Mäkin tein tänään ensimmäisen ovulaatiotestini. Nyt kp 10, mielenkiinnolla odotan millainen on illalla ja huomenna aamulla. https://aijaa.com/10kq00Ovisplussahan se sieltä tuli tänään jo, kp 13. Laitanpa kuvankin, kun on usein puhetta siitä miten tumma viiva ovisplussa on. Mulla se on näin tumma, alla eilinen kp 12 testi verrokkina, ainakin oikean puolen ollessa kyseessä. Kaks edellistä on saanut alkunsa myös oikealta joten toivotaan parasta
Voi olla jo illalla plussa. Mulla oli meinaan just tuollainen aamulla ja sitten illalla oli plussa. Digi näytti aamulla jo plussaa mutta tikku illallaMäkin tein tänään ensimmäisen ovulaatiotestini. Nyt kp 10, mielenkiinnolla odotan millainen on illalla ja huomenna aamulla. https://aijaa.com/10kq00
Ajattelin, että olisin ihan liian aikaisin liikkeellä, mutta yllättävän tumma olikin. Jännää...
Ovisplussa on -1, seur päivä eli oletettu ovis 0.Miten ne nyt dpo t meni? Ovis plussa 0 vai -1?
Nyt on dpo 4 tai 5. Mutta mulla on ihan törkeät seksihalut . Ja tietysti lapset nukkuu eri aikaan päikkärit niin ei voi miehen kanssa pelehtiä. Eli jotain hormonaalista toimintaa on.
Silloin ku on tiedossa ovisaika varmasti ultralla nii alotan terot ja cyclogestin dpo2 mut jos on ilman ovitrelleä ja nähtyä ovista nii dpo3 joo.@Tiukuna , sulla oli ainakin nyt cyclogest, mikä ohje sulla oli aloittamiseen? Jos ymmärsin oikein niin 4pv ovis+ eli dpo3 siis?
Ok, kiitos. Aloitan sitten dpo3, ovis aika varmasti tänään tikuista ja vahvoista tuntemuksista päätellen. Ultra oli maanantaina jolloin 15mm folli, sekin täsmään ovikseen tänään.Silloin ku on tiedossa ovisaika varmasti ultralla nii alotan terot ja cyclogestin dpo2 mut jos on ilman ovitrelleä ja nähtyä ovista nii dpo3 joo.
Ilmeisesti mä ovuloin tälleen kp50 kohilla[url=https://aijaa.com/QuToOZ][/URL]
Oon tehny monena päivänä ja edelleen tänään täysin negatiivinenOotko tehny r-testin? Ovistesti voi reagoida myös raskauteen
Kiitos kysymästä, testasin toki!
kuulostaa epätodennäköiseltä että olis vielä vanhaa viivaa näkyvissä? testaisin parin päivän päästä uusiksi ja jos on viiva vahvistunut niin eiköhän oo uusi raskaus silloinOsaako kukaan sanoa, voiko hcg nousta uudelleen keskenmenon jälkeen ilman että kyseessä olisi uusi raskaus? Sain varhaisen keskenmenon kuukausi sitten ja keskemenoavuotoa seuraavana päivänä hcg oli veressä enää 13. Uutta hcg seurantaa ei enää määrätty koska arvo oli jo noin alhainen silloin. Ovulaatio tuli testien ja oireitten perusteella siitä kahden viikon päästä ja nyt dpo 11 raskaustesti näyttää taas haaleaa positiivista. Testin tein 25mlU/ml testillä. Onko mahdollista että keskenmeno raskaus enää testissä näkyisi vai voinko luottaa että uusi raskaus on alkanut?
Joo niimpä ajattelin uusiksi testailla huomenna tai ylihuomennakuulostaa epätodennäköiseltä että olis vielä vanhaa viivaa näkyvissä? testaisin parin päivän päästä uusiksi ja jos on viiva vahvistunut niin eiköhän oo uusi raskaus silloin
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!