Haaveena vauva 2023

Olen täällä lukenut teidän viestejä ahkerasti vaikken ole kommentoinut juurikaan enää. Liekkö tämä tilanne ollut alitajunnassa... Eilen näin unta että vauva on kuollut. Tänään nt-ultra. RV 13+1 menossa, mutta sydän ei enää lyönyt. Palailen listoille kunhan saan ajatukset kasattua.
Voi ei, olen niin pahoillani ❤ Voimia ja jaksamista 😔


Vielä tästä omasta tilanteesta, että toki on järjellä ajateltuna ihan mahdollista vielä, että plussa pärähtää. Itellä on vaan semmonen olo että ei, vaikka ei se mitään meinaa 😄 Muistelisin että en oo ikinä missään raskaudessa mitenkään kovin ajoissa plussannut 🤔 No eipä se nyt haittaa vaikka ei tästä vielä tärppäiskään. Ainut mikä on jotenkin rassaavaa tässä yrittämisessä on se puuhaamisen kohdentaminen just oikeisiin päiviin 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Tänään DPO 2. On alkanut tuntumaan ihmeellistä vetoa alavatsassa. sellaista mitä ei kyllä yleensä ole ollut.. Jotenkin tuntuu että alavatsalihakset olisivat kipeet ja olen miettinyt että oonko tehnyt salilla treeniä missä ne voisi kipeytyä - en kyllä keksinyt mitään. TOSIN varmaan vaan kuvitelmaa Voi myös olla että tarkkailen entistä aktiivisemmin oireita ja kehon tuntemuksia. Kellään muilla piinailijoilla jotain oireita/tuntemuksia tms?
Täällä kanssa vasta DPO 3, joten ei voi olla mitään todellisia oireita mutta menkkamaista jomotusta on ollut hieman ja jäätävä väsymys. Heti oviksen jälkeen tuli myös hirveät aknepaukamat samoihin kohtiin kuin viime kierrossa. 😅
Kovasti voimia @Kyfi

Onko muilla runsaampaa hikoilua ennen menkkoja? Minulla on, lisäksi hiki haisee pistävälle eikä mikään deodorantti tunnu auttavan Koetan pitää kainalot karvattomina ja pesen ne suolasaippualla.Todella inhottava ja kiusallinen juttu
Eipä taida ollut. En tosin muutenkaan hikoile helposti paitsi urheillessa. Ihan kuin olisin joskus kuullut jollain olevan PMS-oireena.
 
Kovasti voimia @Kyfi

Onko muilla runsaampaa hikoilua ennen menkkoja? Minulla on, lisäksi hiki haisee pistävälle eikä mikään deodorantti tunnu auttavan Koetan pitää kainalot karvattomina ja pesen ne suolasaippualla.Todella inhottava ja kiusallinen juttu
Minäkään en hikoile normaalia enempää ennen menkkoja, mutta olen myös kuullut että se on PMS- oire.

ON. Menkat alko vihdoinkin. Harmi vaan, että tällä ajotuksella seuraava ovis on just keskellä miehen reissuviikkoa 😕
 
DPO4 ja valkovuoto on aika runsasta, onko joku oire vai ei, en tiedä. Muistelisin, että yleensä on ollut aika kuivat paikat tässä vaiheessa. Iho meinaa rasvoittua myös, finnin tapaista näppylää meinaa leukaan ja otsaan tehdä. Oon odotellut kiinnittymisvuotoa, mutta ei ole näkynyt, se antas vähän toivon kipinää ennen ens viikkoa
 
Viimeksi muokattu:
Lh huippu tais mulla mennä ohi? Vatsatauti tai joku tuli nyt yövuoron jälkeen kun heräsin 😩🤢
Joko vatsatauti siirtää ovista tai sitten se lh huippu meni multa yöllä ohi.
Onko kokemuksia tästä?

Joka tapauksessa lähden nyt sillä että oletan huomenna olevan dpo0(väri ei toimi). Jatkan testailuja jos tuliski myöhemmin se ovis.

Voimia @Kyfi 😢❤
 
Voimia paljon Kyfi

Mistä laskette ekan vuotopäivän? Itse lasken ekaksi päiväksi kun ei ole vain tippa vaan selkeästi kunnon vuotoa, onkohan tästä joku yleisohje?
Mietin vaan miten pistot aloitan
Mulla ei oo ikinä mitään tuhrutusta vaan alkaa aina suorilta kunnon vuoto, mutta oon ymmärtänyt että laskettaisiin siitä ekasta kunnon vuoto päivästä 🤔

Mua on nyt koko illan vihlonut oikealle puolelle munasarjan kohdille (sama puoli missä oli ovis kipua) 🤔 Hmm, mitä tämä on, voisiko kuitenkin olla... 😅 Nääh, en usko. Pessimisti ei pety 🤪
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Hei kaikki! En uskonut että enää tänne sivustoille palaisin, ainakaan näin pian mutta kun vauva kuume on tullut jäädäkseen niin ei muu auta 🙊
Neljännestä pienestä haaveilen, nyt menossa kp15, ovulaatiota ei vielä kuulu tämä kierto on oikeastaan vasta jonkinmoinen harkka kierto kun en tärppiin usko kun imetän kolmosta vielä ja ei ikinä ole imetyksen kanssa tärpännyt kun luteaalivaihe heittää ihan härän pyllyä silloin... Toki en ole näin pitkään ennen imettänytkään (1v8kk). Imetyksen lopetan kun seuraavat menkat alkaa, vähän pelon sekaisin tuntein tähän kyllä lähen ja tosi vaikeeta lopettaa imetys kun olin aatellu että tätä imetän pitkään kun ei tarvii miettiä uutta vauvaa 🙈 edelliset on tärpänneet ekasta kierrosta kun ehkäisy tai imetys on lopetettu, saa nähdä miten nyt 🤭
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Quesadilla 7/2022 1.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu
@vauvakuume78/2022 7.

★★★★★★★★★★★★★★★★

11.8.2022 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind KP 32/29-31
@eeveon kp 29/32
@Quesadilla kp 27/30
@Sipiriina kp 26/25
@Wintersun kp 25/25-27
@Laurenzia kp 23/31
@Mirkkuli26 kp 22/22-25
@Eadni1992 kp 22/26-28
@Kiemura kp 21/28-31
@nobelius kp 19/28-30
@Salasauma kp 18/25
@Tiutau13 kp 17/28-31
@Milaas 16/27
@Tiukuna 16/28-30
@Niisq kp 14/25
@Mamiks kp 13/24-28
@Sanelma_ kp 12/28
@Jossu_95 kp 11/28-30
@Poiski kp 9/36-39
@tätimoonika kp 7/29-31
@peanut_butter kp 5/28-30
@Earhart kp 4/28-30
@vauvakuume7 kp 3/28
@Selis kp 1/28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@~SeaWind DPO 16
@Sipiriina DPO 14
@eeveon DPO 12
@Quesadilla DPO 10
@Laurenzia DPO 7
@Wintersun DPO 6
@Mirkkuli26 DPO 5
@Tiutau13 DPO 5
@nobelius DPO 5
@Millis86 DPO 4
@liebling DPO 3
@Milaas DPO 1
@Niisq DPO 1
@Mamiks DPO 0
@Tiukuna DPO -1


★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 6, plussaunenkin jo näin!
Jos ne testit tulee huomenna viimeistään, niin pääsee sit mahdollisesti su tekemään yhden herkän testin.
Viimeksi mulla oli dpo 6 nippailuja ja muuta (oletan kiinnittymisestä) ja dpo 9 haamu testissä.

Nyt oli meillä @Tiutau13 raskaustestihyllyt täyttyneet

Hienoa @tiipanen että sait vahvistuksen gyneltä, että kaikki ok ok!

Pahoittelut @Rasberry_jam menkoista harmi, jos ovis ajoittuu just väärään ajankohtaan!

Toivottavasti et @Mamiks kovin kipeä ole en tiedä siirtäiskö vatsatauti ovista, mulla ei oo tainnut mikään tauti koskaan siirtää.

@mamma41 ekasta kunnon vuoto päivästä, jos alkaa ennen klo 18. Mulla saattaa 1-2 päivää ennen vuotaa kirkasta verta pari kertaa, ilman et vielä kunnolla alkaa.

@Rönsyleinikki keltarauhanen siellä voi jomotella ainakin! Sehän jomottelee sillä puolen mistä munasolu irtoaa!

Tervetuloa @jempppis!

@Kiemura toivottavasti se ovis sieltä pian tulee!

@Tiukuna huomenna siis inssiin? Tsemppiä
Joo huomenna inssiin 😍
 
Dpo 6, plussaunenkin jo näin!
Jos ne testit tulee huomenna viimeistään, niin pääsee sit mahdollisesti su tekemään yhden herkän testin.
Viimeksi mulla oli dpo 6 nippailuja ja muuta (oletan kiinnittymisestä) ja dpo 9 haamu testissä.

Nyt oli meillä @Tiutau13 raskaustestihyllyt täyttyneet

Hienoa @tiipanen että sait vahvistuksen gyneltä, että kaikki ok ok!

Pahoittelut @Rasberry_jam menkoista harmi, jos ovis ajoittuu just väärään ajankohtaan!

Toivottavasti et @Mamiks kovin kipeä ole en tiedä siirtäiskö vatsatauti ovista, mulla ei oo tainnut mikään tauti koskaan siirtää.

@mamma41 ekasta kunnon vuoto päivästä, jos alkaa ennen klo 18. Mulla saattaa 1-2 päivää ennen vuotaa kirkasta verta pari kertaa, ilman et vielä kunnolla alkaa.

@Rönsyleinikki keltarauhanen siellä voi jomotella ainakin! Sehän jomottelee sillä puolen mistä munasolu irtoaa!

Tervetuloa @jempppis!

@Kiemura toivottavasti se ovis sieltä pian tulee!

@Tiukuna huomenna siis inssiin? Tsemppiä
No onko mitään oireita? 🤩😋 mäki ootan huomista et pääsee sekoilu alkaa 🤪
 
Mulle vois päivittää tänään dpo1, todennäköisesti… Päätin nyt (oikeestaan lääkärin suosituksesta mahdollisia tutkimuksia ajatellen) tikuttaa ovulaatiota mut onnistuin sotkemaan sen niin, että ne testit loppu kesken just siinä kohtaa kun ei ihan vielä ollu tasavahvat viivat mut melkein. 🙈 Täytyy varmaan seuraavaan kiertoon kokeilla sitä digiä.
 
@Wintersun sitä mietinkin et vois olla se keltarauhanen 🤔
Tänään aamulla testasin, mutta olin kerennyt käymään jo pissalla joten tuli vaan 1,5h pidätyksellä. Testi oli kyllä ihan selvä nega. No tehtiin sitten lasten kanssa aamupuuhat ja vein isommat kouluun ja eskariin. Sieltä ku tultiin niin ajattelin vielä testata kun oli jo vähän pidempi aika ollut virtsa rakossa. No mitäs ihmettä, kyllähän siihen joku ihan hailura viiva ilmesty 😯 mutta siis todella haalea että tiedä sitten onko viivanpaikka 🤔 oon kyllä noilla samoilla testeillä testannut nyt useamman kerran eikä oo näkynyt ikinä mitään vaikka kuin kääntäs. Täytyy huomenna käydä hakemassa lisää testejä ja katsella. En nyt vielä innostu kyllä tästä, kun on se kyllä niin hailu 😅
 
Dpo 6, plussaunenkin jo näin!
Jos ne testit tulee huomenna viimeistään, niin pääsee sit mahdollisesti su tekemään yhden herkän testin.
Viimeksi mulla oli dpo 6 nippailuja ja muuta (oletan kiinnittymisestä) ja dpo 9 haamu testissä.

Nyt oli meillä @Tiutau13 raskaustestihyllyt täyttyneet 😅

Hienoa @tiipanen että sait vahvistuksen gyneltä, että kaikki ok ok!

Pahoittelut @Rasberry_jam menkoista :( harmi, jos ovis ajoittuu just väärään ajankohtaan!

Toivottavasti et @Mamiks kovin kipeä ole ❤ en tiedä siirtäiskö vatsatauti ovista, mulla ei oo tainnut mikään tauti koskaan siirtää.

@mamma41 ekasta kunnon vuoto päivästä, jos alkaa ennen klo 18. Mulla saattaa 1-2 päivää ennen vuotaa kirkasta verta pari kertaa, ilman et vielä kunnolla alkaa.

@Rönsyleinikki keltarauhanen siellä voi jomotella ainakin! Sehän jomottelee sillä puolen mistä munasolu irtoaa!

Tervetuloa @jempppis!

@Kiemura toivottavasti se ovis sieltä pian tulee!

@Tiukuna huomenna siis inssiin? Tsemppiä ❤
Edelleen pyörryttää kovasti. En taida huomenna päästä sovittuun ylkkään.
Toivotaan sulle ennenunta❤

Puolenyön aikaan sain syötyä ja samalla vessakäynnillä tein testin ja tasavahvat tuli joten oikealla päivälle meni plussa. Eli piinat alkakoon. Jos @Selis päivittää tai kuka huomenna sit kerkee.

Mäkin näin unta, että olin menossa inssiin. Mutta sain klinikalla kaikki tehdä itse😬 Purkki oli meidän oma ja se panadol ruisku 🤣 Ja en kyl edes tiedä kenen kamat siellä oli. Sit yhtäkkiä täys odotushuone jossa mun purkki keskellä odotuspöytäö ja mä vaan venaan et pääsen johonkin vessaan sen laittaa. Ja mun kavereita siellä joista yks äkkäs mikä se on ja mä vaan että hyshys älä kerro.
Klinikka täti sanoi että meille on 18 inssiä luvattu , no kiva! Toivottavasti tää ei olle enneuni 🤣

Vointi muuten just nyt karmea. Pyörryttää ja kävin oksentaa 🤮😵
Mutta ainahan nämä ohi menee onneks!
 
Edelleen pyörryttää kovasti. En taida huomenna päästä sovittuun ylkkään.
Toivotaan sulle ennenunta

Puolenyön aikaan sain syötyä ja samalla vessakäynnillä tein testin ja tasavahvat tuli joten oikealla päivälle meni plussa. Eli piinat alkakoon. Jos @Selis päivittää tai kuka huomenna sit kerkee.

Mäkin näin unta, että olin menossa inssiin. Mutta sain klinikalla kaikki tehdä itse Purkki oli meidän oma ja se panadol ruisku Ja en kyl edes tiedä kenen kamat siellä oli. Sit yhtäkkiä täys odotushuone jossa mun purkki keskellä odotuspöytäö ja mä vaan venaan et pääsen johonkin vessaan sen laittaa. Ja mun kavereita siellä joista yks äkkäs mikä se on ja mä vaan että hyshys älä kerro.
Klinikka täti sanoi että meille on 18 inssiä luvattu , no kiva! Toivottavasti tää ei olle enneuni

Vointi muuten just nyt karmea. Pyörryttää ja kävin oksentaa
Mutta ainahan nämä ohi menee onneks!
Paranemisia, toivottavasti menee piakkoin ohi!

Miten hitaasti nää päivät matelee… 😅 Mitä herkkiä testejä suosittelisitte? Ensi viikonloppuna mökkireissu tiedossa, sillon olisi dpo10.
 

Yhteistyössä