Haaveena vauva 2023

Milloinkas kanssa piinailijat aikoo testailla vai aikooko ennen vuotoa?
Mulla on sunnuntaiksi (dpo9) tilattu herkkää testiä

@Kiemura (anteeksi jos kyselen jo toistamiseen samaa..) millä testeillä testaat ja Ootko jotain viivaa saanut jossain vaiheessa?

@Sipiriina jospa se kuitenkin yllättäisi näpyistä huolimatta

@Quesadilla plussatuulia

@vauvakuume7 huomenna sitten haamua

@mamma41 pahoittelut Toivottavasti tämä pistoskierto toisi plussan

Voi @SandraB olen pahoillani! Ei teille ole puhuttu luteaalivaiheen stimusta? Se aloitetaan aika pian punktion jälkeen. Joillakin se on tuonut enemmän munasoluja! Mutta toivotaan että jompikumpi näistä kahdesta toisi plussan

@liebling tervetuloa! Sielläkin siis ovisplussa! Pääset tähän samaan piinailukerhoon haluatko listalle mukaan?

@Tiukuna jospa limakalvon paksuus olis hyvä merkki! Mulla oli aikoinaan vikassa ultrassa 13,5 ja siitä meni vielä 5 päivää ennen kuin oli punktio.

@Earhart pahoittelut kp 1
Testasin tänään ehkä dpo9 negan pregcheckillä. Olin ostanut valmiiksi niin pitihän sitä vähän kokeilla 😅 olo muuten aika normaali, mutta oletetun oviksen jälkeen rinnat on oudosti kihelmöineet, ja edes nännit eivät ole erityisen arat. Tää on nyt joku uusi juttu ainakin.

Vitamiineista, oon käyttänyt raskausmonivitamiinia, kun syön pääasiassa kasvisruokaa, niin aattelin että tuleepahan ainakin kaikki tarvittavat siinä. B12 joskus erikseen vielä, mutta sitä tulee mulla myös ruuasta välillä.

Ultrassa käyty ja pientä kasvua oli tullut mutta vain kaksi follia siellä on tyhjennettäväksi perjantaina toimenpiteeseen siis miehen kanssa jo keskusteltiin että tää hoitokierto jääköön meidän viimeiseksi yritykseksi mikäli tästä nyt tyhjin käsin jälleen jäädään
Nyt ei vielä olla tyhjin käsin jäämässä! Jospa laatutyyppi kuitenkin olisi siellä tekeillä! ❤

Ja plussatoivoa @Sipiriina lle. Mulla tuli viime kierrossa useampi iso patti ja silti plussasin. No toki se oli sitten kemiallinen mutta en usko että ne patit silloin kuukautisiin viittasi vaan ihan muuhun.:giggle:

Pahoittelut uudesta kierrosta @Earhart & @mamma41

@Kuumeilija40 pikaisia menkkoja!

Mitä testaamiseen tulee niin itse en kyllä siitä stressaa. Ennemminkin testaamisen odottamista.:ROFLMAO:

VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Quesadilla 7/2022 1.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu

★★★★★★★★★★★★★★★★

9.8.2022 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@~SeaWind KP 30/29-31
@eeveon kp 27/32
@Selis kp 26/28-33
@Quesadilla kp 25/30
@Sipiriina kp 24/25
@Wintersun kp 23/25-27
@Laurenzia kp 21/31
@Mirkkuli26 kp 20/22-25
@Eadni1992 kp 20/26-28
@Kiemura kp 19/28-31
@nobelius kp 17/28-30
@Salasauma kp 16/25
@Tiutau13 kp 15/28-31
@Milaas 14/27
@Tiukuna 14/28-30
@Niisq kp 12/25
@Mamiks kp 11/24-28
@Sanelma_ kp 10/28
@Jossu_95 kp 9/28-30
@Poiski kp 7/36-39
@tätimoonika kp 5/29-31
@peanut_butter kp 3/28-30
@Earhart kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@~SeaWind DPO 14
@Sipiriina DPO 12
@Selis DPO 11
@eeveon DPO 10
@Quesadilla DPO 8
@Laurenzia DPO 5
@Wintersun DPO 4
@Mirkkuli26 DPO 3
@Tiutau13 DPO 3
@nobelius DPO 3
@Millis86 DPO 2
@liebling DPO 1
@Milaas DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nobelius

Onks tää jo ovisplussa! 😍 tuo on kyllä kuivunut yli sen 10min ajan, mutta kävin vessassa vakoilemassa ennen kun 10min oli kulunut, kun mies oli harjaamassa hampaita (hänkin osallistuu tulkintaan 😂) niin silloin oli mielestäni yhtä vahvat. Limoja en ole bongannut, eilen orastavaa oviskipua ja alavatsaturvotusta, tänään vähän nippaillut. Onneksi ihan siedettävää, joskus on ihan todella todella kovia kipuja.
Ja jos tää on ovisplussa, niin onko tänään siis dpo-1 vai dpo0? Varmaan kannattaa huomennakin testata että lähteekö vaalenemaan?

Tsemppiä @Kuumeilija40, onneksi on gyneaika tulossa niin tulee toivottavasti jotain selvyyttä.

Ja komppaan myös muita, sä oot @Wintersun yks tän ryhmän kantavista voimista!

Viimeksi muokattu:

Onks tää jo ovisplussa! tuo on kyllä kuivunut yli sen 10min ajan, mutta kävin vessassa vakoilemassa ennen kun 10min oli kulunut, kun mies oli harjaamassa hampaita (hänkin osallistuu tulkintaan ) niin silloin oli mielestäni yhtä vahvat. Limoja en ole bongannut, eilen orastavaa oviskipua ja alavatsaturvotusta, tänään vähän nippaillut. Onneksi ihan siedettävää, joskus on ihan todella todella kovia kipuja.
Ja jos tää on ovisplussa, niin onko tänään siis dpo-1 vai dpo0? Varmaan kannattaa huomennakin testata että lähteekö vaalenemaan?

Tsemppiä @Kuumeilija40, onneksi on gyneaika tulossa niin tulee toivottavasti jotain selvyyttä.

On! Tänään siis dpo -1, koska varsinainen ovis oletettavasti huomenna. Näin vahva vois kyllä olla jo tänään illastakin. :unsure:

• Tykkää
Reactions: nobelius ja Milaas

Onks tää jo ovisplussa! 😍 tuo on kyllä kuivunut yli sen 10min ajan, mutta kävin vessassa vakoilemassa ennen kun 10min oli kulunut, kun mies oli harjaamassa hampaita (hänkin osallistuu tulkintaan 😂) niin silloin oli mielestäni yhtä vahvat. Limoja en ole bongannut, eilen orastavaa oviskipua ja alavatsaturvotusta, tänään vähän nippaillut. Onneksi ihan siedettävää, joskus on ihan todella todella kovia kipuja.

Joo plussa on, eikun hyödyntämään 😍

• Tykkää
Reactions: nobelius ja Milaas
Saatiin kuin saatiin onnistunut talletus tehtyä, pari edellistä jotka ei nyt niin kriittiset ole ollut ovat epäonnistuneet. Aina sitä voi toivoa että joku kaveri ottaa varaslähdön touhutipassa 😁

Ei täs vielä hätiä mitiä kun ovistikkukin yhtä haaleeta jo monta päivää.
Nyt koitan olla ottamatta talletuksista stressiä, jos ei pysty jokatoinen niin jokakolmaskin varmasti hyvä. Ja meidän tapauksessa jos jotain jo olis niin silloinhan niitä enemmän siellä ois. Kuitenkin oon pyytänyt miestä pitämään tavaraa tuoreena omatoimisesti näinä kausina kun ei olla yhdessä touhuiltu 🥰 Ei ole pistänyt vastaan 🤭😉
Hei nyt kutsuu mun lekuriaika, josko sais olkapäävaivaan apuja ja samalla myös uutta kontrollia kilppareihin, onko pysynyt hyvissä arvoissa 😊

Pahoittelut @mamma41 uudesta kierrosta 😔

Voi kun toivon että saisitte vielä hyviä tuloksia @SandraB ❤❤

Testata voisin perjantaina tai lauantaina, katsotaan nyt miltä tuntuu 😊

Rinnat alkaa kipeytymään, joka aina PMS oire 🤔Olen myös palellut.Olen tosi yllättynyt ollut tässä kierrossa siitä että limakalvot on pysynyt hyvinä, ei mitään ongelmia😊Olisipa estrogeeni tasot parantuneet 👍

Mukavaa päivää kaikille 🌞

@Selis miltä testi näytti?
Ootko muuten miten kipeä koronasta ollut?

@Milaas kiitos sullekin ❤ ja on mahtava ovisplussa! Laskennallisesti tosiaan dpo -1 tänään, laitoin sut piinailijoihin! Nyt vaan hyödyntämään ;)
Mulla testit on joskus 2-3 päivää ollut plussalla (dpo - 1, dpo 0 ja dpo 1).

@Fazeriina82 hyvä, että limakalvot on nyt pysyneet hyvinä!

@Kiemura jospa se o+ tulisi ihan muutamassa päivässä!

@Mamiks joo, joka toinen /kolmas on hyvä, koska silloin määrällisesti pitäis olla enemmän siittiöitä. Toivottavasti kilppariarvot on ok ja saat apua olkapäähän :)

@eeveon pahoittelut negasta, mutta vielä on hyvä aika testien muuttua plussaksi ❤

@Mirkkuli26 miten sulla aiemmin on mennyt, onko dpo 10 jo tullut haamua?

@vauvakuume7 vai äitihahmo 😂 kiitos ❤

@Tiukuna oo, positiivisia merkkejä siis! Tsemppiä inssiin ja hyvä että saat irrotuspiikin tueksi myös ❤👍🏻

Dpo 4, pitkät päivät tiedossa 😅

Kiitos kaikille! Toivottavasti myös sulla tulee piakkoin vahvat viivat @Kiemura

Voisin siis liittyä piinailijoihin eli tälle päivälle dpo -1 tai huomiselle dpo0
Onnea ovis plussasta 😍
Mulla tuli kans aamulla räikeä plussa ja illalla oli kivut, seuraavana aamuna oli haalea testi jo.
Ei välttämättä tarvii sun test, nyt hommailemaan heti kun mahdollista ja huomenna varmuuden vuoksi vielä uudestaan 😉😃

• Tykkää
Reactions: Milaas ja Wintersun
@Selis miltä testi näytti?
Ootko muuten miten kipeä koronasta ollut?

@Milaas kiitos sullekin ja on mahtava ovisplussa! Laskennallisesti tosiaan dpo -1 tänään, laitoin sut piinailijoihin! Nyt vaan hyödyntämään
Mulla testit on joskus 2-3 päivää ollut plussalla (dpo - 1, dpo 0 ja dpo 1).

@Fazeriina82 hyvä, että limakalvot on nyt pysyneet hyvinä!

@Kiemura jospa se o+ tulisi ihan muutamassa päivässä!

@Mamiks joo, joka toinen /kolmas on hyvä, koska silloin määrällisesti pitäis olla enemmän siittiöitä. Toivottavasti kilppariarvot on ok ja saat apua olkapäähän

@eeveon pahoittelut negasta, mutta vielä on hyvä aika testien muuttua plussaksi

@Mirkkuli26 miten sulla aiemmin on mennyt, onko dpo 10 jo tullut haamua?

@vauvakuume7 vai äitihahmo kiitos

@Tiukuna oo, positiivisia merkkejä siis! Tsemppiä inssiin ja hyvä että saat irrotuspiikin tueksi myös

Dpo 4, pitkät päivät tiedossa
Joo on! Dpo9 on tullu erittäin tarkoilla viivalaseilla joku viivantapainen, mutta dpo10 tullu aina ihan selkeä, joskin haalea viiva 😊 Todellisuudessahan oon alkanu aina testaa tyylii dpo5, mut nyt en kyllä testaa ennen 10 😆

• Tykkää
Reactions: eeveon ja Wintersun
No sieltä alkokin jo menkat 🙄 luteaali jäi siis melko lyhyeksi, riittääköhän raskautumiseen?
Viimeks kierukan jälkeen oli samaa, ensin oli luteaali 6, sitten 7, sitten 8 ja seuraavasta tulin raskaaksi.

Viimeksi muokattu:
Milloinkas kanssa piinailijat aikoo testailla vai aikooko ennen vuotoa?
Mulla on sunnuntaiksi (dpo9) tilattu herkkää testiä

@Kiemura (anteeksi jos kyselen jo toistamiseen samaa..) millä testeillä testaat ja Ootko jotain viivaa saanut jossain vaiheessa?

@Sipiriina jospa se kuitenkin yllättäisi näpyistä huolimatta

@Quesadilla plussatuulia

@vauvakuume7 huomenna sitten haamua

@mamma41 pahoittelut Toivottavasti tämä pistoskierto toisi plussan

Voi @SandraB olen pahoillani! Ei teille ole puhuttu luteaalivaiheen stimusta? Se aloitetaan aika pian punktion jälkeen. Joillakin se on tuonut enemmän munasoluja! Mutta toivotaan että jompikumpi näistä kahdesta toisi plussan

@liebling tervetuloa! Sielläkin siis ovisplussa! Pääset tähän samaan piinailukerhoon haluatko listalle mukaan?

@Tiukuna jospa limakalvon paksuus olis hyvä merkki! Mulla oli aikoinaan vikassa ultrassa 13,5 ja siitä meni vielä 5 päivää ennen kuin oli punktio.

@Earhart pahoittelut kp 1
Heh, kiitos! mukava päästä piina listalle! Nyt siis DPO 1. ;)

Mulla oli ovulaatiopäivä eilen (kp 15) ja limat tuli kp 13. Harrasteltiin miehen kanssa eilen ovulaatiopäivänä ja limapäivänä. Täytyy kyllä sanoa, että eilen oli kyllä hieman motivaatiossa hakemista, että jaksoi illalla touhuilla. Sit vaan mietin aamuyöstä että ei hitto kuinka kaduttaa jos nyt ei touhuilla Mies teki eilen 12 h fyysisen työpäivän ja sanoi nukkumaan mennessä "oota mä nukun pari tunti ja sit oon valmis". No en nukkunut sitten pariin tuntiin kun pidin huolen ette tätä hetkeä voi missata. No ei onneksi missattu.

Onnea ovis plussasta
Mulla tuli kans aamulla räikeä plussa ja illalla oli kivut, seuraavana aamuna oli haalea testi jo.
Ei välttämättä tarvii sun test, nyt hommailemaan heti kun mahdollista ja huomenna varmuuden vuoksi vielä uudestaan
Voisin ihan uteliaisuuttani testata huomenna että missä vaiheessa lähtee haalenemaan! Tää on eka kerta ikinä kun tikutan ovista, joten haluan kaiken tiedon mitä voi saada :D
Onneksi ollaan ehditty puuhailemaan lauantaina, sitten tuli paussi koska kävin viikonloppuna yötöissä joten sunnuntaina silmät oli täysin ristissä - eilen taas jatkettiin (ja tietysti tänään)! Eli ajoitusta ajatellen pitäisi olla kohdillaan, heh.

@Wintersun ah mikä kysymys, tottakai on😂🤣🤣🤣🤣 en ees tiedä kuinka paljon kun melkeen joka kauppareissulla lähtee yks pc paketti mukaan 😆😆 että houkutuksia on 🤣

Millos itse meinasit testata 🤩
Dpo 9, eli sunnuntaina. No mahdollisuus plussaan on varmaan miinuksen puolella, mut kerrankos sitä innostuu. 2 eri herkkää on tulossa postissa (jos vaan ehtii!) ja pc:tä löytyy. Pelastin viimeisen paketin kaupan hyllyltä.

Yhteistyössä