Haaveena vauva 2023

vierailija
Tein nyt illalla one stepin liuskan ja niin puhdas nega kun voi olla ei antanut viivan paikkaa eli tästä lähin jää noi one stepin puikkotestit kauppaan.
Voihan olla että virtsa on niin laimeaa ettei siksi näytä plussaa. Jos olet päivän juonut normaalisti niin virtsa laimenee vaikka olisi ollut sen 2-4 h rajoissa. Älä vielä menetä toivoa.

Mulla toi viime kierron ovis oli kp 18 ja kierto 25 päivää.. 🙄 Onko sulla ollut aina tuo 29 päivää kierron pituus?

Mut joo, kyllä sulla varmaan vielä ehtii se ovisplussa tulla sieltä!
Onhan tää ihan hullua touhua. Nyt näyttää jo tikku mun mielestä plussaa vaikka päivällä ei ollut lähelläkään... Eihän tässä jouda kun testaa. 😂

Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen 😓
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.

Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.
Olen niin pahoillani ❤😔❤ voimia!

Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen
Kovasti voimia ❣

Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen 😓
Voimia! ❤

Varovaiset onnittelut @Mirkkuli26 ja @Marilainen !

Ja pahoittelut @Mimerkki 💔
Tokaa kertaa kokeilin ovulaatiotestejä. Ekalla kerralla aloitin kp9 ja olikin jo silloin positiivinen. Ja kierto olikin silloin poikkeuksellisesti vain 23 päivää (yleensä 25). Nyt en tiedä, enkö saanut kiinni vai onkohan ovuloimaton kierto. Aloitin testaukset kerran päivässä kp8. Tän päivän (kp11) viiva näytti ehkä vähän haaleammalta kuin eilinen. Onko teillä enemmän näitä testailuja harrastaneilla kokemusta, että pitäiskö viivojen tasaisesti vahvistua vai tuleeko se plussa ns. yhtäkkiä? Toki satunnaisesti mulla kierto on voinut olla vähän pidempikin, jotain 29 päivää pisimmillään, eli ehkä jatkan vielä testejä.
Mulla on tullut vahva ovisplussa ihan yllättäen, ei juurikaan vahvistumista. Ennen plussaa on sellaista haaleaa viivaa. En ole yleensä jatkanut plussan jälkeen enää testaamista että en kyllä tiedä sitten kauan se on näkyvissä kun testaan vain kerran päivässä. Olen myös testaillut vain Pregchackin liuskoilla, että en tiedä muista merkeistä.

Pahoittelut @Mimerkki ❤ Niin väärin ja epäreilusti on asiat toisinaan. 😔

Mä oon nyt seuraavaksi miettinyt jos onkin tuolla kohdussa sektiosta johtuva "tasku", mistä puhutaan jos on esim sekundaarista lapsettomuutta. Koska se(kin) voi olla kuitenkin oireeton.. Mutta oisko ultraaja huomannut sen kun kävin siis joulun alla ultrassa "huvikseen" katsomassa onko kohdussa kaikki ok. Vatsan päältä se vaan ultras sillon.

Mukavaa ja tällaista mielen rauhaisaa helatorstaita kaikille 😁

VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

26.5.2022 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@SandraB kp 29/?
@nobelius kp 26/28-30
@Sipiriina kp 25/23-25
@Eadni1992 kp 25/26-28
@Mirkkuli26 kp 24/25
@Jossu_95 kp 21/28-30
@tätimoonika kp 21/25-29
@Kirahvi-Koo kp 20/35
@Mamiks kp 17/24-28
@JellyBee kp 17/23-25
@Salasauma kp 16/25
@Oliivi3 kp 15/26-27
@Meimierika kp 15/27-31
@Kyfi kp 15/29
@Mmohini kp 14/?
@VeijariLaama kp 14/32-37
@Niisq kp 13/25
@Wintersun kp 11/25
@Mamtobe kp 11/25
@Hopeanopea kp 10/30
@Laurenzia kp 10/31
@Selis kp 9/28
@mimmi92 kp 9/26-32
@Yksinmatkassa kp 9/32
@K3rttuli kp 1/28-35
@Sentonen kp 1/27-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@Sipiriina DPO 13
@Mirkkuli26 DPO 12
@Kirahvi-Koo DPO 6
@Jossu_95 DPO 5
@Mamiks DPO 3
@Salasauma DPO 3
@Mamtobe DPO 1
@Oliivi3 DPO 0
@Kyfi DPO - 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Mimerkki 6/21 3. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22
@Marilainen 2/2022 2. lapsi 5/22

Viimeksi muokattu:
vierailija
Pahoittelut @Mimerkki Niin väärin ja epäreilusti on asiat toisinaan.

Mä oon nyt seuraavaksi miettinyt jos onkin tuolla kohdussa sektiosta johtuva "tasku", mistä puhutaan jos on esim sekundaarista lapsettomuutta. Koska se(kin) voi olla kuitenkin oireeton.. Mutta oisko ultraaja huomannut sen kun kävin siis joulun alla ultrassa "huvikseen" katsomassa onko kohdussa kaikki ok. Vatsan päältä se vaan ultras sillon.

Mukavaa ja tällaista mielen rauhaisaa helatorstaita kaikille
Tulen taustalta huutelemaan, että sen taskun kyllä huomaa :) Me kävimme ultrassa ja sieltä löytyi tasku ja raskaus sai alkunsa vasta puolentoista vuoden jälkeen. Seuraava saikin sit alkunsa heti.

• Tykkää
Reactions: Tibitii
@Fazeriina82 pahoittelut negasta! Oliko sulla monta päivää menkkojen alkuun vielä/ mikä dpo? Kunpa se yt plussaksi muuttuisi ❤

Haluaako @Kyfi muuten listalle? Selvä ovisplussa kyllä! :)
Mäkin tilasin viime kiertoon jo joku 40 testiä 😅 ei niitä enää hirveästi ole, mut aloitin testaamaan tosi aikaisin. Nyt en vielä oo aloittanut.

@Niisq toivottavasti tulee selkeä ovisplussa tänään!
Ei sitä testausta tosiaan kannata tehdä jos kokee, ettei siitä apua ole!

@Sipiriina voi kun oireet kertoisi plussasta ❤

Pahoittelut kp1 @kehänkiertäjä ❤❤

@Tibitii en tiedä kuinka tarkka mahan päältä ultraa on vrt alakautta, mut luulis että olis näkynyt! Toki onhan noita vaivoja mitkä näkyy esim. Vaan tähystyksessä.

Ihanat plussat @Marilainen ❤Onnea vielä!

@Mirkkuli26 Miltäs testit näyttää? 😊

Kp 11. Testauksen ehkä aloita joskus kp 15.. Katotaan miten oireita alkaa olemaan silloin!

@Fazeriina82 pahoittelut negasta! Oliko sulla monta päivää menkkojen alkuun vielä/ mikä dpo? Kunpa se yt plussaksi muuttuisi ❤

Mäkin tilasin viime kiertoon jo joku 40 testiä 😅 ei niitä enää hirveästi ole, mut aloitin testaamaan tosi aikaisin. Nyt en vielä oo aloittanut.

@Tibitii en tiedä kuinka tarkka mahan päältä ultraa on vrt alakautta, mut luulis että olis näkynyt! Toki onhan noita vaivoja mitkä näkyy esim. Vaan tähystyksessä.

Kp 11. Testauksen ehkä aloita joskus kp 15.. Katotaan miten oireita alkaa olemaan silloin!
[/Q

Voin tulla listoille. Mitäs tietoja tartteet siihen ? 😂

• Tykkää
Reactions: Wintersun
@Marilainen ja @Mirkkuli26 paljon onnea😍! Ja @Sipiriina kuulostaa jotenkin todella lupaavalta! Toivottavasti nyt olisi teidän kierto.

Otin ovistestit matkalle mukaan, katsotaan jos alkaisin vkl tikuttelemaan, mutta en ole päättänyt vielä päättänyt varmaksi. Jos ovis tulee nyt matkalla niin ei mitään mahdollisuuksia, kun oli massiivinen riita miehen kanssa ja ei harrastettu seksiä ennen kuin lähdin. Noh onneksi saatiin sovittua, että ehkä sitten matkan jälkeen.. On kyllä ollut niin paljon stressiä (myös työstressiä), että kiinnostavaa sinänsä nähdä, että tuleeko ovulaatio silti ja jos niin milloin.

Yhteistyössä