Haaveena vauva 2022

@petronella09 Otatko miut myös pois kiertolistalta? Oon kyllä lukenut päivittäin mutten oo enää aikoihin jaksanut kirjoittaa. Turhaa oon listalla. Kyllä mie jatkossakin tuun tänne lukee mitä teille kuuluu ( ei kai osaa poissakaan olla, kun niin kauan on tullu täällä käytyä) ja toivottavasti plussia satelee vielä loppuvuodesta. ❤

Eilen ja tänään nega testattu, ja jotain tuhnua tuli jo pyyhdittäessä. Eka pregnyl ei siis tuottanut tulosta.

Oon jo alkanut sisäistää ajatusta, et meidän lapsiluku tulee jäämään yhteen. Ja muutaman kk päästä loppuu tämä yrittäminen. Pahalle se tuntuu, mutta niin se vaan on. Yritetty ollaan kuitenkin jo reilusti yli puolitoista vuotta. On kokeiltu lugesteron, letrozol ja nyt sit letrozol + pregnyl yhdistelmä. Joka kk oon saanut oviksen kiinni. Mut ei vaan tärppää.
Kai se oikeesti on tää ikä. Jotkut ne onnistuvat vielä näin vanhempanakin, mut en mie näköjään millään. :(
Oon yrittänyt ajatella et onhan kaikki niin paljon helpompaa yhden lapsen kanssa. Mut sydän särkyy ajatuksesta ettei tyttö saa koskaan sisarusta.
 
vierailija
Eilen ja tänään nega testattu, ja jotain tuhnua tuli jo pyyhdittäessä. Eka pregnyl ei siis tuottanut tulosta.

Oon jo alkanut sisäistää ajatusta, et meidän lapsiluku tulee jäämään yhteen. Ja muutaman kk päästä loppuu tämä yrittäminen. Pahalle se tuntuu, mutta niin se vaan on. Yritetty ollaan kuitenkin jo reilusti yli puolitoista vuotta. On kokeiltu lugesteron, letrozol ja nyt sit letrozol + pregnyl yhdistelmä. Joka kk oon saanut oviksen kiinni. Mut ei vaan tärppää.
Kai se oikeesti on tää ikä. Jotkut ne onnistuvat vielä näin vanhempanakin, mut en mie näköjään millään.
Oon yrittänyt ajatella et onhan kaikki niin paljon helpompaa yhden lapsen kanssa. Mut sydän särkyy ajatuksesta ettei tyttö saa koskaan sisarusta.
On muitakin vaihtoehtoja kuin vaan pregnyl, inssi, ivf? Onko ikä vielä alle 40, että pääsisitte julkiselle?

Tsemppiä! Älä luovuta vielä kun vaihtoehtoja on!
 
Ihan jäätävä iskias kipu, tätä se on varmaan ollut koko viikon ja lisäksi pms oireet taas tulleet, mies on ihan syvältä 😆 ei lohduta yhtään, tosin pitäisi olla jo tiedossa mulla että se ei ole kovin empaattinen.
Vaihdoin flo appiinkin kierroksi 31 pv kun sitä nyt kolmisen kk ollut, aika pitkä kierto kyllä, maanantaina pitäisi alkaa uusi.

Voimia kaikille sitä tarvitseville ❤
 
On muitakin vaihtoehtoja kuin vaan pregnyl, inssi, ivf? Onko ikä vielä alle 40, että pääsisitte julkiselle?

Tsemppiä! Älä luovuta vielä kun vaihtoehtoja on!
Täytin 40v pari kk sitten. Ja on tosiaan päätetty, ettei muihin hoitoihin lähdetä. Jos ois pari vuotta nuorempi niin vois julkiselle hakeutua. Yksityisen hoitoihin ei ole oikein varaa.
Esikoinen tärppäs silloin (2018) nopeasti ja luomusti, siks tää nyt ihmetyttää miks ei nyt millään.
 
@petronella09 Otatko miut myös pois kiertolistalta? Oon kyllä lukenut päivittäin mutten oo enää aikoihin jaksanut kirjoittaa. Turhaa oon listalla. Kyllä mie jatkossakin tuun tänne lukee mitä teille kuuluu ( ei kai osaa poissakaan olla, kun niin kauan on tullu täällä käytyä) ja toivottavasti plussia satelee vielä loppuvuodesta. ❤

Eilen ja tänään nega testattu, ja jotain tuhnua tuli jo pyyhdittäessä. Eka pregnyl ei siis tuottanut tulosta.

Oon jo alkanut sisäistää ajatusta, et meidän lapsiluku tulee jäämään yhteen. Ja muutaman kk päästä loppuu tämä yrittäminen. Pahalle se tuntuu, mutta niin se vaan on. Yritetty ollaan kuitenkin jo reilusti yli puolitoista vuotta. On kokeiltu lugesteron, letrozol ja nyt sit letrozol + pregnyl yhdistelmä. Joka kk oon saanut oviksen kiinni. Mut ei vaan tärppää.
Kai se oikeesti on tää ikä. Jotkut ne onnistuvat vielä näin vanhempanakin, mut en mie näköjään millään. :(
Oon yrittänyt ajatella et onhan kaikki niin paljon helpompaa yhden lapsen kanssa. Mut sydän särkyy ajatuksesta ettei tyttö saa koskaan sisarusta.
Olen niin pahoillani:( Ollaan yhdessä tässä menty kuukaudesta toiseen ja yhtä kauan yritetty.
Minä kans mietin että useat samanikäiset tai vanhemmat onnistuu mutta ilmeisesti minä en :( Kohta täälläkin lopetettava yrittäminen, mutta milloin en tiedä:( Mies vähän puhui että voidaan me vielä talvi yrittää mutta huhtikuussa tulee se 2v rajapyykki josta gyne sanoi että normaalia tässä iässä että niinkin voi käydä :/

Nostan kyllä hattua niille jotka jaksaa yrittää useita vuosia ❤

Täällä taitaa huomenna vasta olla kp1 joten pidempi kierto tällä kertaa .Niin kurjaa kun säännöllinen kierto,oviksen saan kiinni, normaali luteliaali ja silti sama tulos joka kuukausi :( Ei minkäänlaista kiinnittymis yritystäkään ole ollut :/
Seuraava kierto jää tikuttamatta kun testeihin saanut laitettua ihan tarpeeksi jo rahaa..
 
Olen niin pahoillani Ollaan yhdessä tässä menty kuukaudesta toiseen ja yhtä kauan yritetty.
Minä kans mietin että useat samanikäiset tai vanhemmat onnistuu mutta ilmeisesti minä en Kohta täälläkin lopetettava yrittäminen, mutta milloin en tiedä Mies vähän puhui että voidaan me vielä talvi yrittää mutta huhtikuussa tulee se 2v rajapyykki josta gyne sanoi että normaalia tässä iässä että niinkin voi käydä :/

Nostan kyllä hattua niille jotka jaksaa yrittää useita vuosia

Täällä taitaa huomenna vasta olla kp1 joten pidempi kierto tällä kertaa .Niin kurjaa kun säännöllinen kierto,oviksen saan kiinni, normaali luteliaali ja silti sama tulos joka kuukausi Ei minkäänlaista kiinnittymis yritystäkään ole ollut :/
Seuraava kierto jää tikuttamatta kun testeihin saanut laitettua ihan tarpeeksi jo rahaa..
Toivottavasti et loukkaannu
Ootko miettinyt että ongelma onkin miehessä? Jostain syystä miehen siittiöt huonolaatuisia tai niitä ei ole ollenkaan. Vaikka teillä on yhteisiä lapsia niin miehen sukusolut voi heiketä iän myötä.
 
Mä olen tässä joutessani analysoinut pari viimeistä kiertoani, ja hommia ei ollut ovisplussaa seuraavana päivä, kylläkin ovisplussapäivänä mutta voisiko olla niin ettei miehen simpat kestä edes seuraavaan iltaan mahdollisesti jos ovis tapahtuu silloin? Ollaan tarkoituksella vältetty just h hetkeä tytön toivossa mutta ei taida auttaa kun ei tulosta ole tullut 🤔
 
Toivottavasti et loukkaannu
Ootko miettinyt että ongelma onkin miehessä? Jostain syystä miehen siittiöt huonolaatuisia tai niitä ei ole ollenkaan. Vaikka teillä on yhteisiä lapsia niin miehen sukusolut voi heiketä iän myötä.
En loukkaannu yhtään.Olen itsekin miettinyt että asia voi olla näin :( Ei suostu kokeisiin koska hänelle tämä lapsiluku ok .Ja mitä voi asian hyväksi muutenkaan tehdä jos vika miehessä? Syötän miehelle vitamiineja, hän harrastaa hiki liikuntaa kolmesti viikossa . Sitä ylipainoa on jota on kyllä pikku hiljaa lähtenyt pois :/

Miten saisin miehen ymmärtämään että asia on minulle niin tärkeä? Ollaan juteltu mutta hän ei vaan ymmärrä mitä käyn läpi:( Toivoisin lohdutusta ja tsemppaamista mutta mies jopa kerran katui että suostui enää yrittämään :(
 
Mä olen tässä joutessani analysoinut pari viimeistä kiertoani, ja hommia ei ollut ovisplussaa seuraavana päivä, kylläkin ovisplussapäivänä mutta voisiko olla niin ettei miehen simpat kestä edes seuraavaan iltaan mahdollisesti jos ovis tapahtuu silloin? Ollaan tarkoituksella vältetty just h hetkeä tytön toivossa mutta ei taida auttaa kun ei tulosta ole tullut 🤔
Meillä ollut talletuksia useat kierrot ennen ovista, ovispäivänä ja oviksen jälkeisinä päivinä muttei mitään ole auttanut :(
 
Meillä ollut talletuksia useat kierrot ennen ovista, ovispäivänä ja oviksen jälkeisinä päivinä muttei mitään ole auttanut
Onko sulla todettu mitään mikä vaikuttaisi? Mulla pco, ylipaino varmaan vaikuttaa ja huonot verensokeriarvot sekä jo puolinukkuvat munasarjat, joten omalla kohdalla en niinkään ihmettele miksi ei tärppää mutta älä ihmeessä luovuta jos kaikki sulla on kunnossa 😊
 
Onko sulla todettu mitään mikä vaikuttaisi? Mulla pco, ylipaino varmaan vaikuttaa ja huonot verensokeriarvot sekä jo puolinukkuvat munasarjat, joten omalla kohdalla en niinkään ihmettele miksi ei tärppää mutta älä ihmeessä luovuta jos kaikki sulla on kunnossa 😊
Ei oo todettu mitään normaalista poikkeavaa.Keväällä gyne katsoi ultralla että molemmat munasarjat hyvin toiminnalliset ja kaikki muukin näytti oikein hyvältä:)
 
  • Tykkää
Reactions: mamma41
Meillä on kanssa mietitty, jos vika onkin miehessä. Se ite on nyt alkanut sanoa et voihan se vika olla hänessäkin.
Se on kyllä miuta muutaman vuoden nuorempi, et siinä ei mitään pitäisi olla. Lievästi ylipainoa on ja jotain lääkityksiä (ei pitäisi kyllä vaikuttaa mitenkään siittiöihin tai niiden laatuun), ei tupakoi, ei juo alkoholia jne. Jotain mitä nyt tulee mieleen niin vitskuja ei syö ja liikuntaa pitäisi varmaan enemmän harrastaa.
 
Mä en kestä tätä, dpo7 ja naama aivan super finninen. Iho rasvainen... Mahaa juilinut useamman päivän. Tein onestepin illalla ja oli nega. Noita tikkuja on kertynyt niin voi hyvin testailla...

Mutta melkein voi sanoa että ei ole siis tärpännyt. Olettaisin jotain haamulaista edes kun heinäkuussa dpo11 oli jo räikeä plussa preg chekissä. katselin sen raskauden muistiinpanoja niin finnejä alkoi puskea heti plussattua. Mutta ne oli mielestäni vähän toisenlaisia kuin nämä. Ei vain kestä tätä jos ja kun ei plussaa tule. Haluan vauvan jonka menetin. Haluan äkkiä takaisin mahaan jonkun jota kantaa. Hirveä ajatus ettei se toteudu.

Haluan plussan!

En ole surrut/itkenyt viikkoon. Tuntuu ettei ole tilaa enää, kun mies tosiaan muutti samaan osoitteeseen/kaupunkiin viikko sitten. Yksin oli helpompi surra. Tunnen että minussa on yhä se kuorma mutta en halua käyttää yhteistä aikaamme minun märehtimiseeni.

Olen sanonut hänelle tämän että minusta tuntuu tälle. Tarvitsen oikein kunnon break downin vielä. Mies sanoi että meillä ei ole syytä enää surra vaan nauttia elömästämme yhdessä. En usko että hän haluaa nähdä sitä enää. Enkä siksi oikein anna sitä lupaa itselleni. Sitten töissä tulee kanssa lennettyä niin että ei enää sielläkään tule ajateltua surua samalla tavalla. Aiemin menin tyhjään neukkariin hetkeksi itsekseni ottamaan omaa aikaa asialle, vuodatettua muutama kyynel, ja jatkettua sitten päivää. Se oli jotenkin helpottavaa. Tai jos en kerennyt, sai itkeä kotona illalla yksin.

Myöhäisestä keskenmenosta on kulunut kuukausi. Tuhkan laskuun on vielä kolme viikkoa. Katselin että Flo ennustaa seuraavaa ovulaatiota samalle päivälle.
 
vierailija
Mä en kestä tätä, dpo7 ja naama aivan super finninen. Iho rasvainen... Mahaa juilinut useamman päivän. Tein onestepin illalla ja oli nega. Noita tikkuja on kertynyt niin voi hyvin testailla...

Mutta melkein voi sanoa että ei ole siis tärpännyt. Olettaisin jotain haamulaista edes kun heinäkuussa dpo11 oli jo räikeä plussa preg chekissä. katselin sen raskauden muistiinpanoja niin finnejä alkoi puskea heti plussattua. Mutta ne oli mielestäni vähän toisenlaisia kuin nämä. Ei vain kestä tätä jos ja kun ei plussaa tule. Haluan vauvan jonka menetin. Haluan äkkiä takaisin mahaan jonkun jota kantaa. Hirveä ajatus ettei se toteudu.

Haluan plussan!

En ole surrut/itkenyt viikkoon. Tuntuu ettei ole tilaa enää, kun mies tosiaan muutti samaan osoitteeseen/kaupunkiin viikko sitten. Yksin oli helpompi surra. Tunnen että minussa on yhä se kuorma mutta en halua käyttää yhteistä aikaamme minun märehtimiseeni.

Olen sanonut hänelle tämän että minusta tuntuu tälle. Tarvitsen oikein kunnon break downin vielä. Mies sanoi että meillä ei ole syytä enää surra vaan nauttia elömästämme yhdessä. En usko että hän haluaa nähdä sitä enää. Enkä siksi oikein anna sitä lupaa itselleni. Sitten töissä tulee kanssa lennettyä niin että ei enää sielläkään tule ajateltua surua samalla tavalla. Aiemin menin tyhjään neukkariin hetkeksi itsekseni ottamaan omaa aikaa asialle, vuodatettua muutama kyynel, ja jatkettua sitten päivää. Se oli jotenkin helpottavaa. Tai jos en kerennyt, sai itkeä kotona illalla yksin.

Myöhäisestä keskenmenosta on kulunut kuukausi. Tuhkan laskuun on vielä kolme viikkoa. Katselin että Flo ennustaa seuraavaa ovulaatiota samalle päivälle.
Ei dpo 7 vielä voi oikein näkyä mitään kun silloin vasta kiinnittyu ja siitä menee muutama päivä ennenkuin hcg-arvot on niin korkeat että testissä näkyy.

LLisäksi onestepit on todella huonoja. Niihin ei välttämättä tule edes viivaa kun muut testit on plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Ei dpo 7 vielä voi oikein näkyä mitään kun silloin vasta kiinnittyu ja siitä menee muutama päivä ennenkuin hcg-arvot on niin korkeat että testissä näkyy.

LLisäksi onestepit on todella huonoja. Niihin ei välttämättä tule edes viivaa kun muut testit on plussaa.
Niin uskon kanssa että nuo on ihan kuratestejä. Tuli kaupäällisinä ja kulutan ne pois pahoittelemalla niillä mieltäni tarkoituksella näillä liian aikaisilla päivillä. Heh, pregchekki on kaapissa sitten dpo10/11 varten . Lähinnä itselle tämä öljyinen iho ja kipeiden finnejän puskeminen kaulaankin on se merkki että ei ole tulossa plussaa. Ja sellainen outo pessimistinen fiilis. Se kertoilisi menkoista.

Toisaalta, on tuolla cb ovis digitestejä 20-30kpl enskiertoon että hyvä sinäänsä että saa käyttää sitten niitä. Käytän aamulla ja illlalla digiä. Itsellä nytkin aamudigi ei hymyillyt mutta iltapäiväpä hymyilikin! Liuskat ei viime raskauden ovista näyttäneet mutta digi hymyili, joten en enää liuskoihin tuhlaa rahaa. Digejäkin saa edullisesti kun ostaa "käytettynä" muilta käyttämättä jääneet pois ;)
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

31.10.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Liljah....................................kp 36/26
Topukka…………………......kp 34/30
Guinevere......................kp 30/?
Suikku1............................kp 26/26-28
Martta83..........................kp 25/26-27
Lemoni87......................kp 24/28
Hellu_.............................kp 23/27-28
Eimy.................................kp 23 / 30?
Netta123........................ kp 20/29
Chili_...................................kp 19/28
SandraB........................kp 17/27
Toiveikas1992.............kp 16/24-31
Lili_86............................kp 15/32-34
Mamtobe........................kp 8/28
Sadepisaroita................kp 6/25-31

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka.............................dpo 10
Martta83...........................dpo 9
Keksi82...............................dpo 8
Netta123............................dpo 7
Toiveikas1992..................dpo 4
Eimy....................................dpo 3
SandraB...........................dpo 2
Lili_86...............................dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eimy
@petronella09 olen pahoillani tuhruttelusta. Harmittaa, kun saat pettyä jatkuvasti. Hurjasti voimia ja kuten edellä joku sanoikin, niin palstatauko voi tehdä hyvää. Tervetuloa takaisin kun siltä tuntuu ❤

@Iinanen myös sinulle kovasti voimia! Luulen, että jossain määrin ymmärrän fiiliksiäsi, meilläkin esikoispoika jolle toivoisimme niin hirvittävän paljon sisarusta. Tuntuu, että jos lapsilukumme jäisikin yhteen, niin itse kyllä selviäisimme siitä mutta esikoisen puolesta tekee niin pahaa, kun hän niin paljon toivoisi sisarusta ja on todella hoivaviettinen. Onneksi meillä nyt on yritystä takana vasta 6kk, joten emme ole luovuttaneet. Vuosi aiotaan yrittää, ja sitten jos lapsiluku on yksi niin se saa olla. 😔

Täällä kp26. Mitään menkkaoireita ei ole. Tärppiinkään en oikein usko, kun ovista ei saatu kiinni tässä kierrossa. Talleteltu on koko kuukausi oman fiiliksen mukaan n. joka 3.päivä. Eli periaatteessa oli ovis milloin vaan niin talletuksia pitäisi olla riittämiin. Eilen tuli aamupäivällä erikoinen pahoinvoinnin tunne. Kesti ehkä n. 5min ja meinasin oksentaa, mutta sitten meni äkkiä ohikin. 🤔

Olen nyt ihan orientoitunut siihen, että menkat alkaa ensi viikolla (flo ennustaa tiistaille). Jos jostain syystä viikon loppuun mennessä ei ole alkaneet, niin testaan sitten. Seuraavassa kierrossa aion tikuttaa ovista ahkerammin. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Halauksia teille @petronella09 ja @Iinanen ❤

Täällä ovisliuska oli positiivinen ja clearblue hymyili. @Suikku1 Voisin tulla piinailijoiden listalle, tänään dpo - 1 (en saa värejä nyt tekstiin).
Vähän jännät fiilikset, oli kiva nähdä hymynaama cb:n näytöllä ja liuskassa tasavahvat viivat, mutta toisaalta kuvioon astui myös paineet. Oon nyt muutaman päivän ajan lukenut artikkeleita lapsettomuudesta ja instassa seurannut keskenmenoklubin postauksia. Kovin pyörinyt mielessä lapsettomuus, mitä jos ei ikinä saakaan omaa lasta. Kaipa mieli yrittää suojella itseä, eikä anna samalla tavalla innostua yrittämisestä niin kuin ennen viime kesää. No, jospa tämä olisi vain ohimenevä ajanjakso ja innostus tulisi vielä kehiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Suikku1 ja Iinanen
Ei dpo 7 vielä voi oikein näkyä mitään kun silloin vasta kiinnittyu ja siitä menee muutama päivä ennenkuin hcg-arvot on niin korkeat että testissä näkyy.

LLisäksi onestepit on todella huonoja. Niihin ei välttämättä tule edes viivaa kun muut testit on plussaa.
Raskauskeijun onestepeillä oon itse vaan testaillut, kun eivät ainakaan viivanpaikkoja näyttele. Tällä kertaa ultran mukaan (puikko) näytti selvää haaleaa plussaa 3+0, 4+0 jo lähes yhtä vahva, kuin kontrolliviiva 🤔.
 
Pahoittelut kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille <3 ymmärrettävää myös negatiiviset ajatukset, jos joutuu aina vaan pettymään kuukaudesta toiseen :(

Itse en tässä kierrossa tikutellut ovista paitsi yhtenä päivänä kun kaappiin oli yksi testi jäänyt niin käytin sen pois. Ollaan nyt talleteltu kp5 lähtien joka toinen päivä (kierto mulla 23-26 päivää). Tänään ajattelin vielä yrittää miehen kellistää, kp12. Alkaa hällä vaan turnauskestävyys jo loppua..

Perjantaina ovistesti nega, muuten ei testailua. Lauantai-iltana vähän jotain oviskipua. Nyt sunnuntai-aamuna runsaat ovislimat pikkareissa. Minkähän vois arvioida ovispäiväksi? En oo aikoihin noita limoja edes bongannut niin en tiedä missä välissä ovistesti olis aiemmin ollut plussa suhteessa limoihin..
 
vierailija
Mä en kestä tätä, dpo7 ja naama aivan super finninen. Iho rasvainen... Mahaa juilinut useamman päivän. Tein onestepin illalla ja oli nega. Noita tikkuja on kertynyt niin voi hyvin testailla...

Mutta melkein voi sanoa että ei ole siis tärpännyt. Olettaisin jotain haamulaista edes kun heinäkuussa dpo11 oli jo räikeä plussa preg chekissä. katselin sen raskauden muistiinpanoja niin finnejä alkoi puskea heti plussattua. Mutta ne oli mielestäni vähän toisenlaisia kuin nämä. Ei vain kestä tätä jos ja kun ei plussaa tule. Haluan vauvan jonka menetin. Haluan äkkiä takaisin mahaan jonkun jota kantaa. Hirveä ajatus ettei se toteudu.

Haluan plussan!

En ole surrut/itkenyt viikkoon. Tuntuu ettei ole tilaa enää, kun mies tosiaan muutti samaan osoitteeseen/kaupunkiin viikko sitten. Yksin oli helpompi surra. Tunnen että minussa on yhä se kuorma mutta en halua käyttää yhteistä aikaamme minun märehtimiseeni.

Olen sanonut hänelle tämän että minusta tuntuu tälle. Tarvitsen oikein kunnon break downin vielä. Mies sanoi että meillä ei ole syytä enää surra vaan nauttia elömästämme yhdessä. En usko että hän haluaa nähdä sitä enää. Enkä siksi oikein anna sitä lupaa itselleni. Sitten töissä tulee kanssa lennettyä niin että ei enää sielläkään tule ajateltua surua samalla tavalla. Aiemin menin tyhjään neukkariin hetkeksi itsekseni ottamaan omaa aikaa asialle, vuodatettua muutama kyynel, ja jatkettua sitten päivää. Se oli jotenkin helpottavaa. Tai jos en kerennyt, sai itkeä kotona illalla yksin.

Myöhäisestä keskenmenosta on kulunut kuukausi. Tuhkan laskuun on vielä kolme viikkoa. Katselin että Flo ennustaa seuraavaa ovulaatiota samalle päivälle.
Surusta. Ensinnäkin, lämmin halaus tuntemattomalta!
Sinua on kohdannut valtava suru, joka jollain tavalla kulkee kanssasi koko elämäsi läpi. Anna sille ja itsellesi aikaa ja tilaa sekä surra. Jokainen suree omalla tavallaan, omassa tahdissa, yksin ja/tai yhdessä!
Surematon tai tukahdutettu suru saattaa aiheuttaa elämässä myös muita vaikeuksia. Itse yritin kieltää km-suruni n. kaksi vuotta sitten (en antanut itselleni lupaa surra, koska minulla on jo lapsia). Tästä seurasi tyhjän sylin syndrooma, kipuja joka puolella, huimausta, vastustuskyky aleni, rinta- ja selkäkipuja, ibs-tyyppistä vatsakipua, unettomuutta, ahdistusta. Itkin yli vuoden ajan joka lenkillä ja tunsin syyllisyyttä siitä.
Jatkoimme silti vielä vauvan yritystä, ja vihdoin viime kesänä tärppäsi 1v 3kk yrityksen jälkeen, juuri kun olin itkenyt (ehkä) viimeisiä itkuja kuolleesta lapsesta ja aloittanut luopumistyön siitä, että meille ei enää lasta tule). Kivut, stressi ja ahdistus hävisivät uuden raskauden myötä.
Toivon sydämestäni, että sinulle käy samoin. Sure ihmeessä kunnolla, ajan kanssa ja omassa tahdissa! Toivon, että puolisosi tukee ja ymmärtää sinua. Teillä on vasta tosi lyhyt aika tapahtuneesta. Kovasti voimia tulevaan, elä rohkeasti läpi kaikki tunteet niin ei jäisi pahoja "möykkyjä" niin kuin minulle kävi.
 
Surusta. Ensinnäkin, lämmin halaus tuntemattomalta!
Sinua on kohdannut valtava suru, joka jollain tavalla kulkee kanssasi koko elämäsi läpi. Anna sille ja itsellesi aikaa ja tilaa sekä surra. Jokainen suree omalla tavallaan, omassa tahdissa, yksin ja/tai yhdessä!
Surematon tai tukahdutettu suru saattaa aiheuttaa elämässä myös muita vaikeuksia. Itse yritin kieltää km-suruni n. kaksi vuotta sitten (en antanut itselleni lupaa surra, koska minulla on jo lapsia). Tästä seurasi tyhjän sylin syndrooma, kipuja joka puolella, huimausta, vastustuskyky aleni, rinta- ja selkäkipuja, ibs-tyyppistä vatsakipua, unettomuutta, ahdistusta. Itkin yli vuoden ajan joka lenkillä ja tunsin syyllisyyttä siitä.
Jatkoimme silti vielä vauvan yritystä, ja vihdoin viime kesänä tärppäsi 1v 3kk yrityksen jälkeen, juuri kun olin itkenyt (ehkä) viimeisiä itkuja kuolleesta lapsesta ja aloittanut luopumistyön siitä, että meille ei enää lasta tule). Kivut, stressi ja ahdistus hävisivät uuden raskauden myötä.
Toivon sydämestäni, että sinulle käy samoin. Sure ihmeessä kunnolla, ajan kanssa ja omassa tahdissa! Toivon, että puolisosi tukee ja ymmärtää sinua. Teillä on vasta tosi lyhyt aika tapahtuneesta. Kovasti voimia tulevaan, elä rohkeasti läpi kaikki tunteet niin ei jäisi pahoja "möykkyjä" niin kuin minulle kävi.
Kiitos ihanista sanoista ❤
 

Yhteistyössä