Haaveena vauva 2023

@Tiukuna PC:n liuska on ainakin vahvistunut huomattavasti! Sanoisin raskaana kunnes toisin todistetaan.

Onko muilla, jotka kokeneet kemiallisen raskauden, vaikuttanut se seuraavaan kiertoon mitenkään? Onko ovis tullut kuitenkin normaalisti vai aikaisemmin? Mietin kun mulla oli todella runsas ja kipeä vuoto kolme päivää, mutta nyt loppunut kuin seinään vaikka yleensä menkat 5 päivää. Mietin voiko ovulaatio tulla sitten aikasemmin. Pitää kyllä varulta alkaa tikuttamaan ajoissa
Mulla oli ovis kemiallisen jälkeen normaaliin aikaan (tai ehkä päivän aikaisemmin) mutta seuraavat kuukautiset alkoi jostain syystä aikaisemmin.

Tänään oli toinen ultra ja kiitos Gonalin, oli sieltä puskenut pari follia ihan ok kokoon. Saatiin siis inssipäivä keskiviikolle! Ei kyllä ole silti kovin varma olo kun follit on tällä kertaa pienempiä kuin viimeksi. Ovitrelle sentään pistetään nyt hieman aikaisemmin kuin vuorokausi ennen inssiä. Ehkä munasolu kerkiää jopa irtoamaan.

Mä itse oon noihin luontaistuotteisiin hiukan skeptinen. Noilla tuntuu olevan vähän muoti ilmiö. Milloin on mikäkin rohto tehokkain raskautumiseen. Jossain vaiheessa oli Royal gelee hitti tuote samoin greippi mehun ihmeeseen hehkutetaan. Kun ei ole kunnon tutkimus tietoa että auttaako ne tosiaan vai onko rahastusta. Luontaistuotteet on vähän uskomus tuotteita. Joskus on myös niin että luontaistuotteissa on oikeasti kyseistä ainetta tosi vähän kaikki muu on ns täyte ainetta. En sano etteikö se jollain toimi mutta itse koen ettei ole ollut mitään apua.
Mä oon kanssa tosi skeptinen kaikkeen luomtais rohtoihin, homeopatiaa yms. Mut uskon kyl et jotkut tuotteet just buustaa sitä kehon omaa toimintaa, etenkin intialaiset ja kiinalaiset yms. rohdot on tosi mielenkiintoisia kun sielläpäin se luontaislääke kulttuuri on niin erilainen kun täällä ja niillä on niitä suvussa kulkevia reseptejä yms.🙈 😆

Mä selailin huvikseni vanhaa viestikeskustelua mun ystävän kanssa siihen hetkeen kun rupesin odottaa meidän kolmatta, ja mulla on silloin kyllä ollut raskausoireita jo ennen kiinnittymistä! 😳 Tai siis oletettavasti näin, mä kun tolla kertaa tunsin kiinnittymisen kovana vihlaisuna ja sen jälkeen tuli heti pieni vuoto, ja sit lasketusta ajasta laskettuna kiinnittyminen oli just sinä päivänä, kun sen tunsin ja tuli vuoto. Kaks päivää ennen sitä oon ihmetellyt mun kaverille jäätävää nälkää, ja nälkä oli mulla kolmannessa raskaudessa suurin oire alussa. Ja joo, ei tarvii tulla kertomaan, että tieteellisesti se ei oo mahdollista, koska raskaushormonia alkaa tulemaan vasta kun kiinnittyminen tapahtuu, tiedän kyllä.

P. S. Arvatkaa alkoiko järkky nälkä 😂😂

• Tykkää
Reactions: Mamiks
Mä oon kanssa tosi skeptinen kaikkeen luomtais rohtoihin, homeopatiaa yms. Mut uskon kyl et jotkut tuotteet just buustaa sitä kehon omaa toimintaa, etenkin intialaiset ja kiinalaiset yms. rohdot on tosi mielenkiintoisia kun sielläpäin se luontaislääke kulttuuri on niin erilainen kun täällä ja niillä on niitä suvussa kulkevia reseptejä yms.
Joo kiinalaisilla on vaikka mitä rohtoja. Uskotaan että tiikerin luujauho ym auttaa miehen seksuaalisuutteen. Vähän niinkuin poronsarviuute pohjoisessa 😂.

• Haha
Reactions: jempppis
En voi olla kommentoimatta luontaistuotteista sitä, että niitähän harvemmin on tutkittu raskauden aikaisessa käytössä ja kyllä niistä voi olla haittaakin. Lisäksi se, että sisältävätkö sitä mitä paketin kyljessä lukee vai onko jotain muutakin. Kannattaa olla vähintäänkin tarkkana mistä ostaa ❤ Mihinkään tiettyyn valmisteeseen en ota kantaa.

Mä itse oon noihin luontaistuotteisiin hiukan skeptinen. Noilla tuntuu olevan vähän muoti ilmiö. Milloin on mikäkin rohto tehokkain raskautumiseen. Jossain vaiheessa oli Royal gelee hitti tuote samoin greippi mehun ihmeeseen hehkutetaan. Kun ei ole kunnon tutkimus tietoa että auttaako ne tosiaan vai onko rahastusta. Luontaistuotteet on vähän uskomus tuotteita. Joskus on myös niin että luontaistuotteissa on oikeasti kyseistä ainetta tosi vähän kaikki muu on ns täyte ainetta. En sano etteikö se jollain toimi mutta itse koen ettei ole ollut mitään apua.
En minäkään näihin paljon luottoa laita vaan tuntuu että jotain on nyt kokeiltava.

• Tykkää
Reactions: Millis86
Tilasin myös tuotteen Ruohonjuuresta Täällä kohta koetettu kaikki mahdolliset. Tässä kierrossa uutena E-vitamiini.

Tänään kp19 ja aamulla heräsin jo ensimmäiseen kuumuus kohtaukseen, ei varsinainen hikipuuska mutta kuuma kumminkin Dpo taitaa olla 8
Miten oliko sulla se gynekologi pian? Muistelin että joskus kirjoitit siitä tarkistetaan limakalvot? 🤔.

vierailija
Luontaistuotteista. Todella hyvä että olette skeptisiä, mutta ei kaikki ole paskaa.
Olkaa myös yhtä skeptisiä nykypäivän lääkkeisiin, luontaisilla harvoin on sellaisia määriä haittavaikutuksia kuin teollisilla lääkkeillä (niillä usein saadaa uusia vaivoja joita hoidetaan toisella lääkkeellä ja niin edelleen).

vierailija
Luontaistuotteista. Todella hyvä että olette skeptisiä, mutta ei kaikki ole paskaa.
Olkaa myös yhtä skeptisiä nykypäivän lääkkeisiin, luontaisilla harvoin on sellaisia määriä haittavaikutuksia kuin teollisilla lääkkeillä (niillä usein saadaa uusia vaivoja joita hoidetaan toisella lääkkeellä ja niin edelleen).
Kannattaa myös muistaa, että luontaistuotteiden valmistusta ei valvota millään tapaa. Lääkkeiden valmistusta valvotaan tarkasti.

• Tykkää
Reactions: Millis86
Tänään on taas tullut sellaista vaaleaa punaista vuotoa. Hieman enemmän kun eilen, mutta edelleen kuitenkin vain vessassa pyyhkiessä. Siteeseen ei jää mitään. Onkohan ihan toiveet menetetty et tää raskaus voisi "jatkua" vai kuinka yleistä on vuotaa alkuraskaudessa? Mulla oli ne kaks kypsää follikkelia et jos molemmat olisi yrittänyt kiinnittyä ja toinen vuotaisi pois nii se toki olisi mahdollisuus vuodolle, mut kuinka todennäköistä on et tää on vaa hitaasti alkavat menkat? Kohdunnapukkaa kokeilin ja se on nii ylhäällä et hyvä kun edes löydän ja sellainen pieni (ja kiinni oletettavasti). Normaalisti kun menkat alkaa se on tosi alhaalla ja sellai iso.

https://aijaa.com/pWLKn4

Tässä vielä rinnalla eilinen täysin nega ja tämän aamuinen. On mökillä niin kelmeä valo ettei parempaa saa.

Ovis mulla oli kp 19 nyt siis kp 31 ja dpo12. Talletteluja oli -2 ja -1. Kp 13 ultrassa oli limakalvo 4,7mm joten kaipa se on ehtinyt kasvaa sitten vielä lisää ☺
Viikko sitten ehkä jotain epämääräistä alavatsaoloa mikä saattoi olla kiinnittymisestä (tai sitten ei). Muuten ei ole mitään oireita, unia oon nähny neljä viisi yötä normaalia enemmän mutta se on aina loppukierrossa. Unisykkeet on hieman korkealla, sekin aina loppukierrossa mutta molemmissa raskauksissa myös sitten jatkunut kuten unetkin.

Ei tuo enää mikään haamu ole vaan selkeä plussa . Toivottavasti nyt pysyy mukana loppuun asti
Samaa olin tulossa sanomaan, että mun mielestä tää on kyllä jo plussa ❤

Tänään on taas tullut sellaista vaaleaa punaista vuotoa. Hieman enemmän kun eilen, mutta edelleen kuitenkin vain vessassa pyyhkiessä. Siteeseen ei jää mitään. Onkohan ihan toiveet menetetty et tää raskaus voisi "jatkua" vai kuinka yleistä on vuotaa alkuraskaudessa? Mulla oli ne kaks kypsää follikkelia et jos molemmat olisi yrittänyt kiinnittyä ja toinen vuotaisi pois nii se toki olisi mahdollisuus vuodolle, mut kuinka todennäköistä on et tää on vaa hitaasti alkavat menkat? Kohdunnapukkaa kokeilin ja se on nii ylhäällä et hyvä kun edes löydän ja sellainen pieni (ja kiinni oletettavasti). Normaalisti kun menkat alkaa se on tosi alhaalla ja sellai iso.
Kyllähän se alkuraskauden vuoto taitaa olla aika yleistä. Ootko neuvolaan ollu jo yhteydessä, ja kyselly vuodoista?

Samaa olin tulossa sanomaan, että mun mielestä tää on kyllä jo plussa

Kyllähän se alkuraskauden vuoto taitaa olla aika yleistä. Ootko neuvolaan ollu jo yhteydessä, ja kyselly vuodoista?
En oo kyl ollu, enkö klinikallekaan. Tuntuukun ei mulla oo vielä tietoa siitä oonko raskaana et mitä mä niille soittelisin. Eikö ne kuitenkin vain sanoisi et odota ja soita sit vaikka jos menkat ei oo viel viikon päästä alkanut ja jos raskaustesti vielä positiivinen? Me asutaan pk-seudulla, en usko et niillä on yhtään resursseja neuvolassa enempään, kun normaaliin raskauden seurantaan

En oo kyl ollu, enkö klinikallekaan. Tuntuukun ei mulla oo vielä tietoa siitä oonko raskaana et mitä mä niille soittelisin. Eikö ne kuitenkin vain sanoisi et odota ja soita sit vaikka jos menkat ei oo viel viikon päästä alkanut ja jos raskaustesti vielä positiivinen? Me asutaan pk-seudulla, en usko et niillä on yhtään resursseja neuvolassa enempään, kun normaaliin raskauden seurantaan
Se voi kyllä olla 😔 mut toisaalta, eihän se kysyminen mitään maksa.. Jos käviskin tuuri ja ne tarjoaisi varhaisultraa parin viikon päähän 🤔 vai saatko sen klinikan kautta joka tapauksessa? Tsemppiä odotteluun, se on kyllä piinaavaa!

Mä oon noita alkuraskauden vuotoasioita selvitellyt ja on se normaalia. Monessa lähteessä todettiin, että kivuton vuoto on tavallista. Mulla vuotoon liittyi kipua, aika voimakastakin, ja pääsin jo rv 5+3 neuvolaan ultrattavaksi. Selvisi lähinnä se, että raskaus on oikeassa paikassa, eikä kohdunulkoinen. Verikokeessa hcg vastasi viikkoja. Sain lisäksi toisen ultra-ajan 2 vk päähän ekasta, jolloin pitäisi näkyä sykekin, jos kaikki on hyvin. Varmaan kuntakohtaisia eroja, mutta kysyä voi aina 😊

Yhteistyössä