy kp 22/?
@tätimoonika kp 22/29-31
@tiipanen kp 22/28
@helmikorvakoru kp 22/28-30
@Nokare kp 19/28
@Sipiriina kp 18/25
@Mirkkuli26 kp 17/22-25
@Millis86 kp 11/28
@Torspo8 kp 11/27
@vauvakuume7 kp 9/28-37
@Laurenzia kp 9/31
@Mamtobe kp 9/24
@Eadni1992 kp 8/26-28
@nobelius kp 5/28-30
@Niisq kp 5/25
@ansi91 kp 4/28-31
@Mamiks kp 3/27
@KKatariina kp 1/29
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@~SeaWind DPO 27
@Yksinmatkassa DPO 24
@Laurenzia DPO 23
@Tiukuna DPO 14
@Lunni_ DPO 10
@tätimoonika DPO 9
@jempppis DPO 9
@Paatuska DPO 7
@helmikorvakoru DPO 6
@Poiski DPO 5
@Mirkkuli26 DPO 4
@Sipiriina DPO 4
@Poppana_ DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022
 
Viimeksi muokattu:
@Tiukuna, koita nyt olla stressaamatta ja rauhoittua (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty) ❤ mä kans itse ajattelisin, että raskaana ollaan, ja murehditaan sit jos murehdittavaa tulee. Viivan vahvuus ei välttämättä kerro yhtään mitään! Koita olla nyt vaikka seuraamatta niitä lämpöjäkin 😊 toivotaan, että tyyppi on tiukasti kiinni ja matka jatkuu onnellisesti ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä