Haaveena vauva 2022

  • Tykkää
Reactions: Sadepisaroita
@Mamtobe teitkö digin? Toivottavasti näytti plussaa
tein joo lauantaina aamulla ja negahan se oli, et joko perjantain testi oli vaan elämäni ensimmäinen viivanpaikka tai dpo 10-12 jäätävä tissikipu ja perjantain testi on ollu kemiallisen jäänteitä.. :(
Tässä nyt sit edelleen odottelen menkkoja alkavaks kun torstai aamuna laitoin vikan lugesteronin.. eilen oli aamusta menkkakipuja ja selkeesti vuotoo mut ne loppu myös eilen kun seinään :unsure:
 
vierailija
tein joo lauantaina aamulla ja negahan se oli, et joko perjantain testi oli vaan elämäni ensimmäinen viivanpaikka tai dpo 10-12 jäätävä tissikipu ja perjantain testi on ollu kemiallisen jäänteitä..
Tässä nyt sit edelleen odottelen menkkoja alkavaks kun torstai aamuna laitoin vikan lugesteronin.. eilen oli aamusta menkkakipuja ja selkeesti vuotoo mut ne loppu myös eilen kun seinään
Yleensä on 4-5 lääkkeetöntä päivää ennenkuin vuoto minulla alkaa lugejen kanssa.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

24.10.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )



★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Sadepisaroita................kp 30/25-31
Liljah....................................kp 29/26
Topukka…………………......kp 27/30
Mamtobe........................kp 26/28
Guinevere......................kp 23/?
Petronella09...............kp 22/26
AniiloraK.......................kp 22/27
Suikku1............................kp 19/26-28
Martta83..........................kp 18/26-27
Iinanen..........................kp 17/23-24
Lemoni87......................kp 17/28
Hellu_.............................kp 16/27-28
Chili...................................kp 12/28
SandraB........................kp 10/27
Lili_86............................kp 8/32-34

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe.........................dpo 16
Sadepisaroita................dpo 13
Petronella09...................dpo 9
AniiloraK............................dpo 9
Topukka.............................dpo 3
Martta83...........................dpo 2
Keksi82...............................dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas aamusta tehty testi. Tällä kertaa clearbluen fast&easy. Hentoa plussaa näytti, mutta ilmeisen epäluotettava testi netin kokemusten perusteella. Ei lupavaa koska oon tehny haamuplussan jo viime ma (eritestillä tosin) mutta oishan sen pitänyt jo vahvistua jos ois vauvaa tehdäkseen. Meinasin kysyä terkkarista verikokeen mahdollisuutta selvyyden saadakseni mutta viimeisin vessareissu toi veriviivan paperiin. Eiköhän tämä ole siis tässä. Pettynyt olo mutta toisaalta tää reilun viikon jatkunut eipäsjoopas -jännittely on ollut niin kuluttavaa että kunnon vuoto ja uusi kierto olisi ehkä se mitä tähän eniten nyt tarvitaan.

Siksi siis kysymys; mikä on paras ovulaatiotesti ja kuinka paljon niitä ensikertaa testatessa kannattaa tilata?
 
  • Surullinen
Reactions: KirJoh89 ja Eimy
Jotain jännää tapahtuu taas kropassa. Kp 25 tuli aamulla lusikallinen kirkasta verta. Sen jälkeen noin pari-kolme kertaa päivässä haaleaa veristä vuotoa. Joka päivä vaan vähenee. Tänään ei vielä mitään. Kuukautiskipujakin oli mutta nekin loppui. Kierto ollut kyllä ihan sekaisin kierukan poistosta asti mutta tämmöistä ei ole ennen ollut. Onko muilla kokemusta vastaavasta? Flow ennustaa kuukautisia tiistaille.
 
Tänään dpo12. En sitten malttanut odottaa huomisaamuun ja (hölmönä) tein äsken kaapista lojumasta onestepin ovistestien mukana tulleen raskaustestin. Sanokaa pliis mielipiteenne, näänkö omiani vai näkyykö kuvissa jotakin? :unsure:

Väriä en erota, mutta jotain näkyy 👍 Onestep (raskauskeiju) testeillä en ole ikinä saanut mitään näkymään ellei ole myöhemmin vahvistunut, eli jotain yritystä siellä ainakin. Uutta testiä kehiin vaikka huomenna ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Sadepisaroita
vierailija
Mäkin tuun tänne nyt ekaa kertaa ihmettelemään muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen. Mulla menossa nyt kp 32/27. Menkat siis myöhässä, mutta testit näyttävät aina vaan negatiivista. Ikinä ennen ei ole kuukautiset heittänyt päivää enempää, joten olin jo innoissani, mutta nyt olo on turhautunut. Ainakin kuvittelin tikuttaneeni tästä kierrosta ovulaation ihan onnistuneesti ja siitä on nyt jo 20 päivää. Huoh. Onkos muilla tämmöisestä kokemuksia?
 
Mäkin tuun tänne nyt ekaa kertaa ihmettelemään muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen. Mulla menossa nyt kp 32/27. Menkat siis myöhässä, mutta testit näyttävät aina vaan negatiivista. Ikinä ennen ei ole kuukautiset heittänyt päivää enempää, joten olin jo innoissani, mutta nyt olo on turhautunut. Ainakin kuvittelin tikuttaneeni tästä kierrosta ovulaation ihan onnistuneesti ja siitä on nyt jo 20 päivää. Huoh. Onkos muilla tämmöisestä kokemuksia?
Oliko sinulla pillerit tms. käytössä ennen yrityksen aloittamista? Itselläni pillereiden lopettamisen jälkeen kierto vaihteli kovastikin puolen vuoden ajan. Silloin muistelen täällä monenkin kirjoitelleen samankaltaisista kokemuksista. Pisin kierto kesti yli 60 päivää ja siinä ajassa tuli tehtyä aika monta turhautunutta testiä. Olin 40. kiertopäivän jälkeen yhteydessä terveyskeskukseen ja lopulta kierto sitten katkaistiin lääkekuurilla, minkä jälkeen kierto asettui uomiinsa. Toivottavasti sinulla pitkittynyt kierto toisi mukavia uutisia kummiskin, mutta jos kierto vaan pitkittyy, niin ota yhteyttä lääkäriin. :)
 
@Untamoinen, ite suosin Kotitesti.fi:n Sofi-ovistestejä. Halpoja, luotettavia.
Oon testannut myös Raskauskeijun Onestepeillä, mutta niissä testiviiva värjäytyy aina "liukuvärjättynä" ja kontrolliviivakin on niin haalea että tulkinta oli välillä ihan arpapeliä.
Sofi-testit olleet helpompi tulkita.

Ekaan tikutuskiertoon ottaisin jopa lähemmäs 30 tikkua, jotta voi aloittaa tikutuksen heti ku menkat päättyy ja tarvittaessa tikuttaa vaikka kolmekin kertaa päivässä oletetun oviksen aikaan.
Lisäksi kannattaa jatkaa tikutusta niin kauan että on satavarma että ovis on mennyt, jotta näkee ettei LH lähde enää yhtäkkiä uuteen nousuun (= eka ovisyritys epäonnistui).
(Paitsi joillain LH nousee taas ennen menkkoja.)

Lisäksi suosittelen ihan kaikille aamulämpöjen mittaamista. Siten voi varmistaa, että ovis todella oli ja meni ja samalla näet, kuinka kauan sulla itellä menee ovisplussasta siihen että ovis oikeasti tulee. Helpompi ajoittaa tallettelut oikein ja laskea myös dpo:t oikein. Tiedät sen avulla tasan minkä kokonen sikiön pitäis milloinkin olla jne.
 
@Untamoinen, ite suosin Kotitesti.fi:n Sofi-ovistestejä. Halpoja, luotettavia.
Oon testannut myös Raskauskeijun Onestepeillä, mutta niissä testiviiva värjäytyy aina "liukuvärjättynä" ja kontrolliviivakin on niin haalea että tulkinta oli välillä ihan arpapeliä.
Sofi-testit olleet helpompi tulkita.

Ekaan tikutuskiertoon ottaisin jopa lähemmäs 30 tikkua, jotta voi aloittaa tikutuksen heti ku menkat päättyy ja tarvittaessa tikuttaa vaikka kolmekin kertaa päivässä oletetun oviksen aikaan.
Lisäksi kannattaa jatkaa tikutusta niin kauan että on satavarma että ovis on mennyt, jotta näkee ettei LH lähde enää yhtäkkiä uuteen nousuun (= eka ovisyritys epäonnistui).
(Paitsi joillain LH nousee taas ennen menkkoja.)

Lisäksi suosittelen ihan kaikille aamulämpöjen mittaamista. Siten voi varmistaa, että ovis todella oli ja meni ja samalla näet, kuinka kauan sulla itellä menee ovisplussasta siihen että ovis oikeasti tulee. Helpompi ajoittaa tallettelut oikein ja laskea myös dpo:t oikein. Tiedät sen avulla tasan minkä kokonen sikiön pitäis milloinkin olla jne.
Kiitos vinkeistä, pistän nämä tilaukseen 🙂 Luulen ovuloivani melko aikaisessa vaiheessa kiertoa, jännä nähdä pitääkö tämä paikkaansa. Ja erityisesti nyt tämän todennäköisesti kemiallisen jälkeen...
 
@Eimy kiitos vinkeistä, pitää minunkin tilata seuraavaksi noita Sofeja, kunhan olen ensin kuluttanut raskauskeijulta tulevat Onestepit. 😅 On tosiaan niin halju välillä se kontrolliviivakin noissa Onestepeissä, että vaikea niitä on tulkita. Ihan kainalosta mittaamallako mittailette aamulämpöjä? Pitänee aloittaa sekin seuraavassa kierrossa.

Pahoittelut @Mamtobe negasta! ❤

Kovasti odottelen menkkoja alkavaksi, jospa se kiertokin alkaisi siitä sitten normalisoitumaan pillereitten jäljiltä. Tänään tuli veriviiruja ja hailakan vaaleanpunaista paperiin valkovuodon mukana mutta ei kuitenkaan siteeseen asti. Endometrioosin takia minulla on jo vuosia alkanut menkat ensin ruskealla parin päivän tiputteluvuodolla ja tuollaista samanlaista mitä tänään, ei ole tullut kun kerran, päivä ovisplussan jälkeen. Nyt en ole kuitenkaan saanut ovisplussaakaan joten kai ne menkat sieltä yrittää alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: SandraB ja Mamtobe
mulle saa päivittää huomiselle ma kp 2 ja poistaa piinalistalta..

toivottavasti piinailijat saa paljon plussia ja pääsee nauttiin kesän äitiyslomasta 🤍

Mä oon aika poikki tätä yrittämistä jo, miehelle just eilen pohdin että pitääkö hoidot puhaltaa poikki ennen kun niitä on päässy ees kunnolla alottaan kun ei vaan pääkoppa jaksa enään jatkuvia pettymyksiä :( parisuhde kärsii mun mielialanheittelyistä ja lääkityksen tuomasta haluttomuudesta yms.. ahdistaa ihan kamalasti alkava kierto ja pettymykset vaikka pitäis uuden kierron myötä olla positiivinen ja toiveet uuteen kiertoon korkeella mutta ei!
anteeks avautuminen :(
 

Yhteistyössä