Haaveena vauva 2023

ON: Ei kai tarvitse olla vielä kovin huolissaan jos tämän päivän testi ei ole vahvistunut eilisestä yhtään?! Eikös se ole ihan normaalia.. pitää huomenna testata uudestaan jos olis sit vähän noussut. Lähinnä kun ne eiliset jomotukset on nyt tiessään niin huoli nousi että onko sillon tapahtumut jotain.


(ja näköjään mun hymärit mitä yritän laittaa joko tuolta tekstinkäsittelystä tai puhelimen omasta niin ei toimi. Sydän on ainut mikä tulee, onko neuvoja miten ne saa pysymään tekstissä)
 
ON: Ei kai tarvitse olla vielä kovin huolissaan jos tämän päivän testi ei ole vahvistunut eilisestä yhtään?! Eikös se ole ihan normaalia.. pitää huomenna testata uudestaan jos olis sit vähän noussut. Lähinnä kun ne eiliset jomotukset on nyt tiessään niin huoli nousi että onko sillon tapahtumut jotain.


(ja näköjään mun hymärit mitä yritän laittaa joko tuolta tekstinkäsittelystä tai puhelimen omasta niin ei toimi. Sydän on ainut mikä tulee, onko neuvoja miten ne saa pysymään tekstissä)
Mulla ainakin oli ne la (3+6) ja ma (4+1) testit tosi samanvahvuiset! Ja sit tosiaan ke oli selvästi vahvistunut ja sit nyt pe (4+6) vielä testasin ja oli lähes leffaviivat ☺ Eiköhän ne sieltä vahvistu pikkuhiljaa 😍 Onnea! ❤ Tuutko tammikuisiin? 🥰
 
Mulla ainakin oli ne la (3+6) ja ma (4+1) testit tosi samanvahvuiset! Ja sit tosiaan ke oli selvästi vahvistunut ja sit nyt pe (4+6) vielä testasin ja oli lähes leffaviivat Eiköhän ne sieltä vahvistu pikkuhiljaa Onnea! Tuutko tammikuisiin?
Kiitos tsempeistä! ❤
Kyllä mä sinne varmasti tulen.. vähän huolin vielä vahvuuksia viivoihin niin sitten 🤗
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun ja 3milia
vierailija
Oon lukenut ja seurannut tätäkin palstaa ja varsinkin sun tarina mietityttää.. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, että sun miehelle ei tehdä mitään tutkimuksia. "Vika" voi myös olla hänessä. Vaikka ette ole hoitoihin menossa, miksi ette tee esim.siittiöanalyysia hänelle tms. Kuukaudesta toiseen ressaat, kun ei onnistu ja oletat, että sinussa on se syy, miksi ei tärppää.

Jos ei kuitenkaan lääkäri tai kukaan ole selkeää syytä löytänyt miksi ei tärppiä tule. Alhainen ferri ei estä raskaaksi tulemista tai lantion virheasentokaan. Toki sinulla on jo ikää, mutta mahdollisuuksia senkin puolesta voisi vielä olla..

Kun lukee sun kirjotuksia, niissä on tosi paljon negatiivisia sävyjä ja toki ymmärrän, että tulee niitä, kun pitkä yritys takana. Ja SAA tullakkin! Kaikki tunteet on sallittuja ihan jokaiselle! Ei tarvi verrata muiden yritysaikaa tms. Mutta kun esim.tuttava kertoo raskaudesta tai saa vauvan, kun se on sulle. Onhan se tosi harmi, kun ei voi iloita toisen puolesta..

Luulisi olevan helppo kääntää tutkimuksia myös miehen puolelle, eikä sinä sinä sinä.. Ja sitä kautta sitten älytön ressi ja kaikki on paskaa, kun ei tärppiä tule.

Ja varmaan heti mmutaan alas, kun "vierailija" tulee ja kommentoi.

En missään nimessä halua tätä sanoo pahalla. Ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja etenkin vielä tärppiä!!
Kirjoituksestasi huokuu se ettei itselläsi taida olla omaa kokemusta pitkästä yrittämisestä.Miksi pitää tulla arvostelemaan muita?
 
Jomottelua menkkamaiseen tyyliin aina ajoittain. Hosulina testasin tänään mut negahan se oli, tänään vasta DPO 9. Viimeks kuitenki haamu vasta dpo 11. Ei oo oikeen oloja kumpaankaan suuntaan et alkaisko jo menkat vai onko tää raskauteen viittaavaa 🤔
 
Mun esikoinen sai alkunsa -4 DPO :) Oli tasan se yksi kerta silloin 🤭

Mulle sanottiin reilu viikko sitten polilla, että Pregnyl poistuu markkinoilta. Sitä ei siis enää löytynyt apteekeista ja tämän takia itsekin pistin Ovitrellen (sain molempiin reseptin).

Edelleen nännit tosi kipeät ja nippailuja tullut alamahaan. Vähän ahdistaa, kun tänäänkin r-testi antoi selvän positiivisen. Nyt siis 9 päivää Ovitrellesta ja DPO 8. En tiedä johtuuko tulos vielä Ovitrellesta, kun se voi sen 10 päivää näkyä 🤔 Oon tehnyt nyt viikon testejä, että näkisin milloin Ovitrelle häviää, mutta se ei häviä! Niin ärsyttävää, kun ajattelin, että kyllä sen selkeästi huomaa kun vaikutus lakkaa.
 
Olen ihan tarkoituksella pysynyt poissa, mieli on tehnyt päätöksen että tämä pistoskierto on kokonaan viimeinen yritys, enkä tiedä onko edes enää kunnon yritystäkään, miehen kanssa usein riitaa joten luulenpa että tallettelut jää vähiin, olen hyväksynyt jotenkin tilanteen ja oma terveys reistailee niin enemmän olen miettinyt etten varmaan jaksaisi enää vauvan kanssa valvoakaan. Onhan se suuri suru mutta enää ei pikku vaatteet tai vauvojen näkeminen enää tunnu niin pahalta kuin vielä vuosi sitten.
Mutta maanantaina vielä lääkäri ja näkee miten tämä kierto menee.
Tsemppiä kaikille
❤
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@jjanni 2/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Tähti123 3/2022 2.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 syksyllä PAS?
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@Keltasahrami 5/2022 2.
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

15.5.2022 Sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Selis kp 30/28
@Yksinmatkassa kp 30/32
@Hopeanopea kp 28/30
@Laurenzia kp 27/31
@Wintersun kp 25/27
@mimmi92 kp 25/26-32
@Tähti123 kp 24/30-32
@vauvakuume7 kp 21/28
@Marilainen kp 20/30-31
@jjanni kp 20/29
@SandraB kp 18/?
@K3rttuli kp 18/28-35
@nobelius kp 15/28-30
@Sipiriina kp 15/23-25
@Eadni1992 kp 14/26-28
@Mirkkuli26 kp 13/25
@Sentonen kp 13/27-28
@Jossu_95 kp 10/28-30
@tätimoonika kp 10/25-29
@Kirahvi-Koo kp 9/35
@Mamiks kp 6/24-28
@JellyBee kp 6/23-25
@Oliivi3 kp 4/26-27
@Meimierika kp 4/27-31
@Mmohini kp 4/?
@VeijariLaama kp 3-34
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Siikli DPO 13
@Laurenzia DPO 12
@Selis DPO 10
@Yksinmatkassa DPO 9
@vauvakuume7 DPO 8
@Tähti123 DPO 8
@mimmi92 DPO 8
@Wintersun DPO 7
@jjanni DPO 5
@K3rttuli DPO 3
@Marilainen DPO 2
@Sipiriina DPO 2
@Mirkkuli26 DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Mimerkki 6/21 3. (1. yhteinen) 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
 
Viimeksi muokattu:
@Selis en oo vielä testannut. Eilen ei ollut tuntemuksia suuntaan tai toiseen mut tänään taas jomottanut alavatsaa. Yleensä ennen menkkoja ei ole kyllä näin pitkään ollut jomotusta testaan vasta keskiviikkona, mikäli menkat ei oo alkanut. Silloin kyllä pitäis näkyä.
Onnea @Siikli
Kuulostaa lupaavalta ☺ Itellä tais olla kans viime raskaudes tota et alko ”menkkakivut” ns. Liian aikasin
 
Täällä jotenkin masentavat päivät ollu. Ennen oli joku positiivisuus näin piinaviikkoina, että ehkä!, mutta nyt vain valmiiksi jo surullinen että tuskin tämäkään kierto. Ja raskausuutisia satelee.. vahingossa raskautuneita jne.. hoh, kaikista vauvoista onnellinen, mutta kyllä se vaan surettaa, että miten käy itselle 😢
 
Täällä kun keskustellaan yhdyntöjen ajoituksesta niin ajattelin kertoa oman kokemuksen..
Meillä ainoa kerta oli DPO 0 eli juuri ovulaatiopäivänä.
En testaillut ovista ja luulin sen olleen jo päivä-pari aiemmin, kuten flow myös ennusti. Ei ollut seksiä ollenkaan sitä ennen. Mutta jos se olis ollut niin olisi ollutkin jo myöhäistä. Kuitenkin sitten sinä päivänä kun oltiin aamulla petipuuhissa, illalla tunsin selvät ovulaatiokivut.
Raskaus on nyt ultrankin mukaan edennyt just niin että oikea ovulaatiopäivä olikin tuo myöhäisempi.
Et ei se aina vaadi sitä -1 tai -2 ennen ovista. Tuntuu et aiemmin meillä ei tapahtunut mitään, kun ehkä liian aikaisin oltiin aina puuhissa. Varmaan yksilöllistä mikä on se optimaalinen ajoitus, ehkä kaikilla miehillä ei siittiötkään ole parhaassa hedelmöityskyvyssä sitä 2-5 päivää. (Ja toki sekin että milloin sattuu se hyvä munasolu irtoamaan.)
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Onnea plussasta @Siikli !
Täällä jotenkin masentavat päivät ollu. Ennen oli joku positiivisuus näin piinaviikkoina, että ehkä!, mutta nyt vain valmiiksi jo surullinen että tuskin tämäkään kierto. Ja raskausuutisia satelee.. vahingossa raskautuneita jne.. hoh, kaikista vauvoista onnellinen, mutta kyllä se vaan surettaa, että miten käy itselle
Tsemppiä! ❤ Täällä ihan samoja tuntemuksia. Eilenkin kun oli hetkellistä tissikipua niin ensimmäinen ajatus oli että joko on pms oireiden aika.

Ja mitä tulee alkoholikeskusteluun niin itsellä yritys on kohta kesänyt vuoden niin en kyllä aio olla tipaton loppuelämääni ja en kyllä usko että harvakseltaan juomisella on mitään vaikutusta raskautumiseen. Muuten raskaaksi tulleet kaverini ei kyllä olisi pitäneet tulla raskaaksi.😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Tibitii
Mä taidan tulla häntä koipien välissä tänne. Tai ainakin todennäköisesti. Äsken vessakäynnillä pikkareissa verta ja pyyhkiessä ihan kunnolla. 😢 Tuntuu niin epäreilulta, että näin kävi toistamiseen. Ei mulla vielä kipuja ole, mutta eiköhän nekin ala kohta. Oma fiilis on, ettei kohta enää uskalla edes yrittää kun näin käy monesti, mies jaksaa olla positiivisempi että meidänkin vuoro tulee vielä.
 

Yhteistyössä