VoimiaMut voi poistaa plussanneista ja laittaa perään km x3. Tällä kertaa päästiin viikolle 9+1, tänään todettiin syke lakanneeksi. Palaan tänne joskus jos jaksan.

VoimiaMut voi poistaa plussanneista ja laittaa perään km x3. Tällä kertaa päästiin viikolle 9+1, tänään todettiin syke lakanneeksi. Palaan tänne joskus jos jaksan.
Mikä siinä muuten on, että miehet ei voi kommunikoida selkeästi.Tässä taas omaa jatkokertomusta: Mies sanoi kortsujen menneen vanhaksi toisesta paketista ja toisessa on helmikuulle 2023 asti "tuoreina" pysyviä, kysyin onko niitä monta ja ostiko kauppareissullaan lisää, mies vastasi että 4 tai 5 ja että ei, miksi ois pitänyt.. Jäin sanattomaksi ja mieskään ei selittänyt mitään mitä tuolla tarkoitti.
Ja naisia sanotaan hankalaksi
En haluaisi nyt udella mitään enkä painostaa, taidan antaa asian olla nyt hetken.. Joko meillä on seksiä kerran kuussa seuraavat 4-5kk tai sitten alkoi miehen puolelta lähtölaskenta vauvayritykseen
Ovulaatiotestit pysyvät yksiviivaisina, eilen oli kuitenkin roskishaamuviiva illalla.. En tiiä luotanko siis edes noihin testeihin Menkat loistavat poissaolollaan...
Tsemppiä meille kaikille
Paljon onnea!!!Tuntuu epätodelliselta? Olin ihan varma ettei tuu nappaamaan hetkeen
Kiitti!!Paljon onnea!!! Ihanaa!
Tsemppiä ultraan!Kohta lääkäriin ultraan, taas jännittää jos ei siellä näykään yhtään munasolua tarjolla, limakalvot on ilmeisesti huonossa kunnossa kun eilen hommien jälkeen alkoi ihan vuotamaan, ei saisi käyttää mitään liukkaria mutta on pakko.
Mitä valmisteita näytätte?
Tänään hymiö vilkkuu jo että on ovis tulossa, Flo ennustaa perjantaiksi voikin pitää paikkansa.
Toivotaan parastaKohta lääkäriin ultraan, taas jännittää jos ei siellä näykään yhtään munasolua tarjolla, limakalvot on ilmeisesti huonossa kunnossa kun eilen hommien jälkeen alkoi ihan vuotamaan, ei saisi käyttää mitään liukkaria mutta on pakko.
Mitä valmisteita näytätte?
Tänään hymiö vilkkuu jo että on ovis tulossa, Flo ennustaa perjantaiksi voikin pitää paikkansa.
Voisko olla ihan ”vain” kilpirauhasongelmia? Kannattaa ne käydä tarkistuttamassa jos on vuotohäiriöitä/hikoilua! En todellakaan usko että vielä vaihdevuodet kyseessäKovasti uusia kiertoja täällä muillakin, todella kurjaa paljon tsemppiä kaikille!
Mulle voisi päivittää myös tälle päivää kp3 tai huomiselle kp4.
hanat ei ole auennut vieläkään, mutta tälle aamua rtesti negatiivinen. Uskoisin, että en ehkä ole ovuloinut ja nyt tuhruttaa pitkälti sitten ennen kun menkat kunnolla alkaa, kun kierukan kanssa vuodot olleet niin niukkoja. Ehkäpä ensi kierrossa sitten jo saisin kunnolla oviksen kiinni. En ole varma miten pitäisi tämä kierron alku laskea, kun tosiaan pelkkä pikkuhousun suoja riittää, että jos alkaa jossain vaiheessa kunnolla vuotaa niin sitten kai se kierto oikeasti alkaa vasta siitä? Tästä taidettiin täällä aiemminkin puhua. Haastavaa myös nyt arvioida milloin sitten alkaisi tikuttaa ovista kun vähän epäselvää milloin kp1. Jos jollain kokemuksia, niin saa vinkata.
ikäähän minulla on ”vasta” 32, mutta nyt ollut myös tosi pahaa hikoilua, kuumia aaltoja aivan, joten vähän alkanut pelottaa ettei voisi olla ennenaikaiset vaihdevuodet jo täällä. Mutta toivotaan ettei sentään olisi…
Pitäisi varmaan testauttaa jooVoisko olla ihan ”vain” kilpirauhasongelmia? Kannattaa ne käydä tarkistuttamassa jos on vuotohäiriöitä/hikoilua! En todellakaan usko että vielä vaihdevuodet kyseessä
Ainakin ammattilaiset sanoo että KP1 kun on kunnon vuoto, eli tiputtelua on vain välivuotoa.. varmaan turhauttavaa
Mä oon tykännyt kyllä siitä -1!Kertokaahan fiksuimmat miten kannattais toimia.
Mulla ensviikolla ovis luultavammin torstaina, jolloin ollaan samalla paikkakunnalla joten mahdollista touhuta dpot -1 ja 0 jne kannattaisko kuitenkin vielä yrittää -2? Jos vaan on järkevää niin pystytään järjestämään myös ma -4 , ja ke -2 ja sitten tietysti torstaina ollaan saman katon alla. Mitä mieltä pitääkö mun raahautua samalla paikkakunnalle ja varata hotelli, että päästään hyödyntämään myös -2 päivä, vai onko ihan järjetön ajatus.
Kyllä mä luottasin siihen että -1 ja 0 riittää, niihin aina ite panostaa enitenKertokaahan fiksuimmat miten kannattais toimia.
Mulla ensviikolla ovis luultavammin torstaina, jolloin ollaan samalla paikkakunnalla joten mahdollista touhuta dpot -1 ja 0 jne kannattaisko kuitenkin vielä yrittää -2? Jos vaan on järkevää niin pystytään järjestämään myös ma -4 , ja ke -2 ja sitten tietysti torstaina ollaan saman katon alla. Mitä mieltä pitääkö mun raahautua samalla paikkakunnalle ja varata hotelli, että päästään hyödyntämään myös -2 päivä, vai onko ihan järjetön ajatus.
Äh!Täällä dpo 10 ja eilen ja tänään negat testattu. Eilen piti vetää vähän happea kun oli aiemmin niin paljon toiveita tätä kiertoa kohtaan. Kieltämättä alkaa raskaus tuntua jo aika kaukaiselta toiveelta, mutta ei se auta ku suunnata katse seuraavaa kiertoa kohti. Eiköhän ne toivonrippeet taas nouse viimeistään kahen viikon päästä
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"