Haaveena vauva 2023

Mulla tuli tänään rinnat kipeäksi, toki se on mulla välillä myös PMS-oire. Tänään nimittäin mietin, että oonpa ollut oireeton. Viime kierrossa oli muka vaikka mitä oireita 😂 Äsken nousin vauhdikkaasti sängyltä, niin repäisi oikealta munasarjoista. Jännä viikko tiedossa 🤭

Oon kyllä juonut alkoa yritysaikana. En siis mitään räkäkännejä mutta lasillisen tai pari. Eilenkin join lasillisen, kun oli vapaapäivä 😀 Raskausaikana on sitten nollalinja. Täytyy muuten varmaan syödä sushia jos vaikka tuleekin plussa. Sitä en uskaltanut viimeksi raskausaikana syödä.

Mulla tuli tänään rinnat kipeäksi, toki se on mulla välillä myös PMS-oire. Tänään nimittäin mietin, että oonpa ollut oireeton. Viime kierrossa oli muka vaikka mitä oireita Äsken nousin vauhdikkaasti sängyltä, niin repäisi oikealta munasarjoista. Jännä viikko tiedossa

Oon kyllä juonut alkoa yritysaikana. En siis mitään räkäkännejä mutta lasillisen tai pari. Eilenkin join lasillisen, kun oli vapaapäivä Raskausaikana on sitten nollalinja. Täytyy muuten varmaan syödä sushia jos vaikka tuleekin plussa. Sitä en uskaltanut viimeksi raskausaikana syödä.
Niin päädyin mäkin juomaan viinit aterioiden ohessa. Toivon, ettei tule morkkista myöhemmin, jos onnistaisi ja tärppäiskin tästä kierrosta.. 🤔

@Siikli onnea 😍. Ihan selvä plussa mun mielestä.

Alkoholi tälläin yritys aikana oon ihan normaalisti nauttinut. Tosin aika harvoin muutenkaan tulee otettu. Muutaman kerran vuodessa juon enempi. Oon aatellu et ei voi koko elämää miettiä miten pitäis olla syömättä tai juomatta jos vaikka oliski raskaana.

Tervetuloa uusille 😊🤩

Clearbluen testeistä oli puhetta aiemmin. Ne mitä kaupasta saa, niin niihin mulla on tullut monesti harmaa selkeä viiva olematta raskaana.

@Marilainen no voi ei mikä käynti! Ei sulle sitten mitään infuusiota suositeltu? Toivottavasti saat nyt itse raudalla nostettua!

Alkoholista yritysaikana jos silloin tällöin juo, eikä mitään hirveitä määriä niin mielestäni on ok! En oo itse koskaan oikein juonut, viimeksi oon Alkoa ottanut just ennen kuin alkoi hoitokierros.
Pitkään yrittäessä ajattelin kyllä, että varmuudeksi "elän kuin raskaana" mutta kun se yritys venyi vuosien mittaiseksi niin ei sitä vaan jaksanut.

@Siikli ihan selvä plussa eilisessä testissä! Onnea ❤

Tervetuloa @VeijariLaama 😊

@Mirkkuli26 hieno ovisplussa!

Täällä Dpo 6 ja lämmöt vaan laskee. Taitaa tosiaan samaa lyhyt luteaali jatkua..

• Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@jjanni 2/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Tähti123 3/2022 2.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 syksyllä PAS?
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@Keltasahrami 5/2022 2.
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

14.5.2022 Lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Selis kp 29/28
@Yksinmatkassa kp 29/32
@Hopeanopea kp 27/30
@Laurenzia kp 26/31
@Wintersun kp 24/27
@mimmi92 kp 24/26-32
@Tähti123 kp 23/30-32
@vauvakuume7 kp 20/28
@Marilainen kp 19/30-31
@jjanni kp 19/29
@SandraB kp 17/?
@K3rttuli kp 17/28-35
@nobelius kp 14/28-30
@Sipiriina kp 14/23-25
@Eadni1992 kp 13/26-28
@Mirkkuli26 kp 12/25
@Sentonen kp 12/27-28
@Jossu_95 kp 9/28-30
@tätimoonika kp 9/25-29
@Kirahvi-Koo kp 8/35
@Mamiks kp 5/24-28
@JellyBee kp 5/23-25
@Oliivi3 kp 3/26-27
@Meimierika kp 3/27-31
@Mmohini kp 3/?
@VeijariLaama kp 2/34
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@Siikli DPO 12
@Laurenzia DPO 11
@Selis DPO 9
@Yksinmatkassa DPO 8
@vauvakuume7 DPO 7
@Tähti123 DPO 7
@mimmi92 DPO 7
@Wintersun DPO 6
@jjanni DPO 4
@K3rttuli DPO 2
@Marilainen DPO 1
@Sipiriina DPO 1
@Mirkkuli26 DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Mimerkki 6/21 3. (1. yhteinen) 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22

@Wintersun no onpa harmi jos luteaali pysyy edelleen lyhyenä mikä dpo sulla yleensä alkaa menkat?
Viimeistään dpo 10 muuttuu kp1, eli luteaali on 9 vrk. Mulla kyllä tiputtelu alkanut dpo 7 jo (eli huomenna).
Mulla ei toki nyt raskauden, imetyksen ja hormonaalisen ehkäisyn jälkeen oo vielä ollut yhtään kiertoa ilman "mitään ylimääräistä", joten en tiedä miten nyt menee. Lämpöjen perusteella näyttäis vahvasti sitä, että kohta vuotaa.

• Surullinen
Reactions: Tiutau13
Viimeistään dpo 10 muuttuu kp1, eli luteaali on 9 vrk. Mulla kyllä tiputtelu alkanut dpo 7 jo (eli huomenna).
Mulla ei toki nyt raskauden, imetyksen ja hormonaalisen ehkäisyn jälkeen oo vielä ollut yhtään kiertoa ilman "mitään ylimääräistä", joten en tiedä miten nyt menee. Lämpöjen perusteella näyttäis vahvasti sitä, että kohta vuotaa.
Okei, mulla luteaali muistaakseni n. 12 päivää, ei järin pitkä sekään. Laskeeko lämmöt siis tasasesti kohti menkkoja jos ei oo hedelmöittymistä tapahtunu?

Okei, mulla luteaali muistaakseni n. 12 päivää, ei järin pitkä sekään. Laskeeko lämmöt siis tasasesti kohti menkkoja jos ei oo hedelmöittymistä tapahtunu?
12 on oikein hyvä, 10 tai yli on riittävä!
Se varmaan riippuu ihmisestä miten lämmöt menee.
Joskus aiemmin kun oon mittaillut noin on vaihdellut tosi paljon. Joskus jopa päivää ennen kauhee nousu.

Nyt on viiva jo haaleampi. Talletteluja ollu dpo -3 -2, eilen jäi välistä ku oltiin niin poikki. Mutta tänään sit vielä eli dpo0. Jää nähtäväksi että riittääkö 🫡
Varmasti riittää! 👍🏻 Käytännössä siellä on teillä kokoajan liikkuvia kyydissä eli ei huolta, jos kerran tänäänkin vielä tallettelut niin hyvin on asiat. 😊 Meillä oli tallettelut -4, -2, -1 ja 0 eli yhtä monta kertaa kuin teilläkin ✌🏻 😂

Varmasti riittää! Käytännössä siellä on teillä kokoajan liikkuvia kyydissä eli ei huolta, jos kerran tänäänkin vielä tallettelut niin hyvin on asiat. Meillä oli tallettelut -4, -2, -1 ja 0 eli yhtä monta kertaa kuin teilläkin
Ei kun en osaakkaan laskea enää, 😂 mutta käytännössä saman verran kun tuo meidän -4 voi olla aika siinä siinä että oliko liian aikainen tallettelu.

• Tykkää
Reactions: Wintersun
Alkoholista: 2v sitten kun jätettiin ehkäisy niin pidättäydyin pitkään täysin alkoholista. No sitä plussaa ei vaan kuulunut , kuukaudet kului, vuosi tuli täyteen :( Päätin etten jaksa enää jatkuvasti miettiä että en voi yhtäkään lasia ottaa joten otan nykyään esim. loppukierrossa punaviiniä lasin , olen myös oviksen aikaan koettanut rentoutua lasilla punaviiniä. Vappuna join lasin kuohuvaa koska menkat kolkutteli ovella. Jos jostain kumman syystä se plussa tulisi vielä niin sitten alkoholi ehdottomasti pois.

Eilen otettiin pissanäyte lääkärissä, ei tulehduksen viittaavaa :) Ei kyllä otettu myöskään hcg mittausta tai edes kysytty raskauden mahdollisuutta :/

Meillä talletuksia tässä kierrossa -4 ja -1 , tänään oletettu ovulaatio oireiden ja ennusteen perusteella :) Tänään varmaan vielä jos jaksaa ❤En jaksa stressata enää noista päivistä,kun ei aiemminkaan ole onnistunut vaikka olisi ollut joka päivä oviksen ympärillä.

• Tykkää
Reactions: kANaNdA
Lääkäri käynnistä:
Jäi toiveikas olo, letroja suositteli, mutta maksa arvot edellisellä mittauksella ollut vielä koholla(93(alle 50pitää olla)). eilen mitattiin ne ja oli 81. joten tuskin saa lupaa aloittaa vielä. Ne kuulemma nostaa oman tuotannon ja siittiöiden valmistuksen käyntiin. maksa arvoja siis alas, sitä ennen on sitten hcg annos nosto kolmeen per viikko.

Mutta, mitäs kun toisella palstalla sanottiin että ei valmisteta hcg tä enää, ootteko kuullut? Onhan niitä eri merkkejä vai?

Vaikutti hyvältä lääkäriltä, kysyin pitääkö ottaa siemennesteanalyysi niin sanoi että älkää tuhlarkl rahoja. Ja sitten sanoi että nyt ei tee muuta tutkimusta, kun vasta sitten kun saa vastetta sille lääkkeelle.

Miehellähön siis muuta terveyshäikkää myös, liian korkeat ferritiini , verensokereissa kans jotain.

Mutta maksat nyt alas, puhdistuskuuri siis. Alkoa menee 0%, marjoja ja kasviksia lisätään. Tyrni kuulemma maksalle hyvä. Tuleeko muita?
Ainakin lopetetaan kaikki ne lisäravinteet jotka tilasin tueksi tähän yritykseen. No myo inositol, sitä vois varmaan jatkaa ja se monivitamiini.

• Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Joo pregnyl kuulemma loppuu kesäkuussa. Se miehelläkin on.
No onpa outoa! En oo kyllä kuullut eikä tästä ainakaan lapsettomuuspuolella oo ollut juttua! Ovitrelle on ainakin vastaava (se on valmis kynä, ei tarvitse sekoitella). Ei ne hcg-pistokset kyllä lopullisesti ainakaan lopu, kun niitä käytetään myös lapsettomuushoidoissa. Et jos se kyseinen valmiste loppuu niin vaihtoehtoja on kyllä.

vierailija
Alkoholista: 2v sitten kun jätettiin ehkäisy niin pidättäydyin pitkään täysin alkoholista. No sitä plussaa ei vaan kuulunut , kuukaudet kului, vuosi tuli täyteen Päätin etten jaksa enää jatkuvasti miettiä että en voi yhtäkään lasia ottaa joten otan nykyään esim. loppukierrossa punaviiniä lasin , olen myös oviksen aikaan koettanut rentoutua lasilla punaviiniä. Vappuna join lasin kuohuvaa koska menkat kolkutteli ovella. Jos jostain kumman syystä se plussa tulisi vielä niin sitten alkoholi ehdottomasti pois.

Eilen otettiin pissanäyte lääkärissä, ei tulehduksen viittaavaa Ei kyllä otettu myöskään hcg mittausta tai edes kysytty raskauden mahdollisuutta :/

Meillä talletuksia tässä kierrossa -4 ja -1 , tänään oletettu ovulaatio oireiden ja ennusteen perusteella Tänään varmaan vielä jos jaksaa En jaksa stressata enää noista päivistä,kun ei aiemminkaan ole onnistunut vaikka olisi ollut joka päivä oviksen ympärillä.
Oletko ajatellut testata uudestaan jollain muulla raskaustestillä? Jos kuitenkin olisit raskaana.

vierailija
Alkoholista: 2v sitten kun jätettiin ehkäisy niin pidättäydyin pitkään täysin alkoholista. No sitä plussaa ei vaan kuulunut , kuukaudet kului, vuosi tuli täyteen Päätin etten jaksa enää jatkuvasti miettiä että en voi yhtäkään lasia ottaa joten otan nykyään esim. loppukierrossa punaviiniä lasin , olen myös oviksen aikaan koettanut rentoutua lasilla punaviiniä. Vappuna join lasin kuohuvaa koska menkat kolkutteli ovella. Jos jostain kumman syystä se plussa tulisi vielä niin sitten alkoholi ehdottomasti pois.

Eilen otettiin pissanäyte lääkärissä, ei tulehduksen viittaavaa Ei kyllä otettu myöskään hcg mittausta tai edes kysytty raskauden mahdollisuutta :/

Meillä talletuksia tässä kierrossa -4 ja -1 , tänään oletettu ovulaatio oireiden ja ennusteen perusteella Tänään varmaan vielä jos jaksaa En jaksa stressata enää noista päivistä,kun ei aiemminkaan ole onnistunut vaikka olisi ollut joka päivä oviksen ympärillä.
Oon lukenut ja seurannut tätäkin palstaa ja varsinkin sun tarina mietityttää.. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, että sun miehelle ei tehdä mitään tutkimuksia.🙄 "Vika" voi myös olla hänessä. Vaikka ette ole hoitoihin menossa, miksi ette tee esim.siittiöanalyysia hänelle tms.🤔 Kuukaudesta toiseen ressaat, kun ei onnistu ja oletat, että sinussa on se syy, miksi ei tärppää.😔

Jos ei kuitenkaan lääkäri tai kukaan ole selkeää syytä löytänyt miksi ei tärppiä tule. Alhainen ferri ei estä raskaaksi tulemista tai lantion virheasentokaan. Toki sinulla on jo ikää, mutta mahdollisuuksia senkin puolesta voisi vielä olla..

Kun lukee sun kirjotuksia, niissä on tosi paljon negatiivisia sävyjä ja toki ymmärrän, että tulee niitä, kun pitkä yritys takana. Ja SAA tullakkin! Kaikki tunteet on sallittuja ihan jokaiselle!😊 Ei tarvi verrata muiden yritysaikaa tms. Mutta kun esim.tuttava kertoo raskaudesta tai saa vauvan, kun se on sulle.😣 Onhan se tosi harmi, kun ei voi iloita toisen puolesta..

Luulisi olevan helppo kääntää tutkimuksia myös miehen puolelle, eikä sinä sinä sinä.. Ja sitä kautta sitten älytön ressi ja kaikki on paskaa, kun ei tärppiä tule.

Ja varmaan heti mmutaan alas, kun "vierailija" tulee ja kommentoi.😅

En missään nimessä halua tätä sanoo pahalla. Ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja etenkin vielä tärppiä!!😊👍

Yhteistyössä