Haaveena vauva 2023

vierailija
Mä otin ovistikut käyttöön, koska ei oo selkeitä ovisoireita. Ikää kohta 40 ja ennen tätä kevättä en oo kiinnittänyt huomioo/tarkkaan tiennyt koska ovis on. Onko muita, joilla ei oo lainkaan kipuilua/tuntemuksia oviksen aikaan? Ainoat oireet on halukkuus ja limat, jotka asettuu johonkin noihin aikoihin.

Ens kierto sit taas tikkujen kaa. Enkä luota yhden pysähdyksen taktiikkaan.
Mullakaan ei mitään oireita. Ei myöskään haluja eikä limoja. Ei siis yhtikäs mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Salasauma
vierailija
Mulla s-ferritiini 8 ja hemppa 125, lääkäri käski syödä rautaa vain joka toinen päivä, kuulemma tehokkaampi niin.
Olen nyt raskaana ja kuopus täytti keväällä 1v. Ilmeisesti ei ole kerennyt rauta-arvot nousee ed.raskaudesta. vointi on kuitenkin todella hyvä.💪😊
 
Meikäläisellä on nyt jotenkin extrajännittävät päivät kun oireet poikkeavat täysin edellisestä kierrosta. Tietysti joo ovulaatio nippailut ym kuvotukset sen lähettyvillä oli saman kaavan mukaan mutta kaikki sen jälkeen.. Dpo 5 alkaen vatsa turvottanut ja nyt dpo 8 turvotus on jo aivan järkyttävää!! Aivan kuin olisin nielaissut koripallon. Turvotusta on ollut joskus aiemminkin, mutta ei tällaista. Edellisessä kierrossa nännit aristi ovulaatiosta menkkoihin (ja muistan että aristusta oli säännöllisesti ennen pillereitäkin), nyt vain dpo 5, ainiin ja päivää ennen tissejä kutitti mahdottomasti "sisältäpäin", mikä on vallan uusi juttu. Tässä kierrossa erilaista myös se että olen ollut toistaiseksi vain hyväntuulinen, kun normaalisti saatan vetää herneen nenään jos joku asia vastustaa huonolla hetkellä.

Perjantaina olis dpo 10, sinne asti maltan, sitten en enää voi olla testaamatta :'D
 
Mä otin ovistikut käyttöön, koska ei oo selkeitä ovisoireita. Ikää kohta 40 ja ennen tätä kevättä en oo kiinnittänyt huomioo/tarkkaan tiennyt koska ovis on. Onko muita, joilla ei oo lainkaan kipuilua/tuntemuksia oviksen aikaan? Ainoat oireet on halukkuus ja limat, jotka asettuu johonkin noihin aikoihin.

Ens kierto sit taas tikkujen kaa. Enkä luota yhden pysähdyksen taktiikkaan.
Mulla ei ole varsinaisesti mitään oireita paitsi ehkä hiukan paremmat limat. Nekin joskus ajoittuu heti kuukautisten jälkeen eikä ihan tikuilla kiinni saatuun oletettuun ovikseen. Mitä olen nyt reilun puoli vuotta ovista tikuttanut niin vaikuttaisi olevan melko säännöllinen muutaman päivän heitolla. Toisaalta en kyllä ole vielä raskautunutkaan... Oletetun oviksen jälkeen kyllä ilmestyy kaikenlaisia PMS oireita. Välillä ei kyllä niitäkään. 🤷‍♀️
 
Meikäläisellä on nyt jotenkin extrajännittävät päivät kun oireet poikkeavat täysin edellisestä kierrosta. Tietysti joo ovulaatio nippailut ym kuvotukset sen lähettyvillä oli saman kaavan mukaan mutta kaikki sen jälkeen.. Dpo 5 alkaen vatsa turvottanut ja nyt dpo 8 turvotus on jo aivan järkyttävää!! Aivan kuin olisin nielaissut koripallon. Turvotusta on ollut joskus aiemminkin, mutta ei tällaista. Edellisessä kierrossa nännit aristi ovulaatiosta menkkoihin (ja muistan että aristusta oli säännöllisesti ennen pillereitäkin), nyt vain dpo 5, ainiin ja päivää ennen tissejä kutitti mahdottomasti "sisältäpäin", mikä on vallan uusi juttu. Tässä kierrossa erilaista myös se että olen ollut toistaiseksi vain hyväntuulinen, kun normaalisti saatan vetää herneen nenään jos joku asia vastustaa huonolla hetkellä.

Perjantaina olis dpo 10, sinne asti maltan, sitten en enää voi olla testaamatta :'D
Oi, kuulostaa lupaavalta (ei sillä, että mulla olis kokemusta vielä)! Toivotaan parasta!

Täällä tyhjää naamaa digissä ja huolestuttavan hailura viiva normitestissä. Muniksia kivistää kyllä, mutta en kestä jos tää on joku poikkeuskierto ja ovis venyy päivän pidemmälle kun yleensä. No, huomenna muutetaan, eiköhän siinä oo tarpeeks äksönii.
 
Ja mun dpo11 testi näyttää ei mitään. Edelleen mua juilii tosta vasemmalta puolelta. Mä niin kovin toivon että vielä alkais näkymään, jollei tää tuhru ole sitten menkkoja edeltävää. sit kyl melko aikaisessa vaiheessa alkaa tiputtelu. Ja tän päivän testin mukaan eilinen oli törkeä viivanpaikka 😞


Eilinen


Livenä viiva oli selkeämpi. Huoh.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Onko teillä tullut uniin lapsen yrittäminen? Näettekö unia plussa testeistä ja synnytyksestä? Mä olen nyt viime aikoina nähnyt unia synnytyksestä ja viime yönä näin että tein kaksi plussa testiä. Muistan jopa minkä merkkisiä raskaustestit oli 😂. Me ei miehen kanssa mitenkään aktiivisesti yritetä mutta jotenkin se vaan uniin tulee ja stressaa.
 
Onko teillä tullut uniin lapsen yrittäminen? Näettekö unia plussa testeistä ja synnytyksestä? Mä olen nyt viime aikoina nähnyt unia synnytyksestä ja viime yönä näin että tein kaksi plussa testiä. Muistan jopa minkä merkkisiä raskaustestit oli . Me ei miehen kanssa mitenkään aktiivisesti yritetä mutta jotenkin se vaan uniin tulee ja stressaa.
Näin toissa yönä unta plussatestistä 🙈
Hauskinta oli, että töihin mennessä työkaveri kertoi nähneensä unta jossa olin raskaana 😅 hän ei siis tiedä tästä "projektista", joten hetken tuli vähän hassu olo että saman aiheiset unet samaan aikaan 😄
 
Onko teillä tullut uniin lapsen yrittäminen? Näettekö unia plussa testeistä ja synnytyksestä? Mä olen nyt viime aikoina nähnyt unia synnytyksestä ja viime yönä näin että tein kaksi plussa testiä. Muistan jopa minkä merkkisiä raskaustestit oli . Me ei miehen kanssa mitenkään aktiivisesti yritetä mutta jotenkin se vaan uniin tulee ja stressaa.
Tulee välillä todella elävästi uniin 🥰
 
Mistä sellasia sais tilattua? Jotkut on kehunut medigoo-merkkisiä testejä.

Mä en nyt ajatellut edes ostaa testejä enää, kun turhaan sitä sit toivoo. Hoitokierrossa sitten seuraavaksi.

Ovistestejä pitäis varmaan tilata jos aion ottaa lääkkeet käyttöön tässä kierrossa. Vähän mietin vielä.
Medigoota saa Suomesta ihan Googlen avulla löytyy nettiapteekki, oon käyttänyt parissa kierrossa niitä.
amazonista löytyy sit ne easy at home, edullisia on sen ovistestitkin. Aion ottaa testiin ens kiertoon ne.
 
Dpo 10-11 enkä millään malttanut olla uhraamatta cb viikkodigiä kun muita testejä ei ollut enkä saanut aikaseksi tilata. No ei tuottanut tämä yk14kaan tulosta, negahan se oli mutta tietääpähän odotella vuotoa ja pahin pettymys on nielty siihen mennessä. Oli vielä pakko avata testi, kiinnosti miltä näyttää sisältä vaikka netti onkin niitä kuvia pullollaan.
 
Täällä aamulla jännitettiin ja hoin hymymantraa koko digin (pitkän!!) vilkkumisen ajan.
Ja Jes!
Äkkiä soittoa ja omapolkuun ilmestyi aika huomiselle! Toivotaan vaan, että limakalvo olis paksuuntunut tarpeeksi. Harmittaa kun mies ei vieläkään koronarajoituksien takia saa tulla mukaan. Ei auta kun vetää vitsiksi vartin vauvantekoaika ilman miehen läsnäoloa 😅
 
Dpo 10-11 enkä millään malttanut olla uhraamatta cb viikkodigiä kun muita testejä ei ollut enkä saanut aikaseksi tilata. No ei tuottanut tämä yk14kaan tulosta, negahan se oli mutta tietääpähän odotella vuotoa ja pahin pettymys on nielty siihen mennessä. Oli vielä pakko avata testi, kiinnosti miltä näyttää sisältä vaikka netti onkin niitä kuvia pullollaan.
Oon pahoillani negasta 😞 Mutta kiva kuulla että pahin pettymys ohi.
 
Dpo8 jatkuu. Vaaleanpunaista vuotoa kerran pyyhittäessä. Kiinnittymisvuotoa vai alkaako kroppa temppuilla? Viimeksi oli pyyhittäessä samanmoista dpo 11-13.
Saas nähdä.
Plussaunista. Oon nähnyt tasan kaksi kertaa plussaunta, ja molemmilla kerroilla olen aamulla tehnyt plussatestin 😊 raskausunia kyl oon nähnyt muutenkin 😄

Olen pahoillani negasta @Saaga86 😔
Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ❤
 
Mä en muista, että olisin nähnyt plussaunta. Mut raskaus- ja vauvaunia oon nähnyt! Mut siis en kovin todentuntuisia, vaan unissakin oon sillei, et "häh, enhän mä ole raskaana, mistä tää vauva mahaan ilmesty" ja sit vauvaunissa olen unohtanut vauvan jonnekin vahingossa tms., kun eihän mulla ole lasta. Eli jotenkin tajunta on puskenut noihinkin uniin, että "en ole raskaana / ei mulla ole lasta".
 
Mulle voi huomiselle päivittää kp2, menkat alkoi tänään ihan ajallaan ja normaaleina. Ei muuta kun uutta ovista kohti vaan :)

Multa muuten puuttuu tuolta ylimmästä sarakkeesta tietoja, nekin saa sinne lisätä. Eli
1. Lapsi toiveissa, yritys aloitettu 5/2022 nyt siis yk3 lähtee käyntiin..

Tsemppiä kaikille tän kuumuuden keskelle! 💜
 
Dpo 9
https://aijaa.com/4LEHlv
Hiukan kuivuttuaan: https://aijaa.com/bhAtBP
Voi olla myös viivanpaikka, tiedetään. Mut silti
Heräsin etovaan oloon ja alamasussa outo tunne.
Kyllähän tämä toiveikkaalta näyttää! Ihanaa, toivotaan että lähtee vain vahvistumaa! 😍

Täällä viikonlopuksi olisi tarkoitus lähteä reissuun, kesälomakin alkaa. Toivon, että ajatukset saa vähän laajempia ulottuvuuksia niin ei pyörisi ihan koko ajan tämän vauva-ajatuksen ympärillä 🙈
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Selis★ 11/2021 ★4.
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 4/2022 4. (2. yhteinen)
@Earhart 4/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Tiukuna 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

1.7.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Jossu_95 kp 29/28-30
@tätimoonika kp 28/25-29
@Sanelma_ kp 27/28
@eeveon kp 25/27-32
@Minttara kp 24/24-27
@Mamiks kp 23/24-28
@Mamtobe kp 23/25
@Oliivi3 kp 21/26-27
@Earhart kp 18/28-30
@Hopeanopea kp 15/30
@mimmi92 kp 13/26-32
@Sentonen kp 13/27-28
@Laurenzia kp 12/31
@Selis Kp 11/32
@Sipiriina kp 12/25
@Wintersun kp 10/25-27
@Poiski kp 9/36-39
@Eadni1992 kp 8/26-28
@nobelius kp 5/28-29
@Salasauma kp 4/25
@Kvize kp2/27-29
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Sanelma_ DPO 16
@Jossu_95 DPO 12
@Mamiks DPO 12
@tätimoonika DPO 12
@Oliivi3 DPO 9
@Jenn-a DPO 9
@eeveon DPO 6
@Earhart DPO 5
@Sipiriina DPO 0
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nobelius

Yhteistyössä