Haaveena vauva 2023

Milloinkas kanssa piinailijat aikoo testailla vai aikooko ennen vuotoa?
Mulla on sunnuntaiksi (dpo9) tilattu herkkää testiä🙄🙈

@Kiemura (anteeksi jos kyselen jo toistamiseen samaa..) millä testeillä testaat ja Ootko jotain viivaa saanut jossain vaiheessa?

@Sipiriina jospa se kuitenkin yllättäisi näpyistä huolimatta ❤

@Quesadilla plussatuulia ❤

@vauvakuume7 huomenna sitten haamua 😉

@mamma41 pahoittelut ❤ Toivottavasti tämä pistoskierto toisi plussan ❤

Voi @SandraB ❤ olen pahoillani! Ei teille ole puhuttu luteaalivaiheen stimusta? Se aloitetaan aika pian punktion jälkeen. Joillakin se on tuonut enemmän munasoluja! Mutta toivotaan että jompikumpi näistä kahdesta toisi plussan ❤❤

@liebling tervetuloa! Sielläkin siis ovisplussa! Pääset tähän samaan piinailukerhoon😅 haluatko listalle mukaan?

@Tiukuna jospa limakalvon paksuus olis hyvä merkki! Mulla oli aikoinaan vikassa ultrassa 13,5 ja siitä meni vielä 5 päivää ennen kuin oli punktio.

@Earhart pahoittelut kp 1❤
One stepin liuskoilla. Ei ole kyllä ovis oireitakaan ollut että en oikeasti uskokkaan että ovista on ollut vielä ainakaan. 😔
 
  • Surullinen
Reactions: nobelius
Milloinkas kanssa piinailijat aikoo testailla vai aikooko ennen vuotoa?
Mulla on sunnuntaiksi (dpo9) tilattu herkkää testiä

@Kiemura (anteeksi jos kyselen jo toistamiseen samaa..) millä testeillä testaat ja Ootko jotain viivaa saanut jossain vaiheessa?

@Sipiriina jospa se kuitenkin yllättäisi näpyistä huolimatta

@Quesadilla plussatuulia

@vauvakuume7 huomenna sitten haamua

@mamma41 pahoittelut Toivottavasti tämä pistoskierto toisi plussan

Voi @SandraB olen pahoillani! Ei teille ole puhuttu luteaalivaiheen stimusta? Se aloitetaan aika pian punktion jälkeen. Joillakin se on tuonut enemmän munasoluja! Mutta toivotaan että jompikumpi näistä kahdesta toisi plussan

@liebling tervetuloa! Sielläkin siis ovisplussa! Pääset tähän samaan piinailukerhoon haluatko listalle mukaan?

@Tiukuna jospa limakalvon paksuus olis hyvä merkki! Mulla oli aikoinaan vikassa ultrassa 13,5 ja siitä meni vielä 5 päivää ennen kuin oli punktio.

@Earhart pahoittelut kp 1
Ens viikon ke vois testata, sillon dpo11. Katsotaan nyt tuleeko mitään oloja, jos ei mitään viitteitä raskauteen niin sit en ehkä testaa ennen myöhästyneitä menkkoja.
 
@Kiemura mulla tyyliin aina ovis. Mutta viime kierrosta kun meni kesken niin seuraavan kerran en saanut ovista kiinni ja se kierto jäikin lyhyeks 🤔. Ja mun kokemuksella ite saan sen todella lyhyellä ajalla kiinni.

@Wintersun, hosuli tässä terve 😂. Testasin tänään, olin siinä jotain näkeväni, mut ku kuivu niin nega oli. Rinnat on vähän kipeet ja tunsin jäätävän repäsykivun kun yritin kammeta ylös sohvalta ✌🏻
 
@Wintersun itseasiassa, nyt ku katsoin viel noita limakalvotietoja esikoisen tärppikierrosta, nii silloin mulla oli kans tämmöi mulle normaalia paksumpi limakalvo. 😊 Follikkeli on millin pienempi mut muuten on aivan vastaavat tiedot ku 4päivää ennen inssiä silloin ja silloin tuntui et tuli superovis. Ja nythän inssi todennäköisesti tehdään kans perjantaina jos + ei tuu torstai aamuun mennessä (mulla + tulee yleensä iltapäivällä ja Veikkaisin just torstai iltapäivälle näillä tiedoilla). Joten saan ovitrellen viel tueksi ja perjantaina varmaan inssi. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Jännittää niin ku toivo heräsi täysin ku kierto nii samanlainen ku esikoista yrittäessä. Pari päivää vaan myöhässä siitä mitä esikoisen aikaan.
 
Milloinkas kanssa piinailijat aikoo testailla vai aikooko ennen vuotoa?
Mulla on sunnuntaiksi (dpo9) tilattu herkkää testiä

@Kiemura (anteeksi jos kyselen jo toistamiseen samaa..) millä testeillä testaat ja Ootko jotain viivaa saanut jossain vaiheessa?

@Sipiriina jospa se kuitenkin yllättäisi näpyistä huolimatta

@Quesadilla plussatuulia

@vauvakuume7 huomenna sitten haamua

@mamma41 pahoittelut Toivottavasti tämä pistoskierto toisi plussan

Voi @SandraB olen pahoillani! Ei teille ole puhuttu luteaalivaiheen stimusta? Se aloitetaan aika pian punktion jälkeen. Joillakin se on tuonut enemmän munasoluja! Mutta toivotaan että jompikumpi näistä kahdesta toisi plussan

@liebling tervetuloa! Sielläkin siis ovisplussa! Pääset tähän samaan piinailukerhoon haluatko listalle mukaan?

@Tiukuna jospa limakalvon paksuus olis hyvä merkki! Mulla oli aikoinaan vikassa ultrassa 13,5 ja siitä meni vielä 5 päivää ennen kuin oli punktio.

@Earhart pahoittelut kp 1
Testasin tänään ehkä dpo9 negan pregcheckillä. Olin ostanut valmiiksi niin pitihän sitä vähän kokeilla 😅 olo muuten aika normaali, mutta oletetun oviksen jälkeen rinnat on oudosti kihelmöineet, ja edes nännit eivät ole erityisen arat. Tää on nyt joku uusi juttu ainakin.

Vitamiineista, oon käyttänyt raskausmonivitamiinia, kun syön pääasiassa kasvisruokaa, niin aattelin että tuleepahan ainakin kaikki tarvittavat siinä. B12 joskus erikseen vielä, mutta sitä tulee mulla myös ruuasta välillä.
 
Ultrassa käyty ja pientä kasvua oli tullut mutta vain kaksi follia siellä on tyhjennettäväksi perjantaina toimenpiteeseen siis miehen kanssa jo keskusteltiin että tää hoitokierto jääköön meidän viimeiseksi yritykseksi mikäli tästä nyt tyhjin käsin jälleen jäädään
Nyt ei vielä olla tyhjin käsin jäämässä! Jospa laatutyyppi kuitenkin olisi siellä tekeillä! ❤

Ja plussatoivoa @Sipiriina lle. Mulla tuli viime kierrossa useampi iso patti ja silti plussasin. No toki se oli sitten kemiallinen mutta en usko että ne patit silloin kuukautisiin viittasi vaan ihan muuhun.:giggle:

Pahoittelut uudesta kierrosta @Earhart & @mamma41

@Kuumeilija40 pikaisia menkkoja!

Mitä testaamiseen tulee niin itse en kyllä siitä stressaa. Ennemminkin testaamisen odottamista.:ROFLMAO:
 

Onks tää jo ovisplussa! 😍 tuo on kyllä kuivunut yli sen 10min ajan, mutta kävin vessassa vakoilemassa ennen kun 10min oli kulunut, kun mies oli harjaamassa hampaita (hänkin osallistuu tulkintaan 😂) niin silloin oli mielestäni yhtä vahvat. Limoja en ole bongannut, eilen orastavaa oviskipua ja alavatsaturvotusta, tänään vähän nippaillut. Onneksi ihan siedettävää, joskus on ihan todella todella kovia kipuja.
Ja jos tää on ovisplussa, niin onko tänään siis dpo-1 vai dpo0? Varmaan kannattaa huomennakin testata että lähteekö vaalenemaan?

Tsemppiä @Kuumeilija40, onneksi on gyneaika tulossa niin tulee toivottavasti jotain selvyyttä.

Ja komppaan myös muita, sä oot @Wintersun yks tän ryhmän kantavista voimista!
 
Viimeksi muokattu:

Onks tää jo ovisplussa! tuo on kyllä kuivunut yli sen 10min ajan, mutta kävin vessassa vakoilemassa ennen kun 10min oli kulunut, kun mies oli harjaamassa hampaita (hänkin osallistuu tulkintaan ) niin silloin oli mielestäni yhtä vahvat. Limoja en ole bongannut, eilen orastavaa oviskipua ja alavatsaturvotusta, tänään vähän nippaillut. Onneksi ihan siedettävää, joskus on ihan todella todella kovia kipuja.
Ja jos tää on ovisplussa, niin onko tänään siis dpo-1 vai dpo0? Varmaan kannattaa huomennakin testata että lähteekö vaalenemaan?

Tsemppiä @Kuumeilija40, onneksi on gyneaika tulossa niin tulee toivottavasti jotain selvyyttä.

Ja komppaan myös muita, sä oot @Wintersun yks tän ryhmän kantavista voimista!
On! Tänään siis dpo -1, koska varsinainen ovis oletettavasti huomenna. Näin vahva vois kyllä olla jo tänään illastakin. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius ja Milaas

Onks tää jo ovisplussa! 😍 tuo on kyllä kuivunut yli sen 10min ajan, mutta kävin vessassa vakoilemassa ennen kun 10min oli kulunut, kun mies oli harjaamassa hampaita (hänkin osallistuu tulkintaan 😂) niin silloin oli mielestäni yhtä vahvat. Limoja en ole bongannut, eilen orastavaa oviskipua ja alavatsaturvotusta, tänään vähän nippaillut. Onneksi ihan siedettävää, joskus on ihan todella todella kovia kipuja.
Ja jos tää on ovisplussa, niin onko tänään siis dpo-1 vai dpo0? Varmaan kannattaa huomennakin testata että lähteekö vaalenemaan?

Tsemppiä @Kuumeilija40, onneksi on gyneaika tulossa niin tulee toivottavasti jotain selvyyttä.

Ja komppaan myös muita, sä oot @Wintersun yks tän ryhmän kantavista voimista!
Joo plussa on, eikun hyödyntämään 😍
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius ja Milaas
Saatiin kuin saatiin onnistunut talletus tehtyä, pari edellistä jotka ei nyt niin kriittiset ole ollut ovat epäonnistuneet. Aina sitä voi toivoa että joku kaveri ottaa varaslähdön touhutipassa 😁

Ei täs vielä hätiä mitiä kun ovistikkukin yhtä haaleeta jo monta päivää.
Nyt koitan olla ottamatta talletuksista stressiä, jos ei pysty jokatoinen niin jokakolmaskin varmasti hyvä. Ja meidän tapauksessa jos jotain jo olis niin silloinhan niitä enemmän siellä ois. Kuitenkin oon pyytänyt miestä pitämään tavaraa tuoreena omatoimisesti näinä kausina kun ei olla yhdessä touhuiltu 🥰 Ei ole pistänyt vastaan 🤭😉
Hei nyt kutsuu mun lekuriaika, josko sais olkapäävaivaan apuja ja samalla myös uutta kontrollia kilppareihin, onko pysynyt hyvissä arvoissa 😊
 
Pahoittelut @mamma41 uudesta kierrosta 😔

Voi kun toivon että saisitte vielä hyviä tuloksia @SandraB ❤❤

Testata voisin perjantaina tai lauantaina, katsotaan nyt miltä tuntuu 😊

Rinnat alkaa kipeytymään, joka aina PMS oire 🤔Olen myös palellut.Olen tosi yllättynyt ollut tässä kierrossa siitä että limakalvot on pysynyt hyvinä, ei mitään ongelmia😊Olisipa estrogeeni tasot parantuneet 👍

Mukavaa päivää kaikille 🌞
 
Kiitos kaikille! Toivottavasti myös sulla tulee piakkoin vahvat viivat @Kiemura

Voisin siis liittyä piinailijoihin eli tälle päivälle dpo -1 tai huomiselle dpo0
Onnea ovis plussasta 😍
Mulla tuli kans aamulla räikeä plussa ja illalla oli kivut, seuraavana aamuna oli haalea testi jo.
Ei välttämättä tarvii sun test, nyt hommailemaan heti kun mahdollista ja huomenna varmuuden vuoksi vielä uudestaan 😉😃
 
  • Tykkää
Reactions: Milaas ja Wintersun
@Selis miltä testi näytti?
Ootko muuten miten kipeä koronasta ollut?

@Milaas kiitos sullekin ja on mahtava ovisplussa! Laskennallisesti tosiaan dpo -1 tänään, laitoin sut piinailijoihin! Nyt vaan hyödyntämään
Mulla testit on joskus 2-3 päivää ollut plussalla (dpo - 1, dpo 0 ja dpo 1).

@Fazeriina82 hyvä, että limakalvot on nyt pysyneet hyvinä!

@Kiemura jospa se o+ tulisi ihan muutamassa päivässä!

@Mamiks joo, joka toinen /kolmas on hyvä, koska silloin määrällisesti pitäis olla enemmän siittiöitä. Toivottavasti kilppariarvot on ok ja saat apua olkapäähän

@eeveon pahoittelut negasta, mutta vielä on hyvä aika testien muuttua plussaksi

@Mirkkuli26 miten sulla aiemmin on mennyt, onko dpo 10 jo tullut haamua?

@vauvakuume7 vai äitihahmo kiitos

@Tiukuna oo, positiivisia merkkejä siis! Tsemppiä inssiin ja hyvä että saat irrotuspiikin tueksi myös

Dpo 4, pitkät päivät tiedossa
Joo on! Dpo9 on tullu erittäin tarkoilla viivalaseilla joku viivantapainen, mutta dpo10 tullu aina ihan selkeä, joskin haalea viiva 😊 Todellisuudessahan oon alkanu aina testaa tyylii dpo5, mut nyt en kyllä testaa ennen 10 😆
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Wintersun

Yhteistyössä