Haaveena vauva 2023

@Mirkkuli26 millä herkällä testasit?
Mulla oli ihan haamu dpo 9 illalla predictorin herkällä.

Tervetuloa @Salasauma haluatko listalle?

@Fazeriina82 toivottavasti oireet enteilevät plussaa

@Martta83 niihin raskauskeijun ovistesteihin en mäkään saa plussaa! Kotitestin testeihin näyttää tulevan, ne toimii mulla samoin kuten
@Mirkkuli26 millä herkällä testasit?
Mulla oli ihan haamu dpo 9 illalla predictorin herkällä.

Tervetuloa @Salasauma haluatko listalle?

@Fazeriina82 toivottavasti oireet enteilevät plussaa

@Martta83 niihin raskauskeijun ovistesteihin en mäkään saa plussaa! Kotitestin testeihin näyttää tulevan, ne toimii mulla samoin kuten pregcheck.
Kiitos @Wintersun. Voi lisätä listoille. Tänään siis kp 14 ja dpo 1.

• Tykkää
Reactions: Wintersun
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

24.5.2022 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Marilainen kp 29/30-31
@SandraB kp 27/?
@K3rttuli kp 27/28-35
@nobelius kp 24/28-30
@Sipiriina kp 24/23-25
@Eadni1992 kp 23/26-28
@Mirkkuli26 kp 22/25
@Sentonen kp 21/27-28
@Jossu_95 kp 19/28-30
@tätimoonika kp 19/25-29
@Kirahvi-Koo kp 18/35
@Mamiks kp 15/24-28
@JellyBee kp 15/23-25
@Salasauma kp 14/25
@Oliivi3 kp 13/26-27
@Meimierika kp 13/27-31
@Mmohini kp 12/?
@VeijariLaama kp 12/32-37
@Niisq kp 11/25
@Wintersun kp 9/25
@Mamtobe kp 9/25
@Hopeanopea kp 8/30
@Laurenzia kp 8/31
@Selis kp 7/28
@mimmi92 kp 7/26-32
@Yksinmatkassa kp 7/32
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@K3rttuli DPO 12
@Marilainen DPO 11
@Sipiriina DPO 11
@Mirkkuli26 DPO 10
@Sentonen DPO 7
@Kirahvi-Koo DPO 4
@Jossu_95 DPO 3
@Mamiks DPO 1
@Salasauma DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Mimerkki 6/21 3. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/2022 2. 5/22
@jjanni 2/2022 2. 5/22

Viimeksi muokattu:
Voi kun tärppäisi
täällä vasta dpo5, vihlaisukipuja alavatsassa mutta ei muuta
Toivotaan parasta ❤ Toivottavasti sielläkin enteilesi plussaa :)

Flon mukaan 6 päivää uuteen kiertoon, aamusta jo todella kipeät rinnat :/ PMS oire yleensä aina. Kasvovoide tuoksuu ihan oudolle ja jotkut hajut tekee huonoa.Jotenkin itse ajattelen että jos olisi plussa tulossa niin tässä vaiheessa ei kuuluisi olla mitään oireita :/

Pahoittelut @Owlet ja @Tibitii uusista kierroista :(

• Tykkää
Reactions: Owlet ja Tibitii
Jos nyt taas ehtisi vastaamaan!
Toivottavasti kaikkien päivät menee nyt oikein, en tosiaan tiedä missä kohti mennyt väärin!

@Mirkkuli26 tän päivän testiä? ❤
Tosta keltarauhasesta, kai sen toiminta ja oireet loppuu viimeistään sinne menkkojen alkuun. Netissä luki jotain, että "sen toiminta alkaa hiipumaan n. Kp 24", mutta sehän ei kaikilla ole noin. Tuo on varmasti niin, et jos olis 28 päivän kierto ja 14 päivän luteaali.

@Kyfi toivottavasti tämä on teidän kierto ❤

@Marilainen plussatuulia ❤❤
Toivottavasti nyt tulisi plussa!

@Mamiks oliko teillä tiedossa koska kontrolli siittiöiden suhteen? Vai oliko se vasta lääkkeiden jälkeen?

@kANaNdA on järkeä!
Ja kannattaakin tehdä juttuja mistä tykkää ❤

@Fazeriina82 kiitos❤
Vahvana mielessä edelleen edellinen yritysaika ja tiedän miten paljon se vaikuttaa..

@mamma41 toivottavasti tää kierto toisi teillekin sen plussan!

Pahoittelut @Tibitii 😔❤

@Unikko29 plussatuulia sinnekin!

Pahoittelut sinullekin @Owlet 😔❤

@Salasauma lisäsin! Milloin teillä oli yritys alkanut, jos lisään sut vielä tuohon mukanaolijoihin.

• Tykkää
Reactions: Tibitii ja Kyfi
Toivotaan parasta Toivottavasti sielläkin enteilesi plussaa

Flon mukaan 6 päivää uuteen kiertoon, aamusta jo todella kipeät rinnat :/ PMS oire yleensä aina. Kasvovoide tuoksuu ihan oudolle ja jotkut hajut tekee huonoa.Jotenkin itse ajattelen että jos olisi plussa tulossa niin tässä vaiheessa ei kuuluisi olla mitään oireita :/

Pahoittelut @Owlet ja @Tibitii uusista kierroista
Mulla alkoi ainakin dpo 9 oireilut 😊
Pidetään peukkuja! ❤

Oireethan voi vaihdella paljonkin eri raskauksissa! Aikaisin sulla viivat näkyy noin selvästi
Ja ei eilen ei ollu kun viivan paikaksi tulkittavat viivat. Ja siis löysin laatikon pohjalta ton rfsu ja aattelin et teen nyt senkin ihan huviksi. Ja tein viel tokasta pissasta ku aattelin etten tee ollenkaan kun ei oo mitään olojakaan. En siis todella odottanut mitään viivoja, varsinkaan kun ei oo herkkiä testejä

• Tykkää
vierailija
Tänään selkeä ovisplussa tikkuun. Eilen vielä haaleampi. Jää taas luteaalivaihe 10 päivään jos kierto normaalit 32 päivää 😞 taitaa olla liian lyhyt raskautumisen suhteen. No positiivista että ennen keskenmenoa luteaali oli vain 6 päivää että on se pidentynyt. Ei taida tulla lasta koskaan.

Tänään selkeä ovisplussa tikkuun. Eilen vielä haaleampi. Jää taas luteaalivaihe 10 päivään jos kierto normaalit 32 päivää taitaa olla liian lyhyt raskautumisen suhteen. No positiivista että ennen keskenmenoa luteaali oli vain 6 päivää että on se pidentynyt. Ei taida tulla lasta koskaan.
Onko sulla monta kiertoa km jälkeen ollut? Siinä voi mennä hetki, ennenkuin kierrot normalisoituu.
10 päivää on kyllä ihan riittävä, mutta on olemassa lääkkeitä, joilla sitäkin saadaan pidennettyä ❤

Jos nyt taas ehtisi vastaamaan!
Toivottavasti kaikkien päivät menee nyt oikein, en tosiaan tiedä missä kohti mennyt väärin!

@Mirkkuli26 tän päivän testiä?
Tosta keltarauhasesta, kai sen toiminta ja oireet loppuu viimeistään sinne menkkojen alkuun. Netissä luki jotain, että "sen toiminta alkaa hiipumaan n. Kp 24", mutta sehän ei kaikilla ole noin. Tuo on varmasti niin, et jos olis 28 päivän kierto ja 14 päivän luteaali.

@Kyfi toivottavasti tämä on teidän kierto

@Marilainen plussatuulia
Toivottavasti nyt tulisi plussa!

@Mamiks oliko teillä tiedossa koska kontrolli siittiöiden suhteen? Vai oliko se vasta lääkkeiden jälkeen?

@kANaNdA on järkeä!
Ja kannattaakin tehdä juttuja mistä tykkää

@Fazeriina82 kiitos
Vahvana mielessä edelleen edellinen yritysaika ja tiedän miten paljon se vaikuttaa..

@mamma41 toivottavasti tää kierto toisi teillekin sen plussan!

Pahoittelut @Tibitii

@Unikko29 plussatuulia sinnekin!

Pahoittelut sinullekin @Owlet

@Salasauma lisäsin! Milloin teillä oli yritys alkanut, jos lisään sut vielä tuohon mukanaolijoihin.
Ilmeisesti ei tarvitse kontrolloida siittiöitä uudestaan, mutta kyllä mua ainakin kiinnostaa jollei olen vaikka heinäkuussaakaan vielä tärpännyt. Testoarvoja mitataan itse kk päästä tosta pregnylin nostosta. lääköri kontrolloi ne vasta 2-3kk aloituksesta. Ja samalla ne maksa arvot. Toki maksa arivit nähdään jo kesäkuun alun jälkeen kun miehellä selvitellään korkeita ferritiinejä sisätautiosastolla.
Jos ne maksat on pudonnu ni sit vaan äkkiä soittoa lääkäriin että kirjoittaa ne letrot. Sit kuulemma lähtee 💪😉
Mutta on toi hcg nosto auttanut menohaluihin, vehkeet toimii oikein hyvin ☺☺

Mä tilasin itselleni satu kAlmin ruokavalion ja treenin neljälle viikolle ja yritän aloittaa taas salitreenit ja oikean syömisen tässä kesälomalla, josko olis helpompi näin. Mulle kertynyt painoa abaut 20kg tässä muutaman vuoden ajan ja se tämmöisessä 158senttisessä on melkosta paljon. Liikunta jäänyt minimiin ja jos nyt sais aloitettua sen kun ei ole työstressiä. Olis helpompi priorisoida se osaksi arkea taas kun töihin menee. Oon ollut niissä fitfarmin bikini ohjelmissa mukana sillon ku treenasin oikein ahkerasti.

Tänään salille pitkästä pitkästä aikaa 💪😜

• Tykkää
Täällä ovis tuli ja meni. Ei keretty puuhailemaan, kun meille tulikin yövieraita useammaksi päiväksi 😬 Joten tässä kierrossa ei plussaa tule, sillä tuskin dpo-6 touhuilut riittää 😀 Menkat alkavat juuri sopivasti sinä viikonloppuna, kun on kaikenmaailman juhlia tiedossa. Kiva kun saa ravata vessassa kyläpaikoissa, ettei ylivuoda juhlakamppeista. Pari ensimmäistä vuotopäivää viettäisi mieluiten vain kotioloissa.

vierailija
Onko sulla monta kiertoa km jälkeen ollut? Siinä voi mennä hetki, ennenkuin kierrot normalisoituu.
10 päivää on kyllä ihan riittävä, mutta on olemassa lääkkeitä, joilla sitäkin saadaan pidennettyä
Kolme kiertoa on kerennyt olemaan keskenmenon jälkeen. Toivottavasti ei normalisoidu entiselle tasolleen sillä silloin kierto oli sekaisin kun seinäkello ja tosiaan toi luteaali vaan 6 päivää

Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen! ❤

Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja tein sen, vaikka piti olla tekemättä mitään testejä 🙄 jonkinlainen viivanpaikka tuossa näkyy, mutta se kai on aika yleistä näissä testeissä. Eli odotellaan nyt sitten loppuviikkoa 😂 niin kuin olisi pitänyt!

Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen!

Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja tein sen, vaikka piti olla tekemättä mitään testejä jonkinlainen viivanpaikka tuossa näkyy, mutta se kai on aika yleistä näissä testeissä. Eli odotellaan nyt sitten loppuviikkoa niin kuin olisi pitänyt!
Mul ei oo rfsu herkissä tullut ikinä mitään viivanpaikkoja, mut niis normiliuskoissa on kyllä ollut 😊 Toivottavasti ois oikee 😛

• Rakkaus
Reactions: Mardolly
Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen!

Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja tein sen, vaikka piti olla tekemättä mitään testejä jonkinlainen viivanpaikka tuossa näkyy, mutta se kai on aika yleistä näissä testeissä. Eli odotellaan nyt sitten loppuviikkoa niin kuin olisi pitänyt!
Niin ja kiitos ❤

Yhteistyössä