Haaveena vauva 2023

Suosittelen seuraamaan instassa sitä balanchecoaching_ sieltä löytyy tosi moneen asiaan vastaus, mitä täälläkin pohditaan. Esimerkiksi kuukautisvuodon väristä, ovulaatiosta, paljon hormoneista, lapsen yrityksestä jne.
Kävin hänen postauksia jo aiemmin lukemassa ja vähän särähtää korvaa tommonen "menkkakivut johtuu tukahdetuista tunteista"-juttu.. 😅 Varmasti on asiaakin seassa, mutta järkyttävissä menkkakivuissa noita lukiessa ei oikein naurattanut..
 
@Wintersun mulla on myös nyt sellaista "käsivoidemaista" valkovuotoa ja ovis pitäisi lähestyä! Mielenkiintoista, jos t liittyy lähestyvään ovikseen! Mulla on ollut about 1,5 tulehduksia ellei kauemminkin (tosin alkuun en tajunnut sitä, mutta näin lääkärit on todenneet) niin on rehellisesti sanottuna ihan pihalla siitä, mikä on "normaalia".
 
Kävin hänen postauksia jo aiemmin lukemassa ja vähän särähtää korvaa tommonen "menkkakivut johtuu tukahdetuista tunteista"-juttu.. 😅 Varmasti on asiaakin seassa, mutta järkyttävissä menkkakivuissa noita lukiessa ei oikein naurattanut..
Itse mietin ihan samaa, mutta hyvä, että sä sanoit sen. Itselläni oli myoomia kohdun täydeltä, vaikka koin elämäni onnellisinta aikaa. Voihan toki olla, että olinkin ihan itse ne tiedostamatta kasvattanut 🤦‍♀️ not.

Jokainen kuitenkin saa lohtua itse hyväksi kokemista asioista, eikä se ole pois minulta. Taidan kuitenkin olla kyynisemmällä kannalla ja enemmän tutkitun tiedon kanssa.
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

29.5.2022 Sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@nobelius kp 29/28-30
@Eadni1992 kp 28/26-28
@Jossu_95 kp 24/28-30
@tätimoonika kp 24/25-29
@Kirahvi-Koo kp 23/35
@Mamiks kp 20/24-28
@JellyBee kp 20/23-25
@Salasauma kp 19/25
@Oliivi3 kp 18/26-27
@Meimierika kp 18/27-31
@Kyfi kp 18/29
@Mmohini kp 17/?
@VeijariLaama kp 17/32-37
@Niisq kp 16/25
@Wintersun kp 14/25
@Mamtobe kp 14/25
@Hopeanopea kp 13/30
@Laurenzia kp 13/31
@Selis kp 12/28
@mimmi92 kp 12/26-32
@Yksinmatkassa kp 12/32
@K3rttuli kp 4/28-35
@Sentonen kp 4/27-28
@Sipiriina kp 3/25

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Kirahvi-Koo DPO 9
@Jossu_95 DPO 8
@Mamiks DPO 6
@Salasauma DPO 6
@Mamtobe DPO 4
@Oliivi3 DPO 3
@Kyfi DPO 2
@Meimierika DPO2


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22
@Mirkkuli26 5/2022 2. 5/22
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Voimia ja kovasti tsemppiä @Mimerkki 🧡 ja myös tsemppiä muille uuteen kiertoon joutuneille. Onnekkaille toivon viivojen vahvistumista kovasti!🤞🏻

Onko muita kellä menkat kestää "kunnollisina" vain pari päivää? Tiputtelua on ennen ja jälkeen päivän, mutta siteelle tarvetta oikeasti vain parina päivänä. Mietin onko siitäkin syytä olla huolissaan vai onko normaalia.. 🤔 Mielikuva, että nuorempana ois kestänyt vuoto pidempään ja kierukan jälkeen jäänyt niukemmiksi.

Ens viikon lopulla jälleen ovulaatio sovelluksen mukaan ja en tiedä, miten saisin itseni suhtautumaan rauhallisesti ja pysymään rennolla ja positiivisella mielellä. Yleensä menkkojen alkaessa sätin itseäni siitä, etten ole ovulaation aikana "yrittänyt tarpeeksi" vaikka kuitenkin ovulaation saapuessa kauheet paineet ajoittaa yhdynnät oikein jne. Mies suhtautuu tähän rennommin ja omien sanojensa mukaan uskoo kaiken hyvän tapahtuvan ajallaan. Voi kun itse osaisi suhtautua samoin!
Itsellä oli lyhyemmät kuukautiset ja ei välttämättä kovin säännöllisesti heti hormonikierukan poiston jälkeen mutta reilu vuosi siitä ne on kyllä pidentyneet. Nyt siis ilman kierukkaa tai muuta on n.7pv mihin olen laskenut kaikki vuotopäivät (ihan tiputtelutkin).
Siinä voi mennä hetken ennenkuin kierto tasaantuu mutta tottakai voi vaikuttaa ikä myös. En tosin usko että niukemmat kuukautiset olisi jotenkin "huonommat".
Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
Mä eilen tikutin ovista ekan kerran. Tuli niin hailakka viiva että vielä ei taida olla ihan käsillä ovis. Mutta en ees olettanut. Loppuviikosta luulis olevan tärppipäivät. Sisäänsä hyvä kun isäntä on kaameessa flunssassa nyt, saa parannella tässä hetken 😁

Ketäs vinkkas balancecoaching jutusta? Siitä nyt tullu moni kirjottaa, pakko käydä itekki kurkkaa mikä homma.

Yrittämisen aloituksesta on nyt menny 6kk, yks keskenmeno sisältyy tähän. Vähän on fiilikset jo laantunut ja tässä pystyy muitakin asioita pohtii. Jos kesän aikana ei tuu plussaa niin täytyy hakeutuu syksyllä jatkotutkimuksiin.

Stressi on läsnä jatkuvasti molemmilla, ja käsittääkseni se ei kyllä oo hyvä. Mutta onneks tää yrittäminen ei toistaiseksi oo tuonu lisää sitä. Mulla neljän viikon päästä eka loma ja sitä kyllä jo ootan. Miehellä myös siinä vapaata 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Kävin hänen postauksia jo aiemmin lukemassa ja vähän särähtää korvaa tommonen "menkkakivut johtuu tukahdetuista tunteista"-juttu.. Varmasti on asiaakin seassa, mutta järkyttävissä menkkakivuissa noita lukiessa ei oikein naurattanut..
Sama täällä, ihan kaikkea hänen sanomisiaan en allekirjoita sillä terveydenhuollon ammattilaisena on minulla suuri luotto lääketieteeseen. Sen mitä lääketiede ei myönnä, on että omaan hormonitoimintaa voi vaikuttaa ruokavalion ja stressin vähentämisellä, siihen uskon. Itse olen kärsinyt myös aina kovista kuukautiskivuista, jotka tosin helpottaneet synnytyksen jälkeen, silti kipulääkkeitä mennyt parina ekana päivänä kahdesti päivässä tuplat, nyt viime kuukautisten aikaan pärjäisin yhdellä kipulääkkeellä ja kuukautiset eivät olleet niin hyytymäiset, joten uskon ruokavalio muuutoksilla, ravintolisillä ja omaan hyvinvointiin keskittymisestä (rentoutus, vyöhyketerapia, hieronta) olevan vaikutusta hormonitoimintaan, mutta tosiaan nähtäväksi jää oliko tämä vain sattumaa vai onko seuraavat menkat taas entisenlaiset. Toki toivon ettei menkat alkaisi ja olisin raskaana!
 
vierailija
Hei! Täältä varmaan saa testin tulkinta apua? Vauva ollut haaveissa pitkään ja lukenut näitä ketjuja yhtä pitkään. Oireista toiveikkaana tein viikkodigin, joka pettymykseksi kuitenkin sanoo Ei Raskaana. Avasin sen ja näyttää tältä. Mitä mieltä, onko toivo menetetty? Google laulanu ja hämmennyin vaan enemmän. Dpo ehkä 10-12 paikkeilla tuntemusten perusteella.

 
Todellakin taidan jättää noi testailut tähän yhteen kertaan. Sain vaan hirveen stressin aikaseksi, kun ei päästykään ovulaatiota just parhaaseen aikaan hyödyntämään. Jäi nyt sitten testailun perusteella johonkin dpo -3 varaan eli en oikein usko että riittää. :(
 
vierailija
Todellakin taidan jättää noi testailut tähän yhteen kertaan. Sain vaan hirveen stressin aikaseksi, kun ei päästykään ovulaatiota just parhaaseen aikaan hyödyntämään. Jäi nyt sitten testailun perusteella johonkin dpo -3 varaan eli en oikein usko että riittää.
Meillä kasvaa täällä masussa dpo -4 päivällä alkunsa saanut, joten elä tosiaa vielä heitä kirvestä kaivoon❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Niisq
Täällä kp 27 ja menkkoja vielä odottelen.Flon mukaan alkaa huomenna.Jomotteluja on ollut kuluneina päivinä ja päänsärkyä.Hikipuuskia oli kolmena päivänä peräkkäin mutta pariin päivään ei ole enää ollut. Testasin viimeksi perjantaina illalla pc: n testillä negan :(

Minä löysin tuosta paljon puhutusta insta tilistä hyviä juttuja mutta osa jutuista sai "ahdistumaan " :/ mm.juurikin menkkakipuja käsittelevä juttu.Tuli jotenkin epätoivoinen olo etten osaa korjata hormooneja tasapainoon:(

Mukavaa uutta viikkoa kaikille :)
Toivottavasti saadaan lisää plussia ketjuun ❤❤
 
vierailija
Täällä kp 27 ja menkkoja vielä odottelen.Flon mukaan alkaa huomenna.Jomotteluja on ollut kuluneina päivinä ja päänsärkyä.Hikipuuskia oli kolmena päivänä peräkkäin mutta pariin päivään ei ole enää ollut. Testasin viimeksi perjantaina illalla pc: n testillä negan

Minä löysin tuosta paljon puhutusta insta tilistä hyviä juttuja mutta osa jutuista sai "ahdistumaan " :/ mm.juurikin menkkakipuja käsittelevä juttu.Tuli jotenkin epätoivoinen olo etten osaa korjata hormooneja tasapainoon

Mukavaa uutta viikkoa kaikille
Toivottavasti saadaan lisää plussia ketjuun
Ajattele positiivisesti jos se haamu viiva olikin joku kiinnittymis yritys. Antaa hiukan toivoa että voi tulla se plussa. Yritä saada miehesi joihinkin testeihin.

https://www.raskauskeiju.fi/spermatesti-raskauskeiju
Tilaa miehellesi tuollainen. Meillä mies suostui tuon tekemään vaikka oli sanonut että ei häntä tutkita. Ottaa kuulemma miehisyyden päälle tunnustaa että siittiöt heikkoja.
 
Täällä kp 27 ja menkkoja vielä odottelen.Flon mukaan alkaa huomenna.Jomotteluja on ollut kuluneina päivinä ja päänsärkyä.Hikipuuskia oli kolmena päivänä peräkkäin mutta pariin päivään ei ole enää ollut. Testasin viimeksi perjantaina illalla pc: n testillä negan

Minä löysin tuosta paljon puhutusta insta tilistä hyviä juttuja mutta osa jutuista sai "ahdistumaan " :/ mm.juurikin menkkakipuja käsittelevä juttu.Tuli jotenkin epätoivoinen olo etten osaa korjata hormooneja tasapainoon

Mukavaa uutta viikkoa kaikille
Toivottavasti saadaan lisää plussia ketjuun
Vieläkö olet käynyt akupunktiossa? Mulle se tekijä sanoi että hoito tehoaa kun menkkakivut vahvistuvat ja ns niitä oireita tulee enemmän, esim tissikipua ennen menkkoja mulla ei ollut koskaan aiemmin, en ole varma pitääkö paikkansa mutta näin mulla on käynyt parin akupunktio käynnin jälkeen.
Mulla myös kokoajan noita hikipuuskia, ei ole kivaa ☹
 
Vielä ei ole tikkujen mukaan tullut ovista! Eli jos ovis suostuu tulemaan niin on vielä mahdollista päästä piinailemaan! Jos tuon miehen onnistun kellistämään siis 😏. Joka tapauksessa, näyttää paljon paremmalta kuin viime kuussa!
 
Heipä hei!
Ensinnäkin, onnea plussanneet! Ihanaa että täälläkin onni potkii 😊

Omasta kirjoittelusta on taas kulunut aikaa, pääosin siksi ettei minulla on mitään kirjoitettavaa. Tänään Kp2, uudessa kierrossa ollaan taas. Läheiselle suunnittelen babyshowereita katkeransuloisissa tunnelmissa, mutta onneksi pääosin positiivisissa fiiliksissä.

Hieman mieltä painaa tämä yrittäminen. Meillä tällä hetkellä ongelmana on että mies ei yleensä saa siemensyöksyä yhdynnässä. Joskus saa, mutta harvoin. Olen (yli)analysoinut kaikkia eri tekijöitä ja kokeillut muuttaa sen minkä voin ja yrittänyt etsiä ratkaisuja. Miehen kanssa ollaan pikku hiljaa edetty keskustelussa, onhan asia hyvin herkkä erityisesti hänelle. Tuntuu niin pahalta kun ei halua että toinen tuntee pettäneensä odotukset tai että läheisyys menisi aina vain yrittämiseksi mutta toisaalta pyrkii siihen että tulisi puuhailtua edes ovulaation läheisyydessä. Ja totta kai sitä etsii itsestään syitä, vaikka kuinka toinen toista vakuuttelisi.

Tässä juuri päättyneessä kierrossa päästiin viimein puhumaan muumimukimenetelmästä ja mies pääosin vaikutti asiaan myöntyväiseltä. Minua asia ei haittaisi lainkaan ja toivonkin että sillä saadaan poistettua ylimääräistä yrittämisen tunnetta väliltämme. Oli muuten hankalaa keksiä, kuinka ottaa asia puheeksi, mutta oli kyllä hyvä kun saatiin puhuttua!

Lisäksi puuhailtiin myös muulloin kuin ovulaation aikaan. Mies ei saanut siemensyöksyä silloinkaan, mutta oli helpompi nauttia läheisyydestä kun ei oltu yrittämässä.

Varovaisen toiveikkaana uuteen kiertoon. Tässä on nyt tullut kokeiltua jotain pientä uutta joka kierrossa, jospa tuo muumimuki olisi tämön kierron kokeiltava asia.
 
Heipä hei!
Ensinnäkin, onnea plussanneet! Ihanaa että täälläkin onni potkii

Omasta kirjoittelusta on taas kulunut aikaa, pääosin siksi ettei minulla on mitään kirjoitettavaa. Tänään Kp2, uudessa kierrossa ollaan taas. Läheiselle suunnittelen babyshowereita katkeransuloisissa tunnelmissa, mutta onneksi pääosin positiivisissa fiiliksissä.

Hieman mieltä painaa tämä yrittäminen. Meillä tällä hetkellä ongelmana on että mies ei yleensä saa siemensyöksyä yhdynnässä. Joskus saa, mutta harvoin. Olen (yli)analysoinut kaikkia eri tekijöitä ja kokeillut muuttaa sen minkä voin ja yrittänyt etsiä ratkaisuja. Miehen kanssa ollaan pikku hiljaa edetty keskustelussa, onhan asia hyvin herkkä erityisesti hänelle. Tuntuu niin pahalta kun ei halua että toinen tuntee pettäneensä odotukset tai että läheisyys menisi aina vain yrittämiseksi mutta toisaalta pyrkii siihen että tulisi puuhailtua edes ovulaation läheisyydessä. Ja totta kai sitä etsii itsestään syitä, vaikka kuinka toinen toista vakuuttelisi.

Tässä juuri päättyneessä kierrossa päästiin viimein puhumaan muumimukimenetelmästä ja mies pääosin vaikutti asiaan myöntyväiseltä. Minua asia ei haittaisi lainkaan ja toivonkin että sillä saadaan poistettua ylimääräistä yrittämisen tunnetta väliltämme. Oli muuten hankalaa keksiä, kuinka ottaa asia puheeksi, mutta oli kyllä hyvä kun saatiin puhuttua!

Lisäksi puuhailtiin myös muulloin kuin ovulaation aikaan. Mies ei saanut siemensyöksyä silloinkaan, mutta oli helpompi nauttia läheisyydestä kun ei oltu yrittämässä.

Varovaisen toiveikkaana uuteen kiertoon. Tässä on nyt tullut kokeiltua jotain pientä uutta joka kierrossa, jospa tuo muumimuki olisi tämön kierron kokeiltava asia.
Anteeks jos kysyn tyhmiä tai muuta mutta tuli mieleen että ootteko keskustellu siitä haluaako mies tietää koska on H-hetki? Meillä miehelle tuntu tulevan suorituspaineita alkuun ja tuli ongelmia sitä kautta, mutta sit kun läheisyyttä oli koko kk enkä kertonu missä kohtaa kiertoo mennään niin alko helpottaan.. :)
Toki nyt jo ollaan yritetty niin kauan että parisuhde ja seksielämä ja oma identiteetti on kärsiny ja tässä polin keskusteluaikoja odotellaan 🤦‍♀️
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Mollama 5/2022 3.
★★★★★★★★★★★★★★★★

30.5.2022 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@nobelius kp 30/28-30
@Jossu_95 kp 25/28-30
@tätimoonika kp 25/25-29
@Kirahvi-Koo kp 24/35
@Mamiks kp 21/24-28
@JellyBee kp 21/23-25
@Salasauma kp 20/25
@Oliivi3 kp 19/26-27
@Meimierika kp 19/27-31
@Kyfi kp 19/29
@Mmohini kp 18/?
@VeijariLaama kp 18/32-37
@Niisq kp 17/25
@Wintersun kp 15/25
@Mamtobe kp 15/25
@Hopeanopea kp 14/30
@Laurenzia kp 14/31
@Selis kp 13/28
@mimmi92 kp 13/26-32
@Yksinmatkassa kp 13/32
@K3rttuli kp 5/28-35
@Sentonen kp 5/27-28
@Sipiriina kp 4/25
@Eadni1992 kp 2/26-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Kirahvi-Koo DPO 10
@Jossu_95 DPO 9
@Mamiks DPO 7
@Salasauma DPO 7
@Mamtobe DPO 5
@Oliivi3 DPO 4
@Kyfi DPO 3
@Meimierika DPO3


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22
@Mirkkuli26 5/2022 2. 5/22
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkö olet käynyt akupunktiossa? Mulle se tekijä sanoi että hoito tehoaa kun menkkakivut vahvistuvat ja ns niitä oireita tulee enemmän, esim tissikipua ennen menkkoja mulla ei ollut koskaan aiemmin, en ole varma pitääkö paikkansa mutta näin mulla on käynyt parin akupunktio käynnin jälkeen.
Mulla myös kokoajan noita hikipuuskia, ei ole kivaa
Mennyt muutama kierto etten ole käynyt. Menkkakivut ollut viime aikoina kovemmat kuin ennen :/
 

Yhteistyössä