Haaveena vauva 2022

Eilen tosiaan tein dpo 10 cb:n earlyn ja sillä tuli haamulainen. Tein myös positiivisen ovistestin. Tänään innoissani aamulla dpo 11 tekemään digiä, näytölle tulee ”ei raskaana”.. 😔 Tein vielä pc:n liuskan, jossa aaaivan todella haalea haamu/viivanpaikka. Kerkesin eilen jo kovin innostua, mutta tänään tuon digin jälkeen olen vain itkenyt sekä surrut keskenmenoa. Tiedän ettei homma ole ihan vielä välttämättä kuopattu, kun kuukautisten oletettuun alkuun muutama päivä, mutta vetää mielen matalaksi. 😥
 
vierailija
Eilen tosiaan tein dpo 10 cb:n earlyn ja sillä tuli haamulainen. Tein myös positiivisen ovistestin. Tänään innoissani aamulla dpo 11 tekemään digiä, näytölle tulee ”ei raskaana”.. Tein vielä pc:n liuskan, jossa aaaivan todella haalea haamu/viivanpaikka. Kerkesin eilen jo kovin innostua, mutta tänään tuon digin jälkeen olen vain itkenyt sekä surrut keskenmenoa. Tiedän ettei homma ole ihan vielä välttämättä kuopattu, kun kuukautisten oletettuun alkuun muutama päivä, mutta vetää mielen matalaksi.
Miltä digi näytti avattuna?
 
Eilen tosiaan tein dpo 10 cb:n earlyn ja sillä tuli haamulainen. Tein myös positiivisen ovistestin. Tänään innoissani aamulla dpo 11 tekemään digiä, näytölle tulee ”ei raskaana”.. Tein vielä pc:n liuskan, jossa aaaivan todella haalea haamu/viivanpaikka. Kerkesin eilen jo kovin innostua, mutta tänään tuon digin jälkeen olen vain itkenyt sekä surrut keskenmenoa. Tiedän ettei homma ole ihan vielä välttämättä kuopattu, kun kuukautisten oletettuun alkuun muutama päivä, mutta vetää mielen matalaksi.
Menipäs mulla puurot ja vellit sekaisin. Tänään siis dpo 10 ja eilen oli dpo 9, kun tein cb:n earlylla hailakan pikkuhaamun. Huomenna dpo 11.
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Oliko sulla mikä cb testi?
Clearblue Early Detection -raskaustesti oli millä tein eilen dpo 9, siinä herkkyys 10 mIU/ml. Tänään dpo 10 tein cb:n viikkonäytöllisen digin, jonka herkkyydeksi juuri tarkistin 25 mIU/ml, oon aina luullut että se on kans 10. 😅
No mutta, tässä illalla oli pakko tehdä ahdistuksissani pc:n liuskatesti, johon piirtyikin punertava haamu, jonka myös mies näki selvästi. Nyt pitää malttaa rauhoittua ja jättää aamulle testaaminen, kun ei sille nyt mitään mahda ja turhaa menee vaan testejä hukkaan. 🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Täällä ollut nyt sitten niin erilaiset "menkat" aikoihin. Siis päivällä alkoi menkkakivut, 3h kipua, mutta ei vuotoa. Tottakai ajattelin jo mikä on laskettuaika jne. ja "voi mitenhän töiden kanssa menee kun tulee nyt raskaaksi" jne...perus. Sitten loppui kramppaus, tuli helpotus ja vessassa vuoti ruskea limavuoto. Sitten ei taas mitään. Tein heti raskaustestin, koska olin niin ymmällään. Nega. Ja tottakai harmitus.

Yrityksestä asti on aina alkanut menkat siinä kp 26-27 ja kunnon vuoto heti runsaana.. Eiköhän tämä muutu toivottavasti normi menkoiksi huomenna ja kp on sitten 28 mikä on kyllä kiva, koska se oli normi kierto ennen ekaa raskautta. Jos menkat ei ala en tiiä mitä on..

Voimaa meille kaikille ja ihanaa jos joku sai tikkuun viivaa <3

(Onneksi ei tullut kahta viivaa tuohon toiseen k-testiin :D)
 
Minä tein epätoivoisena vielä yhden pc-testin tässä illalla. Ja siihenhän piirtyi heti haalean haalea haamu. Pc-testin tein myös perjantaina, ja siinä ei näkynyt mitään. Kyllä taas sydän hypähti vähän. Mutta jotenkin en silti (taaskaan) uskalla tähän luottaa, kun pari kuukautta sittenhän sain pc:llä haamun/viivanpaikan, joka ei sitten ollutkaan mitään. Tämän uuden haamun näki jopa mun mies, joka ei yleensä näe testissä yhtään mitään vaikka minä jotain kuvittelisin näkeväni. Jännittää. Mulla on vielä yksi testi, sen teen aamulla. Hyvä varmaan olis lykätä sitä vaikka tiistaihin, mutta en varmaan pysty. Jalat yritän silti pitää maassa...
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

17.1.2022 Maanantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/12, 2. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi
Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka………………………..kp 34/30-38
Mimerkki....................kp 31/29-30
Mimmimami……………….kp 31/29
Sofiika……………………………kp 31/30
Martta83……………………..kp 24/26-27
Tähtipölyä………………….kp 23/28-30
Keksi82………………………..kp 19/28
Lisbeth86…………………..kp 16/?
SandraB…………………….kp 11/27
Snanniska………………….kp 9/28-29
Lumihiutale……………….kp 9/27-28
Leppis-………………………..kp 5/28-30
Selis……………………………kp 4/28
Elsa96.............................kp 4/28-31
Lili_86………………………..kp 2/30-32
Sofiika……………………….kp 2/30



★★★★★★★★★★★★★

Mimmimami……dpo14
Mimerkki………….dpo13
Keksi82……………..dpo7
 
Viimeksi muokattu:
Moi,
Olen seuraillut ryhmää yli puoli vuotta ja nyt uskallan liittyä mukaan. Täällä tuntuu olevan kivaa porukkaa ja kaipaan vertaistukea 😊
Aloitettiin toisen lapsen yrittäminen viime heinäkuussa ja nyt alkoi yk 7. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa kolmannesta kierrosta, joten aika tuntuu nyt pitkältä vaikka tiedän, että tärppiin voi hyvinkin mennä vuosi jopa yli. Ja varmasti myös ikä vaikuttaa...
En ole tikuttanut ovulaatiota, mutta nyt jopa harkitsen sitä. Suositelkaa helpoimmat testit, kun koko kiertoa en jaksa tikuttaa 😄
Oireiden perusteella ovis on ollut kp 13-18.
Kivaa uutta viikkoa kaikille!
 
Dpo7. Itsellä loppui femibion ja olen nyt yli vuoden sitä syönyt (turhaan). Ajattelin etten nyt osta enää. Ainakaan heti. Aloitan sitten jos raskaaksi tulen. D-vitamiinia jatkan kun purkissa on, ja rautaa syön yhä 200mg joka toinen päivä. En tiedä kauan pitäisi syödä tai kauan voi turvallisesti syödä. Lokakuun hb oli noin 95 ja Marrasuussa hb oli 120 ja ferrit noin15. Nythän niitä ei enää mittailla. Katsotaan maltanko odottaa kauan, testailuja
 
Moi,
Olen seuraillut ryhmää yli puoli vuotta ja nyt uskallan liittyä mukaan. Täällä tuntuu olevan kivaa porukkaa ja kaipaan vertaistukea
Aloitettiin toisen lapsen yrittäminen viime heinäkuussa ja nyt alkoi yk 7. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa kolmannesta kierrosta, joten aika tuntuu nyt pitkältä vaikka tiedän, että tärppiin voi hyvinkin mennä vuosi jopa yli. Ja varmasti myös ikä vaikuttaa...
En ole tikuttanut ovulaatiota, mutta nyt jopa harkitsen sitä. Suositelkaa helpoimmat testit, kun koko kiertoa en jaksa tikuttaa
Oireiden perusteella ovis on ollut kp 13-18.
Kivaa uutta viikkoa kaikille!
Mä aloittelevana amatöörinä suosittelen Clearbluen testiä. Siihen tulee selkeä hymiö eikä tarvitse tulkita viivoja! Oli jotenkin palkitsevaa bongata sen avulla ovis ekaa kertaa..😁

Jännittävää lukea teidän kaikkien testailuista ja pohdinnoista. Pidän peukkuja kaikille tasapuolisesti!🤞🏻 Itellä testailun hetki vasta helmikuun alussa, kun menkkojen pitäis alkaa ja siihen asti koitan keskittyä muihin juttuihin. (Katotaan vaan, miten hyvin onnistuu tätä palstaa seuratessa..😁)
 
Tänään dpo 11 ja aamulla pc:n liuska näytti tällaista. Alan kallistumaan joko kemialliseen tai viivanpaikkaan. 😞 Toki kuukautisten pitäisi alkaa vasta Premomin mukaan torstaina, mutta kyllä tää alkaa aika selvältä peliltä vaikuttamaan. Edellisessä raskaudessa plussasin dpo 10 hieman tätä vahvemmalla haamulla, siitä se kyllä lähti vahvistumaan mutta tää ei nyt oikein lähde.

https://aijaa.com/1KyNwp
 
Meinasin jättäytyä taka-alalle negatestistä suivaantuneena, mutta nyt kun pahimman pettymyksen yli on selvitty niin tulevaisuus näyttää huomattavasti valoisammalta. Täytyy uskoa siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Voisin siis tulla listoille ja tänään on kp 4/28-31.

Mietin jos jättäisin oviksen tikuttelut tauolle, kun meillä tieto ajankohdasta ei kovinkaan paljon hyödytä kun miehen työkuviot vaihtui vuodenvaihteen myötä ja on nykyään joka viikko ma-ke/to toisella paikkakunnalla.. Eli pitkät viikonloput meillä vain pääsääntöisesti aikaa talletella. Pian tulee toki jo vuosi yritystä täyteen, että pitääpä miettiä miten asian kanssa edetään.
 
Moi,
Olen seuraillut ryhmää yli puoli vuotta ja nyt uskallan liittyä mukaan. Täällä tuntuu olevan kivaa porukkaa ja kaipaan vertaistukea
Aloitettiin toisen lapsen yrittäminen viime heinäkuussa ja nyt alkoi yk 7. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa kolmannesta kierrosta, joten aika tuntuu nyt pitkältä vaikka tiedän, että tärppiin voi hyvinkin mennä vuosi jopa yli. Ja varmasti myös ikä vaikuttaa...
En ole tikuttanut ovulaatiota, mutta nyt jopa harkitsen sitä. Suositelkaa helpoimmat testit, kun koko kiertoa en jaksa tikuttaa
Oireiden perusteella ovis on ollut kp 13-18.
Kivaa uutta viikkoa kaikille!

Hei täällä kans kakkosen yritys alkoi heinäkuusta (salaa toivoin jo kesäkuussa), ja odottavan aika on pitkä.. Mulla alkoi tosin jo yk 9, koska ollut kierto 25-26 pv.

Jotenkin sitä on tottunut jo pettymään, eikä tunne niin suurta surua kuin alkuun, kun kuvitteli tulevansa heti raskaaksi. Ja ihmeellisesti kuitenkin löytyy aina se positiivinen asenne uuteen kiertoon. Ehkä se, että on olo parantunut kun mm. Syönyt nyt rautaa. Kävin mittaamassa ferritiinit ja niitä piti nostaa ja olo on ollut paljon parempi ja tuntuu, että keho kyllä tästä voimistuu.

Mä otin nyt eka kertaa käyttöön ne ovulaatiotestit mihin tulee hymynaama ja koitan oikeasti tähdätä parhaisiin päiviin ne rakkauden siemenet. :D Vaikka ne tikkutestit näytti kans aina ovulaation, mutta hämää se kun aina kuitenki näkyy se himmeä viiva, vaikka ovulaatioon oisi vielä aikaa.
 
Kp 28/25-28 ja edelleen jomottelee ja särkee ,vuoto ei ole alkanut:/ aamulämmön otin huvikseni joka oli 36.9.
Pakko sen vuodon on huomenna alkaa ,ei tällasella jomotuksella voi olla raskaana tai ainakaan ei voi kaikki olla hyvin :( pitkin päivää on lorahdellut valkkaria ja olenkin luullut että vuoto alkaa mutta ei :/
 
  • Rakkaus
Reactions: Tibitii
Mu
Kp 28/25-28 ja edelleen jomottelee ja särkee ,vuoto ei ole alkanut:/ aamulämmön otin huvikseni joka oli 36.9.
Pakko sen vuodon on huomenna alkaa ,ei tällasella jomotuksella voi olla raskaana tai ainakaan ei voi kaikki olla hyvin pitkin päivää on lorahdellut valkkaria ja olenkin luullut että vuoto alkaa mutta ei :/
Mun mielestä kuulostaa erittäin lupaavalta! Mulla oli tosi kovia menkkajomotuksia monta päivää ja valkovuoto runsasta, juuri tuollaista lorahtelevaa, kun plussasin esikoisesta. Mä niin toivon, että olisit raskaana!
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Mulla ei oikeastaan tänään mitään erityistä, hieman ehkä repäisykivuiksi luokiteltavia tuntemuksia, ei kovin kovia kuitenkaan. Eilinen vatsaolo rauhoittui, oli varmaan suolistoperäistä.
Toinen tissi ehkä vähän kipee, mut en oo varma painoinko vaan liian kovaa 😂 ei siis oikeastaan oloa suuntaan eikä toiseen. Torstaihin koetan malttaa testauksen vähintään. Katotaan onnistuuko.
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
vierailija
Kp 28/25-28 ja edelleen jomottelee ja särkee ,vuoto ei ole alkanut:/ aamulämmön otin huvikseni joka oli 36.9.
Pakko sen vuodon on huomenna alkaa ,ei tällasella jomotuksella voi olla raskaana tai ainakaan ei voi kaikki olla hyvin pitkin päivää on lorahdellut valkkaria ja olenkin luullut että vuoto alkaa mutta ei :/
Jos jomottelu johtuu kohdun kasvusta. Pidetään peukkuja pystyssä että olisi plussa. Milloin testaat?
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82

Yhteistyössä