Kyllä tosi hyvin näkyy jo! IhanaaÄsken tein vielä cb:n testin. Toisessa aamuiset pc:n tulokset.
https://aijaa.com/jsMjyH
https://aijaa.com/as0Duf
Vähän jännittää kuinka tässä käy. Täytyy vielä parin päivän päästä testata vahvistuuko viivat.

Kyllä tosi hyvin näkyy jo! IhanaaÄsken tein vielä cb:n testin. Toisessa aamuiset pc:n tulokset.
https://aijaa.com/jsMjyH
https://aijaa.com/as0Duf
Vähän jännittää kuinka tässä käy. Täytyy vielä parin päivän päästä testata vahvistuuko viivat.
Vaihtelee. Mulla oli jo ihan toivoton tunne, ettei tänä vuonna ehtisi enää vauvaa saada. Ja vieläkin on ihan epätodellinen olo, kun tuo plussa tuli vasta näin myöhään. En oo kyllä testejä kovin montaa tehnyt, kun asennoiduin niin jo uuteen kiertoon. Kestää jonkun aikaa tajuta, että onkin raskaana.Ihanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa
Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen
Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Vaihtelee tyyliin tunnin välein joka kierrossaIhanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiä joka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa
Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsä Haluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen
Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppää Viime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Jospa sieltä plussa tulisi!Mä en vieläkään kerennyt muistanut testata. Nyt lähinnä itkettää et ku aika varma nega tulossa nii todennäköisesti tuo oli vika mahos -23 vauvaan![]()
Toivon niin plussaa sulle!Mä en vieläkään kerennyt muistanut testata. Nyt lähinnä itkettää et ku aika varma nega tulossa nii todennäköisesti tuo oli vika mahos -23 vauvaan
Vaihtelee ihan yhden kierron aikana ja monestiIhanasti täällä on taas ihmisillä jänniä hetkiäjoka kerta sydäntä lämmittää kun joku saa testiin kaksi viivaa
Ja sitten, miten nää päivät mateleekaan oviksen jälkeen. Vasta DPO 3 ja oon jo ihan kypsäHaluan jo testata ja ennenkaikkea TIETÄÄ mihin ajatukset pitää seuraavaksi siirtää, raskausjuttuihin vaiko seuraavaan ovikseen
![]()
Vaihteleeko teillä eri kierroissa tunne onnistumisesta? Mulla on tässä kierrossa jotenkin semmonen fiilis, että tämä on se kierto kun tärppääViime kierrossa oli taas ihan päinvastainen olo. Saapa nähdä kuinka käy.
Kiitos@cordola89 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Mulla on samanlaisia tunteita. Tunnen itseni niin tyhmäksi ja typeräksi, miksi edes kuvittelen että voisin tulla raskaaksi kun tietää miten vaikeaa se voi olla. Nyt alkaa vähän helpottaa kun uusi kierto etenee ja seuraava yritys lähenee. Koitan ottaa vähän rennommin ja keskittyä muihin asioihin. Helppoa se ei kyllä ole kun vauva-asia pyörii koko ajan mielessä. Tsemppiä sulle uuteen kiertoon
HalauksiaKiitoson kyllä niin paska olo, itkettää vaan..muutama viikko sitten vasta liityin tähän ryhmään, antaa kyllä voimaa..kiitos kaikille
kyllä ärsytti ihan muutama päivä sitten kun kerroin työkaverille että otettiin toinen koira. No hän kysyi miksei me lapsia tehdä. Jotain vastasin, jotta unohettas koko puheenaihe, niin mainihti vaan että alan olla kohta liian vanha jos vielä odottelen
se työkaveri ei muutenkaan mieti ihan loppuun asti, mut vähän satutti
![]()
Uskomatonta millasia möläyttelijöitä ihmiset voi olla. Tosi ajattelematonta puhetta!Kiitos on kyllä niin paska olo, itkettää vaan..muutama viikko sitten vasta liityin tähän ryhmään, antaa kyllä voimaa..kiitos kaikille kyllä ärsytti ihan muutama päivä sitten kun kerroin työkaverille että otettiin toinen koira. No hän kysyi miksei me lapsia tehdä. Jotain vastasin, jotta unohettas koko puheenaihe, niin mainihti vaan että alan olla kohta liian vanha jos vielä odottelen se työkaveri ei muutenkaan mieti ihan loppuun asti, mut vähän satutti
Hänellä oli jo 5 lasta edellisestä lestadiolais-taustaisesta perheestä, avioero kuitenkin vireillä mut kai oletti että kaikilla onnistuu heti ekasta kerrasta niinkun hänelläUskomatonta millasia möläyttelijöitä ihmiset voi olla. Tosi ajattelematonta puhetta!
IhanaaTänään dpo14 & 30/28-30
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!