Limat, kivut ja seksihalut sekä nuo viivat niin ei voi erehtyä, että mikä on menossa

Ihanaa, että mun keho toimii,mutta ei hyödynnetty eikä hyödynnetä tätä kiertoa..
Tsemppiä meille kaikille

Onnea plussanneet

Nou hätätuoksuuko täällä teidänki mielestä plussa-aalto? 🫶 olis ihanaa kun moni plussais joulun allaedit: ja just ku olin julkaissut tämän niin huomasin että @Mamiks on negannu
![]()
Mulla toimi jos on ne vaaleenpunaset apteekkarin testit. Näytti kyllä tasaviivat oikeeseen aikaan.Onnea plussanneilla ja tsemppiä piinailijoille
Viime yönä heräsin taas niin kamalan kurkkukipuun et oli pakko ottaa Buranaa että sai aamuun nukuttuamutta ilmeisesti koronasta huolimatta ovis tekee tuloaan! Viimeksikin se oli kyllä vasta seuraavan kierron ovis mikä jäi kunnolla tulematta... Ens yö pelottaa kun ei sitä Buranaa nyt varmasti enää uskalla ottaa, ovis todennäköisesti pe, tänään alkoi ekat jomottelut ja eggistäkin havaittavissa, flokin ennustaa oviksen juuri perjantaille
![]()
Mitäs kokemuksia apteekin ovulaatiotesteistä, tommosista puikoista? Mies osti niitä enkä oo koskaan ennen käyttänyt muita ku halpoja liuskoja![]()
Ihanaa, onnea!Kiitos tsempeistä ja onnitteluista!
Ei meinattu miehen kanssa saada unenpäästä illalla kiinni kun oltiin ihan epäuskoisina ja täpinöissä ja mitä kaikkea. Pakko myöntää, että en ois uskonut, että tämä on totta! Täällä vaan tyhmä hymy naamalla painetaan menemään!
Aamuinen diginäyttö sanoi: Raskaana 2-3
Kai tässä sitten sinne plussanneisiin siirryn jo.
Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Toivotaan viivan vahvistumista viikonloppuna.
Ei voi täysin verrata. On nää lääkkeelliset kierrot sen verran eri. Ilman lääkettä kierto n. 30-32 päivää. Ovis n. Kp18-20. Lääkkeellä nyt ovis oli kp13 ja sen jälkeen käytössä keltarauhashormoonin (mul ei oo ennen ollut tätä määrää käytössä mut normaalisti menkat alkaa aikaisintaan dpo16-17 tän läpi tiputtelee. Nyt on tupla määrä et luulen et menkat ei välttämättä tulis ennen ku nää lopettaisi. Normi kierrossa ilman lääkettä menkat olis jo alkanut. Nyt on kp26 ja dpo13. Raskauden jälkeen menkat alkanut dpo10-12Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Toivotaan viivan vahvistumista viikonloppuna.
Hyvin on siis mahdollista että sinulla vielä viivat vahvistuu! Toivotaan parasta.Ei voi täysin verrata. On nää lääkkeelliset kierrot sen verran eri. Ilman lääkettä kierto n. 30-32 päivää. Ovis n. Kp18-20. Lääkkeellä nyt ovis oli kp13 ja sen jälkeen käytössä keltarauhashormoonin (mul ei oo ennen ollut tätä määrää käytössä mut normaalisti menkat alkaa aikaisintaan dpo16-17 tän läpi tiputtelee. Nyt on tupla määrä et luulen et menkat ei välttämättä tulis ennen ku nää lopettaisi. Normi kierrossa ilman lääkettä menkat olis jo alkanut. Nyt on kp26 ja dpo13. Raskauden jälkeen menkat alkanut dpo10-12
Viimeksi ku tehtiin inssi mulla oli kohdunulkoinen ja mahdollisesti myös kohdunsisäinen raskaus samaan aikaan. Silloin sain ekan haaleimmasta haalean haamun vasta dpo14 ja silti verikoe hcg oli ihan ok tästä viikon päästä et en oo huolissani niinkään siitä et on jo dpo13 ja haamu vasta mut täytyy nähdä et viiva vahvistuu ku Digi eilen oli nega :/
Täällä ihan sama, eilen oli vähän aikaa selkeetä ovis kipua ja tänään kans mut vaan pienen hetken, pistää miettimään tuleeko kunnon ovista... Oli kyl samaa sen viime koronan jälkeen et ei tullu kunnolla.... Aattelin että testaan tän oviksen ihan vaan että näkee tapahtuuko edes vaikka en tärppiin uskoSiis nyt on pari kiertoo ollut niin selkeet ovulaatio-oireet, ja aattelin sit etten tikuta tässä kierrossa niin nyt ei mitään! Toissailtana vähän jomotti mutta siinäpä se. Nyt heti miettii tuleeko sitä ovista ollenkaan. Yleensä ollut tää n. kp15. Että koska sitä nyt sit olis piinalistalle tullut. Jospa vielä tänään tulis jotain merkkejä..
Voi että! Iisisti ainakin lumitöiden kanssa! Koronasta palautuminenkin kun saattaa olla oma prosessinsa. Toivottavasti kuitenkin ovis sieltä tulis eikä tuo kökkötauti sitä nyt heittele. Ärsyttävää kyllä kun menee monilla heti kierto sekasin tuosta! Mullakin on ollut korona, mutta menkoissa en huomannut eroa, oviksesta en sitten tiiä kun tuolloin en sitä seuraillut sen kummemminTäällä ihan sama, eilen oli vähän aikaa selkeetä ovis kipua ja tänään kans mut vaan pienen hetken, pistää miettimään tuleeko kunnon ovista... Oli kyl samaa sen viime koronan jälkeen et ei tullu kunnolla.... Aattelin että testaan tän oviksen ihan vaan että näkee tapahtuuko edes vaikka en tärppiin usko olo on edelleen ihan kamala, kahdeksas päivä kurkku kipua ja tuntu että saan slaagin ku tein hetken lumitöitä
Tänään mulla jäi väliin testi. Jos ei yöllä ole alkanu nii käyn hakee testiä kun pääsen yövuorosta. En usko edelleenkään plussaan.Täällä dpo 13 ja päivällä tehty testi nega, kp28. Edellinen kierto oli 29 päivää ja sitä edellinen 28 päivää. Eikös nuo yöllä menkat alkane. Sain eilen testiajan jälkeen (reilusti siis testi ajan jälkeen) viivan paikan Sofi:n testiin joka vähän sai ajatukset leijailemaan, mutta mutta ei se auta kun ruveta haaveilemaan syyskuisesta.![]()
Minäkin toivon niin sinulle kuin itselleni sitä plussaa!Tänään mulla jäi väliin testi. Jos ei yöllä ole alkanu nii käyn hakee testiä kun pääsen yövuorosta. En usko edelleenkään plussaan.
Silti toivon sitä. Toivotaan sulle kans ja että menkat jää tulematta![]()
Minäkin kävin tänään muutaman testin hakemassa kaupasta lisää ja heti testaamisen jälkeen mietin että miks hitossa piti taas ostaa kun tietää loppu tuloksen.Tänään mulla jäi väliin testi. Jos ei yöllä ole alkanu nii käyn hakee testiä kun pääsen yövuorosta. En usko edelleenkään plussaan.
Silti toivon sitä. Toivotaan sulle kans ja että menkat jää tulematta![]()
Joo@Torspo8 Onnea vielä plussasta!
@Tiukuna Kuva on tosiaan hieman epätarkka, en näe enää sitä eilistä selvää haamuakaan.
@Rasberry_jam PC:n tikku on vielä punainen kun väriosa liikkuu, mutta ehkä siellä jotain näkyy? En tosin enää luota märkään tikkuun kun olen joskus erehtynyt liikkuvaa väriä luulemaan haamuksi ja toiveet on turhaan nousseet. Tikku oli sitten kuivana niin nega kuin voi olla.
Vaikka itsellä ei ole nyt mitään meneillään niin on hauska tulla tänne jännittämään muiden testejä!
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"