Nyt tuli ihan kunnon kananmunalimatki, että ei voi erehtyä
mulle voi laittaa huomiselle 14.5. Dpo 0 

No tossahan se selkeästi taustalla näkyi !Ovulaatiotesti se on.
Nyt on dpo 11Ihan kunnon viivalta näyttää varovaiset on onnittelut! Mikä dpo testasit ?
Niin päädyin mäkin juomaan viinit aterioiden ohessa. Toivon, ettei tule morkkista myöhemmin, jos onnistaisi ja tärppäiskin tästä kierrosta..Mulla tuli tänään rinnat kipeäksi, toki se on mulla välillä myös PMS-oire. Tänään nimittäin mietin, että oonpa ollut oireeton. Viime kierrossa oli muka vaikka mitä oireita Äsken nousin vauhdikkaasti sängyltä, niin repäisi oikealta munasarjoista. Jännä viikko tiedossa
Oon kyllä juonut alkoa yritysaikana. En siis mitään räkäkännejä mutta lasillisen tai pari. Eilenkin join lasillisen, kun oli vapaapäivä Raskausaikana on sitten nollalinja. Täytyy muuten varmaan syödä sushia jos vaikka tuleekin plussa. Sitä en uskaltanut viimeksi raskausaikana syödä.
Viimeistään dpo 10 muuttuu kp1, eli luteaali on 9 vrk. Mulla kyllä tiputtelu alkanut dpo 7 jo (eli huomenna).@Wintersun no onpa harmi jos luteaali pysyy edelleen lyhyenä mikä dpo sulla yleensä alkaa menkat?
Okei, mulla luteaali muistaakseni n. 12 päivää, ei järin pitkä sekään. Laskeeko lämmöt siis tasasesti kohti menkkoja jos ei oo hedelmöittymistä tapahtunu?Viimeistään dpo 10 muuttuu kp1, eli luteaali on 9 vrk. Mulla kyllä tiputtelu alkanut dpo 7 jo (eli huomenna).
Mulla ei toki nyt raskauden, imetyksen ja hormonaalisen ehkäisyn jälkeen oo vielä ollut yhtään kiertoa ilman "mitään ylimääräistä", joten en tiedä miten nyt menee. Lämpöjen perusteella näyttäis vahvasti sitä, että kohta vuotaa.
12 on oikein hyvä, 10 tai yli on riittävä!Okei, mulla luteaali muistaakseni n. 12 päivää, ei järin pitkä sekään. Laskeeko lämmöt siis tasasesti kohti menkkoja jos ei oo hedelmöittymistä tapahtunu?
Varmasti riittää!Nyt on viiva jo haaleampi. Talletteluja ollu dpo -3 -2, eilen jäi välistä ku oltiin niin poikki. Mutta tänään sit vielä eli dpo0. Jää nähtäväksi että riittääkö 🫡
Ei kun en osaakkaan laskea enää,Varmasti riittää! Käytännössä siellä on teillä kokoajan liikkuvia kyydissä eli ei huolta, jos kerran tänäänkin vielä tallettelut niin hyvin on asiat. Meillä oli tallettelut -4, -2, -1 ja 0 eli yhtä monta kertaa kuin teilläkin
Mikä valmiste teillä on ollut? Kyllähän noita hcg-piikkejä on edelleen.Mutta, mitäs kun toisella palstalla sanottiin että ei valmisteta hcg tä enää, ootteko kuullut? Onhan niitä eri merkkejä vai?
Joo pregnyl kuulemma loppuu kesäkuussa. Se miehelläkin on.Mikä valmiste teillä on ollut? Kyllähän noita hcg-piikkejä on edelleen.
Kiva, että oli hyvä lääkärikäynti! Toivottavasti saatte kaikki arvot ym. Vielä kuntoon eikä ole toivoton tilanne!
No onpa outoa! En oo kyllä kuullut eikä tästä ainakaan lapsettomuuspuolella oo ollut juttua! Ovitrelle on ainakin vastaava (se on valmis kynä, ei tarvitse sekoitella). Ei ne hcg-pistokset kyllä lopullisesti ainakaan lopu, kun niitä käytetään myös lapsettomuushoidoissa. Et jos se kyseinen valmiste loppuu niin vaihtoehtoja on kyllä.Joo pregnyl kuulemma loppuu kesäkuussa. Se miehelläkin on.
Oletko ajatellut testata uudestaan jollain muulla raskaustestillä? Jos kuitenkin olisit raskaana.Alkoholista: 2v sitten kun jätettiin ehkäisy niin pidättäydyin pitkään täysin alkoholista. No sitä plussaa ei vaan kuulunut , kuukaudet kului, vuosi tuli täyteen Päätin etten jaksa enää jatkuvasti miettiä että en voi yhtäkään lasia ottaa joten otan nykyään esim. loppukierrossa punaviiniä lasin , olen myös oviksen aikaan koettanut rentoutua lasilla punaviiniä. Vappuna join lasin kuohuvaa koska menkat kolkutteli ovella. Jos jostain kumman syystä se plussa tulisi vielä niin sitten alkoholi ehdottomasti pois.
Eilen otettiin pissanäyte lääkärissä, ei tulehduksen viittaavaa Ei kyllä otettu myöskään hcg mittausta tai edes kysytty raskauden mahdollisuutta :/
Meillä talletuksia tässä kierrossa -4 ja -1 , tänään oletettu ovulaatio oireiden ja ennusteen perusteella Tänään varmaan vielä jos jaksaa En jaksa stressata enää noista päivistä,kun ei aiemminkaan ole onnistunut vaikka olisi ollut joka päivä oviksen ympärillä.
Oon lukenut ja seurannut tätäkin palstaa ja varsinkin sun tarina mietityttää.. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, että sun miehelle ei tehdä mitään tutkimuksia.Alkoholista: 2v sitten kun jätettiin ehkäisy niin pidättäydyin pitkään täysin alkoholista. No sitä plussaa ei vaan kuulunut , kuukaudet kului, vuosi tuli täyteen Päätin etten jaksa enää jatkuvasti miettiä että en voi yhtäkään lasia ottaa joten otan nykyään esim. loppukierrossa punaviiniä lasin , olen myös oviksen aikaan koettanut rentoutua lasilla punaviiniä. Vappuna join lasin kuohuvaa koska menkat kolkutteli ovella. Jos jostain kumman syystä se plussa tulisi vielä niin sitten alkoholi ehdottomasti pois.
Eilen otettiin pissanäyte lääkärissä, ei tulehduksen viittaavaa Ei kyllä otettu myöskään hcg mittausta tai edes kysytty raskauden mahdollisuutta :/
Meillä talletuksia tässä kierrossa -4 ja -1 , tänään oletettu ovulaatio oireiden ja ennusteen perusteella Tänään varmaan vielä jos jaksaa En jaksa stressata enää noista päivistä,kun ei aiemminkaan ole onnistunut vaikka olisi ollut joka päivä oviksen ympärillä.
Kaupallinen yhteistyö: Libero