Haaveena vauva 2023

Noniin, ehkä mäkin voisin nyt siirtyä tänne aktiivisemmin kirjottelemaan, kun yrityksen aloitus lähestyy. Päätettiin, että kokeillaan vasta syyskuun oviksesta nyt kuitenkin, eikä vielä tästä elokuun. Oon kuitenkin tikutellut jo ovista tässä kierrossa, että varmistuisi sen tapahtumisesta. Nyt kp 13 ja vielä ei oo tullut plussaa, mutta veikkaan kyllä lähestyvän.:unsure: Outoa, kun kierto on edelleen raskauden ja imetyksen jälkeen vähän kummallinen ja epätasainen, kun aina ennen raskautta oli kellontarkka.

Noniin, minä taas päivittelen. Rinnat on hyvin vähän turvoksissa/kipeät, kun normaalisti ennen menkkoja ne on niin kipeät ja pinkeät, että suihkukin sattuu. Ihme pahoinvointi "kohtauksia" ollut nyt parina päivänä, mutta saattanut olla oireita flunssasta, kun nyt joku sellainen alkamassa. Ollut menkkajuilimisia kyllä myös. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi 6 päivän päästä.

Mähän siis rämmin näissä oloissani edelleen joten jotain iloa elämään ja odotusta tuo TESTAAMINEN! Eka tikku uitettu ja tänään toinen

Onneksi täällä ei tuomita

Eilen illalla aivastellessani tuli oikealle puolelle repäisypistoja

Tallettelut osui muuten tässä kierrossa -1 ja -3.

Uskokaa tai älkää, tilasin eilen mikroskoopin, ne jotka meidän tarinaa tietää niin arvaa mitä mä meinaan sillä tutkia Se on kuulkaa ihan mahdollista. Tutkia siis miehen siittiöitä. Tarvii olla 400x suurentava, se riittää.

Lisäksi, (mulla näköjään on nyt luppoaikaa) YouTuben ihmeellinen maailma kertoo vesilasikikasta.

Vesilasiin vettä täyteen melkein. Tuotokset sinne kaadetaan, odota 2-5min. Jos on siittiöitä normaali määrä ne pitäisi mennä pohjaan. Jos alentunut niin jää keskivaiheille ja jos huono niin jäävät pinnalle.

Kaikkea sitä lukeekin

Ihanaa tiutau kun näkyy testistä ilman purkamatta,
Kuulostaa just siltä mitä mäkin tekisin jos olisi sama tilanne 🤭 Eli ymmärrän ,😀 Omatkin oireet ja nää mun vitamiinihoidot on tutkittu ja selvitetty kaverin kanssa lukemalla tukuittain tutkimuksia PubMedistä. Toki hän on tutkija ja mä hoitoalalla joten yhteistyössä on pohdittu mikä tutlimus on luotettava jne.

Kuulostaa just siltä mitä mäkin tekisin jos olisi sama tilanne 🤭 Eli ymmärrän ,😀 Omatkin oireet ja nää mun vitamiinihoidot on tutkittu ja selvitetty kaverin kanssa lukemalla tukuittain tutkimuksia PubMedistä. Toki hän on tutkija ja mä hoitoalalla joten yhteistyössä on pohdittu mikä tutlimus on luotettava jne.
Ja mehän jo testattiin toi vesilasi juttu 😬
Yli puolet painui pohjaan ja loput jäi pinnalle. 🤞😅 Mutta mielenkiintoista on kyllä 😊😊

Onks toi jo ovisplussa? Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai huomenna vielä
En ole näitä testejä käyttänyt mutta kyllä ne lähes tasavahvoilta näyttää! Jos ei tänään niin viimeistään huomenna!

Lääkärissä käyty ja vielä muutama päivä pistoksia ennen irrotus piikkiä, ei ollut niin hyvin kasvanut kuin aiemmin tässä kiertopäivässä, toivottavasti ei ole huono merkki. Sain myös terolutin tukilääkkeeksi irrotus piikin jälkeen se oli myös uusi tieto että sitäkin voi käyttää. Nyt vaan hyvin ajoitetut tallettelut niin jos vaikka onni suosisi ☺ parisataa taas lääkäri ja lääkkeet päälle melkein satasen..huh kun tekee pahaa🙄

Onks toi jo ovisplussa? Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai huomenna vielä
Mä taisin testata samoilla testeillä 😊 eli sanoisin että on tai jos ei niin ihan viittä vaille! Kannattaa tänään sekä huomenna talletella!

• Tykkää
Reactions: peanut_butter
Lääkärissä käyty ja vielä muutama päivä pistoksia ennen irrotus piikkiä, ei ollut niin hyvin kasvanut kuin aiemmin tässä kiertopäivässä, toivottavasti ei ole huono merkki. Sain myös terolutin tukilääkkeeksi irrotus piikin jälkeen se oli myös uusi tieto että sitäkin voi käyttää. Nyt vaan hyvin ajoitetut tallettelut niin jos vaikka onni suosisi parisataa taas lääkäri ja lääkkeet päälle melkein satasen..huh kun tekee pahaa
Toivotaan parasta , että onni suosisi 💕

Tiedän tuon tunteen ,kun rahan meno hirvittää 😔 En edes viitsi laskea paljonko minulla on mennyt tähän prosessiin rahaa..tekee tosi pahaa jos kaikki onkin ollut turhaa 😥

• Surullinen
Reactions: nobelius
Heipparallaa!
Hurjan ihania plussia näkyy täällä olevan! Onpa mahtavaa!

En ole itse nyt ehtinyt aktiivisesti tehdä mitään täällä, mutta lukemassa kyllä olen käynyt. Ehkä vähän tylsä vaihe ollut kierrossa ja työt kun alkoi, niin ei muuta ehdi ajatellakaan. Vähän turhan paljon stressiä omaan makuun.

Menkat oli ja meni, varmastikin niukimmat ikinä, mikä vähän ihmetyttää. Normaalisti verta on tullut kuin kurkusta ja lysti on kestänyt viikon, mikään supertamponikaan ei sitä ole pidätellyt. Nyt tuntui että pelkkää kevyttä vuotoa 5 päivää. Nyt sitten on jo eilen ja tänään vielä voimakkaammin tuntunut ovulaatiokipuakin. Testaan nyt ovista sofin testeillä ja tän aamun testi oli vahvistunut eilisestä tosi paljon. Teen varmaan vielä illasta toisen, että vaihteleeko kovinkin, vai vahvistuuko ihan tasaisesti. Eikös se lh-piikki voi tulla ihan yllättäen, vaikka edellinen testi olisi ihan haaleakin?

En tiedä onko merkki lähestyvistä menkoista. Mutta tuskin on raskauteen viittaavia. Mutta mulla on hajuaisti herkistynyt ja koko ajan nälkä. Mies jättänyt kiinni olevan sillipurkin keittiöön ja minusta koko kämppä haisi sillille samoin kissan ruuat haisi pirun pahalle. Olisipa nämä pms oireita jotka tulee ennen menkkoja. Lisäksi himoitsen kylmää ruokaa tai siis jäähtynyttä ruokaa. Ajattelin kyllä omaksi kiusaksi maanantaina testata ennen lääkäriä. Voisi sitten jos jollain ihmeen kaupalla ois plussa niin pyytää ultraa. 😊

• Tykkää
Reactions: tiipanen
Onpa ihana katsoa muiden viivojen vahvistumista. Itse kädet ristissä odotan että viivat häviäisi jotta päästään yritystä jatkamaan. Tilasin testejä, yllätys oli suuri kun postissa tuli 40kpl raskaustestejä, olevinaan tilasin ovulaatio testejä. Taisi mennä väärinpäin nyt tilaus ... Mutta testi kun testi.
Mies laittais mut varmaa ulos nukkumaan jos oisin tilannu 40 raskaustestiä 🤣🤣🤣

Yhteistyössä