Haaveena vauva 2022

Kyllä mä varmaan voisin listalle kans liittyä 😁 eli mitäs kaikkea sinne nyt tuli, Lumihiutale_, yk1, kiertopäivää en kyllä tiedä kun keskenmenon jäljiltä nyt yritellään. Tämä olisi siis 4 lapsen yritystä nyt.

Ja jos tänään tuo ovistestin plussa, niin nytkö dpo -1?
 
Kyllä mä varmaan voisin listalle kans liittyä 😁 eli mitäs kaikkea sinne nyt tuli, Lumihiutale_, yk1, kiertopäivää en kyllä tiedä kun keskenmenon jäljiltä nyt yritellään. Tämä olisi siis 4 lapsen yritystä nyt.

Ja jos tänään tuo ovistestin plussa, niin nytkö dpo -1?
Lisäsin sinut listalle tuolla dpo - 1.
Mutta kuten joku jo aiemmin neuvoi, niin jatka ihmeessä testailua, vahvistuuko viiva vielä. Positiivisen tuloksen ulkonäkö näyttää niin erilaiselta eri testeillä eri ihmisillä. Esim. mulla rfsu:n ovistestillä positiivinen tulos on hyvin hailakka viiva, enkä osaa sitä siitä tulkita, mutta raskauskeijun halpisliuskalla on räikeän punainen viiva, jonka oon vielä vahvistanut Clearbluen digitaalisella ovistestillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Lisäsin sinut listalle tuolla dpo - 1.
Mutta kuten joku jo aiemmin neuvoi, niin jatka ihmeessä testailua, vahvistuuko viiva vielä. Positiivisen tuloksen ulkonäkö näyttää niin erilaiselta eri testeillä eri ihmisillä. Esim. mulla rfsu:n ovistestillä positiivinen tulos on hyvin hailakka viiva, enkä osaa sitä siitä tulkita, mutta raskauskeijun halpisliuskalla on räikeän punainen viiva, jonka oon vielä vahvistanut Clearbluen digitaalisella ovistestillä.
Kiitos lisäyksestä 🙂 tosiaan raskauskeijun testillä tuli testiviiva tummempi kuin kontrolli ja nyt tein vielä illasta tämän preckcheck testin: https://aijaa.com/EiUrzO
Oireetkin viittaa vahvasti ovikseen, toivotaan että on tulossa 🙂
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
@HJ95, en muista teitkö eiliset testit aamulla vai illalla? Mut hyvin varhaisilla päivillä vahvimmat hcg-pitoisuudet saadaan monesti iltapäivällä/illalla vaikka yleisesti käsketään aina testaamaan aamupissasta.

Ja clearbluet ei oo kovin herkkiä, mullakin tulos on ollut viikkodigissä (herkkyys jopa 10) "ei raskaana" vaikka pregcheck (herkkyys 25) antoi jo haamun.

Pidän vielä peukkuja ettei noi ole pelkkiä ilkeitä viivanpaikkoja sulla!
Oon tehny aamulla sekä illalla, tuntuu et ne näyttää aina samalta ja siks luulenkin, että on vaan viivan paikkoja valitettavasti. Hitsi tätä pettymyksen määrää..
 
Taidan tulla vertaistueksi odottelemaan sunnuntai aamua seuraavaan testiin, kun uusi kierto mahdollisesti alkaisi niillä tienoilla..

Edelleenkään ei kylläkään oikeastaan oireita ole. Ainoastaan iltaisin jatkuva nälkä toisinaan
Viime kierrossa onnistuin olemaan testaamatta ennen kuukautisia ja tuntui jotenkin, että kuukautiset ei tuntunut niin pahalta kuin nähdä päivä toisensa jälkeen tyhjän testin… pystyin myös paljon helpommin ajattelemaan muuta ja keskittymään opiskeluun. Joten parempi nyt vaan odotella niitä kuukautisia 😄 toivotaan ettei meän kuukautiset ala ollenkaan!

Tuosta oireettomuudesta en olisi huolissani, mitä ymmärtänyt, niin taitaa olla yhtä paljon niitä joille ei tule oireita kuin niitä joille tulee jotain. 😊 musta taas tuntuu, että nämä mun runsaat tuntemukset oviksesta lähtien viittaa just siihen, että mitään mahdollisuutta raskaudelle ei ole.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

4.11.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Topukka…………………......kp 38/30
Guinevere......................kp 34/?
Lemoni87......................kp 28/28
Eimy.................................kp 27/ 30?
Netta123........................ kp 23/29
Chili_...................................kp 23/28
SandraB........................kp 21/27
Toiveikas1992.............kp 20/24-31
Lili_86............................kp 19/32-34
Sofiika................................kp 13/30
Mamtobe........................kp 12/28
Sadepisaroita................kp 10/25-31
Suikku1............................kp 3/26-28
Martta83..........................kp 2/26-27
Hellu_.............................kp 1/27-28
Liljah ....................................kp 1/26
Keksi82...........................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka.............................dpo 14
Emarian21........................dpo 12
Netta123............................dpo 11
Toiveikas1992..................dpo 8
Eimy....................................dpo 6
SandraB...........................dpo 6
Lili_86...............................dpo 3
Lumihiutale_................dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
@Liljah
Mikäs tilanne, venyykö kierto?
Sorry jos olet jo kertonut ihan viimepäivinä, mennyt multa ohi silmien.
Nyt vihdoin alkoi menkat eilen illalla! 🎉 Tietysti juuri sen jälkeen kun olin varannut ajan naistentautien polille. 😄 Jospa tämä tästä nyt tasoittuisi.
Täytyy käydä ostamassa se kahden desimaalin kuumemittari ja alkaa mittailemaan nyt niitä aamulämpöjä.
Mulle voi päivittää tälle päivälle siis kp 1
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Luin omakannasta juuri että imukaavinnan lisäksi mulle piti tehdä kaavinta kyretillä. Tehdäänköhän nuo kaavinnat nykyään siis pääasiassa vain jollain imulla? Tietenkin aloin nyt miettimään että toipuuko kohtu nyt hitaammin tuosta kyretillä kaapimisesta..
 
Täällä eletään jänniä aikoja. En tikuttanut ovista tässä kuussa joten en tiedä mikä dpo. Kierrot yleensä 29-31 väliltä. Tiputtelu alkaa yleensä kp26.
Poikkeuksellisesti tuli kerran vessassa paperiin ihan haaleeta, enemmänkin oranssia vuotoa kp22. Enempää ei ikinä tullut ja nyt siitä jo pari päivää. Täällä on jo toiveet niin korkealla, oisko se tätä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa. Rintoja myös vihloo tosi kovasti.

Jos selviän viikonlopun yli ilman tiputtelua, niin uskallan varovasti ehkä pohtia testaamista.

Tuntuu hölmöltä taas uskoa ja elätellä toiveita, kun todennäköisesti ei sitä plussaa tule. Tallettelutkin olivat vähän sinne päin tässä kierrossa :D
 
En ole ok seudulta, mutta kävin juuri kyseisessä ultrassa yksityisellä ja hinnaksi tuli 116€ kaikkinensa.
Omassa kotikunnassani oli myös nuo hinnat edullisempia, kävin felicitaksella ja taisi olla noin 120€ kaikkinensa. mutta täällä helsingissä taitaa olla ulta 108 halvimmillaan plus lääkärin palkkio noin 100€ ja lisöksi toimistomaksu :I siksi ajattelinkin olisiko jossain kokemusta edullisemmista.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Oi ja voi. Vähän, tai aika paljonkin, omaa napaa: kirjoittelin tänne meidän yrityksen alussa kuukausi sitten, jolloin testi oli negatiivinen. Pettymys oli vahvasti läsnä mutta en kauaa surkutellut kun ajattelin, että normaaliahan se on ettei heti ekasta tärppää. En kuitenkaan pystynyt olemaan palstoilla kun jotenkin tunsin itseni ihan typeräksi, että olin tänne edes kirjoitellut. En ymmärrä miksi 😂 Tänään testasin yk 2 päivää ennen oletettuja menkkoja (vannoin, että odotan ensin menkat, mutta täytyi selvittää mahdollinen raskaus ennen erään lääkkeen ottamista) ja negatiivinen sekin oli. Tällä kertaa pettymys olikin valtava ja itkuhan siinä pääsi. Mies onneksi lohdutti ihanasti ja itkut itkettyäni olen taas paremmalla mielellä, vaikka harmittaa tietysti edelleen. En tiedä mitä tällä vuodatuksella oikeastaan edes haen, mutta en voi muuallekaan purkaa enkä halua miestänikään jatkuvasti näillä jutuilla vaivata. Vaikka järjellä tiedän, että mitään hätää ei ole, ei mieli meinaa saada siitä samasta tiedosta kiinni. Turhauttavaa!😩

Miten teillä muilla menee? Mitä teille kuuluu ja miten jaksatte? Paljon iloa, onnea ja erityisesti plussatuulia kaikille! Ja armoa ja lempeyttä omaa itseä kohtaan, oli tilanne mikä tahansa. Kaikki me ollaan hyviä ja arvokkaita kävi miten kävi❤
 
Viime kierrossa onnistuin olemaan testaamatta ennen kuukautisia ja tuntui jotenkin, että kuukautiset ei tuntunut niin pahalta kuin nähdä päivä toisensa jälkeen tyhjän testin… pystyin myös paljon helpommin ajattelemaan muuta ja keskittymään opiskeluun. Joten parempi nyt vaan odotella niitä kuukautisia toivotaan ettei meän kuukautiset ala ollenkaan!

Tuosta oireettomuudesta en olisi huolissani, mitä ymmärtänyt, niin taitaa olla yhtä paljon niitä joille ei tule oireita kuin niitä joille tulee jotain. musta taas tuntuu, että nämä mun runsaat tuntemukset oviksesta lähtien viittaa just siihen, että mitään mahdollisuutta raskaudelle ei ole.
No niinpä! Oli ihan liian lähellä että olisin taas testannut mutta yritän pysyä lujana!😂 Mulla myös ois opinnot mihin keskittyä, tai no työharjoittelu mutta silti 😂 Saako kysyä mitä opiskelet?
 
  • Tykkää
Reactions: Mardolly
Oi ja voi. Vähän, tai aika paljonkin, omaa napaa: kirjoittelin tänne meidän yrityksen alussa kuukausi sitten, jolloin testi oli negatiivinen. Pettymys oli vahvasti läsnä mutta en kauaa surkutellut kun ajattelin, että normaaliahan se on ettei heti ekasta tärppää. En kuitenkaan pystynyt olemaan palstoilla kun jotenkin tunsin itseni ihan typeräksi, että olin tänne edes kirjoitellut. En ymmärrä miksi Tänään testasin yk 2 päivää ennen oletettuja menkkoja (vannoin, että odotan ensin menkat, mutta täytyi selvittää mahdollinen raskaus ennen erään lääkkeen ottamista) ja negatiivinen sekin oli. Tällä kertaa pettymys olikin valtava ja itkuhan siinä pääsi. Mies onneksi lohdutti ihanasti ja itkut itkettyäni olen taas paremmalla mielellä, vaikka harmittaa tietysti edelleen. En tiedä mitä tällä vuodatuksella oikeastaan edes haen, mutta en voi muuallekaan purkaa enkä halua miestänikään jatkuvasti näillä jutuilla vaivata. Vaikka järjellä tiedän, että mitään hätää ei ole, ei mieli meinaa saada siitä samasta tiedosta kiinni. Turhauttavaa!

Miten teillä muilla menee? Mitä teille kuuluu ja miten jaksatte? Paljon iloa, onnea ja erityisesti plussatuulia kaikille! Ja armoa ja lempeyttä omaa itseä kohtaan, oli tilanne mikä tahansa. Kaikki me ollaan hyviä ja arvokkaita kävi miten kävi
Täällä tosi samanlaisia fiiliksiä! Kaikki saa tulla tänne just semmosenaan kuin on ja millaisella tilanteelle vain! ❤
Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin odotukseen, plussaukseen ja kaikkeen mihin nyt tsemppiä voi tarvita!
 
Oi ja voi. Vähän, tai aika paljonkin, omaa napaa: kirjoittelin tänne meidän yrityksen alussa kuukausi sitten, jolloin testi oli negatiivinen. Pettymys oli vahvasti läsnä mutta en kauaa surkutellut kun ajattelin, että normaaliahan se on ettei heti ekasta tärppää. En kuitenkaan pystynyt olemaan palstoilla kun jotenkin tunsin itseni ihan typeräksi, että olin tänne edes kirjoitellut. En ymmärrä miksi Tänään testasin yk 2 päivää ennen oletettuja menkkoja (vannoin, että odotan ensin menkat, mutta täytyi selvittää mahdollinen raskaus ennen erään lääkkeen ottamista) ja negatiivinen sekin oli. Tällä kertaa pettymys olikin valtava ja itkuhan siinä pääsi. Mies onneksi lohdutti ihanasti ja itkut itkettyäni olen taas paremmalla mielellä, vaikka harmittaa tietysti edelleen. En tiedä mitä tällä vuodatuksella oikeastaan edes haen, mutta en voi muuallekaan purkaa enkä halua miestänikään jatkuvasti näillä jutuilla vaivata. Vaikka järjellä tiedän, että mitään hätää ei ole, ei mieli meinaa saada siitä samasta tiedosta kiinni. Turhauttavaa!

Miten teillä muilla menee? Mitä teille kuuluu ja miten jaksatte? Paljon iloa, onnea ja erityisesti plussatuulia kaikille! Ja armoa ja lempeyttä omaa itseä kohtaan, oli tilanne mikä tahansa. Kaikki me ollaan hyviä ja arvokkaita kävi miten kävi
Ymmärrän hyvin tuota pettymystä! Mulle oli kans aika kova paikka, kun viime kierrossa näytti negaa. Saatoin jopa soimata itseäni tuosta reagoimisesta, kun on paljon muita, jotka oikeasti ovat yrittäneet kauan. Mutta sitten ajattelin, että jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa ja tällainen totta kai aiheuttaa pahaa mieltä ja pettymystä, kun niin kovasti toivoo ne kaksi v. Huoltakin siitä epätietoisuudesta, että kuinka kauan juuri meillä menee tulla raskaaksi. Tuo on hyvä, että pääsee sitten sen tunteen yli, kun on sen käsitellyt. Toivon kovasti sinnekin plussatuulia! ❤
 
No niinpä! Oli ihan liian lähellä että olisin taas testannut mutta yritän pysyä lujana! Mulla myös ois opinnot mihin keskittyä, tai no työharjoittelu mutta silti Saako kysyä mitä opiskelet?
Hetkittäin tulee tunne, että haluais niin kovasti testata, mutta olen nyt pysynyt lujana (ihme kyllä 😂). Onneksi enää pari päivää niin pääsee tästä jännityksestä. Tänään herättyä ollut menkkamaista juilintaa ja vähän luulen, että sieltä ne maanantaina alkaa 🙄
Mä opiskelen luokanopettajaksi. Teen just maisteriopintoja tässä. Millä alalla sä oot työharjoittelussa? 😊
 
Myös minä olen sitä mieltä, että kaikkien on oikeus tuntea pettymystä ja surua negasta, ihan sama kauanko on yrittänyt. Siksi tämä keskustelu onkin niin ihana, kun aivan kaikki voivat tänne purkaa tuntojaan ja tsemptaan toinen toisiamme ❤❤

Minusta tuntuu, että ne ihan ensimmäisten yrityskiertojen negat olivat suurempi pala purtavaksi ja pahempia pettymyksiä kuin nyt, kun yritystä on takana jo yli puoli vuotta. Esikoinen tärppäsi aikanaan saman tien, ja jotenkin sinisilmäisesti luulin, että toisen kanssa käy tietenkin samoin. Kun ei käynytkään, niin pettymys oli valtava.

Toivon kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja tsemppiä yritykseen, yrityksen kestosta huolimatta. 😊❤
 

Yhteistyössä