Haaveena vauva 2023

vierailija
Nyt on kohtuullisen jännät paikat, mutta toisaalta tipun varmaan kovaa. Menkat myöhässä, mutta toisaalta olen myös hirveässä flunssassa. Flunssa kai voi siirtää menkkoja, vaikka ovulaation aikana olinkin vielä terve? R-testiä ei ole kotona ja vielä en kykene kauppaan..
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Testasin tänään vielä negan. Enkä kyllä enää noihin pc testeihin sorru, ellei oo ihan pakko (eli on 😇).
Tai sit siellä on ollut joku kiinnittymis yritys, joka antoi sen aiemman viivan. Tänään meinaan oli testi aivan puhdas nega.
Tilasin jo valmiiksi Medigoon testejä, niitä on kovasti kehuttu, että ei tuu turhia viivoja.

Kokoaika tulee pyöriteltyä mielessä tätä kiertoa, nyt jo kp 58, ehkä, en muista.
Voikohan olla verettömät menkat? 🙈
Oon Flohun kirjottanut kp 31 mm. mahakivusta. Jos sillon ois ollut menkat, niin nyt vois odotella samalle kp:lle uusiks menkkoja, eli su-ma alkaviksi.
Eilen oli kn tosi korkealla, en sitä kovin usein seuraile, mutta jokuaika sitten oli vielä niin alhaalla, että yletti heti.

Nyt on kyllä kokoaika alavatsa jommalta kummalta puolelta kipeä, juilii ja vihloo. En muista, että tällästä olis ollut ennen raskautta olevissa kierroissa.

Olen avautunut, kiitos. 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Tähti123
@Owlet vau, ihana yllättyä positiivisesti jos ette saa lasta mihinkään niin voitte sopia, että toinen on odotustilassa ja sit vaihdattaa lääkärillä kävijää kun oman osuuden on saanut hoidettua ainakin lukenut että näin on tehty!

Kiva kun kirjaudut tänne @Keltasahrami

Pahoittelut negasta @Untuva79

@Jossu95 mä oon saanut ekan haamun dpo 9
Pahoittelut uudesta kierrosta! Huomasin, ettet oo listalla! Jos haluat tulla ni kerro

Mitäs Piinalistan kärjelle kuuluu? @_pähkinätimantti_ @Kirahvi-Koo ja @tätimoonika ?
Voisin tulla listalle tähän kiertoon
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Wintersun Täällä menkkoja vielä odotellaan 🤔😅

Menossa siis DOP 17 ja KP36, viime kierto oli 35 pvä joten aattelisin että tämä kierto hyvin samaa (tuolla kiertopäivälistassa on 30pvä. siihen vois muuttaakin jotain 30-35pvä).
DOP11 tuli ihan vähän veristä vuotoa (kiinnittymisvuotoa? 🤔🤞) ja DOP12 ja 13 vähän ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen ei oo ollut mitää vuotoa 😲 Flo:n mukaan menkat alkaa tässä kuussa 3 päivää myöhässä ja ovat sen mukaan nyt 4 päivää myöhässä.
Jännittää 😬
Mitään oireita ei enää oikeen oo. Viikko sitten oli hermot kireällä ja itkuinen olo. Nyt ei enää. Maha on ollut ripulilla ja välillä alavatsa hiukan kipee ja turvotusta. Tissit ei oo kipeet.
Koitan pysyä asenteella että ne menkat alkaa kuitenkin tänään/huomenna 🙈 ettei sit tipu korkeelta kun/jos ne alkaa. Testata aijon vasta sunnuntaina. 😅

(Muokkaan tähän vielä että heti parin tunnin päästä tämän viestin kirjoittamisesta alkoi tietysti reisiä, alavatsaa ja alaselkää särkeä tuttuun menkkamaiseen tapaan 😂😣 vuotoa odotellessa...)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan aivan sekasin toisen mielenliikkeistä. Pari pv sitten oli sänkyhommia ja toisen sanojen mukaan "nopeesti vaa, iha vaa vauvamielessä", kun sit jokunen viikko sit ei ollu ihan varma asiasta 🤔😅 noo, pitää nyt sit toivoa, et tulee vielä muinakin päivinä hälle tuo sama fiilis, kun tuskin mun kierto on taas 26pv, sillon ois saattanu tapahtuma osua aika hyville päiville 😅
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Tänään tuli jännä olo, että voisi tehdä ovulaatiotestin, no onko se nyt plussa vai ei? Pitääkö vielä vahvempi viiva olla?


Tänään siis kp15/30-32. Onko se niin, että nyt tästä16-48h jälkeen on ovulaatio (jos tuo testitulos nyt positiivinen ?) No talleteltu on tänään (onneksi toinen osapuoli oli etätöissä):D

Ihanaa kun tää palsta on aktiivinen ja joku tuolla puhuikin että monta kertaa päivässä googlettelee raskauteen liittyvää ja ei kerro miehelle, niin samaistun:D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tänään tuli jännä olo, että voisi tehdä ovulaatiotestin, no onko se nyt plussa vai ei? Pitääkö vielä vahvempi viiva olla?


Tänään siis kp15/30-32. Onko se niin, että nyt tästä16-48h jälkeen on ovulaatio (jos tuo testitulos nyt positiivinen ?) No talleteltu on tänään (onneksi toinen osapuoli oli etätöissä)

Ihanaa kun tää palsta on aktiivinen ja joku tuolla puhuikin että monta kertaa päivässä googlettelee raskauteen liittyvää ja ei kerro miehelle, niin samaistun
Kyllä tuo on ovis plussa
 
@Kirahvi-Koo oot malttanut olla tähän asti testaamatta? Kunpa ne menkkaa edeltävät oireet tarkoittaisi plussaa! 👍🏻

@Tähti123 vaikuttaa plussalta! Mennään sit samoissa :) täällä kans tänään ovisplussa!
Yleensä kai 12-24h päästä ovisplussasta on ovis, mutta joillain voi mennä ~pari päivää.
Laitanko sut piinailijoihin :)?

Harmi tiputtelusta @Untuva79 ❤
No nyt, näistä menkkaoireista huolimatta oon vakavasti harkinnut testaamista jo tänään 🙊😅
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mä hypin häntä koipien välissä tänne takas. Kemialliseksi jää tämä pieni ihme, ihmehän se kerrasta onnistuminen olisi ollutkin. Vuotoa odotellen siis. Viivat tummuneet liian hitaasti eikä vahvistu enää. 99% varmuudella jää kemialliseksi. Pysyköön plussa vielä kuitenkin vuotoon saakka. Viime sunnuntaina digi 1-2 ja sama tulos tänään.
Toivon vuodon alkavan vaan pian että pääsis uuteen yritykseen... Onnellinen siitä että kroppa toimii ja raskaus on mahdollinen.
 
Oliko niin, ettei sulla ole tietoa oviksen ajankohdasta? Sunnuntaista on vielä vajaa viikko, että voi olla ihan normaalia, ettei näytä vielä isompia viikkoja! Teitkö digitestin aamupissasta?
Toivottavasti kuitenkin kaikki olisi ok!
Joo aamupissasta tein. Eikä oo varmaa tietoa oviksesta. No soitan ensi viikolla neuvolaan ja pyydän pääsiskö verikokeisiin jos vuoto ei ala. Ja kiitos ❤ tottakai sitä toivoo että kaikki olisi hyvin mutta yrittää valmistaa itseään jo tulevaan...
 
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun
Mä hypin häntä koipien välissä tänne takas. Kemialliseksi jää tämä pieni ihme, ihmehän se kerrasta onnistuminen olisi ollutkin. Vuotoa odotellen siis. Viivat tummuneet liian hitaasti eikä vahvistu enää. 99% varmuudella jää kemialliseksi. Pysyköön plussa vielä kuitenkin vuotoon saakka. Viime sunnuntaina digi 1-2 ja sama tulos tänään.
Toivon vuodon alkavan vaan pian että pääsis uuteen yritykseen... Onnellinen siitä että kroppa toimii ja raskaus on mahdollinen.
Älä vielä luovuta! Joillain nousee hcg hitaammin. Tän takia en itse edes testaile, kun max 4+2, kun tulis vaan turhaa stressiä. 🙈😅
 
Kiitos kaikille 😊 sain miehelle kerrottua ja sen reaktio oli onneks positiivinen, vaikka hän oli myös aika järkyttyny. Mutta ihana asia tää kuitenkin on meidän koko perheelle ❤ Nyt viime menkoista laskettuna 3+5 ja tosiaan oon itekki ihmeissäni, että noin hyvä viiva jo tuli. toivottavasti päästään loppuun asti.

ja toivottavasti @Oliivi3 sulla olis aiheeton pelko ja pääsisit seuraksi jatkamaan matkaa tammikuisissa ❤
 
@maloon Jee, onnea! :love: Ja tosiaan hyvä viiva pienillä dpo:illa🙏 Tarrasukkia matkaan❤

@Oliivi3 toivotaan, että sulla vaan hcg nousee hitaammin ja raskaus jatkuisi normaalisti❤ Pyydä ihmeessä lähete hcg-verikokeisiin, niin sit ainakin selviää🙏 Tsemppiä❤

Täällä ei ainakaan vielä mitään tiputteluja tai muita menkkaoireita. Ei oo tosin synnytyksen jälkeen muutenkaan ollut mitään etukäteisoireita ja sit vaan alkanut vuoto kunnolla. Ennen raskautta aina tiputteli useamman päivän. Mut joo, eipä kyllä myöskään niitä plussaoireitakaan oo🤭 Naamaa kuumottaa välillä (mikä juttu?😅) ja ajoittaisia nippailuja/juilimista/vihlaisuja alavatsan alueella, mut ne nyt voi olla mitä vaan☺
 
@Kirahvi-Koo oot malttanut olla tähän asti testaamatta? Kunpa ne menkkaa edeltävät oireet tarkoittaisi plussaa! 👍🏻

@Tähti123 vaikuttaa plussalta! Mennään sit samoissa :) täällä kans tänään ovisplussa!
Yleensä kai 12-24h päästä ovisplussasta on ovis, mutta joillain voi mennä ~pari päivää.
Laitanko sut piinailijoihin :)?

Harmi tiputtelusta @Untuva79 ❤
Mä teen huomenna vielä ovistestin, ni nään onko se huomenna tummempi vai vaaleampi ☺ kerron miten käy ja varmaan siihen piinailijoihin!
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
no voi helvetinperkele. tällanen on tulos dpo11 päiväpissasta. ilmeisesti oireet ei oo ollu kuvittelua.... joku supersiittiö siellä on säilyny 4pv ennen ovista. tunteet on nyt kyllä ihan sekasin, ku kuitenkaan en ehkä ihan oikeesti uskonu että tästä mitään tulis
Onnea hirmuisesti!😍

Tulin lukee nopsaan keskusteluu, mutta pitää mennäkin monta sivua taaksepäin ennenkö saan kiinni teidän turinoista😅 Uusiakin tullut,mahtia😊

Nopea ON, mut saa ottaa piinailijoista pois. Uus kierto lähti käyntiin. Viikko ollut haipakkaa, en oo kerennyt edes masistelee.. vaikka se plussa on kyllä niiiin haaveissa.
 
Joo, meilläkään mies ei varmasti tiedä, kuinka paljon aikaa menee kaikkeen raskausaiheisten juttujen lukemiseen netistä😅. Tykkään myös lukea kokemuksia siitä, miltä tuntuu tehdä ensimmäinen positiivinen raskaustesti tai saada ensimmäinen lapsi ♥.

Mut kyllä mieskin näitä miettii. Kun oltiin yhtä aikaa apteekissa niin kommentoi jälkikäteen kuinka kalliita Clearblu ovistestit on (ne lilat)😅. Nyt sit kerroinkin, että tilasin ensi kiertoon ovistestejä. Tässä kierrossa testailin aamulla enkä miehelle mitään maininnut.

Onnea @maloon 😍!
 
@Oliivi3 Toivottavasti kaikki kuitenki olisi hyvin ❤❤

Voihan nega @Kirahvi-Koo 😔
Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla on ollut yleensä?

@_pähkinätimantti_ haluatko olla kp-listalla? :) mitkä päivät sulla on menossa?

Täällä nähtävästi tänään dpo - 1, huomenna tietää paremmin et miten lämmöt laskee! Pääsee piinailemaan itsekin vaikkei hirveästi mitään piinailtavaa ole.
Sen syksyn keskeytyksen jälkeen on luteaalivaihe ollut 13-16päivää yhdessä kierrossa oli 20päivää. Ja ovistestejä oon tehnyt joka kierrossa jolla lh-huipun kyllä oon bongannut. Kierrot kyllä heitelleet 25-36 päivän välillä. 🤷🏼‍♀️ Ennen edellistä raskautta kierrot oli säännölliset n.30pvä
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Yhteistyössä