Haaveena vauva 2023

@Kyfi jännää aikaa Toivottavasti tää kierto ois teidän

@Saaga86 olette ainakin hyvin talletelleet se ainakin enteilee hyvää. Eikös sitä sanota, että säännöllisesti seksiä parantaa mahdollisuuksia, sillähän sitä raskaaksi tullaan (jos ei muut keinot ole käytössä siis)
Aika monessa kierrossa tallettelut on ajoittunu pelkästään oviksen ympärille, nyt ei ainakaan ole siitä kiinni 😅

• Tykkää
Reactions: Wintersun
ON.... Tänään dpo 10. En oo tehnyt testejä. Meinasin kyllä aamulla testata mut jänistin sitten. Nyt nimittäin on ekaa kertaa semmonen fiilis, et tuun olemaan tosi pettynyt jos ei oo tärpännyt. Monestakin syystä, mut suurin syy on se, että mies alkaa tekemään iltavuoroa kesäkuusta eteenpäin ja sehän tarkoittaa sitä, et nähdään toisiamme vain käytännössä viikonloppuisin... Tallettelut tulee olemaan siis todella hankalia. (Okei laskennallisesti ovis pitäis osua lauantaille, et jos perjantaina jaksaisin valvoa niin olisi ehkä mahiksia?).

Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne :( Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.

ON.... Tänään dpo 10. En oo tehnyt testejä. Meinasin kyllä aamulla testata mut jänistin sitten. Nyt nimittäin on ekaa kertaa semmonen fiilis, et tuun olemaan tosi pettynyt jos ei oo tärpännyt. Monestakin syystä, mut suurin syy on se, että mies alkaa tekemään iltavuoroa kesäkuusta eteenpäin ja sehän tarkoittaa sitä, et nähdään toisiamme vain käytännössä viikonloppuisin... Tallettelut tulee olemaan siis todella hankalia. (Okei laskennallisesti ovis pitäis osua lauantaille, et jos perjantaina jaksaisin valvoa niin olisi ehkä mahiksia?).

Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.
Voi kunpa ihmiset osaisivat olla sensitiivisiä ja jättäisivät ne utelut pois 😔 meiltäkin on ihan suoraan kysytty, että eikö me oikeasti haluta lapsia, kun meillä ei vielä ole ja ollaan kuitenkin lähes 30v! 🙄

Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että se tuntuu pahalta ellei ole tärpännyt, oli mones kierto tahansa. Itse olen joskus ajatellut, että tuntuu ”väärältä” tuntea niin pahaa mieltä, kun yritystä ei kuitenkaan ole niin kauaa takana meillä. Mutta pääsin onneksi tuosta ajatuksesta eroon ja ajattelen, että ei niitä tunteita kannata tukahduttaa. Voi silti olla surullinen, vaikka olisi yritystä takana minkä verran tahansa. Ja onhan se niin iso ja tärkeä asia, että ihan luonnollista. Tsemppiä sinnekin 😊

• Tykkää
Reactions: kANaNdA
Mulle voi päivitellä tälle päivälle Dpo 0 tai huomenna dpo1.
En ole tikuttanut enää , flon ennustuksen mukaan mennään. Tänään pitäisi jossain vaiheessa tulla mukaan nippailut, mutta ei sekään välttämättä mitään sano vaikka jäisi tulematta.
Ja lomakin alkoi tänään ☀

Eilen talleteltiin ja vaikka itseltä jäi nyt tulematta niin todella liukasta keliä oli 🤣 Että kyllä siellä olis nyt hyvät maastot uiskennella perille jos siellä uimareita jo olis 😍😁

Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.
Mitäs oireita? 🤗

Siis en tiiä onko muilla tällasta, mut siis miten voi olla etten osaa sanoo varmaksi, et onko mulla menkkakipuilua vai ei 🤣🤣 eli tuntuu et sattuu vähän maha mut sit mietin heti et sattuuko muka oikeesti. Mut oikeesti en osaa sanoo et onko se tunne oikee vai kuviteltu 😄😄

Mun oma näkemys on, että kaikessa itselle tärkeän asian odottamisessa / toivomisessa on pahinta se epävarmuus, jota tuntee. Olin esimerkiksi pitkään sinkkuna ja ei se sinkkuna olo haitannut (oli paljon matkustelua, harrastuksia, kavereiden näkemistä joten mikäs siinä ollessa) vaan se epävarmuus, että entä jos ei löydä ajoissa (lasten saamista ajatellen ajoissa) sopivaa kumppania. Voisin kuvitella, että lapsen yrittämisessä on vähän samaa. Että jos joku voisi varmaksi sanoa, että esim. "vuoden päästä onnistuu" niin ei se vuoden odotus olisi niin paha (näin siis esimerkkinä). Mutta kun eihän kukaan sellaista tiedä niin jokainen kierto voi tuntua pitkältä. Ja sit jos katsoo "ulkoapäin" ja isoa kuvaa niin ennemmin tai myöhemmin suurin osa onnistuu (esimerkiksi viime vuoden ketju oli ihana kun moni pitkään yrittänyt sai plussan). Mutta en tiedä tiedä kuinka paljon se yksilöä lohduttaa tai auttaa mahdollisten epävarmuuden tunteiden kanssa. Ehkä tän pitkän sepustuksen yhteenveto olisi, että en voi missään nimessä väittää oikeasti tietäväni, miltä pitkään yrittäminen tuntuu (kun itse vasta aloitin yrittämisen). Mutta on musta todella ymmärrettävää, jos pitkä yritys herättää negatiivisia tunteita ja epävarmuutta. Toivon, että kaikki me saataisiin se vuoden 2023 vauva
@Hopeanopea kiitos, että sanoitit tän niin hyvin ❤ Mulla tää epätietoisuus tuottaa suurta tuskastumista varsinkin kun oon kovin kärsimätön luonne ja koen siitä huonoa omaatuntoa, että eihän tässä ole yritetty edes vuotta vielä nii miten oon näin turhautunut ja epätoivoinen ja kateellinen muiden plussista. Vaikka eihän toisten plussat ole multa pois ja olen tottakai myös iloinen muiden puolesta.

ON: täällä on eletty hiljaiseloa kun venaillaan ovulaatiota. Koitan pitää itseni kiireisenä niin ei tule mietittyä tätä liikaa 😁 Flo ennustaa ovulaatiota ensi viikon tiistaille ja toinen sovellus keskiviikolle. Listalla on käynyt jotain hassua mun kierrolle, kun siellä lukee kp10/28-34. Oikeasti on kp11 ja kierto on vaihdellut 32-37 välillä, joten siksi sanoin pituudeksi 34. En tiedä mistä tuo 28 on ilmestynyt 😅

• Tykkää
Siis en tiiä onko muilla tällasta, mut siis miten voi olla etten osaa sanoo varmaksi, et onko mulla menkkakipuilua vai ei eli tuntuu et sattuu vähän maha mut sit mietin heti et sattuuko muka oikeesti. Mut oikeesti en osaa sanoo et onko se tunne oikee vai kuviteltu
Mulla on sama 😂 Tunnen nykyään kaiken maailman nippailuja ja vihlaisuja mielestäni.

• Haha
Reactions: Mirkkuli26

Joskus vaan menee ihon alle herkemmin ja kaikki tuntuu olevan jotenkin enempi perseestä kun yleensä. Onneks kaikki tunteet on sallittuja ja pieni "kiukuttelu" ainakin itellä helpottaa parhaiten ja sit taas kevyempi mieli.. 😅

Alkoi viikonloppuna menkat ja oli kyllä semmoset kivut ja erityisen runsas vuoto, että meni tunteisiin ihan jokainen asia. Aloin oikein haalia itelleni kaikkea "Teen tämän nyt kun en sitten vieläkään ole raskaana!" eli varasin kaikkea hiusten värjäyksestä biletykseen ohjelmaan ihan vaan, koska voin. Niistä jutuista tulee hyvä mieli, kunhan viikonlopun kiukku laskee. Jos tässä nyt oli mitään järkeä! 😂

Siis en tiiä onko muilla tällasta, mut siis miten voi olla etten osaa sanoo varmaksi, et onko mulla menkkakipuilua vai ei 🤣🤣 eli tuntuu et sattuu vähän maha mut sit mietin heti et sattuuko muka oikeesti. Mut oikeesti en osaa sanoo et onko se tunne oikee vai kuviteltu 😄😄
Olisko vaan kuvitelmaa tai sitten kuulut niihin onnekkaisiin, jotka kuukautisten aikana voi elää kohtuu normaalia elämää . Mulla valitettavasti ei jää kyseltävää kramppaako vai nippaako 🥴

• Haha
Reactions: Mirkkuli26
Muutenkin hankala viikonloppu takana. Paljoa ei oo meiltä udeltu, että koska toinen mut viikonlopun aikana kaks eri ihmistä kysyi, et joko on toinen tulille jne :( Otti kyllä luonnonpäälle. Ja joo, tiedän, että me ei olla yritetty todellakaan kauaa mut tässä kierrossa nyt tämmöset fiilikset.
Ihan turhaa piiskata itseään odotusajan pituudesta. Mä ainakin koin ahdistusta jo kanssa alun jälkeen, eikä se ollut yhtään vähemmän aitoa kun tämä nykyinen pidemmän odotuksen jälkeenkään.

Mulla oppilaat ( 1-2 lk) kyselee tasaisin väliajoin, että onko mulla lapsia ja haluanko niitä. Heille on helppo sanoa, että kyllä, kun ymmärtää, että he kysyy lapsen uteliaisuudesta. Aikuisen kysyessä taas vastaan kun heikkomielinen 😆

Kiitos tsempeistä @Wintersun ❤Olet ihanan positiivinen tsemppaaja täällä palstalla:)
Tulee mieleen aiemmista ketjuista @minttuni joka jaksoi pysyä positiivisena ja tsempata muita vaikka takana oli todella pitkä yritys ❤

@Hopeanopea kiitos hyvästä kirjoituksesta :)

Minulla päinvastainen kokemus, meiltä ei kysellä tai edes oleteta ,että enää vauvaa toivottaisiin :/ Oletetaan /pidetään itsestäänselvyytenä ettei enää tarvita vauva/pikkulapsi tavaroita, sukulainen kyselee milloin mitäkin juttua ,että voiko ottaa omille lapsilleen kun ei varmaan enää tarvita :(
En ole halunnut tästä yrittämisestä kertoa sukulaisille.
Olen halunnut säästää jotain juttuja senkin varalta että joskus minusta tulisi mummu ❤

Täällä kp 20 dpo 7-8.
Oire listaa voisin laittaa jos joku haluaa lueskella
- alkuviikosta oli useamman päivän päänsärkyä ja hajut otti nenään
- rinnat kipeät aaltoilevasti
- hiki pistävän hajuinen
- finnejä kasvoissa
- alkuviikosta jomotteli alavatsaa
- eilen aivastaessa repäisy kipu
- koko viikonlopun ollut energinen olo
-päänahkaa ja kroppaa kutittaa
- limakalvot kuivat ja hiivatulehdukseen viittaavia oireita mutta toisaalta taas ei :/
-paha maku suussa kaiken syömisen tai juomisen jälkeen

Tässäpä näitä. Yleensä perus PMS oireita ,mutta haluan silti uskoa että toivoakin voi olla

Koko viikonlopun touhunnut lasten kanssa, ollaan ulkoiltu, herkuteltu, nautittu viikonlopusta Ihanaa kun vihdoin näyttäisi että kelit lämpiää ja kesä saapuu
Voi kun tärppäisi 🙂
täällä vasta dpo5, vihlaisukipuja alavatsassa mutta ei muuta

• Tykkää
Reactions: Fazeriina82
vierailija
Miten nopeasti teillä on kierukan poiston jälkeen vuoto loppunut? Tänään poistettu kierukka ja vuoto on edelleen aika runsasta. Miten nopeasti teillä on kierto tullut normaaliksi poiston jälkeen?

@Mirkkuli26 millä herkällä testasit?
Mulla oli ihan haamu dpo 9 illalla predictorin herkällä.

Tervetuloa @Salasauma haluatko listalle?

@Fazeriina82 toivottavasti oireet enteilevät plussaa

@Martta83 niihin raskauskeijun ovistesteihin en mäkään saa plussaa! Kotitestin testeihin näyttää tulevan, ne toimii mulla samoin kuten
@Mirkkuli26 millä herkällä testasit?
Mulla oli ihan haamu dpo 9 illalla predictorin herkällä.

Tervetuloa @Salasauma haluatko listalle?

@Fazeriina82 toivottavasti oireet enteilevät plussaa

@Martta83 niihin raskauskeijun ovistesteihin en mäkään saa plussaa! Kotitestin testeihin näyttää tulevan, ne toimii mulla samoin kuten pregcheck.
Kiitos @Wintersun. Voi lisätä listoille. Tänään siis kp 14 ja dpo 1.

• Tykkää
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.