Haaveena vauva 2022

@Untamoinen @SSonkku Mulla on onestepin liuskat ja niistäkin vaikea sanoa milloin alkaa olla tasavahva viiva. Siksi oon tuplatestannut clearbluen hymynaamalla lähempänä oviksen ajankohtaa. Mulla se on vasta joskus kp20-23 aikoihin.

@LuminaMilja Onpa täkerö kommentti työkaverilta! Asiahan ei kuulu hänelle joka tapauksessa.
Sinnae onko sulla kuinka pitkät kierrot yleensä? Jos ovulaatio on tuolla 20-> ? Mietin että voisiko olla niin että oonki ite lopettanu testaamisen viimeksi liian ajoissa (ja myös seksin, koska kyllähän toi joka/jokatoinen päivä-tahti hyydyttää hetkeksi 🙈) ja ongelma olisikin siinä. Ajattelinkin nyt jatkaa Sofeilla vielä muutaman päivän extraa ja katsoa häviääkö haalea viiva vai innostuuko se vielä vahvistumaan.
Ja tuo haalea jatkuvasti näkyvä viiva onkin toinen ihmetykseni! Mitäs hittoa se tarkoittaa? Edellisessä kierrossa se häipyi pois mutta nyt se vaan näkyy, toki nyt ollaan vasta kp15 että voihan tuo teoriassa vasta olla vahvistumassa, jos se puolenviikon melkovahva olikin hämy.
Ensi kiertoon digi varmistelemaan sofien lisäksi... tai toivottavasti ei tule ensi kiertoa vaan kaiken tän tikkuhäsän keskellä tulisikin se raskaus 🙂
 
vierailija
Mulla nyt menkat 6 päivää myöhässä ja tein testin, puhdas nega :( Onko mitään toivoa et vielä muuttuisi positiiviseksi? Oireita on ainakin vahva hajuaisti, kuvotus, herkkä mieliala.. mut yritystä jo 1,5v. ja toista lasta toivottu. Onkohan siis mahdollista että plussa ei vielä näy? Rv 4+6 olisi laskurin mukaan.
 
Testin tein silloin maanantaina. Oli kyllä törkeä viivanpaikka.
Yllättäin sitten illalla jo dpo8 alkoi menkat. Todella lyhyt luteaalivaihe oli.

Nyt siis menossa kp6/28-42.
Milloinhan kannattaa aloittaa tikuttelut?

Voisin listalle tulla Attol- kp6/28-42
 
Onnea plussanneille ❤❤

Sain kilppari kokeiden tulokset ja kaikki viitearvoissa :) Noista vitamiineista: oon syönyt jo keväästä asti tuota vahvaa d vitamiinia, foolihappo tulee raskaus monivitamiinissa, syön myös vahvaa b vitamiinia ja rautaa.

Kävin siellä akupunktiossa torstaina ja tarkoitus olisi päästä siihen vielä tiistaina jotta se auttaisi munasolun irtoamisessa.Tallleteltu on nyt parin päivän välein, vaikka limakalvot koettaa edelleen vaivata.Hain sitä vagisania ja ollaan käytetty sitä preseed liukkaria.

Täällä on taas toiveet korkealla kun saanut hyviä uutisia gyneltä, labroista ja vielä kokeiltu tuota akupuntiotakin ❤Miehelle hain monivitamiinin rinnalle nyt vahvan b vitamiinin mikä sisältää foolihappoa :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ❤❤
 
Olen melko varma että tämä raskaus ei tästä jatku ja menee kesken. Keskiviikkona sain testiin ensimmäiset viivanpaikat/haalujenhaamut. Aavistuksen on joka päivä siitä vahvistunut mutta ei minusta niin paljon kun pitäisi. Ja näillä dpolla pitäisi olla jo tummempia viivoja.

Tässä nämä tämän kierron pc:t:

Ja tässä kuopuksen raskaudesta samalla testillä:
Ruskea tuhruvuoto myös jatkuu ja äsken tuli paperiin myös vähän kirkasta verta.
 
Viimeksi muokattu:
Olen melko varma että tämä raskaus ei tästä jatku ja menee kesken. Keskiviikkona sain testiin ensimmäiset viivanpaikat/haalujenhaamut. Aavistuksen on joka päivä siitä vahvistunut mutta ei minusta niin paljon kun pitäisi. Ja näillä dpolla pitäisi olla jo tummempia viivoja.

Tässä nämä tämän kierron pc:t:

Ja tässä kuopuksen raskaudesta samalla testillä:

Ruskea tuhruvuoto myös jatkuu ja äsken tuli paperiin myös vähän kirkasta verta.
On kyllä todella vaaleita. Onko niissä punaista väriä ollut ennen kuivumista? Ei auta ku katsella ja odotella varmasti
 
Olen melko varma että tämä raskaus ei tästä jatku ja menee kesken. Keskiviikkona sain testiin ensimmäiset viivanpaikat/haalujenhaamut. Aavistuksen on joka päivä siitä vahvistunut mutta ei minusta niin paljon kun pitäisi. Ja näillä dpolla pitäisi olla jo tummempia viivoja.

Tässä nämä tämän kierron pc:t:

Ja tässä kuopuksen raskaudesta samalla testillä:

Ruskea tuhruvuoto myös jatkuu ja äsken tuli paperiin myös vähän kirkasta verta.
Ainut kai hyvän merkki on pahoinvointi mitä tulee jatkuvasti aaloittain. Ja luonnossa noissa haamuissa on väriäkin, kuvassa näyttää vaan ihan harmaalta, mutta silti minusta näille päiville liian hailakoita.
 
Sinnae onko sulla kuinka pitkät kierrot yleensä? Jos ovulaatio on tuolla 20-> ? Mietin että voisiko olla niin että oonki ite lopettanu testaamisen viimeksi liian ajoissa (ja myös seksin, koska kyllähän toi joka/jokatoinen päivä-tahti hyydyttää hetkeksi ) ja ongelma olisikin siinä. Ajattelinkin nyt jatkaa Sofeilla vielä muutaman päivän extraa ja katsoa häviääkö haalea viiva vai innostuuko se vielä vahvistumaan.
Ja tuo haalea jatkuvasti näkyvä viiva onkin toinen ihmetykseni! Mitäs hittoa se tarkoittaa? Edellisessä kierrossa se häipyi pois mutta nyt se vaan näkyy, toki nyt ollaan vasta kp15 että voihan tuo teoriassa vasta olla vahvistumassa, jos se puolenviikon melkovahva olikin hämy.
Ensi kiertoon digi varmistelemaan sofien lisäksi... tai toivottavasti ei tule ensi kiertoa vaan kaiken tän tikkuhäsän keskellä tulisikin se raskaus
Kierrot ovat vaihdelleet aika paljon raskauden jälkeen, kaikkea 28-52 väliltä. Mutta aika usein 32-33 päivää. Luteaalivaihe jää siis joka tapauksessa alle 14 päivään. Vasta parissa kierrossa oon seurannut ja on ollut alle 10 vrk.

@Liljah Onpa ikävää tollanen epätietoisuus. Onko sulla mitään muuta testiä kuin liuskat? Jos sellaisella saisi varmistusta. Mitkä viikot sulla pitäisi olla nyt?
 
Kierrot ovat vaihdelleet aika paljon raskauden jälkeen, kaikkea 28-52 väliltä. Mutta aika usein 32-33 päivää. Luteaalivaihe jää siis joka tapauksessa alle 14 päivään. Vasta parissa kierrossa oon seurannut ja on ollut alle 10 vrk.

@Liljah Onpa ikävää tollanen epätietoisuus. Onko sulla mitään muuta testiä kuin liuskat? Jos sellaisella saisi varmistusta. Mitkä viikot sulla pitäisi olla nyt?
Ei ole mitään muuta testiä, pitää varmaan joku toinen käydä tänään ostamassa. Torstaina aamupäillä tein digin joka näytti raskaana 1-2.
Menkoista laskettuna rv 4+3 mutta ovulaatio oli vasta kp 19 (testin ja lämpöjen mukaan) joten oviksesta laskettuna nyt rv 3+6.

Mietin (ja tietysti toivon) että oliskohan kiinnittyminen voinut tapahtua myöhempään kun tuossa kuopuksen raskaudessa ja sen takia vielä näyttäisi noin haaleaa. 🤔
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

4.12.2021 Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Liljah ....................................kp 32/26-27
Topukka……………..…..…....kp 30/30
Netta123..................…........kp 29/29
SandraB.............................kp 24/27
Toiveikas1992...................kp 23/24-31
Lili_86..................…...........kp 22/32-34
Lumihiutale_.....................kp 19/?
Sofiika.......................…........kp 16/30
Pöllöliini.........…..................kp 16/28-29
Selis....................…................kp 15/30
Sadepisaroita.......................kp 10/25-31
Suikku1................................kp 10/26-28
Lemoni87...........................kp 6/28
Martta83............................kp 5/26-27
Hellu_..........................…......kp 4/27-28
Keksi82................….............kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:★

Aniilorak...........................dpo 22
Liljah.................................dpo 13
Toiveikas1992........….......dpo 10
Daisy01.............................dpo 8
Lumihiutale_...................dpo 4
Selis…………………………..dpo1
Mimmimani…………..dpo0
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole mitään muuta testiä, pitää varmaan joku toinen käydä tänään ostamassa. Torstaina aamupäillä tein digin joka näytti raskaana 1-2.
Menkoista laskettuna rv 4+3 mutta ovulaatio oli vasta kp 19 (testin ja lämpöjen mukaan) joten oviksesta laskettuna nyt rv 3+6.

Mietin (ja tietysti toivon) että oliskohan kiinnittyminen voinut tapahtua myöhempään kun tuossa kuopuksen raskaudessa ja sen takia vielä näyttäisi noin haaleaa.
Mä muistan että esikoisen kohdalla plussa tuli kans tosi myöhään. Menkat oli jo viikon myöhässä ennen kun plussasin. Jospa vielä vois viiva vahvistua 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Liljah
Onnea plussanneille

Sain kilppari kokeiden tulokset ja kaikki viitearvoissa Noista vitamiineista: oon syönyt jo keväästä asti tuota vahvaa d vitamiinia, foolihappo tulee raskaus monivitamiinissa, syön myös vahvaa b vitamiinia ja rautaa.

Kävin siellä akupunktiossa torstaina ja tarkoitus olisi päästä siihen vielä tiistaina jotta se auttaisi munasolun irtoamisessa.Tallleteltu on nyt parin päivän välein, vaikka limakalvot koettaa edelleen vaivata.Hain sitä vagisania ja ollaan käytetty sitä preseed liukkaria.

Täällä on taas toiveet korkealla kun saanut hyviä uutisia gyneltä, labroista ja vielä kokeiltu tuota akupuntiotakin Miehelle hain monivitamiinin rinnalle nyt vahvan b vitamiinin mikä sisältää foolihappoa

Mukavaa viikonloppua kaikille
Kertoisitko tuosta akupunktiosta, mitä siellä tehtiin? Voikohan olla muuten hyötyä kuin ovulaation edistäminen esim kiinnittymisessä?
 
Kertoisitko tuosta akupunktiosta, mitä siellä tehtiin? Voikohan olla muuten hyötyä kuin ovulaation edistäminen esim kiinnittymisessä?
Tämä oli sähkö laser akupunktio eli ei neuloja.Tässä käydään akupisteitä sellasella laser kynällä, monitori vilkkuu vihreää kun on oikea piste.Tässä käytiin tuosta nenän alta ihan jalkoihin asti.Myös molempien munasarjojen pisteet munasarjoilla käytiin:) En osaa paremmin selittää , mutta toivottavasti tästä ymmärsi jotain:) Minulle hoidon tekijä sanoi että pitää tehdä ennen ovulaatiota, minulla oli kp 7 kun tehtiin ja seuraava osuisi kp 12, flo ennustaa oviksen kp 13.En nyt tikuta että on vähän arpapeliä.
Tuon akupunktion jälkeen illalla oli jotain nippailuja munasarjoissa :)
Hoitaja sanoi myös että tuo voisi auttaa siihenkin jos on munanjohdin tukossa.
Tuosta en tiedä voiko auttaa kiinnittymistä.

Olen monet kerrat koettanut vyöhyketerapiaa, sillä ei ole saavutettu haluttua lopputulosta :/
 
Tämä oli sähkö laser akupunktio eli ei neuloja.Tässä käydään akupisteitä sellasella laser kynällä, monitori vilkkuu vihreää kun on oikea piste.Tässä käytiin tuosta nenän alta ihan jalkoihin asti.Myös molempien munasarjojen pisteet munasarjoilla käytiin En osaa paremmin selittää , mutta toivottavasti tästä ymmärsi jotain Minulle hoidon tekijä sanoi että pitää tehdä ennen ovulaatiota, minulla oli kp 7 kun tehtiin ja seuraava osuisi kp 12, flo ennustaa oviksen kp 13.En nyt tikuta että on vähän arpapeliä.
Tuon akupunktion jälkeen illalla oli jotain nippailuja munasarjoissa
Hoitaja sanoi myös että tuo voisi auttaa siihenkin jos on munanjohdin tukossa.
Tuosta en tiedä voiko auttaa kiinnittymistä.

Olen monet kerrat koettanut vyöhyketerapiaa, sillä ei ole saavutettu haluttua lopputulosta :/
Saako kysyä missä päin kävit? Yritin etsiä neulatonta akuounktiota niin huonosti löytyy, en tiedä sitten onko neulahoidolla sama vaikutus 🤔
 

Yhteistyössä